News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-01-21 Yle Aamu-tv Pellejoukko

Started by Muuttohaukka, 24.01.2016, 19:10:55

Previous topic - Next topic

Muuttohaukka

Harvemmin tunnen myötähäpeää mutta nyt sellainenkin tunne nosti päätään. Se myötähäpeä on noiden toimittajien puolella.

https://www.youtube.com/watch?v=igyuLA6-0ws

Aiemmassa videossa ei ollut kommentointimahdollisuutta mutta nyt on!

matriarkka

Minusta tässä oli se hyvää, että tuon nähtyään tuskin ei-nuivallakaan katsojalla jää sympaattinen fiilis näistä pelleistä.  Ovat todella ylimielisen oloisia. Vaikuttaa, etteivät toimittajatkaan ole innoissaan.
"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."
- Terry Prachett, Thief of Time

Blanc73

Tottakai Ylen toimittelijat puffaavat hengenheimolaisiaan. Kyllä paska toisen paskan tunnistaa. Järkyttävää että verorahoillamme tehdään härskiä punavihreää propagandaa.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Fitna

Mä en pysty. Sormi ei vaan suostu ton linkin päälle.

Muuttohaukka

Quote from: Fitna on 24.01.2016, 19:15:42
Mä en pysty. Sormi ei vaan suostu ton linkin päälle.

Kannattaa pystyä. On se niin hirveää ylepakkoveron käyttöä.

matriarkka

Enpä katsonut viimeksi loppuun... Ihan loistavaa lopussa tuo päänaukominen medialle ja toimittajille. Eivät voisi enempää vastaleirinsä piikkiin pelata. Anarkismin media- ja toimittajavastaisuus on erittäin tervetullutta
"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."

Kari Kinnunen

Ilkeämmälle saattaisi juolahtaa mieleen, että olisiko nuivien false flag. Sen verran typerää toimintaa. :D

timo73

Suvakit omassa itseriittoisessa kuplassaan oikeasti ajattelevat, että vastapuoli on joukkue peräkammarin reppanoita, joiden keskimääräinen ÄO on 70. Sitten kun kriitikot lyövät faktat pöytään ja perustelevat asiat kunnolla, niin joko he alkavat pelleillä ja vittuilla tai sitten syyttävät rasismista ja bannaavat. Klovnit ovat siis henkinen puolustuskeino näille, kun todellisuus lyökin päin naamaa.

Näillä on oikeasti hyvin vääristynyt minä- ja maailmankuva. Jos joku näistä klovneista joutuisikin esim. matun raiskauksen uhriksi, psyyke romahtaisi täysin. Tyttö olisi mielisairaalassa samantien.

Lahti-Saloranta

Quote from: Muuttohaukka on 24.01.2016, 19:10:55
Harvemmin tunnen myötähäpeää mutta nyt sellainenkin tunne nosti päätään. Se myötähäpeä on noiden toimittajien puolella.

https://www.youtube.com/watch?v=igyuLA6-0ws

Aiemmassa videossa ei ollut kommentointimahdollisuutta mutta nyt on!
Kyseessä vielä asiaohjelma ja taustalla Kölnin uudenvuoden yö.
Olen pitänyt Sanna Ukkolaa ihan järkevänä toimittajana joten tuskin idea vieraista on häneltä lähtöisin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Malla

Quote from: matriarkka on 24.01.2016, 19:13:55
Minusta tässä oli se hyvää, että tuon nähtyään tuskin ei-nuivallakaan katsojalla jää sympaattinen fiilis näistä pelleistä.
Valitettavasti erehdyt. Hyvät Ihmiset ihastelevat joukolla.

Riukulehto

Quote from: Blanc73 on 24.01.2016, 19:14:03
Tottakai Ylen toimittelijat puffaavat hengenheimolaisiaan. Kyllä paska toisen paskan tunnistaa. Järkyttävää että verorahoillamme tehdään härskiä punavihreää propagandaa.
Toinen kyseisen pätkän toimittajista sattui olemaan kokoomuslaisen ex-kansanedustajan tyttö ja erään perussuomalaisen mielitietty. Siinä on punavihreyttä kerrakseen..
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Paawo

Eläköön riippumaton suomalainen media!

