News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kansallismielinen poliittinen ja muu toiminta

Started by Kulttuurirealisti, 07.01.2017, 16:10:14

Previous topic - Next topic

xor_rox

Quote from: Thalion on 08.01.2017, 11:23:37
, koska eivät ole kaikissa asioissa samaa mieltä ennen äänestämänsä puolueen tai sen poliitikkojen kanssa.

Kyllä kysymys on aivan fundamentaalista erosta siinä, miten puolueet näkevät Euroopan. Näkemysero selittää juuri sen, miksi PersSoinilaiset eivät saa matukysymyksessäkään mitään aikaiseksi, vaan päinvastoin työskentelevät Eurostoliiton täysin seinähullun taakanjakomallin puolesta. Eurostotaakanjako näyttääkin olevan lähellä PersSoinilaisten sydäntä, kuten jo Kreikan bail-outin yhteydessä nähtiin.

Kadonnutta suuruutta palauttamassa - Front National

Pullervo

Olen aikaisemmin kirjoittanut parissakin ketjussa suunnittelemastani km-puolen puolueisiin liittymättömästä toiminnasta, joka liittyy tiedotustoimintaan ja jolle ajattelin olevan mahdollista saada vastakaikua täällä Hommalla. Olen kirjoittanut esittelytekstiä useaan kertaan uudelleen ja yrittänyt saada sen sellaiseen muotoon, että ajateltu toiminta kävisi siitä selkeästi ilmi ja toimisi kunnollisen keskustelun pohjana. Olen myös pyytänyt eräältä itselleni tuntemattomalta pitkän linjan Hommalaiselta apua tekstin lukemiseen ennen julkistamista, jotta voisin vielä muuttaa sitä Homma-ystävällisempään muotoon ennen julkaisua.

Tuli joulu ja sitten vuodenvaihde, jolloin olin matkalla ja samalla sitten myös pieni sairastuminen, joka nyt on jo ohi. Tuona aikana kävin projektia uudelleen läpi ja samaan aikaan Suomen politiikassakin on tapahtunut, josta erityisesti Jussi Halla-ahon ilmoittama (todennäköinen) pj-ehdokkuus on itselleni merkittävä. Olen ajatellut panostaa aikaani ja tehdä tarvittaessa vaalityötä, jotta Halla-aho saa mahdollisimman hyvän äänisaaliin Helsingissä kunnallisvaaleissa, jolloin hän olisi mahdollisimman valovoimainen Perussuomalaisten muuten odotetun ja toivotunkin huonon kunnallisvaalituloksen keskellä. Tämä antaisi lisäpotkua Halla-ahon puheenjohtajakampanjaan, joka on päätavoite minulle. Liityin itse ensimmäistä kertaa puolueeseen ja vain saadakseni Soinin tilalle nuivan puheenjohtajan, jonka johdolla olisi edes mahdollisuus, että maassa säilyisi (eli maahan palaisi) puolue, jolla on itselleni sopivat tavoitteet. Vanhat virheet on vain myönnettävä ja uuden johdon palattava sille tielle, joka nosti puolueen suureksi. Olen saanut ympärilläni muutamia ihmisiä innostumaan tästä PS:n puheenjohtajan valinnasta ja ainakin osa heistä on liittynyt/liittynee puolueeseen ja tulee Jyväskylään vaikuttamaan omalla äänellään, kuten minäkin. Joku toinen tekee sitten taas työtä pienpuolueprojekteissa.

Olen päättänyt laittaa tuon suunnittelemani aikaisemman projektin odottamaan Perussuomalaisten puheenjohtajavaalin tulosta. Ajatukseni ei myöskään ole vielä löytänyt sellaista muotoa, että sitä julkistaisin. Aikalisä tulee tarpeeseen ja näin en tule myöskään kenenkään muun aikaa tuhlanneksi nyt. Jatkan toki projektin kehittämistä ja on mahdollista, että tulevaisuudessa on paremmin sen aika. Eli kiitos jäsen X:lle, joka olit valmis tekstini lukemaan, tukemaan taustalla ja annoit muutenkin hyviä neuvoja minulle uutena kirjoittajana ja anteeksi, etten kuitenkaan toimittanut tekstiä sinulle luettavaksi. Pahoitteluni myös muille, jos joku jäi aikaisemman vihjailuni vuoksi odottamaan konkretiaa. Palaan tarvittaessa asiaan myöhemmin ja paremmin valmistautuneena.