News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-10-09 HU: Pizzamies Halasi 11-vuotiasta, suuteli suulle ja antoi rahaa

Started by kirjoittelija, 09.10.2015, 22:20:55

Previous topic - Next topic

valtakunnanpärkhele

J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Marius

Mikä tahansa Hollywood elokuva: aina jossain vaiheessa tilataan pizzaa tai kiinalaista.

Ja sitä kiinalaistakin pitää yrittää puikoin. Käyköhän ne näyttelijät oikein tikuilla-syömiskursseja, jotta voi saada rooleja.

Tai sitten tilataan hampurilaisia autoon, mikä on aivan älytöntä.

Eihän kerroshampurilainen edes mahdu suuhun haukattavaksi, vaan kaikki on kravatilla ja sormilla ja sylissä.

Vai vielä pizzaa, ei kiitos.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

koli

Pizzamies halasi 11-vuotiasta, suuteli suulle ja antoi rahaa.
KKK-mies puki lakanan ylle, laittoi tötterön päähän ja heilutti Suomen lippua.

Pizzamies on rikkaus ja voimavara.
KKK-mies on vaarallinen äärioikeistolainen rasisti.
Mörökölli

Marius

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Leso

Quote from: mmm on 09.10.2015, 22:51:01
Quote from: kirjoittelija on 09.10.2015, 22:20:55
Quote[...]

Jokaiselle suomalaiselle tytölle pitää kertoa että pizzamiehet tulevat aivan eri kulttuurista ja heidän kanssaan pitää olla todella varuillaan.

Ja pojalle myös.

Olen kolmeen kertaan viime kuukausina tukenut rahallisesti kolmen eri kantasuomalaisen nuoren miehenalun urheiluharrastusta.

Ette kai te luule aikuisten oikeesti, että olen tehnyt niin silkkaa hyvää hyvyyttäni ja pyyteettömyyttäni?
Ehhei. Mulla on mun oma agenda. Ilmaisia lounaita ei ole, kullannuput. 8)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Leso

Minä en ketään yllytä väkivaltaan, korkeintaan lietson siihen itseäni.  :)

Tukemani urheiluharrastukset antavat valmiutta ja jalkavoimia juosta karkuun, ja jos huonommin käy, niin niitä jalkavoimia ja muita opittuja taitoja voi käyttää itsepuolustukseen.
Siitä lähden, että jalkoja ei saa antaa ottaa kiinni, ei edes, jos on selällään alakynnessä.
tv.nimim.kok.on, ja vieläkin vittu hengittää
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

VeePee

Tapaus sattuu helmikuussa 2012 ja tekijä saa ehdollisen tuomion lokakuussa 2015. Teon ja tuomion välillä ei ehtinyt mennä kuin vajaa neljä vuotta. Suomen oikeuslaitos on vitsi. Minun järkeni mukaan yleensäkin oikeuskäsittelyn tulisi seurata tekoa hyvinkin nopeasti, ehkä muutaman viikon kuluessa enintään. Ei se oikeasti ole reilua tekijääkään kohtaan jos vaikkapa nuorena hölmöilee, ryhdistäytyy asiansa kuntoon ja sitten vuosien kuluttua saa tuomion ja ehkä menettää työpaikkansa jonkun jo aikaa sitten unohtuneen kolttosen takia. Uhrin tunnelmista nyt puhumattakaan hänen odotellessaan, että milloin väärintekijä saa rangaistuksensa. Ei ole kenenkään edun mukaista pitää oikeuksissa monen vuoden käsittelyjonoa. Mitä pidempään teosta kuluu, sen hankalammaksi oikeusprosessi mutkistuu.

Outo olio

Quote from: Marius on 10.10.2015, 01:52:14
Mikä on KKK-mies?

Ennen oli kolmen K:n kauppoja...

Ku Klux Klan-asussa, Suomen lippu kädessä, maahantulijoita tervetulleeksi toivottanut mies.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Kuli

Oma tytär jos olisi, niin karvakädeltä loppuisi muutenkin duuninteko. Katkenneilla käsillä on nimittäin vaikea vääntää pitsaa.
Kiitos kaikesta Rähmis.