News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kortsuja Afrikkaan

Started by B52, 13.12.2015, 02:50:27

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: B52 on 13.12.2015, 05:24:30
Välikysymys, kuinka moni Hommalaisista on käynyt Afrikassa?

Vain mantereella.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Hornsmith

Olen käynyt. On aina erittäin nuivistava kokemus.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Ainokainen

Olen kyllä. Entä sitten?

JoKaGO

Quote from: Ari-Lee on 13.12.2015, 03:07:37
Mutta, vakavasti. Puheenaiheena ei pitänyt olla Ari-Leen seksuaalinen elämä.

Kortonkeja on kokeiltu Afrikassa huonolla menestyksellä. Kondomit joutuivat nolosti ilmapallojen asemaan HIV:n torjunnassa. Lapsilla oli hauskaa jonkin aikaa. Nyt pitäisi siis keksiä jokin kemiallinen vaihtoehto ehkäisyyn.

Erään afrikkalaisen tehtaan portilla oli kenkälaatikollinen kortsuja vapaasti otettavissa. Paikalliset varoittiavat mua: "Älä ota, se on pahaa purkkaa". Paikalliset eivät ottaneetkaan. Olihan ne vähän reilun kokoisia näin eurooppalaisille mitoille, kuulemma, siis pojat kertoivat...
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

UgriProPatria

Quote from: B52 on 13.12.2015, 02:50:27
Aikaisemmin illalla tuli jonkun maailmanparantajafirman mainos, anna lapselle afrikassa syntymäpäivä kun eivät näe viidettä syntymäpäiväänsä.

Ei kenellekään ole tullut mieleen jakaa kortsuja vanhemmille, ja siitä kansalaiskeräys?

Siis oikein telkkarista mainos tuosta asiasta, rasismia?

edit. jatkan vielä, täällä Suomessa suvakit jakaa kortsuja nuorisolle ettei vaan tapahdu mitään, miten Afrikka voi unohtua suvakeilta?

Turha vaiva. Ne vaan käyttäis niitä juhlissa ilmapalloina.
Jos heille selittäisi mihin tarkoitukseen ne ovat, tikahtuisivat nauruunsa.

"Hullu tuo valkoinen mies!"

Vaniljaihminen

Feminismiä sinne pitäisi jakaa. Mikään ei vähennä lapsensaantia yhtä paljon kuin se.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Tabula Rasa

Olen myös kuullut että käytetty liukkareilla varustettua kumia langan teossa. Muttas joo, ei tule päätymään varsinaiseen käyttöön varmasti niin kauan kuin afrikkalaiset miehet siitä päättävät.

Liekö olisi mahdollista kemiallinen kastraatio/ehkäisy massoille? Juomavesi? Isoina pilvinä laajimpien syntyvyyskeskustelun päälle? Varmasti humaanimpaa ehkäistä miljardi kuin tappaa miljardi nälkään ja tauteihin.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

UgriProPatria

Quote from: Tabula Rasa on 13.12.2015, 13:56:57
Olen myös kuullut että käytetty liukkareilla varustettua kumia langan teossa. Muttas joo, ei tule päätymään varsinaiseen käyttöön varmasti niin kauan kuin afrikkalaiset miehet siitä päättävät.

Liekö olisi mahdollista kemiallinen kastraatio/ehkäisy massoille? Juomavesi? Isoina pilvinä laajimpien syntyvyyskeskustelun päälle? Varmasti humaanimpaa ehkäistä miljardi kuin tappaa miljardi nälkään ja tauteihin.

Kuulostaa hyvin fasistiselta, mutta hätä ei lue lakia.

sologdin

Olisin mennyt, mutta tytär reissasi eri puolilla Afrikkaa muutaman kuukauden ja sanoi palattuaan, että mun on parempi pysyä poissa sieltä.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

StubUrpo

Afrikan väkiluku on kasvanut räjähdysmäisesti ja tulee kasvamaan, samalla kasvaa ongelmat. Kortonkeja vaan sinne niin ei kuole lapset nälkään kun tulee vähän heikompi satovuosi.