News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Sananvapauspalkittu Keskustanuorten puheenjohtaja toivoo vastaväittäjän kuolemaa

Started by Artisti, 08.11.2015, 11:48:06

Previous topic - Next topic

Kim Evil-666

Toteemi Husu on ystävällinen ja syö ihan itse vaan. Kuolemaasi en sentään toivo, vaikka se itselleni aivan yhdentekevää olisikin. Sen sijaan, voisit puolestani lähteä täältä rasistisesta Suomesta pois. Edes Kepu ei kaltaistasi tyhjänpuhujaa enään tarvitse, vaalitkin menivät jo.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

free123

Lähetin asiasta aamulla kantelun Ylen ohjelmajohdolle yläkierteellä isopomo Kivisen kautta. En odota mitään tapahtuvan, mutta ainakin siellä kaikki tietävät miten tyylikkäästi heidän oma husunsa vetää somessa Yleä lokaan.
Yhteiskunta mätänee sisältä ulos vailla vastavoimia

guest3656

"Olen muslimi, mies, kepun jäsen, hetero, lihansyöjä ja mitä niitä nyt onkaan. Kun menen moskeijaan, olen muslimi. Kun tapaan afrikkalaisia, olen afrikkalainen. Yksi identiteetti ei sulje toista pois", Somaliassa syntynyt Hussein totesi viime vuonna Helsingin Sanomien haastattelussa.

On aivan sama mitä Husu itse kuvittelee olevansa, hän on kuitenkin ennen kaikkea somali. Tämän hän on vahvasti todistanut uusimmalla aivopierullaan. Heti kun somalit oppivat auttavasti kuppaamansa maan kielen, paljastuu etteivät he kykene edes välttävään dialogiin valtaväestön kanssa.

valtakunnanpärkhele

Laitetaan tämä isänpäivän kunniaksi tännekin.
(http://i.imgur.com/V8tz5jX.jpg)
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

JT

Husu on pesunkestävä rasisti. Kumma juttu, kun Keskustapuolue ei saa siivottua tuollaista sameiden vesien kyntäjää pois jäsenistöstään.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Artisti

"Sain parkki sakon tuolta auton kyydissä ollut parkki tädiltä. Yritin päästä selitkyselyllä tilanteesta mutta ei onnistunut. Minun edessä parkerannut auton suomalais mies päästettiin selityksellä eikä saanut sakon. Mistä kyse? Voinko kenties vetää rasismi kortti tässä asiassa! Otin autosta kuva koska kun yritin tästä kysyä, ajoivat mun nenän edessä!!" (Palkittu toimittaja ja Keskustan poliitikko Abdirahim "Husu" Hussein Mohamed)

"Syö paskaa ja kuole pois!!" (PENin sananvapauspalkittu toimittaja ja Keskustan poliitikko Abdirahim "Husu" Hussein Mohamed)  (Meni kuitenkin kieliopillisesti paremmin kuin ylempi postaus.)

Voitteko kuvitella, että Husu sai tämän vuoden eduskuntavaaleissa kuudenneksi eniten ääniä keskustan Helsingin vaalipiirin ehdokkaista!

Kyklooppi

Eikös siitä pysäköintivirhemaksua voi vastustaa, sinne vaan toimistoon väsäämään
valitusta, menee varmaan läpi rasismiperusteluin.
Ihmisjäte.

b_kansalainen

Quote from: Tietopete on 08.11.2015, 11:53:50
Husu on päästellyt suustaan aikamoisia sammakoita jo aiemmin. Hän saa sanoa mitä vaan ilman seurauksia koska toiseuskerroin on korkea ja tämäkin varmasti pistettäisiin huonon kielitaidon piikkiin jos siitä siis uutisoitaisiin.
Aivan, oikeastihan hän yritti vain sanoa, että "Syö paskaa ja nuole pois!!"  :P

http://hommaforum.org/index.php/topic,3.msg2072213.html#msg2072213

b_kansalainen

Quote from: JT on 08.11.2015, 21:41:23
Husu on pesunkestävä rasisti. Kumma juttu, kun Keskustapuolue ei saa siivottua tuollaista sameiden vesien kyntäjää pois jäsenistöstään.
Yksi 18 itsehallintoalueesta lienee jo Kepulandiassa varattu somaliliitolle, joka nimittänee Husun sinne heimopäälliköksi :P

PerttiPasanen

Quote from: Ink Visitor on 08.11.2015, 12:08:33
On aivan pakko postata tähän mielestäni suurin Husun viisaus  ;D

"Minusta Suomea on autettu. Onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin, kun Suomessa oli hätää ja ongelmia. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen. Oliko se silloin, pitikö silloin miettiä, että se on meidän verorahaa ei sais lähettää Suomeen."

Helsingin keskustanuorien puheenjohtaja Abdirahim Hussein YLE:n A-zoomissa 27.2.2009

Jännä juttu, että lähetyksessä juontaja ei kyseenalaistanut väitettä... :flowerhat:

Mielestäni ehdottomasti olisi Afrikan maiden kannattanut pitää verorahansa itsellään ottaen huomioon kuinka paljon se raha on meitä auttanut. Afrikka on vieläkin samassa pisteessä kuin 60 vuotta sitten. (vai 6 000 vuotta sitten?)
"Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa"

"Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu"

My name is Jafar, I come from afar, there's a bomb in my car, allahu akbar!