Nyt roiskui omille nilkoille ja kunnolla. Ottakaa tämä talteen siltä varalta että nettikin muuttuu Suomessa riippumattomaksiTM.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Supernuiva

Nämä pellet taitavat olla lähtöisin Tampereen yliopistosta?

Onko olemassa tarkempia tietoja minkä alan opiskelijoita he ovat? Ilmeisesti humanisteja, mutta onko taustalla tiedotusoppi (tai mikä sen oikea nimi onkaan nykyään)?

Kari Kinnunen

Quote from: Lahti-Saloranta on 24.01.2016, 19:48:48
Olen pitänyt Sanna Ukkolaa ihan järkevänä toimittajana joten tuskin idea vieraista on häneltä lähtöisin.

No, miten asian ottaa....

http://wiki.hommaforum.org/wiki/Sanna_Ukkola

Ja sekin, että

http://www.ossimantylahti.com/2013/07/hbl-sanna-ukkolalla-ja-matias-turkkilalla-suhde/

Paha mennä sanomaan. Semminkin kun oikein pidä Ossia vakavasti otettavana tietolähteenä.

:sanna:

Yhteisöjäävi

Eräskin sarjamurhaaja tunnettiin nimellä Killer Clown. Wikipedian mukaan hän kävi vapaa-ajallaan viihdyttämässä sairaalan lastenosaston potilaita pelleksi pukeutuneena. Mutta sitten oli myös tämä toinen harrastus, sarjamurhaaminen.

Enkä nyt väitä, että nämä ilveilijät tekisivät samaa kuin KC, mutta jotakin yhteistä videolla nähtyjen ja KC:n mentaliteetin välillä näyttää olevan. Karnevaali on tuossa kömpelösti toteutettu kulissi, hauskuus totista, ilo pakottaen näyteltyä. Meikkien alta paljastuu kaunainen irvistys. Peruukki peittää matalat otsat. Puvun sisälle on jemmattu pienen armeijan räjähteet.

P.S. Hehee. Motivoihan tuo lähtemään huomenna aamulla töihin tienaamaan veroeuroja, joilla kustannetaan näiden Hassujen elämä ja edistämänsä poliittinen hanke tuottaa maailman ääristä mahdollisimman paljon porukkaa, jonka elämä myös verovaroin kustannetaan. Ai niin, päivähoitomaksut nousevat syksyllä ja paljon. Hehee. Mä kyllä maksan. Lähden vähän aikaisemmin töihin ja oon vähän myöhempään. Ilkkukaa, pilkatkaa ja karnevalisoikaa mua, mä maksan hei hahaa!

Echidna

Siinä on pellet Gamma, Lakka ja Kukka edustamassa Tampereen Yliopistoa ja Legioonalaisteatteria!

Aksiooma

Tässä uusin video Tampereelta https://www.facebook.com/loldiers/videos/221444978190470/ Saa muuten yksi pelle ihan hyvin kyytiä poliiseilta.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Paawo

Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Muuttohaukka

Quote from: Unlucky Luke on 24.01.2016, 19:58:50

P.S. Hehee. Motivoihan tuo lähtemään huomenna aamulla töihin tienaamaan veroeuroja, joilla kustannetaan näiden Hassujen elämä ja edistämänsä poliittinen hanke tuottaa maailman ääristä mahdollisimman paljon porukkaa, jonka elämä myös verovaroin kustannetaan. Ai niin, päivähoitomaksut nousevat syksyllä ja paljon. Hehee. Mä kyllä maksan. Lähden vähän aikaisemmin töihin ja oon vähän myöhempään. Ilkkukaa, pilkatkaa ja karnevalisoikaa mua, mä maksan hei hahaa!

Onkin sellainen motivaattori, että kannattaa iloisena nousta uuteen viikkoon tienaamaan näille "opiskelijoille" toimeentuloa.
Heheheh. On niin helhelhel-hauskaa. Nuo pellet ovat niin hahahaha-hauskoja, että itkettäisi ellei niin v1tutta1si.

Pelleily on taidelaji ja noilla ei ole tietoakaan pelletaidoista. Pukemalla nenät ja naamarit ja ripustamalla mukahassua päälle, ei tee sormivärimaalarista Rembrandtia.

Sydämistynyt

Quote from: Supernuiva on 24.01.2016, 19:57:19

Onko olemassa tarkempia tietoja minkä alan opiskelijoita he ovat? Ilmeisesti humanisteja, mutta onko taustalla tiedotusoppi (tai mikä sen oikea nimi onkaan nykyään)?

Nykyään ne opiskelevat naistutkimusta ja kehitysmaatiedettä.  Siinä saa silleen kivasti apurahan, kun Syksy-Pilvikki ja Sippi ovat toimikunnassa, ja mä tunnen ne.  Tiedotusopilla saattaisi joskus vahingossa tienata leipänsä, niin se on out.  Joutuisi vielä töihin duunarien ja razzistien kanssa. :flowerhat:

Ano Nyymi

Quote from: Supernuiva on 24.01.2016, 19:57:19

Olisko tiedostusoppi?  ;D

Maija Poppanen

Mä oon ihmetellyt tähän asti koulrofobiaa eli klovnikammoa. Nyt se kaikki on kirkastunut mielessäni.

matriarkka

Quote from: Malla on 24.01.2016, 19:49:00
Quote from: matriarkka on 24.01.2016, 19:13:55
Minusta tässä oli se hyvää, että tuon nähtyään tuskin ei-nuivallakaan katsojalla jää sympaattinen fiilis näistä pelleistä.
Valitettavasti erehdyt. Hyvät Ihmiset ihastelevat joukolla.
Olisi se voinut paremminkin heiltä mennä. He olisivat voineet vaikuttaa symppiksiltä ja nousta suvisleirin idoleiksi. En usko, että sitä tuolle veemäisyydellä tapahtuu. Suviksiin vetoaa kaikki ihku ja kiva ja söpö. Äärisuviksia laskematta, ts. HCfeministejä. Ja on se iso massa ihmisiä, jotka ovat kiikun kaakun ja nämä ovat kotiin päin.

matriarkka

Quote from: Maija Poppanen on 24.01.2016, 20:21:25
Mä oon ihmetellyt tähän asti koulrofobiaa eli klovnikammoa. Nyt se kaikki on kirkastunut mielessäni.
Poikani kysyi, että miksi pelle oli joutunut vankilaan. Eivätkö ne ole hauskoja ja kivoja lapsille? Oli siinä selittämistä

Muuttohaukka

Quote from: matriarkka on 24.01.2016, 20:36:17
Poikani kysyi, että miksi pelle oli joutunut vankilaan. Eivätkö ne ole hauskoja ja kivoja lapsille? Oli siinä selittämistä

Niinpä. Lapsikin ihmettelee, miten hauskuus voi vieä vankilaan.

matriarkka

Quote from: Muuttohaukka on 24.01.2016, 20:40:33
Quote from: matriarkka on 24.01.2016, 20:36:17

Niinpä. Lapsikin ihmettelee, miten hauskuus voi vieä vankilaan.
Itse asiassa validi selitys olisi tosiaan ollut, että pellet eivät onnistuneet olemaan hauskoja.

Muuttohaukka

Quote from: matriarkka on 24.01.2016, 20:43:43

Itse asiassa validi selitys olisi tosiaan ollut, että pellet eivät onnistuneet olemaan hauskoja.

Lapselle hieman ongelmallinen selitys. Pellen kuuluu olla hauska.
Totuus ja ihmettely tuli juuri oikealta taholta.

Leso

Aahhhahhaa! ;D   ;D   ;D
Nyt ei tuu naurusta loppua. Mä elän yli satasen.  ;D  ;D  ;D
Oispa kiva saada tuo tekstinä. Oli kyllä hyvä setti.  ;D  ;D  ;D
Plan B from Outer Space uhattuna.

Siinä yhessä kohdassa yks niistä tsihkautti oman porukan kohdalla.  :facepalm:

"Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii, sormet sanoo SooSooSoo, kengänkannat KKK."  :facepalm:

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Lahti-Saloranta

Olisikohan syytä perustaa pellehallitus.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista