News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

Aksiooma

Quote from: Echidna on 08.01.2018, 20:35:40
Ei sitä ikinä olisi tajunnutkaan kuinka paskoja suomalaiset miehet ovat, ennen noiden hurmaavien partasuiden näyte-erän saapumista.
Kuinkahan feministiset tättähäärät kestäisivät vertailun siron, iloisen ja miehestään miehenä pitävän aasiattaren kanssa?

Sen lisäksi, että tättähäärät ovat hulluja, he ovat myös tyhmiä. Aivan typerää ja täysin yksinkertaista juttua. Hyvä vaan, että ovat saaneet geelitukista ja afrikaanoista itselleen miehet. Harmi vaan, että me joudumme kustantamaan geelitukkien ylläpidon.

Tosin Teri on varmaan painanut ihan velkarahalla Nigeriaan miehensä perässä. Kuinkas muutenkaan. Nyt sitten lottovoitto häämöttää edessä.

Ihan yhtä järjetöntä kun olimme mieheni kanssa eläneet samassa taloudessa yli 2v (kahdestaan) ja hän sai käännytyksen ennen kuin ehdimme naimisiin. Lähdin perässä Nigeriaan, jossa avioiduimme ja lukuisista hakemuksista huolimatta hän sai nyt, 2017, oleskeluluvan vuiodeksi, johon tietenkin yritämme jatkolupaa.

Kävin joka vuosi lomillani Nigeriassa ja olen korviani myöden veloissa, mutta tärkeintä on, että hän vihdoin sai oleskeluluvan. Seitsemän vuotta jaksoin tämän asian puolesta taistella, mikä asianajajamme mukaan oli harvinaista.

Terille olisi tullut halvemmaksi vaikka Gambian lomat: https://www.youtube.com/results?search_query=gambia+sextourismus
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Golimar

QuoteArabeista tulee kaikki tunteet läpi, niin viha, suru kuin rakkauskin. He eivät osaa jäädyttää/peitellä tunteitaan eikä heitä siihen ole koskaan opetettukkaan. Näin myös kaikki väylät syvempään kanssakäyntiin pysyvät paremmin auki.

Arabin nyrkki naamassa on vaan niin paljon parempi kuin suomalaisen väkivaltarikollisen nyrkki.

Aksiooma

Ei sitä ikinä olisi tajunnutkaan kuinka paskoja suomalaiset miehet ovat, ennen noiden hurmaavien partasuiden näyte-erän saapumista.

Mielestäni on hyvä, että tättähäärät ovat saaneet itselleen miehet. Heidän elämänsä olisi jatkunut muutoin samanlaisena, mitä Hannan elämä oli ennen omaa palleroa ja kaupan päälle tulleita muita palleroita:

Olen asunut taloani yksin vuodesta 2009. Olin aivan ällistynyt kun vuonna 2015 sinne tuli ääntä, naurua, ruoan tuoksua. Purskahdin itkuun monta kertaa ilosta eivätkä ystäväni sitä oikein voineet edes ymmärtää mikä ilo kun vuosien töiden puskemisen jälkeen ei aina tarvinnutkaan palata hiljaiseen, yksinäiseen kotiin vaan usein suoraan ruokapöytään, taloon jonka takassa paloi tuli, lumityötkin oli tehty. Minä jos joku olen ollut saamapuolella.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

MW

Quote from: Aksiooma on 08.01.2018, 20:56:04

Olen asunut taloani yksin vuodesta 2009. Olin aivan ällistynyt kun vuonna 2015 sinne tuli ääntä, naurua, ruoan tuoksua. Purskahdin itkuun monta kertaa ilosta eivätkä ystäväni sitä oikein voineet edes ymmärtää mikä ilo kun vuosien töiden puskemisen jälkeen ei aina tarvinnutkaan palata hiljaiseen, yksinäiseen kotiin vaan usein suoraan ruokapöytään, taloon jonka takassa paloi tuli, lumityötkin oli tehty. Minä jos joku olen ollut saamapuolella.

Eli Hannalla ei ole ystäviä, huumorintajua, eikä ruoanlaittotaitoa.

