News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-1-23 Pohjalainen: Miksi huippu-urheilussa on niin vähän romaneja?

Started by KTM, 23.01.2016, 10:44:45

Previous topic - Next topic

Artisti

Quote from: Lahti-Saloranta on 23.01.2016, 11:17:27
Liekköhän romaneja huipputasolla edes raviurheilussa, itse en tiedä ainuttakaan huippuohjastajaa tai ravivalmentajaa joka olisi romaani. Tosin raviurheilu ei ole lähellä sydäntäni.

Vitter on Suomen tämän hetken paras ravihevonen, valmentaja on romani ja hyvä ystäväni ja veljeni. Niin että turvat tukkoon.

http://ravit2.iltasanomat.fi/hevoset/64468/Vitter

Gunnar Hymén

minä oon nähnyt urheilevia mustalaisia vaikka kuinka paljon:
- nyrkkeilijä
- juoksija
- ampuja
- painija
- kickboxer

ei ne kyllä missään kisoissa olleet...
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Jorma M.

Quote from: Nousuhumala on 23.01.2016, 18:50:49
Quote from: Jorma M. on 23.01.2016, 17:49:50
Siis oikeasti? Pyöräilevän mustalaisen? Oliko nuori vai vanha mies? Oliko pussihousut, lakeerikengät?
Juu, Mikkelissä näin. Taisi olla ihan kulmikkaista housuista lähtien varusteet kunnossa. Oltiin lounastauolla terassilla ja kaikki naureskeltiin, että ei voi olla totta, nyt on tullut kaikki nähtyä. Jylläs kyllä eilisen kylillä käymisen jälkeiset promillet, joten en aivan satavarmasti vanno vaatetuksesta.

Joku 20-35 arviolta oli.

Valtava juttu  :D  Olisin maksanut rahaa jos olisin saanut nähdä. Mustalainen joka ajaa pyörällä ...

"Nyt on kaikki tullut nähtyä"  :D
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Sydämistynyt

Kaupassa käy usein vanhempi pariskunta, jossa isäntä ajaa mersua.  Ostavat ruokaa ja ihan itse kyllä kassinsa autoon kantavat.  Ja ihan peruselintarvikkeita ostavat, josta voi päätellä, että myös kokkaavat itse, eivätkä elä eineksillä.  Kohteliaita ovat ja puhuttelevat toisiaan ja kassaa ystävällisesti.  Ei voi moittia kaikkia.

L

En ole muuten koskaan nähnyt mustalaista koiran kanssa lenkillä, edes kävelyllä. Kyllä niillä silti koiria on, monesti facebookin kautta tulee vastaan osto/myynti-ilmoituksia tai satunnaisia profiileja, joista voi päätellä että koira omistetaan, yleensä se on naisilla sellainen pikku-chihuahua tai vastaava ja miehillä rotikka tai saksanpaimenkoira tai em. mixit. Mutta ei taida kulttuuriin kuulua että edes koiran liikuntatarpeista huolehdittaisiin  >:(