News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Aussimiehet ja Suomi-naiset

Started by Artisti, 26.06.2016, 17:19:43

Previous topic - Next topic

Artisti

http://www.hs.fi/kaupunki/a1466748924146?ref=a-suositeltu

Tottahan se on, ei ole väliä, onko mies kyyninen psykopaatti, pelkkä hyväksikäyttäjä, mutta jos puhuu englantia aussiaksentilla, niin kyllä kolahtaa.

Micke90

Suomalainen nainen antaa helposti. Mikä se uutinen oli?

Vaniljaihminen

Kyllä mulla aika positiivinen kuva on australialaisista, lapsena katsoin teeveesta Paul Hogan show:ta. Ja sitten Peter Dawsonin tulkinta Waltzing Matilda -kappaleesta on jotakuinkin hienoin laulusuoritus ikinä missään.

https://www.youtube.com/watch?v=Eu3Pnd1LkNE

Quote from: Uuno Nuivanen on 26.06.2016, 18:01:47
Quote from: Micke90 on 26.06.2016, 17:42:26

Paitsi suomalaiselle miehelle.

Kyllä antaa kunhan standardejaan ei aseta turhan korkeaksi...
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Kapseli

Suomalainen mies on huono, koska se ajattelee aina vain seksiä. Australialainen mies on siitä hyvä, kun se on seksuaalisesti niin aktiivinen. Same same but different.

JoKaGO

""He voisivat relata vähän enemmän. Olen nähnyt kolme nuoren miehen itsemurhaa kymmenen vuoden aikana", Baker harmittelee."

Siinä sitten hyysärin jutun totuuspohja  :facepalm:
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Vaniljaihminen

Quote from: JoKaGO on 26.06.2016, 18:07:42
""He voisivat relata vähän enemmän. Olen nähnyt kolme nuoren miehen itsemurhaa kymmenen vuoden aikana", Baker harmittelee."

Siinä sitten hyysärin jutun totuuspohja  :facepalm:

Niin, se voi olla liioittelua tyyliin "hyppäisin Thamesiin mutta taitaa alkaa sataa".
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

JoKaGO

Pitää muistaa että Suomi-kuvan pilaavat Thaimaassa elostelevat kaljamahamiehet, ei suinkaan helpot suomalaispissikset hesassa.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Artisti

Quote from: JoKaGO on 26.06.2016, 18:07:42

Ne vie teidän naiset, mutta relatkaa nyt miehet vähän enemmän.

Nanfung

Quote from: JoKaGO on 26.06.2016, 18:11:17
Pitää muistaa että Suomi-kuvan pilaavat Thaimaassa elostelevat kaljamahamiehet, ei suinkaan helpot suomalaispissikset hesassa.

Tämä pitää paikkansa, sillä Australiassa asuvat suomalaismiehet lomailevat usein juuri Thaimaassa.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

JoKaGO

Quote from: Nanfung on 26.06.2016, 18:49:24
Quote from: JoKaGO on 26.06.2016, 18:11:17

Tämä pitää paikkansa, sillä Australiassa asuvat suomalaismiehet lomailevat usein juuri Thaimaassa.

Mutta millä tavalla he pilaavat Suomi-kuvan?
90-luvulla olin saksalaisten kanssa Kiinassa. Kaverit valittivat, kun kiinalaistytöt halusivat 40 DM panosta, kun Suomessa huorat olisivat ilmaisia.

Sydämistynyt

Quote from: Vaniljaihminen on 26.06.2016, 18:05:41
Kyllä mulla aika positiivinen kuva on australialaisista, lapsena katsoin teeveesta Paul Hogan show:ta. Ja sitten Peter Dawsonin tulkinta Waltzing Matilda -kappaleesta on jotakuinkin hienoin laulusuoritus ikinä missään.

https://www.youtube.com/watch?v=Eu3Pnd1LkNE

Quote from: Uuno Nuivanen on 26.06.2016, 18:01:47
Quote from: Micke90 on 26.06.2016, 17:42:26

Paitsi suomalaiselle miehelle.

Kyllä antaa kunhan standardejaan ei aseta turhan korkeaksi...

Aussit tekevät myös kelpo tv-draamaa.

Eurooppalaisten jälkeläisiähän he ovat; muslimit ja aasialaiset kumiveneilijät hinataan Naurulle karanteeniin vielä tänäkin päivänä.

Kari Kinnunen

Eksotiikka vetoaa naisiin aina.

Yllättävän hyvin sitä seuraa lohkeaa härmäläisellekin tuolla vierailla mailla. Muutenkin kuin rahalla ja pattajalla.