Ei viitsi sytyttää tulta takkaan, eikä tehdä lumitöitä. Hyvä. Hommaa vain kotiapulainen ja gigolo, mutta älä laita meitä maksamaan sitä.

og1967

Mielestäni on hyvä, että tättähäärät ovat saaneet itselleen miehet. Heidän elämänsä olisi jatkunut muutoin samanlaisena, mitä Hannan elämä oli ennen omaa palleroa ja kaupan päälle tulleita muita palleroita:

Suomalainen mies on varmsti myös siitä syystä tylsä, että kun nainen tulee töistä, siellä ei ole tapahtunut yhtään mitään päivän aikana, koska mies on edelleen töissä.

Ernst

Quote from: MW on 08.01.2018, 21:03:40

Eli Hannalla ei ole ystäviä, huumorintajua, eikä ruoanlaittotaitoa.

Ei viitsi sytyttää tulta takkaan, eikä tehdä lumitöitä. Hyvä. Hommaa vain kotiapulainen ja gigolo, mutta älä laita meitä maksamaan sitä.

Tulin töistä tänään, pukkasin kolalla kevyet pakkaslumet pois ennen sisääntuloa, ja ruvettiin pitämään synttäreitä (ei minun). Itse piti takkatulet tehdä päältä sytyttäen, kun eivät muut oikein osaa, eikä kamelinlantaakaan enää ole. Ruoka tuoksui, synttärivieraita kävi, pitivät hilittyä ääntä ja nauroivatkin.

Itsekin purskahdin nauruun. Hannan juttuja lukiessani.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kyklooppi

Se nyt kai on pääasia että kaikki ovat tyytyväisiä, hanna ja lapset.
Onneksi hanna ei löytänyt niiloa, vanhan tarinan mukaan siitä ei olisi hyvä heilunut.
Ihmisjäte.

Kapseli

Kaikkihan tuossa voittavat. Suomalaiseen mieheen kyllästynyt nainen saa seuraa ja palvelua, ja veronmaksajat kustantavat nämä tulevaisuuden vieriomaishoitajat, jotka sytyttelevät takkoja ja työntävät lumia sivuun sen aikaa kunnes emäntä saapuu tupaan. Lopuksi näytellään tunteita laidasta laitaan.

Missä on väylä aasialaisille naisille, sillä niilläkin on varmasti kysyntää Suomessa. Seppo 50 vuotta, voisi ilakoida siitä, että vihdoinkin kukaan nalkuta ja ruokakin on valmiina kun tulee kotiin.

Kni

Matin hyvä paleystävä haluaa kuolla yms. Tosin Matti ei ole aivan varma missä tämä ystävä sijaitsee.

QuoteMatti
Palestiinalainen ystäväni kirjoittaa, että haluaa tappaa itsensä, koska hänellä on hirvittävät kivut, eikä hänellä ole ruokaa, hänellä ei ole rahaa päästä hoitoon. Hänen perheensä uhataan heittää kadulle, koska vuokrat ovat maksamatta. Joulukuussa hän sai injektion kipulääkettä, mikä auttoi, mutta lääkäri kertoi, että hänen pitäisi saada injektio joka päivä. Jos haluatte ottaa häneen yhteyttä niin pyytäkää nimi. Hän ei haluaa täällä nimeään mainittavan.
https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155498261408533/

QuoteK Umm
Onko hän siis ajankohtaisesti Palestiinassa? Länsirannalla vai Gazassa?

Matti
Ymmärtääkseni Gasassa

Fila tuntuu olevan kännissä kun ei usko Matin ystävän hätää ja sekoilee näppäimillä. Käälleetkin on loppu, lieneekö pallerobailut vieneet kaikki rahat:

QuoteFila
Matti älä kaikkea uskoa ei se tapa kiristää hyväuskosilta luksukseen rahaa

Fila
Matti
eet tunne juin netullä täällä joku toiunenkin luulu ryyuikaa ja vaatteeusiin antavan menukin hienihin huinekaluihin ha telkkaruunnsokkeena kithoitan tulee siansaksaa.

Fila
vastahan hän sai isöntukun rahaa jolla osti lääkkeet ja ruokaa

Fila
Minä en kyllä jokaiseen rahantarpeeseen usko,kuullut noista huijareista liikaa,

Fila
Oikeasti minullakin on kaappi lähestyhjä ja käälleet pitäs taas saada,,eeiitä mulle osta vai loytyykö auttajaa, Huomenna taas kuulin tutkimksiin minähän olen lähes kuuro
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Mr.Reese

Onko pallerot keittäneet Filalle pahaa riisiä vai mistä nuo viimeaikaiset Filan avautumiset nyt juontaa? Hazara ollut hazard?  :'(
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Alaric

Quote from: Mikko pa on 08.01.2018, 17:11:52
Imatran poliisivankilaan otettu turvapaikanhakija syyttää huonosta kohtelusta — Poliisin näkemys ja sosiaalisen median viesti kaukana toisistaan

Imatran poliisivankilaan säilöön otettu irakilainen mies syyttää vartijoitaan huonosta ja lakia rikkovasta kohtelusta.

Miehestä on tehty toinen täytäntöönpanokelpoinen päätös, jolla hänet voidaan poistaa maasta. Säilöönotto on ulkomaalaislakiin perustuva toimenpide.

Turvapaikanhakija syyttää vartijoita siitä, että ei ole saanut lääkettä maksasairauteensa. Syytöslistalla on viivyttely puhelimen lataamisessa, että mies ei ole päässyt ottamaan yhteyttä lakimieheensä.
Viime tiistaista lähtien Imatran poliisivankilassa pidetty mies on saanut äänensä kuuluviin, kun hänen ystävänsä kävivät tapaamassa miestä ja levittivät omien verkostojensa kautta tietoa tapahtuneesta.

...

https://esaimaa.fi/uutiset/lahella/055cf213-b5cb-4bd7-8b6b-0de386b779a8

Tähän keissiin liittyen:

https://esaimaa.fi/uutiset/lahella/58c226fb-4f43-4ad4-89d8-a3f06dfe7d13 (10.1.2018)

QuoteYhdenvertaisuusvaltuutetun toimisto: Imatran poliisivankilan toiminta irakilaismiehen tapauksessa ei johda toimenpiteisiin tässä vaiheessa

Yhdenvertaisuusvaltuutetun toimisto on saanut selvityksen Imatran poliisivankilan toiminnasta. Vastauksen mukaan tapaus ei johda tässä vaiheessa toimenpiteisiin.

Rikoskomisario Jyrki Hänninen Kaakkois-Suomen poliisilaitoksen ulkomaalaisyksiköstä kertoo yhdenvertaisuusvaltuutetun toimiston pyytäneen selvitystä poliisivankilaan otetun irakilaismiehen kohtelusta.

Poliisilaitoksella on keskusteltu väitettyjen tapahtumien aikaan työvuorossa olleiden henkilöiden kanssa, jonka pohjalta kirjallinen vastaus valmisteltiin.

Hännisen mukaan Imatran poliisivankilassa kohdellaan kaikkia ihmisiä samalla tavalla, ja tapauksesta on tiedotettu yhdenvertaisuusvaltuutetun toimiston lisäksi myös poliisin johtoa.

Tapaus sai alkunsa sosiaalisessa mediassa laajasti liikkuneiden viestien kertoessa irakilaismiehen huonosta kohtelusta Imatran poliisivankilassa.

Viesteissä vartijoita syytettiin muun muassa siitä, että turvapaikanhakija ollut saanut lääkettä maksasairauteensa. Syytöslistalla oli myös viivyttely puhelimen lataamisessa, ja että mies ei päässyt ottamaan yhteyttä lakimieheensä.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Aksiooma

^ Vihapuhepoliisien olisi pitänyt nostaa meteli. Ai niin. Poliisia arvosteli Hyvät Ihmiset. Ei toimenpiteitä.

Matti kirjoittaa RHC:ssa seuraavasti:

Palestiinalainen ystäväni kirjoittaa, että haluaa tappaa itsensä, koska hänellä on hirvittävät kivut, eikä hänellä ole ruokaa, hänellä ei ole rahaa päästä hoitoon. Hänen perheensä uhataan heittää kadulle, koska vuokrat ovat maksamatta. Joulukuussa hän sai injektion kipulääkettä, mikä auttoi, mutta lääkäri kertoi, että hänen pitäisi saada injektio joka päivä. Jos haluatte ottaa häneen yhteyttä niin pyytäkää nimi. Hän ei haluaa täällä nimeään mainittavan.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155498261408533/

Kyseinen palestiinalainen ystävä asuu Gazassa. RHC on kansainvälistymässä. Vientiä pukkaa. BKT kasvaa jne.

:roll:

Skeptikko

Quote from: Kni on 10.01.2018, 10:38:53
Fila tuntuu olevan kännissä kun ei usko Matin ystävän hätää ja sekoilee näppäimillä. Käälleetkin on loppu, lieneekö pallerobailut vieneet kaikki rahat:

Eikö RHC:stä saanut ennen kenkää aika helposti tällaisesta rasisimista? Onko pulaa RHC-väestä, kun ei kai nyt ole tullut kenkää?
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Skeptikko

Turvapaikanhakijoita kastetaan uimahallissa kristityiksi: "Tämä ei ole mitään, josta ihmisten tarvitsisi tietää"
https://yle.fi/uutiset/3-10007142

QuoteKaikki kastetut eivät ole ymmärtäneet, mihin uskontoon heidät on liitetty. Kirkkohallitus ihmettelee toimintaa.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Kyklooppi

Pakkohan se on tähän vuodenaikaan suorittaa kaste uimahallissa tai ainakin sisätiloissa, ajatelkaa nyt hyvä jumala sentään jos tuonne järveen hakattaisiin iso avanto ja porukkaa alettaisiin siellä painaman pinnan alle?

Siitähän tulisi kansainvälinen skandaali ja mitä kaikkea, ainakin kylmettyneitä uusia kristittyjä sekä taas lisää kuormaan terveydenhoitopalveluihin.

Kuinka moni enää hylkäisi islamin? Taatusti allah olisi erittäin akhbar kun avanto häämöttäisi.
Ihmisjäte.

Ernst

Quote from: Kyklooppi on 09.01.2018, 18:03:48
Se nyt kai on pääasia että kaikki ovat tyytyväisiä, hanna ja lapset.
Onneksi hanna ei löytänyt niiloa, vanhan tarinan mukaan siitä ei olisi hyvä heilunut.

Vahvasti OT, mutta senioriverbaalivirtuoosi Jukka Virtasen lyriikkailotulitus saakoon sijansa Hommallakin: Hanna ja Niilo eli Hava Nagila. Nauttikaa nuoremmat, jotka ette tätä ehkä tunne.

https://www.youtube.com/watch?v=OGyaC79rPfA

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Aksiooma

Quote from: Aksiooma on 24.11.2017, 00:28:11
Poliisit juuri kävivät kotonani etsimässä Yrityssalaisuusmateriaalia - Tulen paljastamaan kaikki todisteet omalla nimelläni live lähetyksessä

Tulen paljastamaan kaikki todisteet omalla nimelläni live lähetyksessä. Ajatelkaa ihmiset mitkä perustelut lähettää mulle poliisit keskiyön aikaan. Kun näytin todisteet ymmärsivät poliisit mistä on kyse ja pahoittelivat yö käyntiä.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155381790858533/

Nyt sitten vaan popparit mikroon vähän ennen kuin livelähetys alkaa. Jännityksellä jäämme odottamaan vuosisadan paljastusta.

Sadekin livelähetyksestä kyseltiin, koska se oikein alkaa? Tässä Sadekin vastaus:

Sillo pari kk sit viranomaiset pyys jäädyttää toistaiseksi media jutut jottei vaikuta tutkinnan etenimisii, jossai vaihees tekevät itse lehdistötiedotteita myös. Mä viel pyysin kirjallisena noit rikosilmoitus papereit joita oisin lisänny koko settii. Eli kärsivällisyys palkitaa viel.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155381790858533/

Eli vielä saa odotella, mutta kuten Sadek kirjoittaa, kärsivällisyys palkitaan vielä.

Aksiooma

Onko kellään kokemuksia jo eläkeikäisten maahanmuuttajien kotouttamisesta?

