News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Mielenosoituksia la 07.05. Helsingissä, EU:ta ja mamutusta.

Started by Pekka Kemppainen, 13.04.2016, 22:13:48

Previous topic - Next topic

Pekka Kemppainen

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 07.05.2016, 22:46:11

Muuten on syytä pitää teemana vain ja ainoastaan kehitysmaamaahanmuuton vastustaminen. Mitään muita agendoja ei pidä ujuttaa mukaan.

Olin pitkään tuota mieltä, mutta nyt tämä EU-komission hanke pakottaa jäsenmaat sanktioiden uhalla ottamaan turvapaikanhakijoita, on muuttanut tilannetta. Samoin Turkin ja EU:n viisumivapauden eteneminen.

Nyt olen hyvin avoin EU-vastaisuudelle rk-teeman yhteydessä.

Pekka Kemppainen

Quote from: Kyuu Eturautti on 07.05.2016, 18:53:29
Eihän sitä nyt helposti voi kiistää etteikö juutalaisilla olisi aikas paljon pankkiireja ja rahapersoonia, joiden intressi yleisesti ottaen on hankkia lisää rahaa - mutta vähän semmoinen pelko että se ei ehkä ole kuitenkaan ydinjuttu maahanmuutossa tai terrorismissa. Joukossa on sekä juutalaisille ja/tai Israelille kriittisiä voimia, että heidän suuria ystäviä, että toki minun kaltaisia jotka eivät sen syvemmin ole millään kannalla.

Mutta eipä siinä, meteliä tapahtui tänään. Jos se oli tarkoitus, tavoite saavutettu.

Minun kantani on että Israel-kriittisyys ja sionismin käsittely eivät kuulu keskeisinä elementteinä rk-tematiikkaan, mutta yksittäisillä puhujilla voi olla mielipiteitään. Mielestäni Israelia kannattavat kuuluvat myös Euroopan islamisoimista vastustavaan rintamaan, ja pyrin pitämään välejä siihen suuntaan.

UgriProPatria

Quote from: Pekka Kemppainen on 09.05.2016, 19:35:02
Quote from: UgriProPatria on 07.05.2016, 15:25:13
Tillanen mainitsi "siionistipankkiirit, jotka toimivat Kreikan kautta".

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/05/eun-ja-goldman-sachsin-liitto

Kiitos. Tällainen tieto on itselleni arvokasta sikäli, että olen ollut tällaisista, konkreettisista asioista tietämätön ja omalta osaltani myöskin uhri.

En viitsi olla edes vihainen. Kenelle? Itselleni? Olin vaikutuksille altis, herkkä lapsi ja uskoin, mitä minulle kerrottiin.

Nykyään, toivoakseni uskon varsin vähän. Me teemme siinä virheen, että uskomme herkästi, sellaisenaan, mitä meille kerrotaan. Kaikki asiat tulisi aina ensin itse tarkistaa, tosiasioiden valossa. Sitten, jos tuntee tarvetta: uskoa. Tosiasioista syntyy kuva. Itse ratkaisemme, kuinka siihen kuvaan asennoidumme.

Satuin äsken ohimennen vilkaisemaan muuatta uskonnollista tv-kanavaa. Siellä rukoiltiin. Ja sitten pyydettiin rahaa.

Vaihdoin kanavaa.