News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Panu Raatikainen: Münchenin isku - islamismin viimeisin veriteko?

Started by Aksiooma, 25.07.2016, 20:26:21

Previous topic - Next topic

niemi2

Quote from: professori Raatikainen
Münchenin poliisi on nyt tutkinut mm. ampujan huonetta ja tietokonetta, ja teon tausta alkaa hahmottua. Poliisi on sulkenut täysin pois minkäänlaisen yhteyden ISIS:iin tai muuhun ääri-islamiin, eikä ampujalla ollut mitään yhteyksiä esim. turvapakanhakijoihin.

Professori näki paljon vaivaa omien teorioiden kehittämiseen, mutta unohti itse tutkinnan ja sen tulokset. Ampujalla oli siis apuri, jolla oli taas yhteys ISISn taistelijaan, eli Würzburgin kirveshyökkääjään. Tuli turvapaikanhakijana, joten professorille kävi aikamoinen työtapaturma.

Sen sijaan on käynyt ilmi, että tekijällä oli pakkomielle joukkosurmista ja kouluammuskeluista. Hänen huoneestaan löytyi mm. kouluampumisia USA:ssa käsitelevä kirja. Häntä tiedetään joutuneen toistuvasti kiusatuksi, kärsineen masennuksesta sekä saaneen psykiatrista hoitoa.

Jos Ali oli päätynyt käyttämään ampuma-asetta iskussa, niin lienee luonnollista tutkia taktiikkaa ja miten ampumisella pääsee haluttuun lopputulokseen.

Toistuvasti kiusatuksi joutuminen, masennuksesta kärsiminen ja psykiatrinen hoito eivät itsessään ole vääräuskoisten tappamisen syy.

Breivikin tapauksessa edes raskaat mielenterveysongelmat eivät ole estäneet esittämästä mitä erilaisimpia salaliittoja ja äärioikeistolaisteorioita.

Ampuja oli laittanut Whatsapp-profiilikuvakseen Breivikin kuvan. Münchenin poliisipäällikön mukaan iskun yhteys Breivikiin on "ilmiselvä".

Oliko poliisipäällikkö oikeasti sanonut yhteyden olevan ilmiselvä? Alin tausta islamiin on vielä kiistattomampi ja on noudattanut islamilaisia tapoja.

Entä mikä yhteys Obamaan on pankkiryöstäjällä, joka laittaa Barack Obama maskin päälle peittääkseen henkilöllisyytensä?

https://www.youtube.com/watch?v=GI2TJdk_Cbk

MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

ISO

Münchenin poliisi on nyt tutkinut mm. ampujan huonetta ja tietokonetta, ja teon tausta alkaa hahmottua.

Poliisi on tutkinut kaiken ampujaan liittyvän, ja tullut siihen tulokseen ettei mikään liity mihinkään, millään ei ole mitään merkitystä, eikä kukaan ole ollut tekemisissa minkään kanssa, ja jos on, niin ei ainakaan kenenkään muun kuin kanta-saksalaisen kanssa, ja ne ne vasta tekeekin iskuja islamin nimessä.

Eikä ampujan islamilaisuus tarkoita sitä että ampuja olis islamilainen.

Kuka jaksaa enää uskoa polliisia, kun ne antaa aivan idioottimaisia lausuntoja.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Khevonen

Minusta tuntuu, että näitä kirjoitetaan vain sen takia, että voidaan linkata oma kirjoitus Rasmus facebook ryhmän 12 000 jäsenelle. Olen tässä pari päivää seurailout taas ryhmää ja siellä ei ylpeys ole kyllä mikään kuolemansynti, vaan hyve jota viljellään taajaan. Sen verran porukka linkkailee omia päättömiä juttujaan.

Kirjoitushan on jo ekalla sivulla ansiokkaasti paloiteltu, joten siihen en jaksa enää puuttua.

Lisäksi minua häiritsee tämä meidän mt-ongelmaisten jatkuva leimaaminen terroristeiksi.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Larva

Minulle tulee tuosta puklauksesta sellainen vaikutelma, että Raatikainen ei ole niinkään vihainen ja järkyttynyt itse iskusta Münchenissä, vaan siitä, että joku sanoi iskun tekijästä pahasti.
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -