News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-04-01 YLE:“Hukutan tai poltan itseni, jos minut yritetään lähettää takaisin

Started by writer, 02.04.2016, 02:21:12

Previous topic - Next topic

Lahti-Saloranta

Olisikohan vastauho Hamidille paikallaan eli jos sinä ja maamiehesi porukalla änkäätte tänne ja teette euroopasta samanlaisen persläven kuin Afganistan niin ei täälläkään ole turvallista eikä kunnollisia elämisen mahdollisuuksia.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ISO

Meillä Suomalaisille se on sinänsä se ja sama lähteekö nuo kotiin vai polttaako ne itsensä, halvemmaksi taitaa tulla tuo polttaminen, että siinä mielessä en osaa paheksua hamidin ratkaisua.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Man in a Suit

Niin, mietinpä tässä että aika erikoinen ajatusmaailma kaverilla. Tai pikemminkin, kuvaa hyvin tuon koko lössin ajatusmaailmaa.

Ei satu tulemaan mieleen että "opettelenpa kielen, etsinpä työpaikan tai perustan yrityksen ja minua ei yritetä lähettää takaisin koska olen tullut yhteiskunnan tuottavaksi jäseneksi". Olisi meinaan mukavampaa kuin hukuttautuminen tai polttoitsemurha.

Näköjään ainoa mieleen juolahtava vaihtoehto on "jos en saa ilmaista elämää, sytytän itseni tuleen".

Pthyi sanon minä.  >:(
Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Kallan

Quote from: Man in a Suit on 02.04.2016, 10:34:31
Näköjään ainoa mieleen juolahtava vaihtoehto on "jos en saa ilmaista elämää, sytytän itseni tuleen".

Sitä se sisäsiittoisuus yhdessä islamin teettää.

Ernst

Quote from: Kallan on 02.04.2016, 10:42:57

Sitä se sisäsiittoisuus yhdessä islamin teettää.

Kyllä; kovasti henkisesti keskenkasvuiselta tämä afgaani sankarimatkaaja vaikuttaa. Journalistien olisi hyvä harrastaa haastateltavien valinnassa kritiikkiä, ettei näitä ressukoita ihan kaiken kansan pilkattaviksi lasketa. Toisaalta kuvaapahan tuo meille, millaisia vientimyyjiä sieltä on tulossa.

Itsemurhasta: Muuan henkisesti epätasapainoinen henkilö päätti tehdä itsemurhan. Tarina on muuten tosi. Kun hyväksi havaitut perinteiset keinot eivät tuntuneet sopivilta, hän päätti kävellä erämaahan eli korpeen niin pitkälle kuin pääsisi ja nääntyä siellä luonnon armoilla. (Etelä-Suomessa näitä alueita on harvassa). Kysyin, miten kävi, kun hän oli hengissä. Hän kertoi, että alkoi väsyttää, tuli pimeää, kylmä ja nälkä. Siksi käännyin takaisin.

Opetus? Nur Muhammed voisi pohtia tätä tarinaa kamelinlantanuotion kelmeässä valossa mieluummin kuin koraanin (PHYI) suuruudenhulluja väkivaltasatuja.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kim Evil-666

Siis toisin sanoen; Hukutan tai poltan itseni, jos te rasistit ette anna minulle ilmaista asuntoa, discorahaa, hieman taharrus-pelikenttää ja muuta mukavaa.

Kiitos Sipilä, että ilmaisen palatsin huutelu on saavuttanut jo kaikki alhaisimmat paikat, mitä maa päällään kantaa. Näitä sandaalivaikeroijia tulee jatkossa olemaan enenevissä määrin.

Polttakaa tai hukuttakaa itsenne siellä stanioissa, jos niin haluatte. Tuollaista paskaa on turha tänne tulla huutelemaan täällä eletään länsimaista vuotta 2016. Toisekseen, kohtalonne ei voisi vähempää kiinnostaa, ainoa mikä kiinnostaa on Suomi ja suomalaisten kohtalo!
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Kyklooppi

Hukuta vain tai polta, se on ihan oma valinta.Elämälleen saa tehdä mitä lystää.Vtuttaa tuollaiset puheet.
En tunne sääliä yhtään, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Elämää arvostaa ihan toisella tavalla kun ymmärtää sen rajallisuuden.
Ihmisjäte.

Kallan

Quote from: Kyklooppi on 02.04.2016, 11:24:23
Hukuta vain tai polta, se on ihan oma valinta.Elämälleen saa tehdä mitä lystää.Vtuttaa tuollaiset puheet.
En tunne sääliä yhtään, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Elämää arvostaa ihan toisella tavalla kun ymmärtää sen rajallisuuden.

Itsensä polttaminen ja hukuttaminen ei ole meidän vastuulla vaan kyllä se on ihan tämän miehen oma päätös, ihmisoikeus sekin. Kukaan ei pakottanut Afganista lähtemään ja tuhlaamaan rahojaan matkatakseen kohti Eurooppaa jonka rajalla tuleekin hylsy. Ei meidän velvollisuus ole puolta maailmaa auttaa; neuvoja me voimme jakaa kyllä mutta afgaanien pitää ottaa itsestään niskasta kiinni ja korjata oma maansa Eurooppaa paremmaksi paikaksi elää.

Kolme vihjettä annan ihan nykytilanteeseen kyllästymiseni takia.
1) Luopukaa islamista ja siirtykää sekularismiin.
2) Ei kuusilapsisia perheitä vaan yksi skidi ja sekin sitten kun ikää on 30-35v. Lasten holhouksesta vapautunut aika kouluttautumiseen ja elämästä nauttimiseen.
3) Kouluttautukaa koraanikoulua pidemmälle niin ehkäpä jotain kehitystä alkaisi tapahtumaan?

Kim Evil-666

Ei satu tulemaan mieleen että "opettelenpa kielen, etsinpä työpaikan tai perustan yrityksen ja minua ei yritetä lähettää takaisin koska olen tullut yhteiskunnan tuottavaksi jäseneksi". Olisi meinaan mukavampaa kuin hukuttautuminen tai polttoitsemurha.

Pitänee ottaa kuitenkin huomioon, että kyseessä ei ole sveitsiläinen turisti, vaan sandaalinläpsyttäjä. Kiristyskortti jää vaihtoehdoista ainoaksi resurssien puutteessa. Näistä ei yhteiskunnan tuottavia jäseniä tule, ennemmin helvetti jäätyy. Armollisena totean joukossa olevan EHKÄ muutama poikkeustapaus.

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Teepannu

Vilkaisin tekstiä pikaisesti. Erikoinen uhkaus.

Henkilö siis uhkaa tappaa itsensä, mikäli hänet palutetaan kotimaahansa, jossa henkilö kokee olevansa kuolemanvaarassa? ???
Sisäministeriö huomio! Minulla ei ole mitään motiivia palvella minkään valtion tai muun tahon etuja. Kaikki mielipiteeni ovat omiani. Ilmoitattehan kun hallituksemme poistaa mielipideoikeuden kansalaisiltaan.

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Teepannu on 02.04.2016, 18:12:31

Henkilö siis uhkaa tappaa itsensä, mikäli hänet palutetaan kotimaahansa, jossa henkilö kokee olevansa kuolemanvaarassa? ???

Ei näitä ole kukaan rationaalisiksi väittänyt.

Kim Evil-666

Quote from: Teepannu on 02.04.2016, 18:12:31

Olen kuolemanvaarassa, olen kulkenut kalliin ja vaarallisen matkan luoksenne. Antakaa minulle asunto, discorahaa ja mielelään pari naista, tai tapan itseni.

Eisernes Kreuz

No siitä vaan. (Uhmaikä menee yleensä ohi jo lapsuudessa.)

Näin käy, kun on viestitetty ahkeasti koko "kehittyvään" maailmaan, että Refugees welcome.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori