News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Ministeri vastasi minulle - ei ole ratkaisuja "pakolaisten" asuttamiseksi

Started by jore, 20.12.2015, 15:09:52

Previous topic - Next topic

Jalopeura

Quote from: -PPT- on 21.12.2015, 00:34:21

Olen muutoinkin ollut aikeissa muuttaa pois pk-seudulta sillä jotenkin en vain tunne kuuluvani tänne mutta parin viime vuoden ja varsinkin viime kuukausien aikana se päätös on vain tullut vahvemmaksi. Jos ei olisi sellaista mitätöntä yksityiskohtaa kuin työ ja toimeentulo, joita pitäisi ajatella niin olisin jo aikoja sitten häippässyt. Jos joskus saan kenkää nykyisestä duunistani niin se on kämppä myyntiin saman tien.

Toisin kuin pessimistisimmät niin itse en usko, että koko Suomea pystytään pilaamaan mamutuksella koskaan sillä Suomessa on vaikka kuinka paljon paikkoja joissa mamut eivät suostuisi olemaan kuin vain jos jokin laki heidät siellä pakottaisi olemaan ja sehän olisi rasismia vaatia mamuja tekemään jotain mitä he eivät halua.

Olen miettinyt tuota itsekin. On totta että Suomesta löytyy paljon paikkoja mihin matut eivät mitä todennäköisemmin halua asettua. On kuitenkin riski että eläminen täällä käy muuten sietämättömäksi kun tulijoita tulee aina vain enemmän, ja talous romahtaa.

Verot voivat nousta pilviin, palvelut kuihtua, enkä pidä mahdottomana että jonkinlaista yksityisen omaisuuden sosialisointiakin voisi jossain vaiheessa tapahtua.

Tässä maassa on niin hullut päättäjät, että ihan mitä vain voi tapahtua. Nyt meillä on hallituksessa kai kuitenkin se kaikkein vähiten tärähtänyt kokonpano.  Silti olemme tässä tilanteessa. Voi vain kuvitella millaisia linjauksia olisi jos SDP, vihreät ja RKP olisivat hallituksessa, tässä tilanteessa. Ne mitä todennäköisemmin ovat seuraavassa hallituksessa. Demarit ovat galluppien kärjessä  :-\.

Jos olisin nuori ja minulla olisi jotain sellaisia taitoja mille on kysyntää maassa kuin maassa (lääkäri, hammaslääkäri etc.), muuttaisin ulkomaille. Sellaiseen maahan joka on ilmaissut ettei se halua vastaanottaa matuja, ja jossa ei veroteta hengiltä.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Jufe

Naurettavaa selittelyä ja jossittelua ministeritason mieheltä. Näyttää erittäin hyvin sen puolen, mitä ei toivoisi olevan meillä päättäjillä. Tietämättömyys ja osaamattomuus.

Selkärankaakin on kuin märällä sukalla. Toki, pitää olla nuhteeton ja valtavirran (Soinin) mukana menevä.

Tämä maa tulee kaatumaan kuin 20 metrinen honka hakkuuaukealla. JA SITÄ HONKAA HAKKAA OMAT HERRAT!
90% diggaa mamuista. Eiku se oliki 10%. Sori siitä. Oikeesti.