News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-10-31 Alaikäinen tyttö surmattu Joutsenossa?

Started by Faidros., 31.10.2015, 18:07:14

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: HannaS on 01.11.2015, 21:33:19
Kyllähän se eilinen "keskustelu" on helppo tarkistaa viesteistä. Silkkaa matuilua.

Mitä on matuilu? Jotain häpeällistäkö?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Artisti

Quote from: JoKaGO on 01.11.2015, 21:42:46
Kyllähän se eilinen "keskustelu" on helppo tarkistaa viesteistä. Silkkaa matuilua.

Maahan tunkeilua?

Gunnar Hymén

rasistit matuilee - jälleen uusi uljas merkintä salaisille kirjoittelufoorumeille, tällä kertaa Homman toimesta.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

valla_valla

Terveisiä Hannalle, että minä olen edelleen satavarma, että tekijältä löytyy kunniakulttuuritaustaa. Miksikö olen niin varma? Siksi, että tällaisilla teoilla, ja teoilla ylipäätään, on motiivi. Motiivi motiivi ja motiivi.

Ja jos olen väärässä niin mitä sitten. Elviskin oli erehtyväinen.

Gommi

En minäkään huomannut että käytännössä kukaan olisi suoraan julistanut tekijän olevan mamu. Hommafoorumilla kiinnostaa totuus (tämäkin lause varmaan koristaa aika monen mokufoorumin allekirjoituksia ensi viikolla, mutta menköön. Hauskaa pitää teilläkin olla:)). Sen sijaa monissa muissa, tavalliseksikin luokitelluiksi foorumeista löytyi kaikenlaisia "varmoja tietoja" ihmispaloittelija-polttomurhaajasomaleista.

Täytyy myöntää, että MV-lehden kommenttipalsta oli täynnä kyllä melko, ettenkö sanoisi ennakkoluuloistakin ja lukkoon lyötyä kommenttia.

Elcric12

Quote from: valla_valla on 01.11.2015, 21:48:36
Terveisiä Hannalle, että minä olen edelleen satavarma, että tekijältä löytyy kunniakulttuuritaustaa. Miksikö olen niin varma? Siksi, että tällaisilla teoilla, ja teoilla ylipäätään, on motiivi. Motiivi motiivi ja motiivi.

Avaatko vielä hieman että millä perusteella tekijä mielestäsi on muslimitaustainen?

valla_valla

Quote from: Elcric12 on 01.11.2015, 21:53:14

Avaatko vielä hieman että millä perusteella tekijä mielestäsi on muslimitaustainen?

En sanonut muslimitaustainen vaan kunniakulttuuritaustainen.

Lahti-Saloranta

Tuota motiivia olen miettinyt koko päivän ja luulen että se on sama kuin elokuvassa "Armoton" naisen pahoinpidelleen cowboyn motiivi oli.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Lasse

Sikäli kätevää, koska aina ei voi tarkistaa muistista.

Olet huolissasi, että hommalla ollaan väärällä tavalla huolissaan.
Tervetuloa mukaan hommailemaan!

PS. Pääsit profiiliini.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Elcric12

Quote from: valla_valla on 01.11.2015, 21:56:22

Mitä tarkoitat sillä? Keitä on kunniakulttuuritaustaiset?

Isäntä ja loinen

Pidetään nyt kuitenkin Iso Kuva kirkkaana mielessä. Vaikka Joutsenon keissi ei liittyisikään maahanmuuttoon, niin kyllähän fakta on se, että humanitaarinen massamaahanmuutto ja epäonnistunut integraatio tulee koitumaan kansakuntamme kohtaloksi. Siinä ei jonkun Hannan voitonriemuiset lällättelyt paljoa paina.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Ullatusnillitus

Quote from: Elcric12 on 01.11.2015, 21:59:40
Quote from: valla_valla on 01.11.2015, 21:56:22

Mitä tarkoitat sillä? Keitä on kunniakulttuuritaustaiset?

Vaikkei asia varsinaisesti minulle kuulukaan, kunniakulttuurista saat tietoa esimerkiksi Mannerheimin lastensuojeluliiton sivuilta, jossa kerrotaan mm. seuraavaa: "Kunniakulttuuria ja väkivaltaa esiintyy monissa yhteisöllisissä maissa, kuten esimerkiksi Pakistanissa, Irakissa, Somaliassa, Afganistanissa ja kurdiyhteisöissä. Ilmiö ei liity islamilaisuuteen vaan kunnia- ja siveys-käsitteitä on myös esimerkiksi kristillisillä yhteisöillä."

ISO

Olen melko varma, että puukkoa on heiluteltu kulmahousuissa ja sinisessä slipoverissa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

yks vaan

Menee överiksi taas hössötys, jos antais olla muutaman päivän ja kattoo sitten uudestaan. On sitä nyt muitakin aiheita..
Kuka syrjisi minua?

Vörå

Quote from: Artisti on 01.11.2015, 21:40:06
Sinä Hanna osoitit teoriani oikeaksi kirjautumalla Hommafoorumille vain tämän uutisen vuoksi ja ottamalla päällesi rasistin leiman. Olet suvisleiristä nouseva helpotuksen huokaus.

Sinulla ei sitten taida ainakaan aristotelinen logiikka olla kovin vahvasti hallussa tuon "päätelmäsi" perusteella. Anyway, Hommaan kirjoittaminen ei tarkoita vielä, että olisi kansallisradikaali ja omaisi rasistisia käsityksiä. Toki hyvin huomattavalta joukolta nuo kriteerit täyttyvät, mistä palstan (ansaittu) huono maine nousee.

siviilitarkkailija

Kannattaa huomioida Ruotsin ulkoministeri Anna Lindhtin puukotus (jonka kommentointi johti korporaatiokommunistisen kokoomuksen hienojen nettisivujen lopettamiseen mikä oli valitettavaa). Toinen puukotus on tämä Ulvilan veriteko. Kumpikin osoittautui äärimmäisen hankalasti tutkittavaksi ja ruotsalaisten ulkoministeriääliön puukotus oli kuin olikin mamun tekemä, mutta se ei ollut edes tärkeää. Tärkeintä oli hieno uuden tutkintatyökalun käyttö nimenomaan teräaseen käytössä. Ulkoministereitä saa aina lisää mutta tämä kahvasta löydettävän dna:n monistus ja selvitys oli erinomainen tutkintatyö. Tätä ei aikaisemmin oltu tehty näin pienestä dna:.määrästä.

Poliittinen poliisilaitos on halunnut sopivan syyllisen ja näin niitä tunnustuksia saadaan. Pidätettynä on helpompi kiristää ja painostaa. Lienee selvää että tutkinnassa on kova poliittinen paine saada kantasuomalainen tuomittua tai edes kiinni. Mitä siitä tulisi jos maahanmuuton ja maassaolon valvonnasta vastaava poliisi joutuisi myöntämään että lemmikkimme eivät ole hallinnassa emmekä kykene suojelemaan suomalaisten turvallisuutta kansainvaelluksen ja rikollishyysäyksen keskellä.

Paskamainen tilanne kun henkirikostutkinnasta tehdään poliittinen peli, mutta näin on eduskunnan tahto. Olisiko sittenkin parempi jos poliisille ei olisi annettu oikeutta valehdella ja tehdä rikoksia tutkintojensa vauhdittamiseksi. Ikävä ajatella että varsinkaan vakavien rikosten kohdalla poliisin uskottavuus ja rehellisyys laskee kun taas pikkurikosten kohdalla poliisiin voi vielä jollain tasolla luottaa. .
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Koekaniini

Lisään sen verran että mielestäni Homma on erittäin asiallinen foorumi. Jos HannaS on kiinnostunut, niin hän voi käydä lukemassa mamuthreadejä vaikka laudalta tms., sieltä ne suomalaisten nuorten todelliset tuntemukset ja mielipiteet selviää. Ja muistakaa että nuorissa on tulevaisuus.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Jorma M.

Media vääntää täysillä tämänkin kuoleman yhteydessä rasistisesti.

Jos mamu tappaa, suojellaan syyllisen etnistä alkuperää hysteerisesti.

Jos tappaja voidaan jollakin sanankäänteellä määrittää "suomalaiseksi", niin näin varmasti tehdään. Nytkin luupataan tätä "suomalaisuutta", vaikka eri sivustojen perusteella Joutsenon epäilty olisi puolimamu.

Kyse ei ole siitä etteikö myös kantasuomalainen tapa ja raiskaa, vaan siitä että media tutkii aina vääristelymahdollisuudet.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Alarik

Quote from: Artisti on 01.11.2015, 21:45:50
Quote from: JoKaGO on 01.11.2015, 21:42:46
Maahan tunkeilua?

Pahoittelen, mutta yritän arvata:
mutuilu = musta tuntuu (tai "minusta tuntuu", jos musta on rasismia)
matuilu = maahanmuutto tuntuu
Menikö oikein?
Edit: eka viesti aiheeltaan sangen ikävään ketjuun (jollaisia ei toivoisi yhtäkään) eikä hävetä, paitsi huono huumorintajuni

Leijona78

Hmmh?

Murha.infossa kirjoittelevat että epäilty olisi päässyt pois tutkintavankeudesta. "Samoiten uhrin tyttöystävä on sanonut askissa (ilmeisesti ask.fm?) 15h sitten ettei tiedä kuka murhaaja on."

Tää ei ehkä ole niin taputettu juttu vielä.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

SimoMäkelä

Quote from: Parzival on 01.11.2015, 21:19:45
Quote from: HannaS on 01.11.2015, 21:06:12
Ei tiedä itkisikö vai nauraisiko, kun lukee hommalaisten eilisiä viestejä. Oltiin niin satavarmoja, että murhaaja on mamu. Kuvailtiin VOKin poliisipiiritystäkin. Hävettääkö tänään edes ollenkaan? :flowerhat:

Jos olet lukutaitoinen niin huomaat, ettei täällä olla oltu lainkaan satavarmoja syyllisestä. Pelkästään tätä vartenko piti tunnus avata?  :flowerhat:

Mutta että "satavarma", niin taisi olla vähän liioittelua. Myönnätkö?

Pennit ja markat

Gunnar Hymén

ei tietenkään ole satavarma ja taputeltu juttu. poliisi lienee halusi pitää ajatukset ja mielet kurissa ja pikaisesti pidätti kantiksen ja tuli esiin asiasta. kohta se kenttä voi vielä kääntyä kun tutkinnat etenee.

case is over sitten kun oikea mies on kiinni ja poliisi siitä kyllä sitten ilmoittaa, nimet ja kaikki.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Leijona78

Pidätti tuon kaverin varmaan ihan syystä, jos on seurustellut/hengaillut uhrin kanssa ja jos epäilty on vielä ollut siellä Rientolassa tekoiltana. Sehän ei itsessään tarkoita sitä että epäilty on tekijä, tosin se on poliisin näkökulmasta mahdollista ja peräti todennäköistä, varsinkin jos siinä on vielä lisää todennäköisyyksiä mukana joista me emme tiedä mitään.

Mutta kaikenlaista huhua näyttäisi olevan ilmassa eri puolin somea; tosin kaikki voi olla paskapuhetta.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Lumiukko Jeti

Quote from: Pennit ja markat on 01.11.2015, 22:45:07
Mä en usko tuon pojan syyllisyyteen.

Alibin kuvailema nuorimies (hiljainen, koulukiusattu beta/omega) ei oikein istu raiskaaja-murhaajan profiiliin. Siihen vaaditaan narsisti-psykopaattia. Eveliina Lappalaisen tappaja oli lätkäjätkä alfa, ei kuitenkaan raiskaaja vaan hormoni-kiivastuja. Mikäli Alibin raiskaus osa pitää paikkansa ja luonteen kuvailu niin pidätetty ei ole syyllinen.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

ISO

Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

CaptainNuiva

Ei tiedä itkisikö vai nauraisiko, kun lukee hommalaisten eilisiä viestejä. Oltiin niin satavarmoja, että murhaaja on mamu. Kuvailtiin VOKin poliisipiiritystäkin. Hävettääkö tänään edes ollenkaan? :flowerhat:

Minua hävettää.
Nimittäin myötä sellaista luettuani avauksesi, annoit heti koko älysi mitalla  :facepalm:
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

me

Miksi ette vain odota kunnes juttu selviää, ihan turha tässä on mitään spekuloida ei siitä mitään hyötyä ole. Aikanaan kyllä selviää asiakirjoista tekijän nimi siihen asti ottakaa iisisti.

Sepeteus Hiihtäjä

Mitäh? Totanoi jos tiedät syyllisen, niin kerro toki meille täällä ja ilmoita poliisille tietosi, poliisi kun ei ole varma murhaajasta vieläkään.

Ja olihan poliisi piirittämässä VOKkia, ihan itse ne sen kertoi julkisuuteen, että VOKkia oltiin suojelemassa usealla partiolla, eli piirittämässä.
"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

törö

Quote from: Lumiukko Jeti on 01.11.2015, 22:58:03
Quote from: Pennit ja markat on 01.11.2015, 22:45:07
Mä en usko tuon pojan syyllisyyteen.

Alibin kuvailema nuorimies (hiljainen, koulukiusattu beta/omega) ei oikein istu raiskaaja-murhaajan profiiliin. Siihen vaaditaan narsisti-psykopaattia. Eveliina Lappalaisen tappaja oli lätkäjätkä alfa, ei kuitenkaan raiskaaja vaan hormoni-kiivastuja. Mikäli Alibin raiskaus osa pitää paikkansa ja luonteen kuvailu niin pidätetty ei ole syyllinen.

Tietty jos on ollut oikeat aineet apuna niin luonne on voinut vähän muuttua.