Onko kellään kokemuksia jo eläkeikäisten maahanmuuttajien kotouttamisesta? TE-keskuten ohjelmoidut kotouttamiskurssit ei ole tarkoitettu tieten eläkeikäisille, mutta mitä muita hyviksi koettuja tapoja on?

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155501964288533/

Eikö näistä tulijoista pitänyt olla apua kestävyysvajeeseen eikä päinvastoin?

Terveet nuoret pallerot eivät opi suomenkieltä, joten heistä ei voi kouluttaa vanhustenhuollon lähihoitajia ja eläkeläisiä ei edes yritetä kouluttaa. Tuontieläkeläiset sitten menevät jonon ohi vanhusten palvelukeskuksiin, kun kantasuomalaiset vanhukset saavat riutua terveyskeskusten vuodeosastolla. Eihän tämän nyt näin pitänyt mennä.

aethanol

Quote from: Aksiooma on 11.01.2018, 14:21:05
Eikö näistä tulijoista pitänyt olla apua kestävyysvajeeseen eikä päinvastoin?

Terveet nuoret pallerot eivät opi suomenkieltä, joten heistä ei voi kouluttaa vanhustenhuollon lähihoitajia ja eläkeläisiä ei edes yritetä kouluttaa. Tuontieläkeläiset sitten menevät jonon ohi vanhusten palvelukeskuksiin, kun kantasuomalaiset vanhukset saavat riutua terveyskeskusten vuodeosastolla. Eihän tämän nyt näin pitänyt mennä.

Justiinsa oli THL ja Sitral laskeneet pottunokkaisen suomalaisen keskimääräisiä elinkaarikustannuksia yhteiskunnalle jos koulutus jää vain peruskouluasteelle mikä lienee vastaa aika hyvin nykyisten TPH koulutustasoa. 370 000 € jäädään pakkaselle.

Kun otetaan huomioon että "tarkastelun ulkopuolelle jää vielä lukuisia kustannuksia, kuten rikollisuuden, kulutusverojen ja rahan kierron vaikutukset, työttömien aktivointitoimenpiteet sekä erikoissairaanhoidon ja vanhustenhuollon kustannukset" niin aika vaikea näistä on kestävyysvajeen korjaajaa tehdä.

Pullervo

RHC:ssa on menossa sisäinen kilpailu siitä, kuka on estänyt ja estää eniten "ilonaamoja", siis postauksiin tai kommentteihin hymynaamalla reagoineita. Aloittajalla on jo 150 kasassa ja aivan varmasti kertyy lisää tuolla mentaliteetilla. Noilla hymiöillä ja peukutuksillahan voi reagoida ryhmän ulkopuolisetkin ja se on säännöllisesti noussut tuolla keskustelun aiheeksi, kun joku asiasta on mielensä pahoittanut.

Ensimmäinen kommentoija valittaa, kuinka hänen oma profiilinsa oli estetty ilmiantojen perusteella feikkiprofiilina ja oli siten yli kaksi kuukautta poissa käytössä ja kuinka vaikeata oli saada se takaisin käyttöön, mutta kannustaa silti muita estämisen lisäksi ilmiantamaan profiileja Facebookille feikkiprofiileina.

Toinen tuumii:"Joskus mietin että voisin julkaista oman listani. Mutta sitten tuli mieleen että onkohan kyseessä tietosuojalain tarkoittama henkilörekisteri :)"
Mustat listat, julkinen häpäisy ja jalkapuu - kuinka tervehenkinen tapa reagoida toisinajattelijoihin. Perinteitä riittää tuolla laidalla tuolla saralla.

Dialogia heikäläisten kanssa, anyone? On ajoittain vähintäänkin hieman haasteellista, mitä tulee omakohtaisiin yrityksiini.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155499778708533/

og1967

Quote from: Pullervo on 11.01.2018, 16:12:21
Mustat listat, julkinen häpäisy ja jalkapuu - kuinka tervehenkinen tapa reagoida toisinajattelijoihin. Perinteitä riittää tuolla laidalla tuolla saralla.

Seuraavaksi RHC:lle tullee prospect-ryhmä, jossa annetaan erilaisia tehtäviä jäseniksi pyrkiville ja näistä valikoidaan vain oikeasti RHC:n kannalla olevat johonkin suljettuun sisäpiirikuplaan.

