News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Helsinkiin uusi Perussuomalaisten piiriyhdistys

Started by Jukka Wallin, 05.01.2016, 20:13:10

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Helsinkiin ollaan perustamassa uutta piiri organisaatiota perussuomalaisille.  Ajatuksena on suoraan henkilökohtainen suora jäsenyys piiriin, eikä kuten nyt, kun yhdistykset ovat jäseniä. Tässä on sekin tilanne, että piiri perustetaan vasta tammikuun loppupuolella ja siinä hyväksytään uudet säännöt ja organisaatio.

https://helsinki.perussuomalaiset.fi/uusi/luottamustehtaaviin-hakevat-henkilot/

Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

UgriProPatria

Mulle soitettiin tänään PerSu-puolueesta, kehuttiin piiri taivaisiin ja saatiin liittymään.  :)

Jukka Wallin

Quote from: UgriProPatria on 13.04.2016, 18:56:40
Mulle soitettiin tänään PerSu-puolueesta, kehuttiin piiri taivaisiin ja saatiin liittymään.  :)

Onnea  :)
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Kyklooppi

No miltä nyt tuntuu ihan näin tuoreeltaan? Miten jabbalaisuus on välittömästi vaikuttanut
elämääsi ?
Ihmisjäte.

Kari Kinnunen

Jahha. Minä kun luulin sinun olevan enämpi itänaapuriin kallellaan. Eikö Jabban rukousaamiaiset tai Saarakkalan takinkääntö ollenkaan mietitytä?

Jukka Wallin

Loppujen lopuksi Helsinkiin ei perustettu Piiriyhdistystä vaan paikallisyhdisytys jonka johtoon valiittiin Markku Saarikangas. Hänkin on kuitannut ehdollista vankeutta aikoinaan ja oli Destuan sotkuista pidätettynäkin.

Tämä episodi osoittaa myös sen: Markun ego on niin suuri, että hänen pitää uskotella joka puolella johtavansa piiriä vaikka se on todellisuudessa yhdistys.

UgriProPatria

Quote from: Kari Kinnunen on 14.04.2016, 03:35:26

Jahha. Minä kun luulin sinun olevan enämpi itänaapuriin kallellaan. Eikö Jabban rukousaamiaiset tai Saarakkalan takinkääntö ollenkaan mietitytä?

Ei minua häiritse Jabban rukoukset, enkä piittaa Saarakkalasta.

Quote from: Kyklooppi on 14.04.2016, 01:27:36
No miltä nyt tuntuu ihan näin tuoreeltaan? Miten jabbalaisuus on välittömästi vaikuttanut
elämääsi ?

Kiitos kysymästä. Koska suomidemarius petti heti alkuunsa, ajattelin kai alitajuisesti mielessäni, että perSuna on sittenkin turvallisinta olla. :)

Tabula Rasa

Soinit ja muut suhmuroijat vattuun puolueesta ja käytännössä kansallista etua ajava puolue. Ja jos säätiösuhmura ei osaa erottaa omia ja kansan rahoja niin sitten pitää asia tehdä selväksi.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Hamsteri

Quote from: Tabula Rasa on 14.04.2016, 13:29:07
Soinit ja muut suhmuroijat vattuun puolueesta ja käytännössä kansallista etua ajava puolue. Ja jos säätiösuhmura ei osaa erottaa omia ja kansan rahoja niin sitten pitää asia tehdä selväksi.

Se hoituu parhaiten romuttamalla kannatus kuntavaaleissa.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Kyklooppi

Quote from: UgriProPatria on 14.04.2016, 08:09:03
Quote from: Kari Kinnunen on 14.04.2016, 03:35:26

Ei minua häiritse Jabban rukoukset, enkä piittaa Saarakkalasta.

Quote from: Kyklooppi on 14.04.2016, 01:27:36
elämääsi ?

Kiitos kysymästä. Koska suomidemarius petti heti alkuunsa, ajattelin kai alitajuisesti mielessäni, että perSuna on sittenkin turvallisinta olla. :)

Toivotan vilpittömästi onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, vähän tämä uutisesi minuakin yllätti
koska tulkitsin sinut anti-jabbalaiseen lahkoon kuuluvaksi mutta ei se mitään.
Ihmisjäte.

UgriProPatria

En minä ole suorastaan anti-jabbalainen. Olen kylläkin ollut mukana, osaltani arvostellutkin häntä, mutta mitä ilmeisintä on, että parempaakaan vaihtoehtoa perSuille ei näytä olevan.

Jos yleensä jokin puolue eduskunnassa ja hallituksessa voisi vielä toimia Isänmaamme puolesta, se on PerSut. Jabbaan on nyt vain saatava potkua.

Kuules Jabba!

