News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-12-12 IL: Mamuperheen arkea: Lapsia haukutaan apinoiksi, päälle syljetään

Started by koli, 12.12.2015, 20:01:11

Previous topic - Next topic

Näkkileipä

Quote from: koodari-inssi on 13.12.2015, 02:06:18
Rasismi on kuulemma kovasti lisääntynyt. Ilmeisesti sitä on tosi paljonkin? Siinä mielessä omituista, että en ainakaan itse ole nähnyt käytännössä yhtäkään rasistista tekoa. Onko joku muu nähnyt?

Sen sijaan käytännössä olen nähnyt näiden tp-hakijoiden öykkäröintiä ja huonoa käytöstä ihan elävässä elämässä. Ehkä olenkin rasisti myös itse? Näin ainakin toimittelijat kovasti yrittää minua vakuuttaa asiassa.
Se on sitä kauheeta Piilorasismia mistä paljon puhutaan, sitä on kaikkialla vaikka siitä ei olisi mitään todisteita.
Rasismi= Mikä tahansa asia, minkä maahanmuuttaja tai suvakki kokee epämiellyttäväksi. Siitä riippumatta oliko tekijällä todistetusti rasistisia vaikutteita.

Olen pistänyt merkille sen, ettei rasistisyytöksiin/-kokemuksiin tarvita minkäänlaisia todisteita, tai silminnäkijöitä. media tuntuu uskovan ihan kaiken.
Mutta kerropas mamujen rikosepäilyistä tai erikoiskohteluista, niin johan vaaditaan todisteita...

Ernst

Quote from: ninanuiva on 13.12.2015, 15:13:25
Alkusyksystä kaverin poika oli nähnyt keskustassa, kun aikuinen suomalainen mies oli huitaissut kadulla, ala-asteikäistä matu tyttöä niin kovin, että tytön silmälasit olivat rikkoutuneet lyönnistä ja tyttö tietysti pelästynyt ihan hirveästi.
En hyväksy  millään muotoa, vaikka nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa vastustankin.
En kyllä yhtään ihmettele, että verbaaliset ja fyysisetkin hyökkäykset saattavat olla nyt lisääntyneet.

..kaverin poika alkusyksystä tuntemattomassa kaupungissa..

Hearsay! Overruled!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Muuttohaukka on 13.12.2015, 17:38:43

Somppuja harmittaa, että suklaasilmäiset geelitukat saavat blondeja suominaisia ja somput eivät kelpaa muille kuin omilleen.

Eikä kameleita ole, vuohiakaan ei jaksa Abdi khatpäissään ylläpitää. Somalia koetellaan nyt.

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Oli niitä, jo 90-luvun alussa, busseissa ihan kantasuomalaisia sekakäyttäjiä aamukuudelta, jotka sopertelivat vasikoista ja käyttäytyivät uhkaavasti. Mitään ei voi tehdä, jos eivät tee mitään.

Tilanne ei yhtään parane tyhjentämällä kehitysmaiden pohjasakkaa tänne. Kyllähän ne tädit niitä hetken jaksaa leikittää, mutta sitten hylkäävät kesäkissansa muiden lihapalojen jahtiin.

Melbac

En usko suomalaisen ostavan pekonia kaupasta vain sen takia että voisi hieroa sitä jonkun mamun naamaan.Epäilisin että syövät ne mielummin.. :D

/edit
Ei tunnu il:llä olevan mitään rajaa enää millaisia uutisia julkaiseen.