News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Äänestetäänpä Junes Lokka Ylen vieraaksi

Started by ilkka75, 24.01.2016, 23:05:26

Previous topic - Next topic

ilkka75

"Ylen Perjantai-ohjelman mukaan täytyy olettaa, että tapahtumissa, joissa olen puhujana, on "heilailua". Olen kysynyt lisätietoja tästä, mutta he eivät suostu vastaamaan. Ehdota minua ohjelmaan tällä lomakkeella, niin käyn siellä kysymässä, mitä ihmettä he oikein tarkoittavat

- Junes Lokka"

https://www.facebook.com/junes.lokka/posts/599989056818870?comment_id=599990803485362&comment_tracking={%22tn%22%3A%22R%22}&__mref=message_bubble
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Pennit ja markat

Hyvä idea, mutta en usko Ylen uskaltavan antaa vaarallisena pitämänsä Lokan päästä ääneen kanavallaan.

Valli

Pasi Kulju

routa

Äänestetty. Ja todella iso kiitos Junekselle muutenkin väsymättömästä työstä. Tyylistä voi olla montaa mieltä mutta arvosteluun ei hänen tapauksessaan ole varaa kenelläkään!

Tietopete

Äänestin. Tuskin päästävät. Halla-ahoa voisi ehdottaa myöhemmin. Lokka on hyvä väittelijä, mutta ei yhtä viileä kuin Halla-aho. Saattaa nimittäin tulla aika provosoivaa settiä. Ehkä jopa pellejä.

valkovuokko

Junes tekee hyvää työtä..... mutta puhetta pitää siistiä ja treenata... "idioottien" hokemista karsia.
Enemmän konkreettista asiaa, vähemmän haukkumasanoja

Kyklooppi

Saa ääneni, vaik´ei sitä nyt juuri kurkusta ulos korise pahemmin  ;D
Ihmisjäte.

UgriProPatria

Olis kyllä uskomaton moka, mutta niin YLE:ä, että asialliseen haastatteluohjelmaankin he sallisivat Tampereen kronstadtilaisten johtamien pellejen tulla pilkkaamaan itsenäistä Suomea.

Jos tulevat, vaadimme, että heidän on pellenaamareineen, tapojensa mukaisesti myös istuttava likaisella lattialla, Suomen lipun päällä!