News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-10-19 Yle: Viisi vinkkiä: Näin murrat rasistisia rakenteita

Started by koli, 19.10.2015, 17:40:42

Previous topic - Next topic

Paha Pappi

Einon lista on somalien ja ahabien 1. oppitunnille hyvä aihe koteloitumisessa. Taitaa jäädä myös viimeiseksi.
Tuosta jos selviävät, voivat kotitehtävänä selvitellä harvinaisten maametallien merkitystä elektroniikalle.

Itseasiassa vika ei ole maahantulijoissa, vaan maahan kutsujissa. Kutsujat vaikuttavat teini-ikäisiltä, jotka somessa kutsuvat kotibileisiin ystävänsä. Sitten tulee porukat ja panee paikat paskaksi, lievä analogia?

Eino P. Keravalta

QuoteItseasiassa vika ei ole maahantulijoissa, vaan maahan kutsujissa. Kutsujat vaikuttavat teini-ikäisiltä, jotka somessa kutsuvat kotibileisiin ystävänsä. Sitten tulee porukat ja panee paikat paskaksi, lievä analogia?

Hyvin sanottu  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rikastaja

QuoteItseasiassa vika ei ole maahantulijoissa, vaan maahan kutsujissa. Kutsujat vaikuttavat teini-ikäisiltä, jotka somessa kutsuvat kotibileisiin ystävänsä. Sitten tulee porukat ja panee paikat paskaksi, lievä analogia?

Ja syö ruoat ja juo juomat. Kun paikat ovat tuhottu ja juomat ovat juotu, voidaan lähteä tyytyväisenä kohti seuraavia bileitä.  :)
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

Eino P. Keravalta

Yksi hyvä tapaa murtaa rasistisia rakenteita on kirjoittaa Hommaforumille tai osallistua hallitsematonta maahanmuuttoa vastustavaan mielenosoitukseen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Marius

Yksi hyvä tapa murtaa rasistisia rakenteita on välttää maahantunkeutujia.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Arvoton

Rasismi vähenisi sillä, että tukittaisiin sosiologien, humanistibloggaajien, tutkijoiden, vihreiden ja vasujen, YLEn ja vastaavien kolumnistien, proffien, jne. turvat. Sitten huomattaisiin, että rasisteja ovat ne kunkin Suomen läänin 10 natsia.

Nykyinen totalitärismi vain aiheuttaa sen, että mamut pitävät jokaista kantaväestöön kuuluvaa keski-ikäistä miestä rasistina. Ihan siis oikeasti ja livenä. Nähty on.

Bigot

1. En ajattele tasavertaisesti. Syynä kohdan 2 toteuttamisen tuottamat kokemukset.
2. Kokeiltu useaan kertaan (ei kylläkään asuntoa vuokraten, vaan muuten luottaen), tuloksena kasvanut rasismi, mutta myös esimerkiksi kenialaisen ja somalin erojen ymmärtäminen.
3. Aina Halla-ahoa.
4. Jep, Hollywood onkin mokutusta.
5. Tutustuttu on kaikenrotuisiin tallaajiin, enkä ole kiljuskini, jolle täytyy vääntää rautalangasta, että ulkomaillakin on kivoja ihmisiä. Ihmettelen, jos ne kiljuskinit, joille tästä neuvosta voisi olla hyötyä edes lukevat Yleä.

Yhteisöjäävi

Tässä toiset viisi. 1) Lakkaa halveksumasta kantista ja nimettelemästä tätä asiattomasti esimerkiksi roskaväeksi, 2) Uskalla kohdata rasistiksi kuvittelemasi ihminen ja kuunnella mitä hän sanoo, 3) Älä inhoa itseäsi äläkä varsinkaan projisoi inhoasi toisiin, jotka sattuivat syntymään samanvärisiksi kuin sinä, 4) Älä tyydy ajattelemattomuuksiin ("monikulttuurisuus on rikkaus") ja joukkopaineen tuottamiin hokemiin ("suomalaiset ovat rasisteja"), vaan ota itse asioista selvää sekä 5) Käytä rasismi-termiä säästeliäästi ja harkiten, jotta siinä vielä mahdollisesti jäljellä oleva teho ei täysin ehtyisi eikä itse syrjinnän ongelmisto peittyisi epämääräisten syytösten ja vihjailuiden paljouteen.

guest8096

Jos ei tyhjästä keksisi tuollaisia mitään tarkoittamattomia asioita kuin rasistiset rakenteet, niin ei myöskään tarvitsisi miettiä miten ne murretaan.

