News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-03-21 Helsingillä on varaa

Started by Linkster, 21.03.2016, 06:59:37

Previous topic - Next topic

Linkster

Aamukaffet nenään silkasta muumituksesta! Enpä ole kuullut ihan hetkeen, että vaikkapa oma kotikaupunkini Hyvinkää satsaisiesim. koululaisten hyvinvointiin (meikäläisten) senttiäkään koska rahaahan meillä ei ole. Minulla on hyvä video ala-asteikäisten ruoaksi tarkoitetusta pöperöstä,jonka oli kai tarkoitus olla kaurapuuroa.Voin vaikka halukkaille laittaa YV:nä... Esim näille kasvaviille lapsillemme Suomella ei ole tarjota kuin lisää säästöjä!
Sama kai tuolla surkulan pääkaupungissakin aina on, paitsi taikasanan "MOKU" alla. Rahaa löytyy vaikka mihin tukipaja- ym. meidän maksamiin TÄYSIN turhiin kotoutustoimintoihin massiivisine toimihenkilöarmeijoineen.Järkyttävää tuhlausta lisää vielä lisää tuohon kankkulan kaivoon.

Sitruunamelissa

Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.