Ei hirveästi eroa noista moottoripyöräkerhoista tuo enää. Jälkimmäisissä "natseista" käytetään nimitystä kyttä.

Skeptikko

Quote from: Mikko pa on 07.01.2018, 22:14:10
Totta tämän on oltava  :facepalm:

Päivitys RHC:stä:

https://www.facebook.com/mirka.seppala/posts/10213376313395359

QuoteImatralla poliisivankilassa säilössä ollut turvapaikanhakija sai eilen myönteisen vastauksen täytäntöönpanokieltohakemukseen ja hänet vapautettiin tänään. Tällä hetkellä ihminen on kaiken tapahtuneen jälkeen uupunut ja äärimmäisen helpottunut eikä osaa muuta kuin kiittää Jumalaa ja kaikkia häntä tukeneita.

Minä sen sijaan yritän kerätä nyt tapahtuneen yhteen omasta näkökulmastani. Olen saanut paljon postia tapahtuneeseen liittyen. Kiitos erityisesti omista poliisivankilakokemuksistanne (olen lukenut ne kaikki, vaikken ole ehtinytkään vastata!) ja toisaalta konkreettisista ja oikeista neuvoista, joita sain. Kiitos turvapaikanhakijan juristeille ja muille toimijoille. Kiitos myös poliisijohdolle.

Mr.Reese

Filasta on kehkeytynyt umpirasisti. Nyt on unelmaan mennyt joku poikittain ja pahasti.   :'(
QuoteTuossa tuli taas päivällisen keskustelun kautta mietittävää. Älkää hyvät ihmiset neuvoko 2 kertaa kielteisiä saaneita turvapaikan hakijoita jollekkin "pikakasteelle" ne ei mene Migrissä läpi. Kyllä ihmisen pitää oikeasti tuntea raamattua ja kristillisyyttä jo ennen kääntymistään..Joten varoitus turha kuvitella kenenkään saavansa turvapaikkaa "pikakasteella"
https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155500280613533/

Sitten keskustelu lähteekin käsistä. Jussin takia on "poika" kuolemanvaarassa.
QuoteHeli xxxxn Minun oma poikani on nyt kuolemanvaarassa pääosin Jussi Halla-ahon vuoksi. Vaikka poikani henki säästyisikin, en ikinä tule antamaan anteeksi Jussille, Lauralle enkä Timolle. En myöskään aateovereilleen. Heillä kaikilla on verta käsissään.

QuoteJa todennäköisesti poikani henki ei säästy.

QuotePäin vastoin, Juuli. Minua kiinnostaa vain politiikan syvällisempi substanssi, ei sen pinta. Siitä on kyse ihan joka ihmishengessä, joka turvapaikanhakijan, joka työttömän. Anteeksi kielenkäyttöni juuri sinun kohdallasi, mutta olen todella kypsynyt ns. "tolkun" selityksiin, kun oman lapseni henki on vaakalaudalla. Ihmisoikeusloukkauksia vastaan olen taistellut nyt reilut kaksi vuotta, ja se jatkuu.

QuoteKaisa xxxxx Migrillä on päävastuu. siellä on kysytty hirveän vaikeita kristinopillisia kysymyksiä, ja jos niitä ei ole tiennyt, on evätty turvapaikka, vaikka heikko tietämys (jos se edes on ollut heikkoa) ei pelasta teloitukselta. Tottakai suomalaisilla neuvojillakin on vastuu.Vastuu on myös "käännyttäjillä", että auttaisivat myös selviytymään, jos tulee kielteinen päätös. Ennen kaikkea heidän tulisi myös kertoa, mitä seurauksia on, ja että turvapaikkaa ei tule automaattisesti. Jos ei osaa ede googlata,, niin ei kannata neuvoa.
;D
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

ISO

Onkohan näillä RHC:läisillä ihan kaikki kotona, ne siis oikeasti on sitä mieltä että noi geelitukat on niitten lapsia?

Suurimmalla osalla ilmeisesti omat lapset on hylänneet kun ovat alkaneet puuhastella riisinkeittäjien kanssa.

Enkä ihmettele.

Mieleen tulee vaan, että onkohan ne omat lapset joskus tullut hoidettua huonosti, ja nyt hakevat uutta kierrosta kun omat lapset ei välitä tultuaan huonosti kohdelluiksi lapsina.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

paukuttaja

Quote from: ISO on 12.01.2018, 08:26:06
Mieleen tulee vaan, että onkohan ne omat lapset joskus tullut hoidettua huonosti, ja nyt hakevat uutta kierrosta kun omat lapset ei välitä tultuaan huonosti kohdelluiksi lapsina.

Hoivavietti on melkein yhtä kova tauti kuin kiima. Vaan jos nämä kaksi yhdistyvät niin jälki on kamalaa.
F.U.B.A.R

Alaric

Quote from: Skeptikko on 11.01.2018, 21:15:04
Quote from: Mikko pa on 07.01.2018, 22:14:10
Totta tämän on oltava  :facepalm:

Päivitys RHC:stä:

https://www.facebook.com/mirka.seppala/posts/10213376313395359

QuoteImatralla poliisivankilassa säilössä ollut turvapaikanhakija sai eilen myönteisen vastauksen täytäntöönpanokieltohakemukseen ja hänet vapautettiin tänään. Tällä hetkellä ihminen on kaiken tapahtuneen jälkeen uupunut ja äärimmäisen helpottunut eikä osaa muuta kuin kiittää Jumalaa ja kaikkia häntä tukeneita.

Minä sen sijaan yritän kerätä nyt tapahtuneen yhteen omasta näkökulmastani. Olen saanut paljon postia tapahtuneeseen liittyen. Kiitos erityisesti omista poliisivankilakokemuksistanne (olen lukenut ne kaikki, vaikken ole ehtinytkään vastata!) ja toisaalta konkreettisista ja oikeista neuvoista, joita sain. Kiitos turvapaikanhakijan juristeille ja muille toimijoille. Kiitos myös poliisijohdolle.

Uutinen aiheesta:

https://uutisvuoksi.fi/uutiset/lahella/dca92471-68a2-4cee-b401-2cc109659399 (12.1.2018)

QuoteImatran poliisivankilassa pidätettynä ollut turvapaikanhakija vapautettiin — Karkotuspäätös sai täytäntöönpanokiellon korkeimmalta oikeudelta

Imatran poliisivankilassa säilössä ollut irakilainen turvapaikanhakija sai toissapäivänä myönteisen vastauksen täytäntöönpanokieltohakemukseen ja hänet vapautettiin eilen.

Rikoskomisario Jyrki Hänninen Kaakkois-Suomen poliisilaitoksen ulkomaalaisyksiköstä vahvistaa tiedon.

— Pitää paikkansa. Täytäntöönpanokielto tuli korkeimmasta hallinto-oikeudesta.

Otettiin säilöön muun asian yhteydessä

Hännisen mukaan turvapaikanhakija otettiin säilöön rikoskuulustelun yhteydessä, jossa häntä kuulusteltiin asianomistajana. Kaakkois-Suomen poliisilaitos sai virka-apupyynnön Sisä-Suomen poliisilaitokselta henkilön kuulustelemiseksi.

Kuulustelujen yhteydessä ilmeni että henkilöllä on täytäntöönpanokelpoinen karkotuspäätös, ja edellytykset säilöön ottamiseen täyttyivät.

— Säilöönottaminen vahvistettiin käräjäoikeudessa.

Kantelu oikeusasiamiehelle

Yksityishenkilö on kannellut turvapaikanhakijan tapauksesta eduskunnan oikeusasiamiehelle. Sosiaalisessa mediassa levinneiden viestien mukaan turvapaikanhakijaa kohdeltiin huonosti poliisivankilan henkilökunnan taholta. Syytösten mukaan hän ei muun muassa saanut lääkettä maksasairauteensa.

Syytöslistalla on myös viivyttely puhelimen lataamisessa, ja että henkilö ei ole päässyt ottamaan yhteyttä lakimieheensä.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Aksiooma

Kuten Tajukangas kirjoittaa, tämän palleron tapauksessa on vähän samanlaisia piirteitä kuin Ruotissa viime päivinä puhutun afganistanilaisen seksiahdistelija Moradin tapauksessa. Ruotsalaiset houkat lähtivät puolustamaan seksiahdistelijaa, jotta tämä saisi jäädä maahan.

Nyt suomalaiset turvapaikka-aktivistit tekevät samaa. He haluavat, että väkivaltarikollinen saisi jäädä maahan. Miehellä on vieläpä kaksi karkoituspäätöstä.

https://pt-media.org/2018/01/08/turvapaikka-aktivistien-puolustama-irakiaano-oli-vakivaltarikollinen-ja-paalla-karkoitus/

Ei tässä auta toivoa kuin sitä, että kyseinen vapautettu pallero aiheuttaa tuhoa Hyvien Ihmisten keskuudessa, eikä normaalien kansalaisten joukossa.

Rokka

Quote from: og1967 on 11.01.2018, 20:53:49
Quote from: Pullervo on 11.01.2018, 16:12:21

Seuraavaksi RHC:lle tullee prospect-ryhmä, jossa annetaan erilaisia tehtäviä jäseniksi pyrkiville ja näistä valikoidaan vain oikeasti RHC:n kannalla olevat johonkin suljettuun sisäpiirikuplaan.

Ei hirveästi eroa noista moottoripyöräkerhoista tuo enää. Jälkimmäisissä "natseista" käytetään nimitystä kyttä.

Tässä on nyt tullut katsottua viime aikoina "sons of anarchya" ihan alusta asti ja jotenkin sieluni silmin näen sellaisen virkatun punaisen liivin, jossa selässä on prätkäjengi-tyyliin "RHC refugees".
Prospectit ei tietenkään saa heti noita merkkejä, vaan ensiksi pitää ansaita tättähäärien luottamus. Pitää osallistua ainakin pariin "stop deportations"- mielenosoitukseen ja järkyttyä ihan kaikesta somessa. Viimeinen, ja se äärimmäisin, askel ennen pääsemistä täysjäseneksi, on pakolaisen ottaminen kotimajoitukseen.
Kuten moottoripyöräjengeillä, niin myös tättähäärillä, tämä "harrastelu" ajaa kaiken edelle ja oma perhe kärsii eniten.

internetsi

Quote from: Mr.Reese on 12.01.2018, 08:06:53
Filasta on kehkeytynyt umpirasisti. Nyt on unelmaan mennyt joku poikittain ja pahasti.   :'(
QuoteHeli xxxxn Minun oma poikani on nyt kuolemanvaarassa pääosin Jussi Halla-ahon vuoksi. Vaikka poikani henki säästyisikin, en ikinä tule antamaan anteeksi Jussille, Lauralle enkä Timolle. En myöskään aateovereilleen. Heillä kaikilla on verta käsissään.

QuoteJa todennäköisesti poikani henki ei säästy.

QuoteKaisa xxxxx Migrillä on päävastuu. siellä on kysytty hirveän vaikeita kristinopillisia kysymyksiä, ja jos niitä ei ole tiennyt, on evätty turvapaikka, vaikka heikko tietämys (jos se edes on ollut heikkoa) ei pelasta teloitukselta. Tottakai suomalaisilla neuvojillakin on vastuu.Vastuu on myös "käännyttäjillä", että auttaisivat myös selviytymään, jos tulee kielteinen päätös. Ennen kaikkea heidän tulisi myös kertoa, mitä seurauksia on, ja että turvapaikkaa ei tule automaattisesti. Jos ei osaa ede googlata,, niin ei kannata neuvoa.
;D
Ai nyt jo Jussi, Laura ja Timo Ensimmäinen teloittaa palleroita. Toiset huutaa, kuinka ne ei saa mitään aikaan ja toiset, kuinka pelkkä EU/Suomi-parlamentissa oleminen on teloittamista.

Jussin ja Lauran kiristyksiä ei ole pantu lainkaan lainsäädäntöön, mutta ne on silti jo nyt ihan suoranaisia teloituksia. Mitähän ne sitten on, kun kiristyksiä on pakko alkaa tekemään?

Mitähän Turkish Airlinesin ja Pegasuksen pilotit ovat, kun lentävät päivittäin Iraqqilaan Arlandasta hintaan 1400 kruunua siivu? Varmaan joukkoteloittajia.
Lohjan persut