News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Uudenlaista toiminta-ajattelua

Started by Tabula Rasa, 24.11.2015, 17:00:24

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Perinteinen johtajalähtöinen toiminta, eli standartin alle kerääntyvät joukot tarkoittaa, ettei mitään tapahdu ennen kuin voimaa on kylliksi.

Itse ajattelin tekijälähtöistä toimintaa. Eli kuka hyvänsä voi aktivoitua toimimaan. Eli verkostoitua. Joka kerta kun monikulttuuri luo taas uuden tragedian ihmisiä on liikkeellä, ja he haluavat tietää miksi. Jäädään keskustelemaan monikulttuurista kanssasuomalaistemme kanssa. Jo yksi ystävyyssuhde on vahva sidos. Ja jo se että tuntee kanssanuivan auttaa hahmottamaan kansanliikkeen koko voiman. Ja joukko ystäviä joiden ystävinä ja tuttavina on koko maan kansa. Tämän tason yksimielisyyttä ei murra mikään.

Luotetaan jokaiseen suomalaiseen. Monikultturisteiksi erehtyneille näytetään heidän tekojensa jäljet. Niin kuin natseille birkenau.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kallan

Oon toteuttanut tätä jo jonkin aikaa.

Se on paljon tehokkaampi keino kun mokuttajat yrittävät epätoivoisesti etsiä kuka ihme näitä johtaa ja muokkaavat mielipiteensä massamedian mukaan. Me taas ajattelemme ihan itse omilla aivoillamme, välittämättä siitä mikä on päivän uusin turvapaikkakriitikoiden haukkumatermi.

Suosittelen muitakin samaan. Vaikuttakaamme siinä sosiaalisessa piirissä mikä meillä on; se on realistisin keino. Erona mokuttajien vastaavaan on että meidän ei tarvitse vääristellä asioita vaan kertoa faktat. Jos emme tiedä jostain, selvitämme asian.