News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

anatall

Quote from: Ajattelija2008 on 20.04.2017, 15:03:06
Quote from: Golimar on 20.04.2017, 13:51:31
Juuri sellainen pökellys joka sopii Huuskon tunkiolle, ihmettelen vain että sen kirjoittaja on Tuure Junnilan tytär.

QuoteIsäni tyttärenä Puheenvuoron lukijoille ja kanssabloggaajille
20.4.2017 12:29 Sini Lappalainen Kotimaa Hälytyskellot Marjaana Toiviainen Sini Lappalainen Tuure Junnila

Konservatiivioikeistolaisesta näkökulmasta olen Hommaforumin perustamisajoista lähtien kavahtanut fasististyylisen altright oikeiston puuhia eli hommia.

Isäni Tuure Junnilan oikeistolaisuus oli nimenomaan raakuuden ja karkeuden hillitsemiseen tähtäävää eettispoliittista toimintaa.

Jokaiselle tolkkulässyttäjälle presidentistä alkaen sanon että Suomeen altrightkapinan tuoneet turkkilat ovat aina ja joka välissä ja johdonmukaisesti liittoutuneet juuri karkeuden ja raakuuden käyttäjien kanssa.

Isäni tyttärenä haluan soittaa hälytyskelloja.

http://suburbian.puheenvuoro.uusisuomi.fi/235897-isani-tyttarena-puheenvuoron-lukijoille-ja-kanssabloggaajille

Sini Lappalainen itse on hänen omaa termiään käyttäen "fasistinen", kun vastustaa Hommaforumilla käytävää avointa tolkun keskustelua.

Toivotan Sini Lappalaisen tervetulleeksi Hommaforumille keskustelemaan, jos kykenee muodostamaan järjissään olevia mielipiteitä.

Tuure Junnila olisi 106-vuotias, jos eläisi. Oletan Sini Lappalaisen olevan myös melko vanha, mikä saattaa selittää realiteettien tajun katoamisen.

Lappalaiselta on aivan turha odottaa tolkullista keskustelua. Lappalaisen mielestä kaikki mikä on vähänkään hänen agendansa vastaista liittyy jotenkin Putiniin.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Quote from: SmallFish on 20.04.2017, 17:00:07
Quote from: Pullervo on 20.04.2017, 16:56:49
Kyllähän ihminen on vapaa muuttamaan, myös maasta toiseen

Lentäväthän linnutkin jne.

QuoteSe on tietysti erikoista, että yhden papin somessa ilmoittama suunnitelma muuttaa maasta toiseen aiheuttaa minkäänlaista uutisointia, saati näin näkyvää sellaista, mutta kun se tukee sopulilauman omaa agendaa, niin ei kai tämä ketään enää hämmästytä. Saavatkohan lentokentälle 15000 ihmistä saattamaan ja pari bändiä soittamaan?

Uuninpankko sinne soittamaan kammalla surumarssia.

Ei kai nyt Herra Jumala sentään?!

Sehän tarkoittaisi että pitäisi poistua peräkammarista reaalielämään? Silloinhan voisi tapahtua kohtaamisia muiden ihmisten kanssa ja jokuhan voisi esittää vaikkapa kiusallisen kysymyksen livenä, kuinka sen sitten esimoderoi pois?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Roope

QuoteKun Yle Nyheter saa Toiviaisen puhelimeen, hän on vihainen ja turhautunut ja sanoo, että ei voi asua maassa, joka lähettää lapsia kuolemaan, pitää lapsia säilössä tai jättää paperittomat ilman tukea.

Hän toivoo, että muut ottavat nyt isomman vastuun pakolaiskysymyksistä.

– Olen ajatellut, että tasavallan presidentti tai presidentti Martti Ahtisaari tai arkkipiispa voisi hoitaa näitä asioita, sanoo Toiviainen.  (käännös)
Svenska Yle: Rasism får pastor att lämna Finland - "Det går inte att bo i det här landet längre" 20.4.2017

Myöskään kansliapäällikkö Päivi Nergin sovitteleva lausunto, että kukaan ei yrittänyt estää poliisia, ei ollut totta.

– Toki minä yritin sitä tukenani perustuslain yhdeksäs pykälä ja kaikki Suomen allekirjoittamat ihmisoikeussopimukset, sanoo Toiviainen.  (käännös)
Hbl: Rasismen blev för mycket: "Jag kan inte bo i Finland längre" 20.4.2017
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Koepotkupallo

Merkkimiesten, taitelijoiden ym. lapset ovat aika surullista katsottavaa. Harva jälkeläinen pystyy edes samalle tasolle kuin vanhempansa ja ylittäjiä ei edes ole. Muutama vuosi sitten joku nobody sanoi haastattelussa, että "hänellä ei ole urallaan ollut hyötyä siitä että on Mika Waltarin tyttärenpoika" tai jotain vastaavaa. Ilmeisesti Lappalainen haluaa saada asialleen nostetta mainitsemalla isänsä, jota kuitenkaan moni 80-luvulla tai sen jälkeen syntynyt edes tietää. Junnilan suuri ansio oli olla piikki Kekkosen ja Neukkulan perseessä. Ja tietysti poikkeuslain vastustaja.
Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

Finis Finlandiae

Quote from: Kerttu Täti on 20.04.2017, 17:37:02
Äärimmäien surullista. Ei kuulu suomalaisiin arvoihin itse avoimesti vainota ja pelotella omia kansalaisia. Ketjussa on myös erittäin asiattomia kommentteja, sellaista ei tulisi sallia.

Miksi vetoat tässä joihinkin ihmeellisiin suomalaisiin arvoihin!  :facepalm:
Eihän niitä ole olemassakaan, kuten ei ole koko maatakaan eikä sen kansaa.

On olemassa vain me afrikkalaiset ja meidän tapamme viestiä ja keskustella.
Jos se ei kelpaa, painu Tansaniaan!

PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

ikki

Aikamoinen nobody toi Tuure Junnilakin näyttäisi olleen jos ajoi maahan omaisuusveron

Shemeikka

Pahoin pelkään että Afrikan routa tämänkin porsaan ajaa kotiin ennemmin tai myöhemmin.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

talipallo

Olen täysin kyllästynyt evlutkirkon touhuihin varsinkin täällä Helsingissä. Enkä mitenkään pysty kääntämään aivojani ajattelemaan siten, miten punavihervasemmistohyvätihmiset ajattelevat. En ymmärrä, kuinka he eivät voi siten, miten minä näen. Joskus mietin, että olenko minä väärässä, kun kuplani (?) ihmiset ajattelevat täysin päinvastoin kuin minä.

Mutta kyllä minun toisaalta sääliksi käy tämä ryöpytys ja somevyöry punapäätä kohtaan ja/tai punapään puolesta.  Hirveänkauheat mittasuhteet on saavutettu, eikä tuollaista kestäisi kovapäisempikään julkisuuteen tottumaton.  Punapää on täysin ojassa ja allikossa ilman vähäisintäkään ilkkumista.  Pahinta lienee, että hän tuntee olevansa oikeassa ja oikealla asialla, eikä näe olevansa ihan hukassa ja väärässä.   :-[

FB-virtani täyttyy tuohtuneitten ihmisten tuskasta.  Kun on tämä rasismi ja solvaaminen. Nyt on sitten otettu urakalla yhteyttä eri lehtiin ja uutistoimituksiin ja pyydetty poistamaan Marjaanaa solvaavia kommentteja.

Hirveä tilanne ihan joka kulmasta katsottuna. 

Siili

Quote from: Koepotkupallo on 20.04.2017, 20:24:25
Merkkimiesten, taitelijoiden ym. lapset ovat aika surullista katsottavaa.

En näe perusteita moiselle yleistykselle.  Totta kai vanhempien saavutuksia on vaikea ylittää, jos ne ovat olleet poikkeuksellisen suuret.  Mutta eipä tuo useimmille aiheuta ylitsepääsemätöntä stressiä. 

Kuli

Kiitos kaikesta Rähmis.

junakohtaus

Quote from: kylähullu on 20.04.2017, 19:38:40

On tallella ja laitan kun pääsen takas kotiin. Pitäisikö nimi jättää jakamatta?

Erinomaisen hyvä idea jättää nimi pois.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Blanc73

Toiviaisen marttyyrimäinen julistus Suomesta poistumisesta on jotain niin absurdia teatteria että oksat pois. Pappi vaikuttaa yhtaikaa sekä syyntakeettomalta traumapesäkkeeltä että ylimieliseltä kusipäältä. Fifty-fifty. Ymmärrys ja empatia hiiteen, sillä kyseessä on loppujen lopuksi fanaattinen kulttuurimarxisti, joka käyttää papin asemaa suojakilpenään sikamaiselle käytökselleen ja härskille politikoinnilleen. Ksenofiliaa potenssiin kymmenen.

Mitäs muuta..ai niin loppulaulut hyvästiksi petturipappi Toiviaiselle:
Nana naa naa, nana naa naa, hey-yy-yy goodbye!  8)

"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

kylähullu

Kannattaa toi pörriäinen lukee jos on mahdollista. On paljon muutakin hauskaa.

Bwana

Poliisiauton eteen asettuessaan oli jo aivan selvää, että plikalla oli hirttänyt kaasu jumiin. Siitä oli epäilyksiä kyllä jo aiemminkin. Kirkon työsuojelu on mielestäni siinä mielessä pettänyt. Toisaalta nyt lähetystyössä voi olla hyvä hiljentyä hetkeksi. Omasta puolestani toivotan Marjaanalle rauhallisempia aikoja.
Nkosi sikelel' Afrika.

Veikko

Äärimmäien surullista. Ei kuulu suomalaisiin arvoihin itse avoimesti vainota ja pelotella omia kansalaisia. Ketjussa on myös erittäin asiattomia kommentteja, sellaista ei tulisi sallia.

Sikäli kuin olen aikaansaannoksiisi tutustunut, niin et ole tähän mennessä juuri arvostanut suomalaisia arvoja. Olen iloinen, kun olet ruvennut niitä arvostamaan. Näkemyksiisi ketjun - ja Homman - sisällöstä en kuitenkaan yhdy, surullista tai ei.

En yhdy myöskään siihen, että jatkuvasti katsot kaikki omasta kannastasi poikkeavat kommentit asiattomiksi, enkä varsinkaan siihen, että katsot että kaikki omasta kannastasi poikkeavien mielipiteiden esittäminen pitäisi kieltää. Enhän katso edes että sinun kommentoimismahdollisuutta pitäisi rajoittaa, vaikka mielipiteesi poikkeavat lähes poikkeuksetta jyrkästi omistani.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Jochanan

Quote from: talipallo on 20.04.2017, 20:31:32

Olen täysin kyllästynyt evlutkirkon touhuihin varsinkin täällä Helsingissä. Enkä mitenkään pysty kääntämään aivojani ajattelemaan siten, miten punavihervasemmistohyvätihmiset ajattelevat. En ymmärrä, kuinka he eivät voi siten, miten minä näen. Joskus mietin, että olenko minä väärässä, kun kuplani (?) ihmiset ajattelevat täysin päinvastoin kuin minä.

Mutta kyllä minun toisaalta sääliksi käy tämä ryöpytys ja somevyöry punapäätä kohtaan ja/tai punapään puolesta.  Hirveänkauheat mittasuhteet on saavutettu, eikä tuollaista kestäisi kovapäisempikään julkisuuteen tottumaton.  Punapää on täysin ojassa ja allikossa ilman vähäisintäkään ilkkumista.  Pahinta lienee, että hän tuntee olevansa oikeassa ja oikealla asialla, eikä näe olevansa ihan hukassa ja väärässä.   :-[

FB-virtani täyttyy tuohtuneitten ihmisten tuskasta.  Kun on tämä rasismi ja solvaaminen. Nyt on sitten otettu urakalla yhteyttä eri lehtiin ja uutistoimituksiin ja pyydetty poistamaan Marjaanaa solvaavia kommentteja.

Hirveä tilanne ihan joka kulmasta katsottuna.

Tää on ihan tyypillinen nykyajan someilmiö, ei sen kummempaa. Kannattaa tottua näihin paisuviin mittasuhteisiin joka suhteessa. Aivan naurettavaahan tämä on, kun asiaa vähänkin miettii. Yksi punapää pistänyt koko valtakunnan sekaisin. Kaikkein typerintä mielestäni on kuitenkin se, että kun joku saa kunnolla köniin somessa ja joutuu julkisen lynkkauksen kohteeksi, niin osallistutaan parjauskampanjaan ja lähdetään tanssimaan tämän elävän ruumiin haudalla kuin aterialle kokoontuneet korppikotkat konsanaan.

Tässä tulee hyvin esiin se pahuus, mikä ihmisessä on. Kyseessä on some-vastine sille jo peruskoulujen pihoilta tutulle ilmiölle, kun syntyy oikein raju tappelu niin että veri lentää, jengi kiihottuu, hieroo käsiään ja kerääntyy ympärille hihittelemään. Harvassa ovat ne, jotka tekevät, mikä oikein on: menevät väliin ja viheltävät pelin poikki, ennen kuin tulee liian rumaa jälkeä. Jokaisessa ihmisessä asuu pieni sadisti ja jos ei sitä hillitse ja hallitse vaan päästää valloilleen, joka iikasta kuoriutuu hirviö. Ihminen kun on susi ihmiselle.

En minä punapäätä puolustele, hän on toiminut väärin ja tökerösti pappina, mutta pahaa ei voiteta pahalla, vaan hyvällä. Tätä universaalia lakia kannattaa soveltaa myös siihen, kuinka "suvaitsevaisto" ja "hyvät ihmiset" voitetaan. Antaa heidän pelata omilla likaisilla säännöillään ja aseillaan niin saavat kaikki nähdä, miten "hyviä" he ovat. Ei tarvitse itse mennä mukaan hölmöyteen. Siinä tekee itsestään vaan pellen.   

Ei me näitä marjaanoja sun muita (näitä riittää jatkossakin!) sillä voiteta, että lähdetään heitä somessa rökittämään. Antaa heidän itse hävitä oma tuhoon tuomittu pelinsä. Oikeus, totuus ja hyvyys voittavat aina loppupeleissä ja paha saa aina palkkansa.

Northblood

Quote from: KariQVA on 20.04.2017, 18:25:08
QuoteOlen ammatiltani pappi ja missiologian tohtorikoulutettava. Olen myös savokarjalainen mielenterveyskuntoutuja

https://viinipuu.org/keita-me-olemme/pappisehdokkaat/marjaana-toiviainen/

Tämä päivänselvä asia että hattivatti mikä hattivatti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenterveyskuntoutuja

Mielenterveyskuntoutuja tarkoittaa henkilöä, jolla on ollut mielenterveysongelmia ja joka on kuntoutumassa niistä.

Totaalisen alkutekijöissään on wannabe hottentotin kuntoutuminen. Tai sitten iskenyt päälle massiivinen relapsi.

Yksi helvetin pelle joka tapauksessa. Mitäs menit retostelemaan äärimmäisen hyvyyden apostolina RHC hihhuleiden messiaana. Sitä saa mitä tilaa. Katsotaan, miten näytelmä etenee. Menee Afrikkaan, ei mene Afrikkaan, vai jotain siltä väliltä ja pirskahdus tähtisumua siinä välissä.

MW

Quote from: kylähullu on 20.04.2017, 21:12:18
Kannattaa toi pörriäinen lukee jos on mahdollista. On paljon muutakin hauskaa.

On se kauhia paikka, Irak. Suomeen rasismoitavaksi ja kiusattavaksi, sassiin!

Miten se olikaan, "lasten ja imeväisten suusta..."

hulaq

https://www.helsinginseurakunnat.fi/seurakunnat/oulunkyla/uutiset/2017/04/md7T6qh07.html

QuoteMarjaana on joutunut erittäin voimakkaan vihapuheen kohteeksi ja saanut myös fyysisiä uhkauksia.
Työnantaja tukee Marjaanaa kaikin työnantajan käytössä olevin keinoin. Teemme myös työtä hänen työturvallisuutensa eteen. Minkäänlaista fyysistä ja psyykkistä uhkaa ja uhkailua emme hyväksy.

Uutisotsikoissa ja muualla mediassa esiintyneitä henkilökohtaiseen elämään liittyviä ratkaisuja tai muita yksityisen elämänpiirin asioita työnantaja ei luonnollisesti kommentoi.

Toivon voimia ja levollista kestävyyttä kaikille, jotka elävät erilaisten ristipaineiden alla ja rukoilen tilanteen rauhoittumista.

Ulla Kosonen, kirkkoherra

Kor. 14:34–35

34. olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
35. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

On ne näemmä aiemminkin historiassa rikkoneet lakia ja kirjaa.
Iudex illius ero

räsänen

Mielessäni olen miettinyt että jotain mielenterveyteen liittyviä ongelmia tuolla papilla varmasti on ja nyt se varmistui.

Melko uskomatonta että tuollaista ihmistä suorastaan yllytetään tai vähintääkin kompataan tuollaiseen käytökseen.

ISO

QuoteMarjaana on joutunut erittäin voimakkaan vihapuheen kohteeksi ja saanut myös fyysisiä uhkauksia.

Marjaana-pappinen on myös omalta osaltaan puhunut ja suorastaan huutanut voimakasta vihapuhetta ja uhkaillut esimerkiksi viranomaisia fyysisesti, tai ainakin asettunut fyysisesti vastustamaan esimerkiksi polliisia näiden suorittaessa virkatehtäviään.

Vihapuheesta jonka kohteeksi on joutunut, en ole varma, onko vihapuhetta jos sanoo mielenterveyssairaalle ihmiselle, että epäilee tällä olevan mielenterveysongelmia. Tuskinpa vaan, se on pikemminkin huolehtimista toisen hyvinvoinnista, sitä ei voi sanoa RHCläisten harrastaneen innostaessaan marjaana-pappista yhä yltiöpäisempiin suorituksiin tekohädänalaisten halimisessa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Skeptikko

Quote from: kylähullu on 20.04.2017, 18:00:48
Noista palautuksista varmaan kuolemaan,onko joku lukenut jo uusinta kevätpörriäistä? Siin yksi 5 luokkalainen kertoo kuinka käy joka vuosi lomalla irakissa.

Kai huomasitte myös kommentin nimimerkiltä Student from Iraq tähän juttuun:

Puolitoistavuotias lapsi odottaa säilössä palautusta Irakiin – lasten säilöönotto on Suomessa erittäin harvinaista - Kotimaa - HS.fi
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005170811.html

Quote from: Student from Iraq
I am from Iraq who came here through education and when I read these kind of news it gives me a sense of shame and madness. This family claim that they came from Kerbela which is a secure place so I really don't understand the point of coming to Finland. In addition, in order to show respect to the host country, it is absolutely essential that this family obliges to the immigration decision and follow the order to leave Finland and return back as soon as possible. I would also like to give an advice to these families to try their best to reduce the number of kids they can have especially during the time of war and try to be responsible parents and think of their kids future before bringing them to this life to make them suffer or to export their problems to other countries. Go back home and tell the families, friends and relatives to avoid listening to lies and false advertisements that encourages people to come to Finland.
Finally, I am pretty sure that if we control the over-population and be more responsible people we can turn Iraq into Finland.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Java

Surullista jos papitar on oikeasti mielenterveys kuntoutuja, ja RHC:n väki yllyttää tuohon maaniseen käytökseen eikä auta oikeasti. Netissä vielä kun muut potkivat maassa olevaa, tuskin parantaa tilannetta! Toivottavasti löytää paikkansa ja rauhansa Tansaniassa.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

ISO

Quote from: Koepotkupallo on 20.04.2017, 20:24:25
Merkkimiesten, taitelijoiden ym. lapset ovat aika surullista katsottavaa.

Useimmiten merkkimiehet, taiteilijat ja suurmiehet on luonteeltaan narsistisia toisia hyväksikäyttäviä erittäin ikäviä ihmisiä, tuosta kaikesta pahimmiten kärsivät heidän omat lapsensa, jotka joutuvat henkisen, ja usein myös fyysisen, väkivallan kohteiksi vailla mahdollisuuksia puolustautua.

Useimmiten kyseiset suurihmiset vielä vaatii lapsiltaan täysin kohtuuttomia vain sen vuoksi että sen kaltaisilla ihmisillä on tapana miettiä valtavasti mitä muut ihmiset heistä ajattelee.

Niistä lähtökohdista on vaikeaa tulla muuksi kuin surulliseksi katsoa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Hankala Tapaus

Mistä ketjusta tässä nyt puhutaan?

Siitäkö, jossa pastori kavereineen uhkailee järjestää potkuja heidän kanssaan eri mieltä oleville ihmisille? Natsittelusta? Rasistihuutelusta? Vai puhutaanko tässä sellaisesta, että anarkistit ohjataan tekemään ilkivaltaa, ellei peräti väkivaltaakin väärämielisille?

Olen ehdottomasti samaa mieltä tästä. Sellaista ei tulisi sallia.

dothefake

Quote from: Hohtava Mamma on 20.04.2017, 21:22:58
Quote from: talipallo on 20.04.2017, 20:31:32

Ikävää se varmaan on.

Minun kuplassani kukaan ei edes tiedä, kuka on Marjaana Toiviainen. Itse tiedän hänet ainoastaan Hommaforumin ansiosta.
Eikö kukaan läheisistäsi katso tv-uutisia?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ismolento

Quote from: Faidros. on 20.04.2017, 10:20:50
Taisi esimies antaa kaksi vaihtoehtoa: hyllytys, tai lähetystyöhön Ambomaalle.

Lähetystyöhän on nykymaailmassa rasismia. Ettäkö valkoisen miehen jumala olisi parempi kuin neekerin oma? Siihen syntiin ei ainakaan punapastori lankea.

kummastelija

Suretko myös Olli Immosen vainoa?

QuoteMutta kuka nyt Olli Immosta noin on luonnehtinut? Minäpä kerron: Åbo Akademin professori Kimmo Grönlund päätteli että Olli Immonen ei ole ihminen: "Tällaiset (Immosen) mielipiteet eivät ole ihmisen suusta"

Presidentti Martti Ahtisaari ihmetteli että miten Olli Immonen voi olla suomalainen: "En oikein tiedä, miten hän voi olla Suomen kansalainen".

Kansanedustaja Tytti Tuppurainen kirjoitti että Immosen ja hänen hengenheimolaistensa ajatukset ovat vaarallisia: "Immosen ja hänen aatetovereidensa ajattelu on vaarallista ja väärin."

Minulla on unelma-tilaisuudessa anarkistit vaativat Matias Turkkilan tappamista. (1:20 eteenpäin).

http://juhanikleemola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199448-punaviherkapinaa-pukkaa-vai
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Tosiasiallinen Nuiva

Oliko tämän päivän rimanalitus jo täällä?

https://twitter.com/alexstubb/status/855131604527853573
Non poteris veritatem

Blanc73

Kokoomuksen Äleks the Hammaskeiju lähettää unelma-kuplastaan terveisiä petturipapille
QuoteAlexander Stubb‏ @alexstubb

Pappi Marjaana Toiviainen älä jätä meitä. Teet hienoa työtä suurella sydämellä. Suomi tarvitsee sinua. #turvapaikanhakijat #eirasismille
Eikö olekkin se vanha sanonta että hullua ei saa yllyttää?

Jos et halua somaleja, irakilaisia ja afgaaneja Suomeen loisimaan veronmaksajien kustannuksella, niin olet rasisti? Ok Äleks. Turvapaikkajärjestelmän systeemaattinen väärinkäyttö ja valehtelu on siis ok ja jopa suotavaa. Näillä mennään.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."