News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-04-08 Ruotsi: Odinien salaisuudet paljastuvat

Started by Shemeikka, 08.04.2016, 18:42:03

Previous topic - Next topic

Takinravistaja

Quote from: khevonen on 08.05.2016, 11:08:49
Kansallissosialisti on sosiaalidemokraatti, joka ei ole hurahtanut monikultturismiin, jos asiaa ajattelee puhtaasti taloudellispoliittisesta näkökulmasta. Liian vasemmistolaista hapatusta minulle.
Hitlerin kansallissosialistit toimittivan maansa demarit keskitysleireille.

Luka

Quote from: Golimar on 08.05.2016, 14:25:37
Minä en ole kansallissosialisti mutta ihmettelen sitä että aina keskitytään kansallissosialismin kielteisiin puoliin, eikä koskaan hyviin puoliin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Animal_welfare_in_Nazi_Germany

Tässä on kysymys ehdollistamisesta. Homma on mielenkiintoinen kokoelma ehdollistettuja kansalaisia, joiden keskeisin tavoite on oman opitun ehdollistamisen vahvistaminen muissa keskustelijoissa.
Sanat natsi tai kansallissosialismi, laukaisevat hyvin opitun ja kiihkeän reaktion hommalaisissa. Oman ajattelun sumentuessa ja suu vaahdossa hommalainen hakaa näppäimistölle esiopetetut mielipiteet,
ymmärtämättä asian sisällöstä tai laajuudesta yhtään mitään.
Jos häirikkö ei tästä hiljene otetaan moderaattorin keinot avuksi.
Quote"Nyt ollaan jo sekä OT, että kielletyissä aiheissa."   >:( Desantti M

Todellisuudessa kansallissosialisteja on niin vähän, ettei näistä muutamasta henkilöstä edes kannattaisi puhua. Äärioikeistolaisia on sitten monta sorttia lähtien Halla-aholaisten idolin Anders B:stä aina kuunatseihin asti.

Tämä tosin pätee koko länsimaiseen karjaan samalla mitalla. Media on tehnyt tehtävänsä, tämä karja on valmista teuraaksi. Tämä ehdollistaminen on ollut niin onnistunutta,
että itse propagandistit ovat alkaneet uskomaan omiin valheisiinsa. Tässä olisi mahdollisuus, jos vain olisi uskallusta katsella asioita laajemmin.

Lalli IsoTalo

Quote from: Luka on 08.05.2016, 16:23:21
Tässä on kysymys ehdollistamisesta. Homma on mielenkiintoinen kokoelma ehdollistettuja kansalaisia, joiden keskeisin tavoite on oman opitun ehdollistamisen vahvistaminen muissa keskustelijoissa.

Iokainen kaataa vaan itselleen. Moderaatio ei halua forumille natsihörhöiä, ioten aihetta vältellään forumilla. Hommakerhoissa sana on vapaa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Luka

Quote from: Lalli IsoTalo on 08.05.2016, 16:58:05

Iokainen kaataa vaan itselleen. Moderaatio ei halua forumille natsihörhöiä, ioten aihetta vältellään forumilla. Hommakerhoissa sana on vapaa.

Tätä minä tarkoitin.  ;D Valmiiksi opittuja kaavoja. https://fi.wikipedia.org/wiki/Pavlovin_teoria

no future

Hommalle ei haluta natseja, mutta aina kun natsia sanoo natsiksi alkaa hirveä sössötys ja puolusteleminen.

Odin-pomo white power ja 14-words tatskoineen on ehta rasisti, fasisti ja natsi suoraan kolmannen valtakunnan oppien hengessä, aivan kuten vastarintaliikekin. Siitoin kumppaneineen teki hommasta farssiksi luokiteltavan performanssin 80-luvulla, mutta tälle porukalle on ainakin tässä ajassa hieman vaikeampi naureskella hyväntahtoisesti. Itse näin Joensuulaisena en todellakaan kaipaa yhtään omin miehin, omin tunnuksin ja omin asiapaperein varustettua jengiä kaduille partioimaan. Ja täällä lähes kaikki yli 25-vuotiaat yllättäen ovat samaa mieltä.

Mitä tulee jatkuviin vertauksiin natsit=kommunistit, niin kiinnostaisi avoimet Stalinin, Maon tai edes Pohjois-korean tekemisien hehkutukset nyky mediassa tai politiikassa? Kyllä niitä Juche-aatteen nimiin vannovia hörhöjä pidetään aivan yhtä hörhöinä, vaikkei joka viikko mediassa bashatakaan. Neuvostoliiton tekemisiä on puitu maan hajoamisesta asti, eikä todellakaan aina millään soini-tyylisellä näennäisellä harjauksella. Vastahan tässä on käsitelty viikkokaupalla kaikissa lehdissä Tserhnobylin onnettomuutta ja sen hoitamiseen liittyneitä poliittisia ongelmia. Ongelmia, joiden kohdalla syyttävä sormi on osoittanut nimenomaan Neuvostoliiton salailupolitiikan ja suomettumisen suuntaan.

Väite, että nykyvasemmisto haikailisi Neuvostoliiton tai Itä-Saksan perään, on yhtä tuulesta temmattu kuin yrittäisi esittää kokoomusta kypäräpapin hahmolla ja koti-uskonto-isänmaa -sloganilla tai perussuomalaisia pienviljelijöiden puolueena.

JoKaGO

Olkoot vaikka vihreä mamba, mutta jos peloittelee raiskarit pois kaduilta, niin se on kaikki kotiin päin!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veikko

Minä en ole kansallissosialisti mutta ihmettelen sitä että aina keskitytään kansallissosialismin kielteisiin puoliin, eikä koskaan hyviin puoliin.

Samasta syystä kuin yleensä keskitytään muiden sosialististen järjestelmien kielteisiin puoliin hyvien sijasta: kun lehmänpaskaan lirahtaa hieman maitoa,  niin se ei siitä maidoksi jalostu, vaan on edelleen paskaa. Turha sitä on sen maitolirauksen takia eritellä ja muuksi kuin paskaksi ylistää.

"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

foobar

^ On tosin huomioitava että yleensä se paskaluonne johtuu sosialismista. Li Anderssonin ja Riku Rantalan kaltaiset rikolliset eivät vain suostu myöntämään, että niin nationalistinen kuin internationalistinenkin sosialismi on täydellisen totaalista paskaa, ja molemmat aiheuttavat kymmenistä satoihin miljooniin kuolonuhreja aina kun ne päästetään valloilleen. Heidän mielestään on kuitenkin toistuvasti yritettävä sosialismia uudelleen, koska eihän muutama miljoona kuollutta ole jalon aatteen hyvästä uudelleenyrityksessä mikään ongelma.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Bagana

No kapitalismin takia vasta ihmisiä onkin kuollut maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin sosialismin, fasismin ja natsien takia yhteensä

Pikkuvaimo

Quote from: Veikko on 08.05.2016, 21:34:53

Samasta syystä kuin yleensä keskitytään muiden sosialististen järjestelmien kielteisiin puoliin hyvien sijasta: kun lehmänpaskaan lirahtaa hieman maitoa,  niin se ei siitä maidoksi jalostu, vaan on edelleen paskaa. Turha sitä on sen maitolirauksen takia eritellä ja muuksi kuin paskaksi ylistää.

Paskallakin on kuitenkin paikkansa ja aikansa, esmes pellolla.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Veikko

Quote from: Pikkuvaimo on 08.05.2016, 22:33:23
Quote from: Veikko on 08.05.2016, 21:34:53

Paskallakin on kuitenkin paikkansa ja aikansa, esmes pellolla.

Se onkin paskan ylistyksen korkea veisu käytännössä: maanrakoon koko paska.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Miniluv

Quote from: Bagana on 08.05.2016, 22:21:37
No kapitalismin takia vasta ihmisiä onkin kuollut maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin sosialismin, fasismin ja natsien takia yhteensä

Jatkot oodineista, tällaiset jonnekin muualle.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Leso

Quote from: Lalli IsoTalo on 08.05.2016, 16:58:05Iokainen kaataa vaan itselleen. Moderaatio ei halua forumille natsihörhöiä, ioten aihetta vältellään forumilla. Hommakerhoissa sana on vapaa.

Äppäp. Mitäs sä oikein yrität?

Jos mä heilaan tuolla ulkona että Heil Homma, niin MITÄ SITTEN?

Yritätsä rajoittaa hommalaisuutta jotenkin?

Kukaan teistä ei pysty rajoittamaan mun sanan- ja ilmaisunvapautta.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Luka

Quote from: Leso on 08.05.2016, 00:13:06
QuoteMitä sitä kiertelemään. Mika Ranta, oletko uusnatsi?

– En oikeastaan, hän vastaa.

Vaan mikä?

– Kansallissosialisti.

Eli kommari.

No voi vittu nyt taas.

QuoteKukaan teistä ei pysty rajoittamaan mun sanan- ja ilmaisunvapautta.

Ei kenenkään tarvitse rajoittaa sinun sananvapautta, sinä teet sen ihan itse ja täysin automaattisesti.

Mitä Odin on todellisuudessa saanut aikaiseksi? Onko se ollut kainalon tuulettelua ja lippujen liehuttelua?
On täysin selvä että sisäiset ohjeet ovat tiukkoja, koska "natsit" joutuvat toimimaan olosuhteissa missä autettava on jatkuvasti puukottamassa selkään.
Asettamalla hakaristilasit silmille ja näkemällä "natseja" siellä missä niitä todellisuudessa ei ole, ollaan vahvasti mukana taistelemassa monikulttuurisen tulevaisuuden puolesta.

Leso

En minä tiedä, mitä ne on saanut aikaan.

Sen sijaan mulla on hommalainen todistaja sille, että olen baarissa puolustanut odineita erästä suvakkinaista vastaan. Olin vieläpä kohtelias.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.