News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pääsiäisestä ja Junes Lokan työstä

Started by millla, 25.03.2016, 11:12:15

Previous topic - Next topic

Tapza

http://www.jlokka.fi/

Löytyy niin vaalitukitilin numero kuin paypal lahjoitusnappulakin.
∆v = ve⋅ln(m0/mf)

Skeptikko

Quote from: millla on 25.03.2016, 12:46:17
Kgb, en esim itse ole katsonut hänen videoitaan tai törmännyt täällä tilinumeroon paitsi tänään. Ehkä joku muukin on yhtä tietämätön. Joka tapauksessa pääasia että ratkaisu löytyi ja sain itse osan velkaani junekselle maksettua.

Kannattaa pitää mielessä sekin mahdollisuus, että lähestyy yksityisellä viestillä haluamiaan avustettavia tahoja ja kysyy, että voiko esimerkiksi tilisiirrolla tai muuten muistaa henkilöä/tahoa. Tällaisia lahjoittajan pelkästä omasta aloitteesta tapahtuvia lahjoituksia ei käsittääkseni rahankeräyslaki sentään estä.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

millla

Yhteenvetoymmärrykseni tästä oli, että hänelle sopii. Toinen, että koska elämme fasistivaltiossa vain puolueet yms valtiota tuhoavat tahot saavat kerätä tai ryöstää rahaa. Kolmantena, tämän ei pidä antaa haitata, koska masentaahan he haluavat.

Kgb, hieman tämä mamupolkriittisyyden ajaminen Hommaakin liippaa. Laittomuuksia tässä halusin välttää. Asenteesi kylläkin helvetin "nuiva".

Ps. Ja ennenkaikkea päivystäville illeilijöille: Mitään ei kerätä. Hommaan ei liity mutta rahaa liikkuu ihan muumisti. Tsekatkaa vaikka mun tili.

MW

Quote from: millla on 25.03.2016, 13:35:32
Toinen, että koska elämme fasistivaltiossa vain puolueet yms valtiota tuhoavat tahot saavat kerätä tai ryöstää rahaa. Kolmantena, tämän ei pidä antaa haitata, koska masentaahan he haluavat.

Hyvin tiivistetty. Vaikka onhan niitä muitakin, joille lupa on myönnetty: vaikkapa SPR, ja kaikki vokkiparonit. Baronat.

Entisen sisäministerin veljen projekteista ei ole kuulunut mitään, myöhästyikö hillopurkilta, vaikka oikein televiisorissa iloitsi siitä?

UgriProPatria

Viikko sitten olin pienen, isänmaallisen velan takaisinmaksusumman kanssa varautunut, että Junes olisi Narinkkatorilla, muttei ollut, en ainakaan nähnyt.

Martin

Käteisenähän se kannattaa lahjoitta, mieluiten suoraan käteen, niin ei jää jälkiä. Siksihän käteisen kieltämistä ajetaan kuin käärmettä pyssyyn että saataisiin seurattua tarkemmin rahaliikennettä. Paras vaihtoehto olisi palkka puhtaana käteen ja siitä pimeästi eteenpäinkin niin ei mene yhtään verokarhun ahnaisiin kynsiin ja vokkiparoneille.
"Mä koin, että kokoomukselle koti on Euroopassa ja Raamattu roskissa ja isänmaallisuudesta on tehty rasismia." - Laura Huhtasaari SK 8.6.2017

MW

Quote from: UgriProPatria on 25.03.2016, 14:20:43
Viikko sitten olin pienen, isänmaallisen velan takaisinmaksusumman kanssa varautunut, että Junes olisi Narinkkatorilla, muttei ollut, en ainakaan nähnyt.

Ollaan niin marginaalissa, että luotto vaikeaa. Hang in there.

BTW: Minäkin olin, alle sata vuottta sitten. Ei vaikuttanut mitään. En lopeta.

Kyklooppi

Ei mulla paljoa  mutta parikymppisen mielelläni, eli mites ny touhutaan käytännössä?
Minusta mies kyllä ansaitsee joka lantin mikä tulossa olisi.
Ihmisjäte.

UgriProPatria

Lahti-Saloranta

Quote from: Matias Turkkila on 25.03.2016, 12:05:06
Suosittelen erittäin painokkaasti ottamaan selvää vallitsevasta lainsäädännöstä ennenkuin tällaiseen ryhdytte. Penaltya kolisee hyvin herkästi.

Pari nostoa:

Iltalehden otsikko: Yksityinen rahankeräys on aina lainvastaista. Varsinainen juttu täällä.

Toinen juttu HS:ssä: Poliisihallitus on tehnyt Helsingin poliisille tutkintapyynnön, jossa se pyytää poliisia selvittämään onko MV-nimisen verkkosivuston lahjoituksia keräävissä toiminnoissa kyse laittomasta rahankeräyksestä.
Tuosta Matiaksen infosta tuli mieleen kerjäläiset ja kaksoisstandardi. Kadulla saa kerjätä jopa akressiivisesti kun kyse on "paremmasta väestä" mutta noihin Matiaksen mainitsemien kohteiden seurantaan kyllä riittää tarmoa vaikka kyse on täysin vapaaehtoisista rahalahjoituksista.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Gunnar Hymén

se ei ole keräystä, että ilmoittaa tilinumeronsa kansan pyynnöstä esim. twitterissä, siihen ei voi kukaan puuttua millään tavalla, sanoo Turkkila mitä lystää
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

UgriProPatria

Quote from: beehoo on 25.03.2016, 17:33:23
se ei ole keräystä, että ilmoittaa tilinumeronsa kansan pyynnöstä esim. twitterissä, siihen ei voi kukaan puuttua millään tavalla, sanoo Turkkila mitä lystää

Ei ole, ei. Täytyy vain valita oikea sanamuoto, kun esittelee tällaisia numerosarjoja.

Junes ei ole pyytänyt rahaa. Oman tilinumeronsa näyttäminen videolla ei sisältänyt pyyntöä laittaa sille rahaa. Jos joku haluaa maksaa aatteellista velkaansa, tmv., se on hänen asiansa. Junes on aktiivi poliitikko siinä kuin Sipiläkin. Joku asiaa tunteva juristi voisi neuvoa tässä asiassa. Selkeä vaalitukitili, tmv.

J. Lannan haamu

Minä soitin viime syksyllä Junekselle ja pyysin julkaisemaan Twitterissä tilinumeronsa. Sinne se sitten tuli. On se perkele jos ei hommalaiselta löydy 5-10 euroa tuohon tarkoitukseen. Tämän forumin kautta toki ei mitään keräyksiä, mutta muistutusta vaikka tietyin väliajoin että me laiskat sohvaperunatkin muistamme!

Junes on kansallissankari! Todellinen Marokon kauhu!!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

millla

Rahan pois lahjoittaminen antaa lisää voimaa. Vielä kun sen tekee näin noitien aikoina niin toimii tuplatehoilla. Pystymme vaikuttamaan. Meillä on joukossamme niitä, joita on siunattu rohkeudella ja tahdonvoimalla. Kriisejä tulee ja menee, Suomesta ei tarvitse karata.
Kännypostaus.

kgb

Quote from: millla on 25.03.2016, 13:35:32
Kgb, hieman tämä mamupolkriittisyyden ajaminen Hommaakin liippaa. Laittomuuksia tässä halusin välttää. Asenteesi kylläkin helvetin "nuiva".

Ajaa kyllä, sitä en kiellä. Mutta muutenhan kyseessä oli ihan perinteinen Paja-avaus, jossa saadaan helvetin hyvä idea ja sitten odotetaan että joku muu sen toteuttaisi ja kantaisi vastuun.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

millla

"Ajaa kyllä, sitä en kiellä. Mutta muutenhan kyseessä oli ihan perinteinen Paja-avaus, jossa saadaan helvetin hyvä idea ja sitten odotetaan että joku muu sen toteuttaisi ja kantaisi vastuun."

En nyt ihan noin halpaan mene, vaikkei pikku idea ollut suunniteltu vaan raakileena tänne tuotu. Halusin tiedustella Hommaälyltä aiheen toteuttamisen mahdollisuuksia ja selvittää, onko Hommalla tiliä, jota kautta rahaa voisi jakaa Junekselle. Selvisi ettei ollut, selvisi myös että ehkä hänelle voisi maksaa velkaansa tilinumeron kautta.

Toteutin sen, joku/jotkut muutkin ehkä tekivät sen. Minä ja nämä "ehkä muut" kantavat siitä vastuun. Paljon epäselvää tähän liittyvää jäi, koska lainsäädäntö on meille epäselvä.

Ei mennyt niinkuin Srömsössä, suuria massoja ei lähtenyt mukaan. Mutta koskapa näin kävisi.

Ymmärrän harmistuksesi, mutta en ole kanssasi aivan samaa mieltä. Eipä siinä mitään. Kiitos taas että jaksoit:)