News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Feminismi on ihmeellistä! (yhdistetty)

Started by Miniluv, 13.12.2015, 11:35:49

Previous topic - Next topic

Pikkuvaimo

Minä koin olevani sukupuoleton, kunnes pitkän traumaterapian jälkeen dissosiaatiohäiriö on alkanut purkautua. Nyt tiedän ja tiedostan myös tunnetasolla olevani nainen. Sukupuoli-identiteetti on sitten oma lukunsa, en sitä aio avata sen enempää.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Golimar

Quote from: Faidros. on 19.04.2017, 15:31:05
Olisi mielenkiintoista tietää, tapetaanko transnaisia enemmän kuin muita ihmisiä keskimäärin? Tappavatko transnaiset muita ihmisiä vähemmän keskimäärin? Onko tappaja aina VHM?

En tiedä mitään noista muista tapauksista mutta näin videon jolla Dandara dos Santosia pahoinpideltiin raakalaismaisesti ja heitettiin kottikärryihin ja pahoinpitelijät olivat kaikkea muuta kuin valkoisia.

Hankala Tapaus

Quote from: Faidros. on 19.04.2017, 15:31:05
Olisi mielenkiintoista tietää, tapetaanko transnaisia enemmän kuin muita ihmisiä keskimäärin?...

Kyllä. Minulle on vakuutettu että transnaiset tappavat itse itsensä keskimääräistä useammin. Tästä on varsin lyhyt matka päätelmään, jossa todetaan ongelman olevan suurempi kuin väärät sukuelimet.

pienivalkeapupu

Ei ole. Hän on (Suomessa) valkoisen roskaväestön edustaja.
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Kapseli

Jos kaksi sukupuoletonta ihmistä tekee ihmisen, tuleeko hänestäkin automaattisesti sukupuoleton ihminen vai heitetäänkö pallo tästä päätöksestä kylmästi sukupuolettomalle lapselle itselleen?

Mikä edes on ihminen? Ahdasmielistä lokerointia sekin. Ehkä olento olisi parempi.

Matrixin seinät halkeilevat. There is no spoon.

siviilitarkkailija

Quote from: Hankala Tapaus on 19.04.2017, 16:00:18
Quote from: Uuno Nuivanen on 19.04.2017, 15:58:34
Ei. Mitä sitten?

Mikä sitten on ihminen?

Ihminen on olento joka ymmärtää että selviytyäkseen hengissä, sen on kyettävä älykkäällä tavalla tappamaan sen elämää uhkaavia asioita ja ilmiöitä.

Tunteva ihminen toki on pahoillaan siitä mitä se joutuu tekemään elämänsä aikana. Tyhmä ihminen tappaa tai provosoi tappamaan.

Maailmanhistorian aikana on syntynyt ja syntyy tilanteita joissa valkoisen heteromiehen on tapettava mutta nämäkin ovat kulttuurisesti ja yhteisöllisesti hallittuja tilanteita toisin kuin jos valkoiset homomiehet tai naiset tarttuvat aseisiin tappotarkoituksessa. Jälkimmäinen eroaa siinä että tuolloin tappamisessa ei pidätellä edes naisten ja lasten kohdalla...vrt sosialistien uudelleen ohjelmoimat kansanmurhaajat.

Ihminen on älykkäästi ja tuntevasti sotiva olento. Kyseessä on paradoksi. Sota, äly ja tunne eivät ole keskenään yhteensopivia mutta kaaosteorian avulla ne saadaan kuin saadaankin sovitettua yhteen.

Mutta mikä on Kansan Uutiset? Tai minkä kansan?
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Hankala Tapaus

Quote from: siviilitarkkailija on 19.04.2017, 16:26:56
...Mutta mikä on Kansan Uutiset? Tai minkä kansan?

Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys. Ehkä se pitää purkaa osiin ja yrittää sitä kautta.

Uutisilla ollaan muinaisessa Suomessa tarkoitettu tärkeitä ja vähemmän tärkeistä tapahtumista toimitettuja faktoja, jotka on pyritty levittämään kattavasti kaikkien kuultavaksi. Näin ihmisillä on ollut tilaisuus ymmärtää ympäröivän yhteiskunnan tapahtumat ja pyrkiä vaikuttamaan tulevaan maailmaan faktojen perusteella.

Nykyisin uutistoiminnasta on pääasiassa luovuttu ja vanhat uutismediat ovat keskittyneet muokkaamaan mielipiteitä propagandan keinoilla.

Kansa puolestaan tarkoittaa ihmisjoukkoa, joka tuntee kuuluvansa syystä tai toisesta yhteen.

Koska Kansan Uutiset on olemassa, pitänee ymmärtää asia niin että kansojen sisälläkin voi olla kansoja. Onhan selvää, että Suomessa toimiva Kansan Uutiset ei toimi Suomen kansan hyväksi. Siksipä jossain täytyy piileskellä myös sen kansan, jolle Kansan Uutiset kirjoittaa.

rähmis

Samaa kuraa, niin viitsi uutta ketjua perustaa.

Muunsukupuolinen taiteilija haluaa ymmärtää miehiä ja on siksi bodannut itselleen 18 kiloa lisää lihasta – ja muuttunut "lätkäjätkäksi"

ENITEN harjoittelua vaatii manspreading eli jalat levällään istuminen julkisessa liikenteessä. Jos haluaa käyttäytyä kuin machomies, se on osattava, mutta luonnostaan se ei tule.

"Se oli ensimmäinen asia, jota aloin harjoitella, ja se on edelleen yhtä hauskaa ja jännittävää", sanoo taiteilija Artor Jesus Inkerö, 27.

"Joskus olen kokeillut ihan tahallaan istua ruuhkabussissa niin, mutta ei kukaan ole tullut sanomaan mitään. Tavallaan toivon, että joku reagoisi", hän sanoo.

TÄMÄ taideprojekti on kokonaisvaltaisempi kuin moni muu. Se vaatii uusia vaatteita, loputtomia proteiinipirtelöitä ja satoja tunteja kuntosalilla: Artor Jesus Inkerö haluaa tuhota kehonsa – ja rakentaa sen kuntosalilla uudelleen. Taideprojektissaan muunsukupuolinen taiteilija haluaa muokata itsestään mahdollisimman paljon jääkiekkoilijan kaltaisen.

"Kun Kuvataideakatemia muutti Vallilaan, rupesin stalkkaamaan ja salakuvaamaan Mäkelänrinteen lätkänpelaajia – ammentamaan sieltä pukeutumiskoodeja ja ratikkakäyttäytymistä", Inkerö sanoo ja nauraa hersyvästi.

Vaatteet olivat helppo osuus: kaupasta Nikeä, Adidasta ja Under Armouria.

Vaikeampaa on omaksua erilainen käytös – ryhti, ilmeet, eleet ja se jalat levällään istuminen.

JA se on taidetta: Kuvataide­akatemiasta pian valmistuva Inkerö työstää parhaillaan uutta näyttelyä, joka avautuu perjantaina helsinkiläisgalleria Saariaho Järvenpäässä.

------------------------------------

"Olen pohtinut, että ajattelenko mä eri tavalla myös omasta sukupuolestani tämän projektin myötä, mutta sitä ei kyllä ole tapahtunut. On iloista huomata, että sellainen asia ihmisessä ei muutu."

MUUTOS ei ole ollut helppo myöskään läheisille.

"Jotkut näkevät tämän projektin ironisena, jotkut kriittisenä ja jotkut surullisena", Inkerö sanoo.

Inkerö kasvoi yhtenä feministiäidin neljästä lapsesta. Artor Jesus on hänen ristimänimensä. Lapsille ei kotona annettu sukupuolirooleja, jotka määrittelisivät, mitä pojat tekevät ja mitä tytöt. Sosiaaliseen sukupuoleen Inkerö törmäsi vasta koulussa, ja muunsukupuolinen-termiin parikymppisenä. Sana kuvasi Inkerön kokemusta itsestään hyvin.

"Että aivan, totta, tämä sopii minulle. Tämä ei aseta minua kumpaankaan binääriseen sukupuoleen", Inkerö kuvailee.

Kun Inkerö tuli parturista uudessa lätkäjätkälookissaan, äiti oli järkyttynyt.

"Ihan kuin hän olisi saanut tietää lapsensa olevan hetero", Inkerö sanoo ja nauraa.

Hesari

Tabula Rasa

Laitetaan näsäviisailevat pennut puhumaan asioista joista eivät ymmärrä mitään. Tuloksena tätä shaibaa jota hävettää edes lukea. Feministin vapautuminen on ainoastaan käytöstavoista ja järjenkäytöstä vapautumista.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Finis Finlandiae

Kuka ja missä tehdään abortteja, jossa feministi abortoidaan irti hellankahvasta?

Paljon niitä ainakin operoidaan tätä nykyä.
Jossakin on oltava jättimäinen salaklinikka...  :roll:
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Archaeopteryx

Quote from: duc on 19.04.2017, 15:17:26
Koska olemme kasvaneet kaksisukupuoliyhteiskunnassa ja -kulttuurissa, jopa kadulla vastaantulevien ihmisten sukupuolittaminen tapahtuu ajatuksissamme kovin automaattisesti. Saattaa herättää hämmennystä kun jonkun sukupuolesta ei olekaan varmuutta. Mutta ei se mitään, hyvin harvoja ovat ne tilanteet, missä pitää tietää toisen sukupuoli.
Luin kokonaan, saako mitalin?

Saara unohtaa nyt kaikista tärkeimmän asian: lisääntyminen seksuaalisen kanssakäymisen kautta kehittyi n. 1,2 miljardia vuotta sitten. Sitä ennen alkeelliset eliöt lisääntyivät suvuttomasti esim. jakautumalla, ja jonkin hyödyllisen syyn takia suvullinen lisääntyminen sai myöhemmin alkunsa. Me olemme eliölajien lukemattomien sukupolvien seurausta, yhteiskunta ja kulttuuri ovat pelkästään ohut kalpea viiva evoluution pitkän janan loppupäässä.

edit: jos ihminen elää 75-vuotiaaksi, ja sen kuvaa paperille 1 mm levyisenä viivana, sukupuolten alkupiste 1,2mrd vuotta sitten on 16 kilometrin päässä. Siinä vähän perspektiiviä "yhteiskunnan" ja "kulttuurin" vaikutukselle.

Siksi me ajattelemme sukupuolia, Saara.

SmallFish

Quote from: rähmis on 19.04.2017, 16:40:28
Samaa kuraa, niin viitsi uutta ketjua perustaa.

Muunsukupuolinen taiteilija haluaa ymmärtää miehiä ja on siksi bodannut itselleen 18 kiloa lisää lihasta – ja muuttunut "lätkäjätkäksi"

Plää plää plää Inkerö.

Hesari

Miksi nämä muunsukupuoliset ovat aina paitsi naisia, myös feministejä?

Eino P. Keravalta

Minä en ole ihminen enkä kyllä haluaisikaan olla, kun katsoo ihmiskuntaa.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

Ihmisoikeuksiahan vhmllä ei ole aikoihin enää ollutkaan, eli ihmisyyden kieltäminen on täysin linjassa. Kaksoiskiellolla demonisointi, eli ei sanota suoraan, muttei tarkoitus voisi olla selvempi. Demonisoinnin päässä on yleensä vain yksi vaihtoehto, demonisoitujen tuhoaminen. Suomalaisten demonisointi on ollut aikaa käynnissä. Matuja tai suvakkeja ei ole demonisoitu vaan syytetty aiheesta teoistaan. Huomattava ero syyttää syytöntä kuin syyttää syyllistä.

Miksi meidän pitää sietää meidän tuhoamme ajavia lahkoja?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kapseli

Kananaivoni eivät vain kykene käsittämään, miten 100% mieheltä näyttävä ihminen tuntee olevansa jotain määrittelemätöntä tai parhaimmillaan vähän kaikkea. Ymmärtäisin kyllä sen, että ihminen ei tunne itseään siksi kuin on, mutta että ko. henkilö voi omalla subjektiivisella kokemuksella osoittaa luonnon olevan väärässä luomistyössään.

En tiedä, saan tästä aiheesta päänsäryn. Jatkan silti jalat levällään istumista ja otan oman tilani. Se on sukupuolielimieni kannalta ilmeisen paljon miellyttävämpää kuin istua jalat ristissä. Vaikka se onkin niin last season.

kummastelija

...kaikkeen sitä nainen alentuu, jotta saisi miehiltä huomiota...
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

pulikka

Quote from: Saara Särmä
Mitä se sukupuolen itsemääräämisoikeus sitten tarkoittaa? Itsemääräämisoikeus sekä omaan kehoon että identiteettiin on ihmisoikeuskysymys. Se tarkoittaa sitä, että kunnioitamme jokaisen oikeutta määritellä itse oma sukupuolensa on se sitten mies, nainen tai muunsukupuolinen.

Sukupuolen kokemus on jokaiselle erilainen, siksi voi olla vaikeaa oman kokemuksen pohjalta tavoittaa muiden kokemusta, varsinkin jos oma kokemus vastaa yleisesti ymmärrettyä normia. Eli oletusta, että on vain naisia ja miehiä, joiden sukupuoli määritetään syntymässä josta lähtien se on pysyvä ja muuttumaton.

Itsemääräämisoikeus omaan kehoon on selvää kauraa, jos sillä tarkoitetaan sitä, että saa itse päättää fyysisestä kehostaan, mitä se tekee tai sille tehdään. Identiteettinsäkin saa itse määritellä mutta sukupuoli-identiteetti on eri asia kuin biologinen sukupuoli. Identiteetti liittyy kokemukseen sukupuolesta ja tuo kokemus voi toki olla mitä tahansa. Vai annetaanko ihmisille oikeus päättää kaikista muistakin faktoista oman kokemuksensa perusteella? Jos näin, niin olen tästä lähtien transnegridi ja mistä tahansa kanssani eri mieltä oleminen on rasssisssmiiii!

Haluaisin myös nähdä henkilön, jonka biologinen sukupuoli on muuta kuin pysyvä.  :roll:

Miten voi olla niin vaikea erottaa (biologista) sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä?

Ja edelleen, jos henkilöllä ei ole kokemusta sukupuolestaan ja hän on sukupuoli-identiteetiltään sukupuoleton niin eikö hänellä todellakaan silloin ole biologisia sukupuolielimiä?

Transfobia tappaa. Transnaisia on jo tänäkin vuonna tapettu useita. Erityisen haavoittuvassa asemassa ovat rodullistetut transnaiset.

...joita oletettavasti tappavat rodullistetut miesoletetut...? No, ehkä he tappavat vain, koska ovat niin pahoin traumatisoituneet rodullistetuksi joutumisestaan.  :'(

Ja Solanasin "Mies on täysin itsekeskeinen".  :facepalm: Kellä tässä pyörii koko oleminen ja aivokapasiteetti oman navan ja sen sukupuolioletettuuden ympärillä?

Tabula Rasa

Jos sillä on syntyessä pillu, se on nainen, jos sillä on munat, se on mies, jos sillä ei ole kumpiakaan, se on luonnon epämuodostuma. Miksi tehdä yksinkertaisesta vaikeaa? Munat itseltään leikkaavaa miestä kutsutaan eunukiksi ja kai sillä on naispuolinen vastine joka tuhoaa lisääntymiskykynsä syystä x. On se jännä kun eunukkien pitäisi määritellä miten valtaosa ihmisistä saisi elää, määritellä kokea tms. Kipittäköön vokkiin rankuttamaan. Minua ei kiinnosta mitä meikäläiselle paskaa elämää ajavat itsensäsilpojat ja muut sekopäät ajattelevat enkä tarvitse näitä mihinkään. Annan elää tavallaan niin kauan kuin eivät minun elämääni vaikuta, mutta nyt on tultu reippaasti yli sen rajan ja hyökätty suoraan meikäläisen elämäntapaa ja olemista vastaan. Minun suomeni ei tarvitse suomalaisvihaavia sekopäitä.

Brandis

Tämä kirjoitus on niin monella eri tasolla häiritsevä ja vastenmielinen, että ärsyttää edes tarkemmin lähteä perkaamaan tähän aihetta. Sanonpahan vain, että tämä sukupuolisuuden totaalinen ja yhteiskunnan läpitunkeva hämärtäminen muutaman 'muunsukupuoliseksi' identifioituvan henkilön vuoksi on sulaa hulluutta. Nuoria tulee voida tukea kasvussaan hyvään naiseuteen ja mieheyteen, ei niin, että kaikki tämä on yhtä harmaata massaa ja perinteiset roolit romutettu.

Täytyykö tätä teemaa vetää näin äärimmilleen asti? En käsitä mitä laajamittaista hyvää näillä hämärtämispyrkymyksillä pyritään saavuttamaan - käsittääkseni vähemmistöjen asemaa voi edistää muutenkin ihan vaikka vetoamalla yleiseen hyvään käytökseen ja satsaamalla kiusaamisen vastaiseen työhön.

hulaq

Quotejatteletko, että siellä se taas miesvihainen feministi meuhkaa jotain omiaan?

No eiköhän tuo tule ensimmäisenä täysjärkiselle mieleen, jos SSää yhtään tietää. Harmi vaan, että tuo sankari saa kirjoitella näitä huuhaa juttuja ihan rauhassa internetiin toisen menkkajäätelö-herkuttelijoiden luettavaksi. Niin se vaan skitsofreniakin leviää bitteinä.
Iudex illius ero

Hankala Tapaus

Quote from: Brandis on 19.04.2017, 18:48:40
...Täytyykö tätä teemaa vetää näin äärimmilleen asti? En käsitä mitä laajamittaista hyvää näillä hämärtämispyrkymyksillä pyritään saavuttamaan...

Hyvää ei olla hakemassakaan. Vaikka jotkut yksilötasolla luulevat ajavansa vähemmistöjen asiaa, he ovat isossa kuviossa vain hyödyllisiä hölmöjä.

Pyritään saavuttamaan samaa, mitä kaikella muullakin nykyhölmöilyllä. Yritetään hajottaa ihmiskunta pieniksi ja voimattomiksi, toisiaan vastaan taisteleviksi ryhmiksi. Mies ja nainen ajetaan toistensa kurkkuihin. Sitten jaetaan miehet tappelemaan erikseen ja naiset erikseen. Homot vastaan heterot vastaan ties mitkä kuvitteelliset sukupuolet ja suuntaukset. Sellainen yleinen free for all pitää saada aikaiseksi.

Taistelijoiden väliin jääväksi massaksi kaavaillaan pehmeitä, tahdottomia, sukupuolettomia olentoja, joista kapinallisuus ja virheiden kritisoiminen puuttuu ominaisuutena täysin. Kyllä tätä voitaisiin pitää liberalismin hyökkäyksenä vanhaa, tuttua syntipukkia; valkoista heteromiestä vastaan. Kun VHM:stä poistetaan testosteroni, se kesyyntyy.

Ongelmaksi muodostuu se, että vain VHM kykenee puolustamaan länsimaista kulttuuria ja arvoja. Jopa niitä liberaaleja siis. Muita puolustajia ei ole. Ilman pahinta vihollistaan, liberaali häviää maailmasta.

Elemosina

Logiikkaan taipuvaiset aivoni menevät aika solmuun kun yrittää seurata moisen artikkelin kirjoittajan ajatusten juoksua. Koska tämä on vapaa-aikaani, en jaksa viitsiä.

Kai tuossakin jotain logiikkaa on. Kuvittelen pysyväni ekassa kappaleessa vielä kärryillä, HIStory eli historia on kirjoitettu miehisestä näkökulmasta, ammattinimikkeet ovat muissa kielissä miehisiä, erikseen mainitaan nais-etuliite tms kun kyse on naispuolisesta ammatinharjoittajasta. Tähän loppui viitsimiseni ja myönnän sen reilusti.

Tällaista höttöä kun kuulee puheena ja pitäisi vaikka A-studiossa iskeä vastapalloon niin sanonpa vaan että kunnioitus niille jotka tyynenä pysyy ja vielä löytävät punaisen langankin.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Vaniljaihminen

Ei todellisuutta ole kukaan koskaan määritellyt. Se on ollut olemassa jo kauan ennen kuin kukaan ryhtyi sitä tiedostamaan. Kaikki määritelmät ovat sekundaarisia oletuksia ja asioiden perimmäinen olemus on ihmiselle tuntematon.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Eisernes Kreuz

Quote from: pulikka on 19.04.2017, 18:12:40
Haluaisin myös nähdä henkilön, jonka biologinen sukupuoli on muuta kuin pysyvä.  :roll:

Niin haluaisin minäkin, koska kyseessä olisi valtava tieteellinen sensaatio. Mutta näille hurjimmille feministeille ilmeisesti biologiakin on pelkkää sosiaalista konstruktiota ja kaikki on kiinni vain henkilön omista tuntemuksista.

Eräät sammakkoeläimet muuten pystyvät oikeasti vaihtamaan sukupuoltaan, mikäli niiden paikallisessa populaatiossa on liian vähän joko koiraita tai naaraita. Varsin patriarkaalisesti ne kuitenkin tyytyvät vain noihin kahteen sukupuoliolettamaan.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Impi Waara

Tämän junttilani ulkopuolella on perin kummallinen ja outo maailma. Kuka hitto tämä Saara S. oikein on? Pitäisikö tuntea? Ihan sama.

Ennen tapasi hullutkin olla hullun hauskoja, nykyää lähinnä pelottavia. Ulostuloistaan ei tule mieleen muuta kuin kysymys aineista, jotka saa toiset sekoamaan mitä ihmeellisimmillä tavoilla.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Java

Höh, olen aina uskonut olevani macho, mutta en koskaan enkä missään istu jalat levällään :o
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Tappivanukas

Istun jalat levällään koska bussien, junien ja spåran penkit ovat niin matalat ja jalkani ovat pitkät. Jos laitan jalat ristiin, ei kukaan mahdu istumaan vastapäätä. Mutta nämä ovat tietysti tekosyitä, oikeasti vain alistan patriarkaalisesti.

Oikeasti jokainen nainen joka ei sanoudu irti feministeistä saa haistaa patriarkaalisen huiluni. Miksi suvaitsisin ihmisiä joille olen pelkkä kikkelin muotoinen viholliskuva.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Impi Waara

Itsekin istun pitkine kinttuineni jalat levällään, paitsi hamosessa. Eipä ole tullut mieleeni machoilut eikä edes patriakkaaliset huilut. Lähinnä olen yrittänyt päästä epämukavuustilasta pois mahdollisimman pian.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Tabula Rasa

Jalkojen asento ei ole ollut kenellekään ongelma ennen kuin feminatsit siitä sellaisen tekivät. Itse pidän jalkojani juuri siinä asennossa kun hyvältä tuntuu ja parhaiten toimii. Risa jalka on sen verran kivulias että voin tunkea sen ensimmäisen jalan asennosta vittuilevan feminatsin hanuriin. Tervetuloa.

siviilitarkkailija

Quote from: Impi Waara on 19.04.2017, 22:20:28
... Kuka hitto tämä Saara S. oikein on? ...

Tyylipuhdas vihapuhuja. Mutta toisin kuin poliittisen poliisihallinnon jahtaamat ihmisryhmää vastaan kiihottavat rikolliset, Saara näppärästi on keksinyt että valkoisia heteromiehiä vastaan kiihottamalla, ei tarvitse pelätä rangaistusta. Näin niitä sotia sytytetään. Eihän maamme lakien eikä poliittisen oikeuslaitoksen mukaan ole lainkaan tuomittavaa jos kiihottaa ihmisiä vaikkapa tappamaan valkoiset heteromiehet. Tai ehkä se on paheksuttavaa, mutta ei tuomittavaa. Vähän niinkukin toisinajattelijoiden vainoaminen neukkulassa. Sekin oli ns älymystön ajanvietettä.

Ennen tapasi hullutkin olla hullun hauskoja, nykyää lähinnä pelottavia. Ulostuloistaan ei tule mieleen muuta kuin kysymys aineista, jotka saa toiset sekoamaan mitä ihmeellisimmillä tavoilla.

Yhteiskunta on pitkän rauhan aikana taannehtinut tilaan jossa väärien ihmisten kuten vhm:ien elämällä ei ole mitään arvoa. Sotaa ja sotateoriaa tutkineena en saa päähäni mitään hyvää syytä moisen tilanteen aikaansaamiseksi. Voimme rapsuttaa sivistyksen pois kuten ihmisarvon, mutta en usko että jälki on lastenkatsottavaa. Mutta niinhän se on että uusien sukupolvien on aika toistaa vanhempien virheet.

Tätä pohdittaessa voidaan arvuutella onko mm vaalea heteronainen mamukeskustelussa ihminen...vai lihaa reijän ympärillä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...