News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-09-15 Väkivaltaisuuksia eri puolella Suomea - Migrin pomo rauhoittelee

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 15.09.2016, 13:48:13

Previous topic - Next topic

Joker

Quote from: Golimar on 15.09.2016, 20:09:35
Minua ei hetkauttaisi vähääkään jos Pekka Nuutisesta, Päivi Nergistä, Esko Revosta ja heitä suojelevista poliitikoista tulisi yksittäistapauksia.

Toivottavasti näin ei käy. MUTTA, sitten kun tarpeeksi merkittävän poliitikon tai muun merkkihenkilön läheiselle sattuu jotain ikävää niin syyllinen Achmed lähtee kuin vokki Kempeleestä.

Miksi suvakki ei usko ennen kuin ikävyyksiä sattuu omalle kohdalle?
Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

Luotsi

Quote- Otanmäen tapaus, joka on sinänsä traaginen ja surullinen, vaikuttaa myös yksittäistapaukselta. Tätä vakavuusluokkaa ei onneksi ole ollut muita.

Ei vaan kaksittaistapaus, perseilijöitähän on vangittu 2.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Nikolas

Java

Quote from: Luotsi on 15.09.2016, 20:37:19
Quote- Otanmäen tapaus, joka on sinänsä traaginen ja surullinen, vaikuttaa myös yksittäistapaukselta. Tätä vakavuusluokkaa ei onneksi ole ollut muita.

Miten niin ei ole ollut muita, lenkkeilijä tyttö ja Oulun kirves somali tulee heti mieleen, on varmasti muitakin!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Luotsi

Quote from: Java on 15.09.2016, 22:14:55

Miten niin ei ole ollut muita, lenkkeilijä tyttö ja Oulun kirves somali tulee heti mieleen, on varmasti muitakin!

No nuohan olivat turvapaikan nauttijoita, eivät suinkaan -hakijoita!
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Luotsi on 15.09.2016, 22:34:46
Quote from: Java on 15.09.2016, 22:14:55
No nuohan olivat turvapaikan nauttijoita, eivät suinkaan -hakijoita!

Mikähän heitä sitten turhautti?
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Juffe

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 15.09.2016, 13:48:13
Vastuullisen median edustajana Iltalehti on kuvittanut jutun kuvalla Suomi ensin! -liikkeen järjestämästä Forssan mielenosoituksesta.

Paljon sopivampi kuvavalinta olisi ollut joukko Forssan vastaanottokeskuksen turvapaikanhakijoita heilumassa astaloiden kanssa. Mutta ehkäpä ne otokset eivät täytä lehden kuvanlaatuvaatimuksia, ja siksi jäivät tällä kertaa valitsematta.

Artisti

Jouduin eilen tilanteeseen jossa matu ahdisteli minua raavasta miestä, vaikka olin päätä pitempi ja 2 kertaa painavampi. En provosoinut ketään edeltävästi.

Juffe

Quote from: Artisti on 15.09.2016, 23:35:55
Jouduin eilen tilanteeseen jossa matu ahdisteli minua raavasta miestä, vaikka olin päätä pitempi ja 2 kertaa painavampi. En provosoinut ketään edeltävästi.
Kerro meille lisää vaikkapa ketjussa monikulttuuristen kohtaamisten ihanuudesta.
http://hommaforum.org/index.php/topic,1951.9090.html

TheVanishedTerrorist

Kaksi tai useampi on uusi yksi.

Foundation

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Tabula Rasa

Quote from: SerialSuicideBomber on 16.09.2016, 01:08:09

Kaksi tai useampi on uusi yksi.

Yksi se on yksi maailmankaikkeuskin.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Defend Finland!

Quote from: Artisti on 15.09.2016, 23:35:55

Olin itse käymässä Helsingin keskustassa eilen iltapäivällä ja jotenkin ilmapiiri on kireä, ikään kuin jotain ikävää kohta tapahtuisi. Näin vähän nujakointia "eri ryhmien" välillä ja välillä kuului huutoa ja kiroilua.

valtakunnanpärkhele

Että tälläista uhkailua ja uhoa matuilta, ei lupaa kyllä hyvää.
QuoteSuomeen on syntymässä tänä syksynä uusi paperittomien joukko "Jos joudun kadulle, menen ja varastan"
Syksyllä moni kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut heitetään ulos vastaanottokeskuksesta.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1473995652940?jako=1da0ce3c4aaf6a887c3dec3b02a97be3&ref=tw-share
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"