News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Rk-liikkeen ristiriitojen sovittelusta päätetty.

Started by Pekka Kemppainen, 26.02.2016, 19:18:20

Previous topic - Next topic

vihapuhegeneraattori

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 01.03.2016, 11:21:07
Quote from: Pekka Kemppainen on 01.03.2016, 11:14:52
Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 01.03.2016, 09:19:05

Miten olisi tämä?

Tuollaisten aikansaeläneiden syyttelyjen esittely ei nyt palvele mitään asiallista tavoitetta.
Aikaansaeläneiden? SK on siis esittänyt virallisen anteeksipyynnön jossain, mikä on vain minulta mennyt ohi? ??

Tuolla toisessa ketjussa on Pekka pahoitellut tätä. Kysehän oli SK:n reaktiosta Kyuun avautumiseen, mikä sai myös monet Hommalaiset varpailleen ja kommentoimaan Kyuu:ta aika kovin sanoin ennen 10.10 miekkaria. Miekkarin jälkeen moiset kommentit hiljeni, myös SK:n suunnasta. Kyuu taisi käydä heidän lavallaankin kääntymässä.

Olen myös itse sanonut sen että SK on ikävä kyllä tehnyt itsestään sellaisen ukkosenjohdattimen että miekkarien (toivottavasti) valtavirtaistuessa häntä käytetään varmasti lyömäaseena miekkariporukoita vastaan. Sen takia pidän itsekin tiettyä hajurakoa häneen.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!