News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-12-16 Viisi ulkomaalaista yritti raiskata naisen Helsingissä

Started by Alaric, 16.12.2015, 17:11:36

Previous topic - Next topic

Jane Doe

Quote from: Kameleontti on 17.12.2015, 01:22:37
Rasmuslaisissa on ihan sekopäisiä mukana, mutta Pönni on muualla ilmoittanut itse olevansa asperger eli jonkinlainen autisti eli ei ajattele ihan samoin ku ns muut. Eli kuuluu osastoon, joka ei ymmärrä sosiaalisen kanssakäymisen päälle ihan niin ku keskiverrot.
Yhdessä Murossa olleessa kuvakaappauksessa Pönni myös kertoo olevansa erityislahjakas, joten en ihan luottaisi hänen omiin diagnooseihinsa.

Itse pääasiaan, en ole koskaan mieltänyt Siilitietä turvattomaksi. Jotain narkkeja siellä satunnaisesti pörrää ja kerran sekopäinen (todennäköisesti erityislahjakas as-piirteinen) lokki jahtasi minua Kettutien risteyksestä metrikselle, mutta mitään tuollaista en jotenkaan osannut yhtään aavistaa. Näin se kaupunkikuva rikastuu.
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

UgriProPatria

Quote from: duc on 16.12.2015, 21:09:38
Tätä menoa saamme korpilain Suomeen. Ja mitä siitä seuraa!

Eräs ruotsalainen neito näyttää aina veriset kasvonsa
, kun "kuukkelin" kuvahakuun kirjoittaa rape Sweden. Hän on nyky-Ruotsin kasvot. Ne tulevat mieleen aloituksen luettuani. Synkkää.
... ... ...

Sekö neito, joka raiskattiin monen matun voimin lasimurskan päällä?
Kuva on kamala. Ei lapsille.