News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suomidemokraattien kansanedustajat 2019

Started by Micke90, 11.05.2016, 22:34:15

Previous topic - Next topic

Montako kansanedustajaa arvioit Suomidemokraattien saavan 2019?

Puolue ei pääse edes puoluerekisteriin
48 (34.3%)
0
66 (47.1%)
1
10 (7.1%)
2
3 (2.1%)
3
4 (2.9%)
4
1 (0.7%)
5
2 (1.4%)
6 tai enemmän
6 (4.3%)

Total Members Voted: 140

Mrusu

Quote from: khevonen on 14.05.2016, 15:32:33
Piruuttani äänestän demaria tästä.lähtien.
Ihan ok. Itse äänestän seuraavaksi varmaankin vihreitä.
Quote from: hattiwatti on 03.11.2016, 12:36:47Ei sen tarvitse akuutisti johtaa mihinkään, vaan toimia sotana apatiaa vastaan. Sitä apatiaa, jonka voi vaikkapa nähdä Suomen sisun keskiolut-turvotus-keskiviikkokerhossa.

Supernuiva

Kuinka monta kannattajakorttia SD:llä on jo kerättynä?

Onko edessä Pihon vaiko Väyrysen osoittama tie kohti puoluerekisteriä?

Micke90

Quote from: Mrusu on 21.05.2016, 23:18:27

Itse ajattelin äänestää Ozan Yanaria. Tosin niin, että äänestyslippu tulee hylätyksi.

Supernuiva

Quote from: Micke90 on 21.05.2016, 23:29:25

Itse ajattelin äänestää Ozan Yanaria. Tosin niin, että äänestyslippu tulee hylätyksi.

Eihän nyt hyvien ehdokkaiden tueksi annettuja vaalilippuja hylätä. Lyijykynällä tehtyjä virheitä voi aina joku ystävällismielinen ääntenlaskija korjata vaikka pyyhekumin avulla.

Morsum

Kaikki missä Mäenpää häärää on tuomittu epäonnistumaan. En edes ymmärrä miksi mikään taho ottaa hänet mukaan mihinkään, koska se päättyy poikkeuksetta ovien paiskomiseen.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Micke90

Tässä se on - puolue, johon 80 % hommalaisista ei edes usko.  ;D

Artisti

Quote from: Micke90 on 21.05.2016, 23:29:25

Ei onnistu. Äänestyslippu hyväksytään, jos siitä voi edes arvata, että ääni on tarkoitettu Ozan Yanarille. Jos Ozan Yanarin numero on 17, niin kaikki äänet, jotka oli tarkoitettu ehdokkaalle numero 11 tai 77 menevät Ozan Yanarille.

internetsi

Käsittääkseni siihen lappuun voi myös kirjoittaa ehdokkaan nimen. Jos haluaa huumorilla äänestää Janaria, niin kannattaa äänestää Janaria Helsingin ulkopuolella.
Lohjan persut

Micke90

Äänestyslippu hylätään, jos siihen on tehty muita merkintöjä kuin ehdokkaan numero.

Dredex

Quote from: Micke90 on 03.07.2016, 17:32:52
Äänestyslippu hylätään, jos siihen on tehty muita merkintöjä kuin ehdokkaan numero.

Jossain oli joku maininta, että nimen voi kirjoittaa, tms. Nämä käytännöt tulisi olla selvät kaikille. Ei niin, että joku kirjoittaa lappuun nimen (jos sallittu) ja sitten sen hylkää joku, joka ei tunne kyseistä käytäntöä...

Nikolas

Quote from: Dredex on 16.07.2016, 11:19:47

Jossain oli joku maininta, että nimen voi kirjoittaa, tms. Nämä käytännöt tulisi olla selvät kaikille. Ei niin, että joku kirjoittaa lappuun nimen (jos sallittu) ja sitten sen hylkää joku, joka ei tunne kyseistä käytäntöä...

Tuollainen on harhaanjohtavaa. On asiallisesti täytettyjä vaalilippuja, jotka vaikuttavat vaalin tulokseen ja on myös epäasiallisesti täytettyjä vaalilippuja, jotka hylätään. Suomen valtion vaaleissa (ml. eduskuntavaalit, kuntavaalit ja presidentinvaalit) ainoa asiallinen merkintä vaalilipussa on ehdokkaan numero.

UgriProPatria

Se Mäenpää ei liene hyvää mainosta millekään puolueelle. Jos hänellä olisikin kourallinen kannattajia, hän toisaalta säikäyttää lukemattomat muut kauemmaksi. Ei tarvi kuin kuulla nimi "Mäenpää", niin lauma kaikkoaa.

Siis, mitään ärhäköitä natseja ei tulla valitsemaan Eduskuntaan, tämä pitäisi joka natsinkin ymmärtää. Kannatus on pieni. Valtaosa nk. äärioikeistosta (hah!) on maltillisia, isänmaallisia, sitä mitä perSujen piti olla. PerSut vain heittäytyivät liian maltillisiksi.

Suomenkansa tahtoo toimintaa, edistystä oman isänmaan asiassa, muttei mitään älyttömyyksiä. Siksi perSut valittiin, että suomalaisuus palautettaisiin sorrettuun maahamme. Olemme suomalainen kansa, eivätkä ulkomaalaiset ole meitä. He ovat oma joukkonsa maassamme, mutta ulkopuolella meidän.

Aitosuomalaiset eivät ryhdy tuttavuuksiin, seurustelusuhteisiin, tai avioon tällaisten kanssa, vaan ovat ylpeitä omasta kansastaan ja heimostaan. Omista monituhatvuotisista tavoistamme ja omasta kulttuuristamme, jota monikulttuurisuuden nimissä vihollisten taholta tuhotaan. Tuollaisten sekajoukkojen jälkikasvuakaan ei tulla pitämään suomalaisina, sillä he eivät ole suomalaisia, vaikkakin Suomen kansalaisia.

Suomalaisella on suomalaiset kulttuuritavat. Jos näitä ei ole, henkilö on jotain muuta kuin suomalainen.

Morsum

Mäenpäästä pitäisi kyllä minkä tahansa menestystä haluavan organisaation pysyä kaukana. Mäenpään kanssa saadaan ennemmin tai myöhemmin ovienpauke aikaan ja ryhmän sisältä päin repivä riita synnytettyä.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/