Nyt on asia niin, että te koko joukko siellä puolueen johdossa ja juuri sinä, Jabba itse, olette osin pettäneet meidät, peruSkansan, me odotimme enemmän tekoja, emmekä varmasti takinkääntöä. Teidät on sinne eduskuntaan valittu juurikin isänmaallista tehtävää varten.

Nyt, Jabba, käännä takkisi uudelleen, ole Suomalainen Mies, oikea PerSu, tai koko puolueesi / puolueemme kaatuu. "Tää on viime ponnistus". Tähän voisi hyvin soittaa Internationaalin, eli Kansainvälisen, soveltaen sen nimenomaisesti Suomenkansaa tarkoittavaksi. Kuunnelkaamme opetus tällä korvalla:

Kansainvälinen (Tää on viimeinen taisto!)

Quote1. Työn orjat, sorron yöstä nouskaa, maan ääriin kuuluu kutsumus. Nyt ryskyin murtuu pakkovalta, tää on viime ponnistus. Pohja vanhan järjestyksen horjuu. Orjajoukko taistohon! Alas lyökää koko vanha maailma, ja valta meidän silloin on!

Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää, niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään. Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää, niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään.

2. Työmiehet, kyntäjät ja kaikki työkansa joukko nälkäinen! Maa meidän on ja olla täytyy, vaan ei laiskain lurjusten. Nälkä meill' on aina vieraanamme, vaan kuin korpit haaskoiltaan me kerran kaikki karkoitamme, ja päivä pääsee paistamaan.

Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää, niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään.
Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää, niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään.

Kyklooppi

Kukas se sanoikaan "jos et voi voittaa vihollistasi, liity heihin"..
Ihmisjäte.

Punaniska

Onko tuollainen puoluejäsenyyden puhelinmyynti kovinkin yleistä nykyään?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Jukka Wallin

Quote from: Punaniska on 14.04.2016, 14:17:41

Kuha puhuu lämpiämikseen..  ;)

UgriProPatria

Quote from: Punaniska on 14.04.2016, 14:17:41

Ei puoluejäsenyyden, vaan piiritoimintaan liittymisestä oli kysymys.
Olen perSu-puolueen jäsen, ollut jo monta vuotta. Tämänhän olen useasti kertonut.

Jukka Wallin

Quote from: UgriProPatria on 14.04.2016, 15:27:12

Ei puoluejäsenyyden, vaan piiritoimintaan liittymisestä oli kysymys.
Olen perSu-puolueen jäsen, ollut jo monta vuotta. Tämänhän olen useasti kertonut.

Usko jo Ei perussuomalaisilla ole mitään piiriä Helsingissä enää olemassa, kun nykyinen Helsingin piiri lopetetaan, ja sen jäsen paikallisyhdistykset lopettetaan vuoden loppuun mennessä. Vaan paikallisyhdistys Tämä on silkkaa kusetusta.. Olin mukana perustamassa tätä yhdistystä Helsinkiin. Tammikuussa. Ensin oli tarkoitus perustaa suoraan henkilöjäseneyyteen perusttuva piiri, mutta puoluejohto ei antanut lupaa. Tämän kävi Sampo Terho itse henkilökohtaisesti ilmoittamassa paikkalla olijat voivat todistaaa tämän. Voit myös käydä hakemassa yhdistyksen säännöt prh:ta jos et usko.

von Manstein

Onnea :)

Paikallistason "mandaatteja" jaettaessa jokainen jäsenääni Hyttiselle, Rantaselle ym. järkeviä mamu-mielipiteitä omaaville on aina pois näiltä merivennamoilta sun muilta monikulttuurionihanaa-jabbalaisilta.
"Äänestäjillä ei saa olla sellaista illuusioita, että he saavat ilmaista ulkomaalaisvihamielisyytensä vaaleissa"
-Matti Vanhanen 14.1.2009
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/46740-vanhanen-hyokkaa-rasisteja-vastaan

von Manstein

Quote from: Jukka Wallin on 14.04.2016, 15:45:47
Usko jo Ei perussuomalaisilla ole mitään piiriä Helsingissä enää olemassa, kun nykyinen Helsingin piiri lopetetaan, ja sen jäsen paikallisyhdistykset lopettetaan vuoden loppuun mennessä. Vaan paikallisyhdistys Tämä on silkkaa kusetusta.. Olin mukana perustamassa tätä yhdistystä Helsinkiin. Tammikuussa. Ensin oli tarkoitus perustaa suoraan henkilöjäseneyyteen perusttuva piiri, mutta puoluejohto ei antanut lupaa. Tämän kävi Sampo Terho itse henkilökohtaisesti ilmoittamassa paikkalla olijat voivat todistaaa tämän. Voit myös käydä hakemassa yhdistyksen säännöt prh:ta jos et usko.

Wallin harrastaa tässä hieman valikoivaa totuutta.

Helsinki on toki tällä hetkellä vain paikallisyhdistys, mutta kyseessä on väliaikaisjärjestely. Kun juridistekniset yksityiskohdat on hoidettu ja vanhat kaupunginosien pienet runkkurinkiyhdistykset lakkautettu, sen jälkeen perustetaan Helsingin piiri, jonka ainoa jäsenyhdistys on Helsingin paikallisyhdistys. Eli tulevaisuudessa käytännössä paikallisyhdistys ~ piiri.
"Äänestäjillä ei saa olla sellaista illuusioita, että he saavat ilmaista ulkomaalaisvihamielisyytensä vaaleissa"
-Matti Vanhanen 14.1.2009
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/46740-vanhanen-hyokkaa-rasisteja-vastaan

Jukka Wallin

Quote from: von Manstein on 14.04.2016, 16:00:26
Quote from: Jukka Wallin on 14.04.2016, 15:45:47

Wallin harrastaa tässä hieman valikoivaa totuutta.

Helsinki on toki tällä hetkellä vain paikallisyhdistys, mutta kyseessä on väliaikaisjärjestely. Kun juridistekniset yksityiskohdat on hoidettu ja vanhat kaupunginosien pienet runkkurinkiyhdistykset lakkautettu, sen jälkeen perustetaan Helsingin piiri, jonka ainoa jäsenyhdistys on Helsingin paikallisyhdistys. Eli tulevaisuudessa käytännössä paikallisyhdistys ~ piiri.

Ei se mikä saattaa tapahtua tulevaisuudessa ole niin tärkeää, vaan mikä on nykyinen tilanne.  Itse ihmettelen, miksi pitää puhua tulevaisuudesta, kun se on auki kaikilta osin.Helsingin tilanne on täysin Uudenmaan piirin ja Puolueen käsissä, ei Helsinkiläisten.

Suuri posetiivari ohjaa apinoita täysin..

Voisin hyvin kertoa taustatkin siitä sekoilusta, mutta en viitsi. Tämä oli myös yksi syy miksi lähdin.Mitään salassapito velvollisuutta ei ole, enää.

kgb

Quote from: Jukka Wallin on 14.04.2016, 16:30:40
Voisin hyvin kertoa taustatkin siitä sekoilusta, mutta en viitsi. Tämä oli myös yksi syy miksi lähdin.Mitään salassapito velvollisuutta ei ole, enää.

Kerro sitten, äläkä kiertele.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Jukka Wallin

Quote from: kgb on 14.04.2016, 18:29:43
Quote from: Jukka Wallin on 14.04.2016, 16:30:40

Kerro sitten, äläkä kiertele.

Kerron sitten joskus, kun veetuttaa liikaa tai Saarikangas erehtyy puhumaan julkisuudessa jotain pehmoisia. Riikkaa, Sinisaloa muita toimiston henkilökuntaa kunnioitan sen verran paljon, etten haluaisi polttaa siltoja takanani, ainakaan julkisesti. Kuten Riikalle kirjoitin, että tarjoan aina kahvit heille, missä vaan törmäillään.

Voin tavatessa "kentällä" kertoa sinulle kaiken, ihan juurta jaksaen. Tosin vasta saunassa  ;D Muuten saattaa mikit nauhoittaa kaiken..

Uimakoulutettava

Quote from: UgriProPatria on 14.04.2016, 14:01:44olette osin pettäneet meidät, peruSkansan, me odotimme enemmän tekoja, emmekä varmasti takinkääntöä.

"Osin"? :roll:

Mitä sitten NYT odotatte? Tulevaisuutta voi arvioida Soinin hallitussitoutuneisuuden perusteella osana "Monikulttuuriin" sanoin ja töin sitoutunutta Sipilän hallitusta.

http://hommaforum.org/index.php/topic,112715.msg2257495.html#msg2257495

Jotta olisi edes toivoa Ulkoministerinsalkkulaisen linjan kääntymisestä Perussuomalaiseksi, tulisi myös PerusKansan malttaa olla äänestämättä puoluettaan kuntavaaleissa, sillä kannatuksen puolittuminen ei suinkaan siihen riitä. Valitettavasti Soini saa osan kansasta pyörittämään vaikka falafel-grilliä Kihniön PerusVokin rasisminvastaiseen ruokamielenosoitukseen. Sitten viedään vaalikahville, äänet pistetään taskuun ja loppukiri kohti hillotolppaa jatkuu.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Uimakoulutettava

Huomenna saattaa soittaa itse Angela Merkel Vastuullisen Euroopan Puolueesta!

Alexander Stubb kehui Timo Soinia ja Timo Soini Petteri Orpoa, joten isänmaan sekä koko mantereen tulevaisuus on sanomattoman Rikas!

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen