News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

Hjuu Hefnöö

Quote from: käpykaarti on 19.04.2017, 22:49:00
Aika jykevä logiikka on pastorilla...

QuoteTiedän. Mutta Tansanialta en ole odottanut tällä vuosikymmenellä vielä homojen oikeuksia tai ihmisoikeuksia. Suomelta odotin.

Haha, tansanialaisilta ei voi odottaa samaa kuin suomalaisilta. Aika rasistista.

Tansanialaiset kohtelee mms. 50% väestöstään eli naisiaan(puhumattakaan muista vähemmistöistä tai lapsista tai eläimistä) näinkin hienosti: moniavioisuus on jokapäiväistä (joka neljäs nainen) ja 14,6% naisista on ympärileikattu eli silvottu. Mut hei, kaikki kulttuurit on yhtä hyviä  :flowerhat:.

Tästä tosiaan seuraa, että vika ei voi olla kulttuurissa, koska kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä. Kulttuurin taas luovat ihmiset eli vika ei voi olla ihmisissä eli vian on oltava suomalaisissa vh-miehissä, jotka ovat tunnetusti maailman kovimpia rasisteja. MOT

Vastuu siirtyy kuulijalle.

Åbo Akademin historian professori Holger Weiss: Suomellakin on kolonialistinen historia

"Jos Pohjanmaa oli maailman suurin tervantuottaja 1700-luvun lopulla ja 1800-luvun alussa, mihin sitä terva käytettiin? Niiden laivojen tiivistämiseen, jotka hakivat orjia siirtomaista", Weiss

Hankala Tapaus

Quote from: rähmis on 20.04.2017, 00:29:33
...ja sitä pitäisikö niiden olla punaisia vai sinisiä.

Luulen, että hän ottaisi mieluiten sen (pahoittelut Matrix-viittauksesta), joka piilottaa todellisuuden.

Aloin yllättäen taas säälimään tuota punatukkaista noitaa. Mitähän helvettiä ne laittavat tuohon kahviin, kun heti cappucinon jälkeen alkaa sääliä väkeä? Pari yötä sitten ihan sama juttu.

Kukahan tuota leiriä johtaa sen jälkeen, kun Tansania on rikastettu? Pirinisti?

Sydämistynyt

Milloin punapääpapille valkenee, että kysymys on tästä porukasta?

SS: Poliisi käräytti rikoksia suunnitelleet turvapaikanhakijat - aikoivat ryöstää, raiskata ja paeta kotimaahan http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704192200105395_uu.shtml

Finis Finlandiae

Quote from: Echidna on 20.04.2017, 00:21:11
Käytännössähän tuolla on länkkärin parasta asua jonkinmoisten aitojen takana.

Et kai vihjaile, että Hengenmiehenhenkilön pitäisi antaa pelolle valta.  :roll:

PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Kim Evil-666

Quote from: og1967 on 20.04.2017, 00:32:43
Jonkun FB-kommentin mukaan punapappi on värjännyt hiuksensa mustiksi. Ilmeisesti hän on tosissaan lähdössä sinne Tansaniaan.

Jos tosiaan lähtee, nuivuus on ottanut pienen, mutta merkittävän askeleen taistossa hulluutta vastaan. Punapapitar nimittäin näyttelee merkittävää osaa tuossa hulluudessa. On jopa tällä hetkellä sen näkyvin ilmiö, enkä puhu nyt kirkkaana loistavasta hiuspehkosta.

PS. Täällä Lapissa sanoivat hulluksi noita-akaksi ja mainitsivat myös kairan. Ei siitä kuitenkaan sen enempää.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Hankala Tapaus

Quote from: Kim Evil-666 on 20.04.2017, 00:54:02
...PS. Täällä Lapissa sanoivat hulluksi noita-akaksi ja mainitsivat myös kairan. Ei siitä kuitenkaan sen enempää.

Liittyikö sinkkiämpäri aiheeseen ja suonsilmä?

Ei saa tehdä pahaa pienelle. Ihmisparka tarvitsisi nyt rauhaa ja lepoa. Ehkäpä parin vuoden karkoit loma etelässä tasoittaa mielenkuohut.

Acres

Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 00:57:51
Ei saa tehdä pahaa pienelle. Ihmisparka tarvitsisi nyt rauhaa ja lepoa. Ehkäpä parin vuoden karkoit loma etelässä tasoittaa mielenkuohut.

Painotti ettei ole tulossa takaisin vuosiin, ehkä ei edes koskaan.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

simppali

Olen ketjua lueskelleut, ja muutaman kerran kommentoinut...

Aiemmin on mainittu,että papitar on kuuden laudaturin ylioppilas, minä olen yhden,voiko olla,että pappi-Marjaanan opittu tieto ja todellisuus kohtasivat hetkisen, mutta todellisuus vei voiton?

Edellisellä viittaan, pastorin sekaviin face-kommenteihin, ja yht`äkkisestä halusta poistua johtajuudesta, lähes kulttimaisuudesta, jonka hän on näiden värifarkkumiesten yhteisössä saavuttanut,,,vai onko tapahtunut jotain muuta...
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

elven archer

Quote from: simppali on 20.04.2017, 00:41:41
Yrittääkö,`hän` samaistua Tansaanian kantaväestöön?
Sellainen voisi olla ihan järkevää, koska Tansaniassa voi taikausko olla joissain yksilöissä vielä voimissaan, muukin siis kuin kristinusko.

"Afrikan noitatohtori voi maksaa albiinosta 67 000 euroa – siepattu tansanialais­vauva löytyi kuolleena"
"Kaikki hänen raajansa oli leikattu irti."

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002801912.html

En jää kaipaamaan pastoria, mutta toivottavasti hän löytää tuolta mieluisamman elämän kuin täältä meidän ilmeisesti ahdistavasta yhteiskunnastamme, koska silloin kaikki voittaisivat.  Tansanialaisten puolesta en tosin osaa sanoa.

Aikoinaan ainakin Euroopassa saatettiin punatukkaisia pitää noitina, joten tosiaan kannattaa miettiä hiusten värjäämistä ennen Tansaniaan lähtöä, ettei herätä liikaa vääränlaista huomiota. Tansania on kieltänyt noituuden, mutta sitä ainakin Suomen suurlähetystön mukaan siellä jotkut yhä harjoittavat ja toisaalta esim. alla olevassa vuodelle 2014 päivätyssä uutisessa esitetään, että Tansaniassa jossain kylässä olisi poltettu seitsemän ihmistä hengiltä noituudesta epäiltyinä. Vihaiset väkijoukot eivät siellä välttämättä esiinny vain Simpsoneiden vitseissä.

Ja vielä jälkimmäisessä uutisessa esitetään mm., että: "Some fishermen believe that, if they weave the red hair from an albino into their nets, fish will be attracted by the golden glimmer. " Valkoihoinen ei tietysti ihan tuohon kategoriaan osu, mutta tuo kuulostaa minusta silti aika pelottavalta toiminnalta. Toivottavasti pastori säilyy ehjänä, vaikka inhoankin hänen toimintaansa. Toivon myös, että tuolla käyminen avaisi hänen silmiään sille, mitä se ihailtu kulttuurien moninaisuus todellisuudessa usein on kaikessa raadollisuudessaan.

http://www.finland.or.tz/public/default.aspx?contentid=323380&culture=fi-FI
http://www.bbc.com/news/world-africa-29572974
https://www.theguardian.com/world/2008/nov/16/tanzania-humanrights

Hankala Tapaus

Quote from: simppali on 20.04.2017, 01:14:41
..Edellisellä viittaan, pastorin sekaviin face-kommenteihin, ja yht`äkkisestä halusta poistua johtajuudesta, lähes kulttimaisuudesta, jonka hän on näiden värifarkkumiesten yhteisössä saavuttanut,,,vai onko tapahtunut jotain muuta...

Noh. Minulle tulee näitä kohtauksia, jolloin ajattelee vastapuoltakin ihmisinä.

Pastori on paahtanut 110% teholla koko ajan. Tunnehissi on vetänyt salamavauhtia edestakaisin. Milloin hyökätään poliisiasemalle, milloin pelätään ties kenen puolesta. Stressihormonien taso on varmaan huikea. Kahden roolin vetäminen syö myös yöunista.

Samaan aikaan kymmenet ellei sadat ihmiset pommittavat kirkkoa kiukkuisilla kirjeillä ja eroilmoituksilla. Joka puolella alkaa näkyä vain hyökkääjiä. Omien joukko kutistuu yhä pienemmäksi, koska heräävät huumasta yksi kerrallaan. Pelko iskee, poliisi vihjailee suojautumisen tarpeesta.

Muutama viikko tätä kaikkea ja on ilmiselvää että joku paikka ratkeaa.

Ei voi kun toivoa että tämäkin onneton löytää itselleen sopivan elämän jostain. Papinvirka Suomessa ei sellainen näköjään ollut.

P

Kai olette huomanneet pastorilla ovat loppuneet paukut. "Hallitus on voittanut" ja "muuttaa ulkomaille". Viestillä on kohta 500 tykkääjää.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Skeptikko

Quote from: elven archer on 20.04.2017, 01:24:30
"Afrikan noitatohtori voi maksaa albiinosta 67 000 euroa – siepattu tansanialais­vauva löytyi kuolleena"
"Kaikki hänen raajansa oli leikattu irti."

RHC-väkihän voisi seuraavaksi alkaa rummuttaa tällaisen puolesta, kun islamismi sharia-lakeineen ja muine herkkuineen alkaa olla jo läpi kaluttu luu. Seuraavaksi voivat vaikka alkaa adoptoida kukin muutaman tuliaisen Afrikasta.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

bencameron

Toivottavasti pastori säilyy ehjänä, vaikka inhoankin hänen toimintaansa. Toivon myös, että tuolla käyminen avaisi hänen silmiään sille, mitä se ihailtu kulttuurien moninaisuus todellisuudessa usein on kaikessa raadollisuudessaan.

Eiköhän tuo tule puolen vuoden sisällä takaisin, maha pystyssä. Tansaniassa mulattikakara ei ole yhtä ihanan monikulttuurinen kuin Suomessa, joten tänne ne tulevat.

simppali

Quote from: P on 20.04.2017, 01:28:23
Kai olette huomanneet pastorilla ovat loppuneet paukut. "Hallitus on voittanut" ja "muuttaa ulkomaille". Viestillä on kohta 500 tykkääjää.

Pastori otti viimeisen kortin,all in, voi olla ,että mieli muuttuu, koska prioriteetteinä ovat tänne kälyiseen Suomeen jäävät irakin-veljet,tai, vaihtoehtoisesti tulevat Tansaanian veljet, 500+ uskollista huutaa hoosiannaa,,seuratkaa johtajaa,Tansaaniaan toivon minä.

P

Quote from: dothefake on 20.04.2017, 02:07:24
Nuivuuden osavoitto!

Ei pelkästään nuivuuden, mutta myös sen ulkopuolisen "tolkun".  Pastoritäti ja iso osa rhc- ja rasmus-väkeä ovat menettäneet tolkun. Suurimmalla osalla suomalaisista ja täällä laillisesti oleskelevilla sellainen on. Minun on ollut vaikeaa selittää tätä ulkomailta tulleelle puolisolleni. mm. kahdeksan yksittäistapausta, joita ei saa yleistää. Tämä oli poliisin tiedossa jo 2015-16. Virallisesti mitään vaaraa ei ollut/ ei ole. Moisen epäileminen, että 35 000 paperitta tulleen joukossa olisi rikollisia oli rikos, kiihotusta kansanryhmää kohtaan.

Eihän vastaavia hylsyn  oleskelulupaa saaneita löysiä kaveriporukoita voi olla? On ihan turvallisuutta lisäävää, että tunnistamattomia, taustaa tuntemattomia, käännytyspäätöksen saaneita ja paperittomia käppäilee kaduilla kohta kymmeniä tuhansia. Ilman valvontaa. Onnea  100:-vuotias Suomi.

Sehän rikkoisi ihmisoikeuksia, kun käännytyspäätösten valituksiinkin hylsyn saaneet siirrettäisiin valvottuihin laitoksiin odottamaan käännytystään.. pakolais-sopimuksen mukaan niin saisi tehdä. Mutta suomalaisten ja täällä laillisesti oleskelivien suojaaminen ei ole niin tärkeää?

Ulkomailta EU:n ulkopuolelta muuttaneelle oleskelulupansa sääntöjen mukaan hakeneelle puolisolleni. Byrokratia oli haastavaa,  mutta hän vastasi siihen sääntöjen mukaan. Häntä vinotutti jopa minua enemmän nämä paperitta tulleet geelitukat sosiaalitukineen. Varsinkin kun hän on ollut samoilla kielikursseilla. Hän joutui maksamaan itse. Näille kela /sosiaalitoimisto maksoi. Arabeja ei pääosin näkynyt kahden tunnin jälkeen..

Voihan geelitukka ja kotoutuminen :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Eino P. Keravalta

Quote from: bencameron on 20.04.2017, 02:33:03
Toivottavasti pastori säilyy ehjänä, vaikka inhoankin hänen toimintaansa. Toivon myös, että tuolla käyminen avaisi hänen silmiään sille, mitä se ihailtu kulttuurien moninaisuus todellisuudessa usein on kaikessa raadollisuudessaan.

