News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-01-15 IL: Makwan Amirkhanin kauppajono:"Tätä ei ikinä tapahtuisi Suomessa"

Started by Paawo, 15.01.2016, 12:10:12

Previous topic - Next topic

Hra. Gleb

Ei ole moista kyllä tähän ikään mennessä tapahtunut kertaakaan Suomessa tai ulkomailla.

Eikö tälläiset nolla-arvon jutut voisi jättää omaan arvoonsa? Tyypillinen clickbait johon on mitätön sivuhuomio poimittu asiaksi jotta saadaan uunot avaamaan linkki. Perussuomalainen huono kansallinen itsetunto toimii hemmetin hyvin.

kriittinen_ajattelija

Jaa, että Irlannissakin tuollainen Amerikkalainen "pinnallinen how you doing kulttuuri" maan tapana. Noh ei kai siinä mitään, kurdi-kulttuuri varmaan sopeutuu sinne paremmin, itse pidän enemmän jäyhästä suomalaista kulttuurista.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

MustaLeski

Mielestäni aika normaalia käytöstä kaupoissa. Itse päästän aina vanhukset ohi, erityisesti jos on selvää että se seisominen ei ole maailman helpoin askare heille, ja useimmiten ihmiset joilla on vähemmän tavaraa kuin itsellä. Samalla tavalla on kohdeltu itseänikin, erityisesti raskaana ollessa tämä oli enemmän sääntö kuin poikkeus että ihmiset tarjosivat ohitus mahdollisuutta. Miehet tuntuvat tekevän tätä useammin kuin naiset. Itse en ole "päästänyt" ulkomaalaista ohi, mutta ei ulkomaalainen minuakaan.

Voi olla että MA:lla ei ole kokemusta.

Ouel

Jaa, kyllä tuota vaan tapahtuu useinkin Suomessa, ihan höpöjä Makwan horisee...
Jos irlantilaisista jotakin pitäisi sanoa, niin siellä olen töykeisiin törmännyt. Nuorempana kun siellä olin käymässä, alkoivat pari paikallista neitokaista haastamaan riitaa vaatekaupassa keskellä päivää?! (jep...) Kaikessa rauhassa selailtiin kaverin kanssa vaaterekkejä, mutta heitä otti kuulemma päähän, että "tollaset typerännäköiset sinisilmä-blondit tulee tänne ja luulee olevansa jotakin" Siinä kaverin kanssa ihmeteltiin hetki ja päänaukojat lähtivät mutisten pois.
Neitokaisten habitus muistutti hieman niitä...mitänenyton...irish travellereita/gypsies?

(noin muuten Irlannista ei pahaa sanottavaa, Guinness ei tosin uppoa vieläkään)

Apostrofi

Eipä ole 13 pk-seudulla asutun vuoden aikana kertaakaan osunut omalle kohdalle tilannetta, jossa olisi joku edelleen kassajonossa päästänyt.  Etuiluyrityksiä sen sijaan joutuu todistamaan aina silloin tällöin.

Huvittavaa että Makwania on ylistetty nuivien kommenttien johdosta pitkin nettiä ja heti kun pienikin poikkeava kommentti tulee, niin puukkoa ollaan valmiita iskemään heti. Kuvaa hyvin sitä surullista alennustilaa, missä "maahanmuuttokritiikin" valtaosa valitettavasti on.

jmm

^ Ehkäpä pk-seudun jonotuskulttuuri on jo paljon rikkaampaa kuin muualla Suomessa.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Pietari

Quote from: Apostrofi on 15.01.2016, 15:30:38
Eipä ole 13 pk-seudulla asutun vuoden aikana kertaakaan osunut omalle kohdalle tilannetta, jossa olisi joku edelleen kassajonossa päästänyt.  Etuiluyrityksiä sen sijaan joutuu todistamaan aina silloin tällöin.

Huvittavaa että Makwania on ylistetty nuivien kommenttien johdosta pitkin nettiä ja heti kun pienikin poikkeava kommentti tulee, niin puukkoa ollaan valmiita iskemään heti. Kuvaa hyvin sitä surullista alennustilaa, missä "maahanmuuttokritiikin" valtaosa valitettavasti on.
Itsekin olen asunut pääkaupungissa ja sen seudulla pitkälti yli 10 vuotta, ellei kahtakymmentä, eikä kyllä montaa kertaa ole kassajonossa ohi päästetty. Sen sijaan silloin harvoin kun asioi vaikkapa Alavieskassa, sellaista tapahtuu hyvinkin usein jos on pienet ostokset.
Ja tosiaan, miksi nalkuttaa M.A:lle siitä, jos hän on halunnut olla kohtelias irlantilaisille Irlannissa?
Ei varmaan edes ajatellut että tieto tulisi Suomeen saakka.
Mitä ne nyt meistä siellä ajattelevat kun mokomasta nostetaan häly?  :facepalm:

ämpee

Quote from: Pietari on 15.01.2016, 16:02:50

Ja tosiaan, miksi nalkuttaa M.A:lle siitä, jos hän on halunnut olla kohtelias irlantilaisille Irlannissa?

Jos opettelisi sitä kohteliaisuutta siten, ettei välttämättä tarvitse morkata jotain ollakseen kohtelias jollekin toiselle.
Tulee väistämättä mieleen ettei pidä selkäänsä kääntää...
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

leo3

Quote from: Apostrofi on 15.01.2016, 15:30:38

VMP. "Puukkoa ollaan valmiita iskemään heti" :D Täällä on vain todettu, että tyyppi puhuu paskaa. Sekö kuvaa maahanmuuttokritiikin surullista alennustilaa? :D Ilmeisesti ei saisi kyseenalaistaa millään tavalla Amirkhanin sanomisia.

Jännä, että puhut maahanmuuttokriittisistä lainausmerkeissä. Oletko takku.netistä?

Quote from: Pietari on 15.01.2016, 16:02:50Itsekin olen asunut pääkaupungissa ja sen seudulla pitkälti yli 10 vuotta, ellei kahtakymmentä, eikä kyllä montaa kertaa ole kassajonossa ohi päästetty.

Mutta on kuitenkin päästetty..?

Quote from: Pietari on 15.01.2016, 16:02:50miksi nalkuttaa M.A:lle siitä, jos hän on halunnut olla kohtelias irlantilaisille Irlannissa?

Ei kukaan ole nalkuttanut, vaan todennut että tyyppi puhuu paskaa. Ja älä nyt heittäydy tyhmäksi. Eihän kyse ole siitä, että Makwan olisi vain ollut kohtelias irlantilaisille, vaan siitä, että mollasi suomalaisia, vieläpä täysin virheellisin perustein.

vainukoira

Myös minulle on tapahtunut lukemattomia kertoja tuollainen mukava tilanne, jossa minut on päästetty vähäisten ostosten vuoksi jonossa edelle. Samoin minä olen päästänyt muita edelle. Ja siis kaikki Suomessa. Kumma, kun Makwanille on sellaista sattunut vain Irlannissa. Ilmeisesti ei ole kovin paljon kaupoissa Suomessa käynyt.