Haplotaxida

Quote1.Haasta itsesi ajatusleikkiin

Karin Creutzin mukaan kaikki voivat tehdä itselleen simppelin ajatusharjoituksen, jossa tulee testanneeksi omia asenteitaan.

- Ajattelenko mä tasavertaisesti ja yhdenvertaisesti kaikista? Onko mulla ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan ja mistä ne johtuvat? Creutz listaa.

Vaikka omaan käsityksiä ryhmistä, suomalaisistakin ryhmänä,  niin kohtaan arjessa yksilön kuitenkin avoimin mielin, normaaleissa tilanteissa. Ne eivät sulje toisiaan pois. Vaikka avoimin, niin kehenkään en silti suhtaudu sinisilmäisesti, vaan lähtökohtaisesti olen varautunut, riippumatta siitä, että onko kyseessä kantasuomalainen vai ei. Jokaisella on yhtäläinen mahdollisuus voittaa arvostukseni ja luottamukseni tai menettää ne iäksi, joka voi toki tapahtua ensi tapaamisessakin.

Avoimuus on sitä, etten sulje ketään kategorisesti pois, jonkin mahdollisen ryhmäjäsenyytensä vuoksi, jos ei mistään prosenttijengiläisyydestä ole kyse.

Quote2.Vuokraa asuntosi Hassanille

Bloggaaja Koko Hubara muistuttaa, että rakenteiden purkaminen vaatii tietoista toimintaa. Esimerkiksi tilanteessa, jossa vuokra-asuntoon pyrkii asukkaiksi Jukka tai Hassan, kannattaa vuokranantajan yrittää voittaa omat ennakkoluulonsa.

- Eli vuokrata asuntonsa sille, josta ajattelee, että tämä nyt saattaa olla raiskaaja tai rikollinen. Jonkun on otettava se ensimmäinen askel, Hubara selittää.

Minkäs takia Hassania pitäisin rikollisena? Nimensäkö vuoksi? Yhtä hyvin Jukka voi olla näistä kahdesta se epäilyttävämpi. Ehkä se sekakäyttäjä, kun oli siinä näytössäkin niin omissa maailmoissaan ja puheli sekavia. Ehkä täytyy sitten yrittää voittaa omat ennakkoluulonsa ja vuokrata asiallisen oloisen Hassanin sijaan asunto sekavalle Jukalle. Jonkunhan on otettava se ensimmäinen askel.

Quote3.Mieti, ketä äänestät

Tavallisen ihmisen on hyvin vaikea muuttaa yhteiskunnan rakenteita yksikseen. Harva meistä on yhteiskunnassa niin suuri vallankäyttäjä, että pystyisi murtamaan kokonaisen yhteiskunnan toimintamalleja.

- Sen takia kannattaa miettiä tosi tarkkaan, ketä äänestää, Hubara sanoo

Ja myös mitä. Tämähän on ainainen ongelma. Viime vaaleissa päädyin antamaan peukutusäänen pikkupuolueen ehdokkaalle. Läpimenemättömyys oli varmaa. Jo ennestään suurimpia vallankäyttäjiä äänestämällä niitä toimintamalleja tuskin saadaan kovin hevillä muuttumaan. Siinä mennään lopulta helposti ojasta allikkoon, kun haetaan sille omalle ainokaiselle äänelle sitä maksimaalista vaikutusvaltaa. Joskus vähemmän voikin olla enemmän.

Quote4.Kuluta muutakin kuin Hollywood-viihdettä

Uusia ajatuksia voi hakea myös kulttuurin parista. Creutz ohjeistaa katsomaan totutusta poikkeavia elokuvia. Lukemiseksi hän suosittelee esimerkiksi Suomessa asuvan irakilaiskirjailija Hassan Blasimin kirjallisuutta.

- Hae uutta näkökulmaa asiaan, äläkä ota vastaan sitä valmiiksi pureskeltua vihapuhetta, Creutz neuvoo.

Elokuvia katson yleensäkin melko vähän. Kirjasto on ollut kyllä takavuosina kovassa käytössä. Hitlerin "Taisteluni" ja Kaczynskin "Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus" ovat toistaiseksi jääneet omalta osaltani pölyttymään kirjaston hyllyriville ja näillä näkymin myös jäävät.

Quote5.Kohtaa ihminen ihmisenä

- Käy tutustamassa ihmisiin vaikka vastaanottokeskuksissa ja huomaa, että täällä on ihan tavallisia perheitä, jotka yrittää sitä omaa arkielämää elää, Creutz kehottaa.

Ihmisenä kohtaaminen ei tarkoita sitä, että ollaan heti tuttavia ja ystäviä, ylimpiä sellaisia. Kunnioitan toisten yksityisyyttä ja omaa rauhaa. Vastaanottokeskuksen ihmiset - oli sitten heistä mitä mieltä tahansa - eivät ole mitään eläimiä, joita voidaan käydä pällistelemässä kuin Korkeasaaren asukkeja.

En tutustu ihmisiin uteliaisuuttani.
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Blanc73

QuoteNäin murrat rasistisia rakenteita
1. Seuraa ja kuuntele vain Ylen ajankohtaisohjelmia.----> oikeat mielipiteet
2. Reboot
2. Reboot
2. Reboot
2. Reboot

..ja näin olet suvaitsevaisessa ja naiivissa punaviherkuplassa. Elät rinnakkaistodellisuudessa.

"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Vaniljaihminen

Quote from: Rikastaja on 19.10.2015, 19:24:45

Ja syö ruoat ja juo juomat. Kun paikat ovat tuhottu ja juomat ovat juotu, voidaan lähteä tyytyväisenä kohti seuraavia bileitä.  :)

On sellaisia ihmisiä, jotka tekevät kaikkea vain hyväksynnän takia. Tuhlaavat vaikka omaisuutensa järjestääkseen bileitä, ja sitten kun tulee laskun aika, kukaan ei enää ole ystävä.

Teini-ikäiset kutsujat ovat itse saaneet kaiken ilmaiseksi, ja sitten luulevatkin että kaikki on ilmaista. Eipä vaan taida jatkossa olla. Se minkä historianopettajani kertoi Kaarle Suuresta näyttää ikävällä tavalla olevan totta nykyajasta: minkä isoisät rakensivat, siitä isät nauttivat ja lapset sen lopuksi tuhosivat.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Ajattelija2008

Koko Hubara voisi murtaa rasistisia rakenteita esiintymällä israelilais-eurooppalaisrotuisena eikä teeskennellä olevansa "ruskeaa" rotua. Hän pilaa ruskeiden mainetta, koska alkaa epäillä, että huijaaminen jotenkin liittyy ruskeisiin.

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.10.2015, 18:46:10
Karin Creutz:

QuoteAjattelenko mä tasavertaisesti ja yhdenvertaisesti kaikista?

Apua! Olen lukenut tuhansia kirjoja, joukossa myös vaikeaselkoista filosofiaa, psykologiaa ja hiukkasfysiikkaa, mutta ylläolevaa lausetta en ymmärrä. Mitä siinä tarkoitetaan? Auttakaa nyt  j-malauta!

:o

Muutamia kysymyksiä:

1. Mitä on tasavertainen ajattelu?
.
.
.

Eino on tullut kyselyikään. Mitä sitä silloin sanotaan, kun ei osata vastata?

Nyt lakkaat kyselemästä ja ajattelet tasavertaisesti ja yhdenvertaisesti kaikista, koska Karin Creutz niin käskee!

Kapseli

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.10.2015, 18:46:10
Karin Creutz:

QuoteAjattelenko mä tasavertaisesti ja yhdenvertaisesti kaikista?

Apua! Olen lukenut tuhansia kirjoja, joukossa myös vaikeaselkoista filosofiaa, psykologiaa ja hiukkasfysiikkaa, mutta ylläolevaa lausetta en ymmärrä. Mitä siinä tarkoitetaan? Auttakaa nyt  j-malauta
Tämä on jotain suvaitsevaiston jalkakynää mitä he eivät oletettavasti itsekään ymmärrä.

Vaniljaihminen

1. Haasta itsesi ajatusleikkiin

Karin Creutzin mukaan kaikki voivat tehdä itselleen simppelin ajatusharjoituksen, jossa tulee testanneeksi omia asenteitaan.

- Ajattelenko mä tasavertaisesti ja yhdenvertaisesti kaikista? Onko mulla ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan ja mistä ne johtuvat? Creutz listaa.

En ajattele kaikista tasavertaisesti enkä yhdenvertaisesti vaan pyrin muodostamaan jokaisesta mahdollisimman todenmukaisen kuvan muodostamatta sen enempää positiivisia kuin negatiivisiakaan ennakkokäsityksiä. Oletan että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti erilainen ja sellaisen kuvan olen saanut myös perehtymällä erilaisiin kulttuureihin.

2. Vuokraa asuntosi Hassanille

- Kyllä minä voin vuokrata asuntoni Hassanille, jos tämä pystyy maksamaan vuokran ja jos hän täyttää asiaan liittyvät lailliset kriteerit. Ja että hän maksaa itse vuokran eikä Suomen valtio.

3. Mieti, ketä äänestät

Ehkä mietin. Ehkä en.

4. Kuluta muutakin kuin Hollywood-viihdettä
...
- Hae uutta näkökulmaa asiaan, äläkä ota vastaan sitä valmiiksi pureskeltua vihapuhetta, Creutz neuvoo.

Onpas yksinkertainen kehotus. Hollywood taitaa itse olla eräs pahimpia monikulttuurisuuden torvia. Ylipäänsä en lue kaunokirjallisuutta lainkaan, tietokirjallisuutta menee. En lue mielipiteitä, kolumneja, pamfletteja tai muutakaan propagandaa muutoin kuin jos niissä on paljon korjailtavaa.

5. Kohtaa ihminen ihmisenä

- Käy tutustamassa ihmisiin vaikka vastaanottokeskuksissa ja huomaa, että täällä on ihan tavallisia perheitä, jotka yrittää sitä omaa arkielämää elää, Creutz kehottaa.
.......

Olisivatkin perheitä. Niille joka tapauksessa ollaan vaatimassa ilmaiseksi annettavaksi sellaista, jonka saamiseksi meikäläinen duunariperhe joutuu työskentelemään koko ikänsä. Onko se oikeudenmukaista? En edes näe Irakia niin vaarallisena paikkana, etteivät nämä nuoret miehet voisi siellä elää.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

uffomies

1. Maahanmuuttajana kunnioitan maassa asuvien lakeja, normeja, moraalia & tapoja. Jos en niistä tiedä niin samalla kun goolelilla otan selvää salakuljetusreitistä niin kyselen jo maassa olevilta kavereilta mitä noin tarkoittaa.Jos maahantullessa ei ole tietoa niin otan selvää, vaadin antamaan tietoa.
2. Syön mitä tarjotaan
3. Jos en ole oikeasti pakenemassa kuolemaa niin en tule Suomeen
4. En erotu negatiivisesti Suomessa rikostilastoissa (tosin tuo tulee jo kohdassa 1.)
5. Tarjoudun ylläpitämään olemistani tiskaamalla,menemällä vaikka sinne keittiöön kokkaamaan (kait niistä joku aina on oikea kokki?), lakaisen lattioita, pidän paikat siistinä
6. Kohtaa 1. noudattaen en ahdistele naisia, lapsia, teinejä, aikuisia. Kävelen kadulla normaalisti, en ole agressivinen, mölyä, hakkaa&potki muita. jne jne
7. En valehtele
8. En varasta
9. Sanon "perkele" kuuluvasti kun sen paikka tulee

Näillä voisi tosiaankin maahanmuuttaja rikkoa rasistisia rakenteita noin alkuun. Suvakeille löytyy varmaan listaa myös.

Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Sydämistynyt

Perheitä...!  Jos sieltä joutilaiden nuorten miesten keskeltä joku perhe vokista löytyy, niin siinäkin on etualalla se äijä mölöttämässä hapsottavatukkaisine tyttärineen, poika on pihalla pelaamassa jalkapalloa.  Perheenäiti lienee se taustalla liina päässä häälyvä hahmo; voi olla sama  koko ajan, tai joku niistä neljästä vaimosta.  Tyttölapsetkin siitä kohta katoavat huivien taakse ja naimisiin samanlaisten kiihkeästi pälättävien muslimiukkojen kanssa.

Siinä meillä on tulevaisuus kestävyysvajeesta ja työvoimapulasta kärsivässä Suomessa.

tavallinen jantteri

Itse asiassa ensimmäinen neuvo on, Einon kattavasta listasta huolimatta ihan hyvä. Voi kun nämä suvaitsevaiset tekisivät sitä itse.
En toki.itsekään ajattele kaikista ihmisistä samallalailla, tai edes ihmisryhmistä, koska kaikki ovat erilaisia.
Vastustan kuitenkin etnistä syrjintää, joten en kakkoskohdassa vuokraisi Hassanille vain sen takia että hän on Hassan. Vaan vuokralle pääsisi sopivampi hakija.
Vastustan etnistä.syrjintää myös asuntojonoissa ja rekrytoinnissa, vaikka tämä näissä tämä syrjintä tuntuu kovin olevan muotia nykyään.
Ne "ennakkoluulot" joita  minulla joistakin viiteryhmistä on, johtuvat omista kokemuksista, muiden kokemuksissa usein toistuvista asioista, 17 kertaisesta raiskausriskistä, ruokaprotesteista jne.
Tästä huolimatta olen valmis kohtaamaan ihmisen ihmisenä ja yksilön vastuulla on "todistaa" kuuluuko viiteryhmänsä edustajiin vai ei. Molempiin, ja siihen väliin, on tullut törmättyä.

Olen aika vasta herännyt nukkuvien puolueesta ja voitte olla varmoja että olen tarkkaan miettinyt ketä äänestin!

Kulutan hollywood viihdettä juurikin viihteenä, en moraalisena tai poliittisena ohjenuorana. Näin on helpompi jättää mokutus omaan arvonsa ja nauttia räjähdyksistä...
Suomen mediakenttää ei taas voi piken käyttää edes viihteenä.

Ihmisen kohtaan siis ihmisenä (osana viiteryhmäänsä), mutta en minäkään halua mennä vokkiin ihmettelemään kuin eläintarhaan.

Teen nämä ja olen nuiva.

Mitä pitää tehdä toisin että on suvaitsevainen?
"We're using the law to keep justice away!"

Oho

Quote from: koli on 19.10.2015, 17:40:42
QuoteViisi vinkkiä: Näin murrat rasistisia rakenteita
........

1. Haasta itsesi ajatusleikkiin

No en ajattele, jos ajattelisin ja vieläpä olisin itselleni rehellinen hakeutuisin hoitoon..... Ois nimittäin nuppi aika pahasti sekaisin....

Blanc73

Jos ultramokuttaja Karin Creutz kelpaa Ylelle "asiantuntijaksi", niin se kertoo enemmän Ylestä kuin Karin Creutzista.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Malla

Quote from: Paha Pappi on 19.10.2015, 19:10:23

Itseasiassa vika ei ole maahantulijoissa, vaan maahan kutsujissa. Kutsujat vaikuttavat teini-ikäisiltä, jotka somessa kutsuvat kotibileisiin ystävänsä. Sitten tulee porukat ja panee paikat paskaksi, lievä analogia?

Loistava analogia.
Siivouksen ja vahingonkorvaukset hoitaa Joku Muu.

Huolestuttavaa on, että kutsujien joukossa on pääministeri. Toivon todella, että joku toimittaja seuraa, miten asuntoasia etenee. En ihmettelisi, jos hoivahankkeen toteuttaminen kaatuisi kätevästi byrokratiaan.

foobar

Quote from: Tabula Rasa on 19.10.2015, 17:43:09

- Käy tutustamassa ihmisiin vaikka vastaanottokeskuksissa ja huomaa, että täällä on ihan tavallisia perheitä

Njooh, miten se olikaan, 100% tänne tulleista mamunaisista on raiskattu. Jännää, kun suomalaiset rasistit kerkeävätkin moneen paikkaan.

Olen katsellut viime aikoina tuolta vastaanottokeskuksesta käveleviä porukoita enkä ole vielä kertaakaan nähnyt edes yksittäistä pariskuntaa, perheestä puhumattakaan. Kaikki porukat ovat nuoria irakilaisia mieskvartetteja.

Ovatko he muusikoita, homoryhmiä vai molempia? Käytännön tarkkailun perusteella molemmat veikkaukset vaikuttavat toiveikkailta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

repo

Quote from: Malla on 20.10.2015, 07:56:48
Quote from: Paha Pappi on 19.10.2015, 19:10:23

Loistava analogia.
Siivouksen ja vahingonkorvaukset hoitaa Joku Muu.

Huolestuttavaa on, että kutsujien joukossa on pääministeri. Toivon todella, että joku toimittaja seuraa, miten asuntoasia etenee. En ihmettelisi, jos hoivahankkeen toteuttaminen kaatuisi kätevästi byrokratiaan.

Mieleni askarteli nopeasti kotibile-analogiaan vastineen pääministerille: Kotinsa vastaanottotoimintaan antanut pääministeri on kuin aviopuoliso, joka alkaa myös kutsua teinejä lapsen kotibileisiin ja ajattelematta asiaa, ettei se vain kuulu hänelle roolistaan johtuen. Vanhemman roolista kun ei vain voi hypätä pois yhtä vähän kuin pääministeri voi muuttua yksityishenkilöksi ja samaan aikaan käyttää pääministerin asemaan kuuluvaa julkisuutta.

Näillä näkymin olemme naimisissa nykyisen pääministerin kanssa ainakin vielä seuraavat 3,5 vuotta ellei pääministerin kersat (Keskusta-puolue) kasva aikuiseksi ennen sitä. City-liberaalit keskustalaiset taitavat rakentaa maailmankuvansa Herlinien Hyysäristä ja Uusi Suomesta ennemmin kuin Maaseudun Tulevaisuusta, joten Sipilä on ja pysyy eikä kepukersat kasva aikuisiksi.

Edit: (Mielen askartelu ja sen julki-ilmaisu ovat kaksi eri asiaa niinkuin pääministeri ja yksityishenkilö.)
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

nollatoleranssi

Quote from: Alaric on 19.10.2015, 17:44:30
Erikoisia "ihan tavallisia" perheitä Irakissa, kun koostuvat pääosin 20-40 -vuotiaista miehistä.

Mitä jos irakilaiset perheet koostuvat miesyhteisöistä? Taas nähdään joidenkin rasistinen taipumus ajatella asioista ja kyseenalaistaa tälläiset erikoisemmat perhekuviot, kun ei ole tutustunut maan tapoihin.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Veturinainen

QuoteHubaran mukaan myös erilaiset kiintiöt ovat hyviä keinoja karsia rakenteellista rasismia.

Hubaran mielestä rakenteellista rasismia lisäävät kiintiöt ovat hyvä keino karsia rakenteellista rasismia. Tätä se aivojen vajaatoiminta aiheuttaa.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Bigot

^ Toivottavasti Hubakko ymmärtää, että juutalaisten menestys eri elämänaloilla tarkoittaa Hubakkoa syrjiviä, ei suosivia kiintiöitä.
Varhaisimmat etniset kiintiöt 100v takaa rajoittivat nimenomaan juutalaisten pääsyä parhaisiin kouluihin, koska heillä oli yliedustus niissä luonnostaan. Tämän päivän Amerikassa samoin perustein syrjitään epäreilun älykkäitä aasialaisia.

roodles.prease

Tämä on sitä sosialismin poliittista korrektiutta jossa eliitti joka hallinnoi tätä laboratoriota kääntää kaiken päälaelleen mediassa (jota kukaan ei enää katso).

Syy miksi heti haukkuvat rasistiksi on tehokas taktiikka joka toimii koska haukuttava joutuu puolustautumaan vaikka on uhri.

Muutamia mietteitä...
Pakolaiskeskukset ovat jo nostaneet vuokria pk-seudulla ja kämpät ovat jo nyt vähissä paitsi on muutamia vasta rakennettuja yhtiöitä jotka eivät ole menneet kaupaksi. Suurin osa muualla olevista matuista eivät ole vielä ryysänneet hesaan. Jos viranomaiset rupeavat pakottamaan yksityisiä vuokraamaan matuille niin he eivät osta vuokrakämppiä tulevaisuudessa joten rakentaminen hiipuu.

Melkein kaikki pakolaiskeskukseksi kelpaava on jo sellainen. Jos ruvetaan businesscenttereihin sijoittamaan niin businekset katoavat.

On olemassa viheruskovaisia mutta suuri osa matu myönteisistä on palkattu esittämään poliittisesti korrektia mannekiinia.

-PPT-

Ylen kannattaisi käyttää näissä propagandapläjäyksissään sellaisia ihmisiä jotka eivät ole jo valmiiksi leimaantuneet seinähulluiksi.

Jorma M.

Kannattaa huomioida että jokainen yksittäinen Ylen eri divisioonien taholta julkaistu mädätysjuttu on koordinoitu. Kaikki jutut kuuluvat  erikseen päätettyyn ja päivittäin ohjattavaan erikoisohjelmaan jonka tarkoituksena on mädättää Suomi. Ja Eurooppa. Ja läntinen kulttuuri.

Naruja vedellään Ylen huipulta. Lauri Kivinen (kok) toimitusjohtajana ja Atte Jääskeläinen (kepu) Uutis- ja ajankohtaistoimintojen johtajana tahoillaan valvovat ja toteuttavat hillitöntä mamuttamista. Pienemmät päälliköt hoitavat päivittäiset valehtelujuttujen organisoinnit ja teettämiset. Sekä isommat proggikset. Jokaisella yksittäisellä työntekijällä on tarkka tieto mitä mielipiteitä ja harhautusta pitää missäkin juttuideassa ja jutun toteuttamisessa soveltaa. Mikään juttu ei ole yksittäisen kulttuurimarxilaisen toimittajan pelkkää aktivismia, vaan raudanlujan yhteistavoitteen osa.

Mamutusmädätys on tällä hetkellä aivan keskeinen ohjauskriteeri, mutta sille alisteisia (tai käytännössä jopa ristiriitaisiakin) tavoitteita voidaan ajaa. Näitä ovat ruotsinsuomalaisuuden ja pakkoruotsin edistäminen "journalistisin" keinoin (eli toimituksellisissa valinnoissa), mutta myös homoseksuaalisissa ja muissa ns. seksuaalivähemmistöasioissa. Kukaan yhtiössä ei voi kysyä sisäisissä palavereissa että onko esim. islamilaisuuden ja homoseksuaalisuuden yhteistoitotuksessa mitään sisäistä epäloogisuutta. Ruotsinkielisten, julkihomojen ja mamujen osuus yhtiön rekrytoinneissa kasvaa jyrkästi. Kutakin vähemmistöryhmää ja niiden yksittäisiä edustajia hyysätään viimeisen päälle mikäli he toimissaan osoittavat tärkeintä innokkuutta eli esimiesten ja monikulttuurisuuden palvontaa.   

En tiedä löytyykö Ylestä vielä islamilaista homoseksuaalia ruotsinkielistä maahanmuuttajaa, mutta löytyy jo päivittäin uutisissa esiintyviä islamilaismyönteisiä homoseksuaaleja ruotsinkielisiä toimittelijoita. Ja ihan suomenkielisten toimitusten valekaavussa.

Miltähän perussuomalaisten edustajilta Ylen hallintoneuvostossa tuntuu? Miltä tuntuu hymyillä muiden puolueiden edustajille kokouksissa kun itse tietää että muut naureskelevat selän takana? Samalla kun Yhtiön jokainen julkaistava ohjelma on avoimesti suunnattu perussuomalaisen äänestäjäkunnan vaaleissa esittämiä toiveita vastaan?
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".