News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hallitus tappaa suomalaiset kuljetusyritykset

Started by Kari Kinnunen, 18.12.2015, 23:04:08

Previous topic - Next topic

Punaniska

Kato, sehän oli tää meidän kansanmies, sukkelasanainen Soini:

"Suomalaisten kabotaasimääritelmien kumoaminen aiheuttaa konkurssiaallon suomalaisissa kuljetusyrityksissä, syyttää oppositiopuolue SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman.

Lindtman syytti eduskunnassa, että ulkoministeri Timo Soini (ps.) ajoi linjauksen läpi hallituksessa oltuaan ministerinä alle kuukauden.

– Tämä tulee aiheuttamaan konkurssiaallon suomalaisissa ahkerissa kuljetusyrityksissä. Soinin viikate alkaa siellä heilua. Kaikista kysymyksistä, arvoisa ulkoministeri, miksi juuri tässä teidän mielestänne Suomen pitää olla EU:n mallioppilas, kun te tiedätte, että tällä on vaihtoehto, Lindtman jyrisi.

– Te teitte tämän tietäen, että teillä olisi ollut myös toinen vaihtoehto. Te tiesitte, että Suomen hallituksen ei olisi tarvinnut luopua tästä linjauksesta, kuten Tanska teki ja ala vaati."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/172295-eduskunnassa-kova-riita-konkurssiaalto-soinin-viikate-alkaa-heilua#.Vr3RrrkF68E.facebook
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

J.M

On se tää meijän Soini sitten nokkela ukko.

Ja minäkin häntä olen julkisesti aikoinaan kehunut. No, kerrankos sitä erehtyy, jos toisenkin.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Kyklooppi

Vitutti katsoa kun läskikasa vain naureskeli ja vieritti syytä aiemmille hallituksille.
Vastenmielisempää miehenkuvaa saa hakemalla hakea ja hukkaan jää sittenkin.
Mutta täytyy sanoa että huijarina vertaansa vailla, kuka olisi uskonut että miehen
oikea karva on tätä mitä nyt saadaan kokea?
Tämä kuljetusyrittäjien tuhoaminen aiheuttaa niin paljon kurjuutta niin monelle
perheelle että ei pahemmasta väliä.
Mutta paskat tämä ulkoministeri nakkaa mistään kunhan vain oma vyötärö levenee.
Soini ja PerusSuomalainen puolue jää historiaan kaikkien aikojen suurimpana
petoksena mitä maassa on koskaan koettu.
Ihmisjäte.

Nuivake

Quote from: Kyklooppi on 13.02.2016, 01:12:04

Soini ja PerusSuomalainen puolue jää historiaan kaikkien aikojen suurimpana
petoksena mitä maassa on koskaan koettu.

Kyllä se vielä suurempi petos on tämä "turvapaikanhakujärjestelmä", jossa käytännössä ihan kaikki on kusetusta.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Kyklooppi

Ei ei kyllä soini/persut vievät voiton koska asiassa on kaiken lisäksi kusetusta loputkin.
Ihmisjäte.

Jaska Pankkaaja

Nämä kaikki tämmöiset uutiiset ovat aivan ymmärrettäviä kun ymmärtää sen että Puolue ja Perspuolue sekä virkaeliitti pyrkii aina kaikin keinoin haittamaan normaaleja suomalaisia ja ajamaan meitä perikatoon. Ongelma on koko valtaeliitin mädäntyminen ja se onkin aika paha juttu se...
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Kari Kinnunen

Pikkasen kattelin niin viisi kuljetuskiuoskia nurin kuukaudessa.

J.M

Quote from: Kari Kinnunen on 19.02.2016, 19:14:10
Pikkasen kattelin niin viisi kuljetuskiuoskia nurin kuukaudessa.

Jep. Mielenkiintoinen taulukko, joka näyttää myös, onko yritys itse hakeutunut konkurssiin vai velkoja hakenut. Neljässä tapauksessa viidestä velkoja hakenut konkurssia.

Myös kolme linja-autoalan yritystä oli mennyt nurin. Niistä kaksi oli hakenut itse konkurssia.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Kari Kinnunen

Suomi nousuun halvoilla lipunhinnoilla ja edullisella rahdilla. Tällä tienataan.

Purppura

Tammikuussa laitettiin vireille kaikenkaikkiaan 195 konkurssia. Vuonna 2014 oli lopettaneita tuhatkunta enemmän kuin aloittaneita, viime vuotta en löytänyt. Minusta näyttää että hallitus pyrkii ajamaan kaikenlaiset yritykset Suomesta.
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Jorma M.


Totta kai yrityksiä pitää Suomesta vähentää, Saksa Bilderberg ja Bryssel edellyttävät näin.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kari Kinnunen

Itteäni ottaa pattiin kun itäeurooppa tuli Norjan markkinoille. Mulla oli asiakkaat Norjalaisia ja Tanskalaisia mutta ostin polttoaineen ja huolto yms. palvelut Suomesta. Eli ns. palveluvientiä.

Maksoin verot Suomeen.

Nyt valuu nekin kruunut itäeurooppaan.

Kari Kinnunen

Nyt ei enää yllätä.

"
"Nyt alkaa näyttämään jo tosi pahalta."

Kymäläinen Sipilöiden omistuksista: "Nyt alkaa näyttämään jo tosi pahalta."

Suomen hallituksen politiikkaa kansallisten kabotaasirajoitusten poistamisesta arvostellut, eduskunnan liikenne- ja viestintävaliokunnan jäsen Suna Kymäläinen on tyrmistynyt torstaina julkaistusta tiedosta, jonka mukaan pääministeri Juha Sipilän lähipiiri eli lapset ovat Fortel Investin kautta pörssiin listautuvan Ahola Transportin kolmanneksi suurin omistaja.

– Suomessa saa omistaa yhtiöitä vapaasti. Eihän siinä mitään. Mutta samaan aikaan kun julkisuudessa kyseenalaista huomiota saanut, nimenomaan suomalaisten työehtojen polkemisesta esiin tulleen yhtiön omistajista löytyy yhteys suoraan valtioneuvostoon, ollaan ainakin eettisesti heikoilla jäillä. Nyt alkaa näyttämään jo tosi pahalta, sanoo Kymäläinen.

Viime kesäkuussa ministerineuvostossa sovittiin kansallisten kabotaasirajoituksen poistamisesta ja lakimuutokset ovat parhaillaan eduskunnan käsittelyssä.

– Pahin pelko on, että suomalainen kumipyöräliikenne ulosliputetaan halvempien työvoimakustannusten ja kaluston ylläpidon maihin. Tämänkaltaisesta toiminnasta on jo varoittavia esimerkkejä, kuten Ahola Transport, josta on jo aiemmin julkisuudessa esitetty tieto, että he ovat palkanneet 500 euron kuukausipalkalla kuskin Virosta. Eli toimineet juuri sen mallin mukaisesti, jota ehkäisemään mm. kabotaasirajoitukset on säädetty. Myös EU:n työtuomioistuimen kanta on, että jokaisessa maassa maksetaan ko. maan työehdonmukaista palkkaa, sanoo Kymäläinen.

– Tyylikkäältä tämä ei ainakaan näytä. Eihän Suomi nouse koskaan lamasta, jos on pienintäkään vihjausta valtioneuvoston jäsenten osalta palkkakeinottelun hyväksymisestä. Kuljetusalan toimijoiden huolta kabotaasirajoitusten muutoksen mukanaan tuomista haitoista ja mm. valvonnan ontumisesta, ei ole otettu huomioon. Ei ihme jos moni kysyy tämän tiedon jäljiltä, miksiköhän?, lataa Kymäläinen.

Onkohan Pörssin laillisuusvalvonnalla ollut tieto tämän laatuisesta, mahdollisesta sisäpiirikytköksestä, ennen listautumisesitteen hyväksymistä, kysyy Kymäläinen.

Linkki Arvopaperin uutiseen: http://www.arvopaperi.fi/kaikki_uutiset/sipilat-mukana-ahola-transportin-omistajaluettelossa-6533350
"

http://sunakymalainen.fi/2016/03/18/nyt-alkaa-nayttamaan-jo-tosi-pahalta/

ISO

Onneksi sentään tässä ei ole tapahtunut mitään rasistista, on vain hävitetty Suomalaisilta yrityksiltä kilpailukyky, tuhottu Suomalaisten työpaikkoja ja yrittäjien elämäntyötä.

Olis kuitenkin ihan kauheaa, jos joku olis Hämeenlinnan torilla tuijottanut neekeriä, tai ollut syöttämättä neekerille jalkapallossa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Vilunki

#134
Quote from: ISO on 24.03.2016, 14:18:25
Onneksi sentään tässä ei ole tapahtunut mitään rasistista, on vain hävitetty Suomalaisilta yrityksiltä kilpailukyky, tuhottu Suomalaisten työpaikkoja ja yrittäjien elämäntyötä.

Olis kuitenkin ihan kauheaa, jos joku olis Hämeenlinnan torilla tuijottanut neekeriä, tai ollut syöttämättä neekerille jalkapallossa.

Sehän on nimenomaan ollut kauhean rasistista, kun aikaisemmin on suosittu kotimaisia kuljetusyrittäjiä, jotka maksavat suomalaisille työnteijöille palkkaa ja suomeen veroja.

Taas on sääntelyn purku aloitettu hieman väärästä päästä. Kuljetusalan työtä haittaavat muutenkin joustamattomat ajo- ja lepoajat, ammattipätevyysdirektiivin tuomat turhat koulutukset ja kustannukset, kallis polttoaine, kallis ja aikaavievä liikennelupakurssi uusille yrittäjille ja lista varmaan jatkuisi loputtomiin... Mutta eihän se tule kuuloonkaan helpottaa kotimaisen yrittäjän työtä, vaan hankitaan uudet yrittäjät jostain muualta tilalle.