News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-11-04 Yle: Näin teet tuttavuutta turvapaikanhakijoiden kanssa

Started by takalaiton, 04.11.2015, 20:00:38

Previous topic - Next topic

Hornsmith

Johan se äitee opetti aikanaan ettei vieraanvallan sotilaita ja varsinkaan käyräsapelimiehiä saa mennä näpelöimään. Noitten naisväkeähän ei sitten saa edes silmäillä. Hitostako noista kaapuakoista tietää katsomatta että kuka siinä leuhottaa, vaikka olis tuttukin. Suhtaudun noihin edelleen terveen varauksellisesti ja pienellä värinällä. Samallahan siinä on valmiimpana puolustamaan itseään ja lähimmäisiään.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

korpisoturi

Paras näyttää suuntaa poispäin ja sanoa, että: Jalla, jalla!

Kallan

Mitä oon nyt näiden Lähi-idän eksotiikan ihmeiden kanssa arjessa tekemisissä niin oon huomannut pari asiaa.

1) Yksi lähi-idän ihme on asiallinen ja käyttäytyy asiallisesti koska on pakko. Mutta ei ne identiteettiään unohda.
2) Kun kaksi on paikalla, ne hengaa keskenään mutta ovat silti ystävällisiä. Tosin kommunikointikieli on vieläkin suomi; tämä tosin voi johtua siitä että kummatkin ovat ehkä omaksuneet suomen äidinkielekseen ja ovat tulleet maahan pikkunaperoina jos oikein muistan. En tiedä.
3) Kun kolme on paikalla niin näiden kommunikointikieli muuttuu suomesta arabiaksi. Tämä voi johtua siitä että yksi henkilö on tullut selvästi vanhempana Suomeen ja tottapuhuen tuo välissä mieleen ISIS-taistelijan/sotilaan olemuksellaan. Ota näistä selvää.

YLE on kaiketi tietoinen että tämä tuttavuuden tekeminen on "letting your guard down" eli kun - ei jos - jihad alkaa täälläkin niin kuolonuhreja on paljon enemmän kun porukka ei muista vanhoja oppeja; 1) älä luota ikinä taqiyaata soveltavaan henkilöön täysin ja 2) älä usko mitään maailmanpelastusideologiaa suoltavaa propagandalaitosta joka korostaa tyyppien viattomuutta.

Kyllähän noiden kanssa nyt toimeen tulee ihan hyvin ja tulee läppää heitettyä mutta ei heidän etnisyyden takiansa vaan sen takia koska ollaan kollegoita. On se kumma kun nyt YLE itse soveltaa rasistisia ideologioita käytäntöön. Tuomitsee sen ja on silti itse pahin rasisti.  :facepalm:

Blanc73

Eikö lapsellisen typerälle moku-uutisoinnille näy loppua? Alkaa jo hiljaisempaakin miestä vitu***n.  Valoja päälle YLE!  :facepalm:
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Marko L.

Ja tämänkin tärkeän jutun tekemisestä on Sanna Pekkoselle maksettu verokarhun keräämistä varoista kuukausipalkkaa.  :facepalm:

Välillä tulee mieleen, että on siinä myös joitain hyviä puolia, että itsellä on erittäin pienet tulot. Eipähän ainakaan tarvitse maksaa tuollaisesta paskasta.

Kallan

Quote from: Blanc73 on 05.11.2015, 09:55:30
Eikö lapsellisen typerälle moku-uutisoinnille näy loppua? Alkaa jo hiljaisempaakin miestä vitu***n.  Valoja päälle YLE!  :facepalm:

Mutta miten tunnistaa turvapaikanhakija? Etninen profilointihan on rasismia. Ihonväri on vain sosiaalinen konstruktio kuten rotukin.

Eli pitääks mun mennä sanotaan vaikkapa Hakaniemen torille ihmettelemään huomenna ovatko vaikka satunnaiset vastaantulijat Jari ja Pekka niitä turvapaikanhakijoita? Kun eihän ihonväriin voi katsoa.

YLE:n logiikka on, kun sitä loppuunasti miettii... lapsellista ja epäloogista.