Eiköhän tuo tule puolen vuoden sisällä takaisin, maha pystyssä. Tansaniassa mulattikakara ei ole yhtä ihanan monikulttuurinen kuin Suomessa, joten tänne ne tulevat.

Ei kai nyt sentään, onhan se parempi painaa punaista nappia kuin punaista pappia - viittaan allaolevaan:

Quote..kun minä, valkoinen nainen, pelkään henkeni edestä, minulle annetaan kotiin hälytysjärjestelmä ja piippava nappi, jolla saan paikalle apua, kun tarvitsen. Poliisi tulee suoraan. Nämä vehkeet asennettiin kotiini tänään.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

guest14935

Quote from: dothefake on 20.04.2017, 02:07:24
Nuivuuden osavoitto!
No ei varmasti. Tuollaisia ei pitäisi päästää ulkomaille tuhojaan tekemään ja vastustusta Suomea kohtaan lisäämään.

simppali

-.kun minä, valkoinen nainen, pelkään henkeni edestä, minulle annetaan kotiin hälytysjärjestelmä ja piippava nappi, jolla saan paikalle apua, kun tarvitsen. Poliisi tulee suoraan. Nämä vehkeet asennettiin kotiini tänään.

Ehkä ministerin tasoinen ihminen saa napista painamalla poliisin kotiinsa,,mutta Toiviainen on luultavasti ostanut Verisuren hälytys-järjestelmän, ja hallusinaatioissaan luulee, että vartija on poliisi..

Hankala Tapaus

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.04.2017, 03:45:28
Ei kai nyt sentään, onhan se parempi painaa punaista nappia kuin punaista pappia...

Minä luulen että hän olisi onnellinen, jos joku ottaisi lempeään halaukseen, silittäisi vähän tuota punaista hiuspehkoa ja sanoisi: "Nyt se on ohi. Nyt ei tarvitse enää riehua".

Vastapuolella tai ei, on surkeaa katsoa kun joku ajaa itsensä umpikujaan. Tyttörukka on varmaan odottanut mitä tahansa ihmettä, joka antaisi luvan lopettaa tuo touhu. Tämä loppu ei varmaan ole se, mitä oli hakusessa, mutta loppu kuitenkin.

Jos pastorin hyvien ihmisten joukkue näkisi jonkun meistä samassa tilanteessa, he potkisivat kaatumaisillaan olevaa surkeaan loppuun asti. Koska me olemme niitä pahoja ihmisiä, voimme armahtaa pappia, antaa hänen kaatua kaikessa rauhassa ja keskittyä vastaanottamaan hänen seuraajaansa.

Kukahan se muuten mahtaa olla?

P

Aiemmin on mainittu,että papitar on kuuden laudaturin ylioppilas, minä olen yhden,voiko olla,että pappi-Marjaanan opittu tieto ja todellisuus kohtasivat hetkisen, mutta todellisuus vei voiton?

No minä olen viiden L:n ylioppilas yhdestä tuli M ja seitsemännestä D-Ranskasta B, koska jouduin kirjoittamaan sekä saksan että ranskan samalla istumalla.;)

Mutta en ole ääliö.

P

Siis omasta mielestä. Mutta se ei todellakaan takaa, että en ole ääliö. ;)

Malla

Quote from: P on 20.04.2017, 04:56:55

No minä olen viiden L:n ylioppilas yhdestä tuli M ja seitsemännestä D-Ranskasta B, koska jouduin kirjoittamaan sekä saksan että ranskan samalla istumalla.;)

Mutta en ole ääliö.

Melkein sama. Tosin sain sain sekä lyhyestä ranskasta että saksasta ällät, opettaja (joka luotsasi molempia) koetti estää aikeet. Reaaliin pänttäsin hiki hatussa. Se oli vanhanmallinen, piti vastata kolmen aineen kysymyksiin. Olin keskittynyt historiaan (se sujui), psykologiaan (en tajunnut kysymyksiä) ja uskontoon (ohi). Biologiassa oli muutama helppo, ja inhoamassani maantiedossa myös.

Olen usein ääliö. Mutta en ällien enkä kymppien takia vaan niistä huolimatta.  Monet nelosen ja seiskan kaverit ovat vähemmän ääliöitä, olivat vain aikoinaan itsevarmempia, toisin keskittyneitä, optimistisempia.

simppali

Kirjoitin  vuonna 1982,,siitä lähtien kaikki onkin legendaa,,

Lennart

Kirkko voisi lähettää Marjaanan tekemään lähetystyötä Afganistaniin, Syyriaan, Irakiin, Somaliaan ja muualle, mistä noita joutojätkiä on valunut ja aikeissa Sipilän kutsumana tulla lisää.

Marjaana on jo nyt tehnyt puolestamme suuren työn herättämällä ihmiset Suomessa näkemään mitä porukkaa ja minkälaisilla toimintatavoilla nämä työvoimareservinhaalijat yrittävät edetä hurmoksessaan.

Lähetystyössään Marjaana kertoisi, kuinka hänetkin karkotettiin rassistisesta Suomesta, joten sinne ei ainakaan kannata hakeutua.
Älykkäimmät moniosaajat tietysti huomaisivat jo otsallaan, ettei maahan, jossa on ilmeisesti enemmänkin Marjaanoita, kannata hakeutua.

Hienoa, Marjaana! Teet hyvää työtä, jatka samaan malliin.

guest14935

Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 04:46:10
Quote from: Eino P. Keravalta on 20.04.2017, 03:45:28
Ei kai nyt sentään, onhan se parempi painaa punaista nappia kuin punaista pappia...

Minä luulen että hän olisi onnellinen, jos joku ottaisi lempeään halaukseen, silittäisi vähän tuota punaista hiuspehkoa ja sanoisi: "Nyt se on ohi. Nyt ei tarvitse enää riehua".

Veikkaan samaa. Semmonen iso karhuhomo vaikka niin rauhottuisi.

Tosin aikoinaan tuli hommattua yhdelle tutulle kun se oli äkänen, akka. Siitä se vasta sekoskin ja todettiin että vikaan meni  ;D
Mun ideahan se oli, tyä paikalla juonittiin asia kun siellä oli tyä kavereina myöskin söpö kanssatyän tekijä joka oli, no ei ihan kaikkia pannu (elikkäs ei mua koska ujo olen) mutta selkeästi tahto miestä omas (ja ei vaikka hirmusöpö olikin, mulle oisi kelvannu kun tupakinhajusta en niin pidä, toki oisin ittelle ottanu muutoin.)

Ei kait sovi tarkemmin kertoa mutta se veti pomoa kuonoon ja sai potkut kun pomolla ei huumori riittänyt  ;D

Ernst

Vanhamuotoinen koe, 4L ja 2M, ka 9,4.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

foobar

Quote from: Acres on 20.04.2017, 01:05:29
Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 00:57:51

Painotti ettei ole tulossa takaisin vuosiin, ehkä ei edes koskaan.

Olisi mielenkiintoista tietää miten selkeästi todellisuudenhallinnan ja realiteettien hyväksynnän ongelmista kärsivä henkilö järjestää itselleen yhtäkkiä vuosien keikan - oli se sitten työtä tai lokoilua - afrikkalaiseen valtioon tällaista pikavauhtia. Jos jutussa on vähääkään faktaa siteeksi, luulen että hänelle on junailtu ihan oma kehitysapu/lähetystyö-tyyppinen "pysy kaukana" -pesti Kirkon puolesta. Näin kirkon ei pidä ottaa täällä mesoamiseen kantaa, mutta saa silti sen mesoamisen yhden henkilön osalta pois täältä vaikuttamasta imagoonsa.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

l'uomo normale

Quote from: junakohtaus on 19.04.2017, 10:06:20
Oletan, että Toiviainen etsii itselleen paimennettavaa laumaa. Uskontoammattien ikävä puoli Suomessa on, että on hyvin vaikea kokea itseään paimeneksi kun lauma ei kaipaa paimennusta vaan MC:n vetämään häät ja hautajaiset ja antamaan lapsille nimet.

Omistautuneille paimenille lienee aina jonkun verran kysyntää, käskyttäjistä en oikein osaa arvioida.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Viljami

Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 00:25:51
Quote from: SmallFish on 19.04.2017, 23:36:16
Sanoin tuossa pari viikkoa sitten, että punaprofeetta joko romahtaa tai lähtee Afrikkaan.

Olin oikeassa. Ei tässä muuta. :D

Ihan siltä varalta että ennustajanlahjasi toimisi käänteisesti, voisitko ystävällisesti lausua pari sanaa myös Sipilän muuttamisesta Tansaniaan?

Mitä niin pahaa tansanialaiset ovat tehneet, että joutuisivat ottamaan sekä Marjaanan, että Sipilän riesoikseen? Olisi siinä heilläkin suvaitsevaisuus koetuksella...
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder