News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

US/Niklas easy life koska perinyt

Started by Sibis, 14.11.2015, 17:55:51

Previous topic - Next topic

Sibis

Niklas Herlin
14.11.2015 02:10
En olisi uskonut, että tämä näin oudoksi menee. Näin hiljaista Nizza-downtownia en ole nähnyt sen viiden vuoden aikana kun olen täällä hengaillut.

Matti Kolehmainen
14.11.2015 03:09
Oletan ranskalaisten olevan nyt hyvin järkyttyneitä ja peloissaan. Normaaleilla ihmisillä on myös itsesuojeluvaisto. Koskaanhan ei tiedä, mitä ja missä nämä helvetin esikartanosta karanneet rikastuttajat tekevät. Surunvalittelut sinne Ranskaan.

Niklas Herlin
14.11.2015 03:23
Tämä ilta/yö ei ole erityisen kaunis Ranskassa. Tämä johtaa siihen, että kommentoivien bannausraja lähestyy. Pelkkä väärä sananvalintakin saattaa riittää. Kokeile tuota "rikastuttamista".

Matti Kolehmainen
14.11.2015 03:34
Bannaile vain rauhassa. "Suutani ei tukittua saa, edes laillakaan". Sanotaan eräässä laulussa.

Enempää en lukenut koska  :facepalm:

Brändinä Uusi Suomi edustaa minulle sitä kotiimme tilattua Wanhan Kokoomuksen lehteä mutta nykyisin on Vasemmiston/deVihreiden media :flowerhat:

http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/206478-hyvaa-iltaa-ranskasta?ref=karuselli
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

nollatoleranssi

QuotePäätin juuri, että jätän kaiken muun tärkeän ja vähemmän tärkeän taakseni ja lähden ulos, kävelemään.

Mitä sitä sanomaan mitään, kun ei tiedä mitä sanoa? Tiedossa oli tapahtumien kulku ja kenen toimesta asiat tapahtuivat. Mahdollisesti salaa mielessään Niklaskin toivoo, että tämä episodi unohdettaisiin nopeasti, kun ulkonakin on niin rauhallista kävellä.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Alaric

Varmaan mukavaa köpötellä siellä rauhassa romanialaisten rikollisten paskoman polven kanssa.

Hyvin noista Herlinin vastauksista aistii sellaisen ylimielisyyden: väärät sanavalinnat, älä jaksa tätä mun blogissa (=kiusallinen aihe) jne. Minä täällä vain ihan rauhassa olen Ranskassa, mitä ihmettä kaikki panikoivat. MINULLE ei ole tapahtunut mitään eli tämä on ihan ylireagointia.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

MW

Quote from: Alaric on 14.11.2015, 19:58:11
Varmaan mukavaa köpötellä siellä rauhassa romanialaisten rikollisten paskoman polven kanssa.

Hyvin noista Herlinin vastauksista aistii sellaisen ylimielisyyden: väärät sanavalinnat, älä jaksa tätä mun blogissa (=kiusallinen aihe) jne. Minä täällä vain ihan rauhassa olen Ranskassa, mitä ihmettä kaikki panikoivat. MINULLE ei ole tapahtunut mitään eli tämä on ihan ylireagointia.

"Minä (yybermensch) olen hengaillut täällä jo viisi vuotta."

= Kadehtikaa, köyhät ja tietämättömät.

Maija Poppanen

Luin tuoreeltaan bloginsa, ja kuittasin sen samantien kuuden promillen kommentiksi.

Hän ehkä yritti kertoa jotain mutta uupuneet sormet jaksoivat vain tiivistelmän, no jostain...

Viljami

Jos Niklas olisi oikeasti kova jätkä, hän olisi jättänyt ottamatta vastaan inhottavalta isältään perimänsä miljoonat. Jälkikäteen uskalsi isänsä kirjassa haukkua, mutta miljoonat kuitenkin kelpasivat... Tietenkin kelpasivat, koska itse ei saisi mitään tuottavaa aikaan. Luuseri.
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder