News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-01-22 HS: BBC:n toimittaja osallistui Suomessa turvisten tapakurssille

Started by rähmis, 22.01.2016, 09:09:43

Previous topic - Next topic

Paawo

Quote from: yks vaan on 22.01.2016, 16:25:15
Kun menen naimisiin, vaimoni hoitaa kotiani ja tekee ruokaa, josta minä pidän. Hän ei todellakaan käy ulkona.

Tuleeko sanomista valkoisen mielipiteenä?

Ei tietenkään tule. Kukaan ei todennäköisesti enää koskaan puhu mitään vhm:lle joka tämmötti päästi suustas.  8)
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Tapza

Quote from: Råg on 22.01.2016, 16:46:07
Quote from: yks vaan on 22.01.2016, 16:25:15
Kun menen naimisiin, vaimoni hoitaa kotiani ja tekee ruokaa, josta minä pidän. Hän ei todellakaan käy ulkona.

Tuleeko sanomista valkoisen mielipiteenä?
Sanomista tulee jo siltä itseltään tulevalta morsmaikulta. Mikä mielestäni kiteyttää hyvin sen, että mamunaisten ja suomalaisten naisten tasa-arvon toteutumisessa siellä käytännön tasolla on valtava ero.

Se morsmaikku tulee todennäköisesti olemaan suomalainen tasa-arvopuhisija joka nyrjähtää islamiin ja jatkaa voimavaraistumisen ja mukatasa-arvon puhisemista burkhan sisältä miehelleen säyseänä ja tottelevaisena musulmaanivaimona. "En ole alistunut miehelleni palvelijaksi ja synnytyskoneeksi. Tämä on vapaa valintani allahin tahtoon."
∆v = ve⋅ln(m0/mf)

Råg

Quote from: Tapza on 22.01.2016, 16:52:29
Se morsmaikku tulee todennäköisesti olemaan suomalainen tasa-arvopuhisija joka nyrjähtää islamiin ja jatkaa voimavaraistumisen ja mukatasa-arvon puhisemista burkhan sisältä miehelleen säyseänä ja tottelevaisena musulmaanivaimona. "En ole alistunut miehelleni palvelijaksi ja synnytyskoneeksi. Tämä on vapaa valintani allahin tahtoon."
Eli riittäiskö valkoiselle miehelle tottelevaisen vaimon saamiseen se, että mies kääntyy islamiin, vai tarvitaanko tähän lisäksi radikaalimpia toimenpiteitä, esim. rusketettu hipiä, kestovärjätyt ripset ja vieras aksentti?

Tasa-arvopuhisijan kanssa jo naimisissa olevat miehet voivat veikkailla, montako kertaa ehtii vielä imuroimaan ja tiskaamaan sekä ajelemaan nurmikon, ennen kuin emäntä lähtee naapuriin verovaroin asutetun Abdin matkaan larppaamaan.
Lampaista tulee lapasia.

Echidna

Quote from: Iltasanomat  2016-01-23http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453513490305.html

– Suomessa et voi ostaa vaimoa. Naisesta tulee vaimosi vain, jos hän itse haluaa – koska täällä naiset ovat miesten kanssa tasa-arvoisia, kertoo kurssin opettaja Johanna, joka esitellään jutussa vain etunimellään.
...

Miespuoliset oppilaat saattavat nurista, kun heille kerrotaan, kuinka suomalaiset miehet osallistuvat kotitöihin siinä missä naisetkin. Sen sijaan naispuolinen taksikuski ei ihmetytä enää ketään.
...

Tunnin lopuksi eräs irakilaismiehistä puristaa toimittajan kättä ja kehuu, kuinka Suomessa on "mahtavaa".

– Mutta kun minä menen naimisiin, vaimoni tulee hoitamaan kotia ja tekemään ruokaa, josta pidän. Hän ei varmasti tule käymään diskoissa, mies toteaa.

(http://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/143FE/production/_87824928_johanna.jpg)

Lahti-Saloranta

Turvis ei voi ostaa Suomesta vaimoa, SPR järjestää sen tai ainakin korvikkeen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista