News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-09-16 :Ukrainalainen toimittaja: arabipakolaiset halusi raiskata minut.

Started by kriittinen_ajattelija, 16.09.2015, 20:42:05

Previous topic - Next topic

kriittinen_ajattelija

QuoteUkrainalainen toimittaja Aida Bolivar: arabipakolaiset halusi raiskata minut.

Ukrainalaisen toimittajan kertomus, joka perustuu omaan kokemukseen turvapaikanhakijoista Budapestissä. Tästä hän kertoi tv-haastattelussa omille toimittajakollegoille. Kyseinen ohjelma on viikon tärkeämpiä uutisohjelmia Ukrainassa, missä käsitellään viikon uutisaiheita. Ohjelmalla on miljoonia katsojia. Vapaa suomennos sensuroimatta.

"Aidaa Bolivar puhui omista kokemuksistaan arabipakolaisista.

Toimittaja Aida Bolivar matkusti Budapestista Wieniin, samassa junassa arabitaustaisten pakolaisten kanssa.
Hänen mukaansa pakolaiset talloo ruuan päälle, vaativat rahaa ja huutaa törkeyksiä eurooppalaisille ohikulkijoille.
Bolivar totesi myös, että arabimiehet käy biologisilla tarpeilla suoraan kaduilla ja pahoinpitelee pakolaisnaisia.
Pakolaiset halusi jopa raiskata hänet, hän kertoi toimittajille "viikon yksityiskohdat" ohjelmassa.

Miten Unkarissa arabipakolaiset käyttäytyy?

- Olen asunut 5 vuotta arabimaissa - Marokko, Egypti ja Tunisia. Hallitsen sujuvasti arabian kielen. Ulkoa muistan Koraanin kappaleita. Joten minua on vaikea jotenkin hämmentää asioilla ja syyttää kielteisestä asenteesta eri kansallisuuksiin ja uskontoihin.

Valitettavasti 31 elokuuta, muutti minun maailmankatsomuksen. Saavuin Budapestiin, tarkoituksena vierailla Wienissä. Saavuttua juna-asemalle, näin valtavan määrän arabitaustaisia ihmisiä. Jotka olivat vihaisia ja pitivät kovaa meteliä.
En pystynyt menemään väkijoukon läpi aseman sisäänkäyntiovelle. He huusivat minulle loukkauksia ja törkeyksiä, yrittivät repiä käsistä matkalaukun. Minä ymmärsin kaikki mitä nämä ihmiset puhuvat keskenään .
Ihmiset ilman mitään häveliäisyyttä ja epäröimättä suorittivat omia tarpeita kadulle. Arabinaiset huusivat- heidät pahoinpideltiin.

Miten paikalliset asukkaat suhtautuivat tähän?

Poliisi ei koskenut pakolaisiin lainkaan. Lapset huusivat, valtavat jätekasat lojui ympäristössä. Unkarissa työskentelevät
toimittajat yrittävät tallentaa kelvollista materiaalia ja saada niihin vähänkin asiallisia ihmisiä väkijoukosta.
Minä haluan kertoa - kunnollisia ihmisiä oli vaikea havaita. Lähes kaikki eivät puhu eurooppalaisia kieliä.
Kaikki mitä he yrittivät tehdä, oli ryöstää ohikulkijoiden laukkuja ja
huudella törkeyksiä.

90% näistä ihmisistä olivat 18-40 vuotiaita ja täysin terveitä miehiä, jotka ottavat vieraiden ihmisten lapset syliin ja vieraat lapset sylissä yrittivät päästä väkijoukon läpi junan sisälle väkisin ihmisjoukon läpi.

Mitä tapahtui junassa?

- Meidän vaunuun tuli viisi henkilöä joilla oli liput. Me rauhallisesti istuimme, koska siinä vaiheessa meidän juna oli vielä tyhjä. Mutta muutamassa minuutissa alkoi tapahtumaan jotain uskomatonta. Huutoja, rikottuja laseja... Kun valtava pilvi ihmismassat vyöryi.

Pakolaiset puhui keskenään arabiaksi siitä, että pitäisikö meidät ryöstää koska tämä olisi Jumalalle otollista, koska me olemme vääräuskoisia. Ja minut kuuluisi raiskata, koska minä olen pukeutunut kun hutsu. Toisin sanoen, minulla ei ole hijabia, en ole muslimi ja tämän takia minä olen paha ihminen.

Pääsittekö Wieniin?

Tunnin kuluttua, juna pysähtyi minulle tuntemattomassa paikassa. Junassa kuulutettiin, että juna ei enää jatka matkaa. Jonkun ajan kuluttua junan ovet avautuivat ja kaikkilla halukkailla oli mahdollisuus päästä junasta ulos. Minä ja neljä muuta, yritimme päästä pois. Alussa pakolaiset eivät halunneet laskea meidät junasta ollenkaan ulos.

Paikallinen juna-asema siinä vaiheessa oli täysin miehitetty pakolaisilla. Pakolaisia oli entistä enemmän ja heillä oli jaettu ruokaa. Ennen sitä, ruokaa ei ollut tarpeeksi, nyt ruokaa oli yllin kyllin.

Leivät, omenat ja erilaiset leivonnaiset olivat heitettynä kaduille. Pakolaiset eivät välittäneet ja kävelivät elintarvikkeiden päällä. Pakolaiset huusivat vaan yhden lauseen- money. Toisin sanoen antakaa rahaa. Pakolaiset yrittivät napata ihmisten koruja ja laukkuja.

He haluavat vain saada apua Euroopasta. Suurimmalla osalla ei ole ammattia, eikä ne halua tehdä mitään hyödyllistä. Mitään muuta kun sisäistä vihaa eurooppalaisia kohtaan he eivät tunne. Näin Budapestissa paikkalla ollut toimittaja tiivisti."

Tämä on vapaa suomennos joka oli tiivistelmänä kirjoitettu tv-kanavan uutispuolella. Tästä on uutisoitu myös laajasti muissa ukrainalaisissa tiedotusvälineissä. Tämän tapaista kuvaa turvapaikanhakijoista ja heidän käyttäytymisestä ovat kertoneet lukuiset toimittajat myös muissa itäeurooppalaisissa tiedotusvälineissä, ja monet toimittajat ovat käyneet myös ahkerasti paikan päällä ja ovat tehneet myös paljon uutislähetyksiä missä on ollut paljon videomateriaalia.

Toisen lehden kirjoituksessa, sama toimittaja jatkaa vielä:

"Minä tiedän, että monet olivat järkyttyneet uutisesta kuolleesta syyrialaisesta pojasta ja hänen isästä joka itki.

Mutta minä olen nähnyt myös muita pakolaisia jotka talloivat lasten päälle, varasti ruokaa toisilta ja hakkasivat omia naisia.

Miksi suvaitsevainen Eurooppa hyväksyy ja ottaa heidät vastaan?

Olen vakuuttunu t- nämä pakolaiset eivät koskaan tule olemaan lojaaleja ja uskollisia omalle uudelle kotimaalle. Vain pienen pieni osa heistä hyväksyy eurooppalaiset arvot.

Samalla syyrialaiset vaativat pääsyä korkean elintason maihin. He pyrkivät Saksaan, Ruotsiin, Itävaltaan ja minkä tähden?
Miksi samaan aikaan, ukrainalaiset joutuvat kestämään nöyryyttävän menettelyn viisumin saamiseksi ja joka kerta tiukempia käytäntöjä.

Miksi Eurooppa ei avaa rajoja meille - me sopeudumme uusiin olosuhteisiin, tulemme tekemään töitä, meillä on koulutusta, me tulemme oppimaan kielen ja me olemme myös kristittyjä. Meillä on sama ajattelu.

Miksi eurooppalaiset tiedotusvälineet ovat täysin hiljaa siitä kuinka paljon joka päivä kuolee meidän poikia, mutta koko ajan puhuvat näistä pakolaisista. Valtaosa näistä pakolaisista - ovat terveitä 20-45 vuotiaita miehiä jotka eivät puolusta omaa maata, vaan lähtevät muihin maihin, oman uskonnon ja kielen kanssa.

Miksi nämä ihmiset eivät mene Marokkoon, Algeriaan, Saudi-Arabiaan, Tunisiaan, Yhdistyneisiin Arabiemiirikuntiin, siellä on sama uskonto ja sama kieli? Koska siellä joutuu tekemään töitä, siellä ei ole runsaskätistä sosiaaliturvaa ja lapsilisiä, tiivisti Aida Bolivar "

(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12003198_10203336719219351_1391629563680902000_n.jpg?oh=82a7a7bb740a397e5e367b24d9c1deac&oe=565F4CEE)
(https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11998870_10203336720339379_1752723597906765737_n.jpg?oh=271e0e154d934083084dee3ef28d6a88&oe=56612258)

https://www.facebook.com/arre.kougappi/posts/10203336728459582
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Vaniljaihminen

Ukrainalaiset eivät käyttäydy tarpeeksi brutaalisti, jotta vihervassarit pitäisivät heitä pakolaisina, tai siirtolaisina.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Chew Bacca

Käyttäytyvät kuin ...no, niin kuin ihmiset noissa maissa käyttäytyvät. Kiva kun meillekin tulee tätä.

Totuus EPT

Kun näitä lukee koko ajan mediasta, niin ymmärrys suviksia kohtaan häviää lähes kokonaan. Alkaa tuntua, että suvikset on tyhmiä tai yhtä sumentuneita järjeltään kuin nuo aivopestyt muslimit.
Missä ******i siellä ongelma.

Aallokko

Kammottavaa ja rehellistä raportointia päivän Euroopasta. Länsimainen sivilisaatio on täyden hyökkäyksen kohteena ja silti median ehdoton valtaosa keskittyy hyökkääjää symppaavaan propagandaan ja omien rivien hajottamiseen.

Kim Evil-666

Quote from: Aallokko on 16.09.2015, 23:12:48
Kammottavaa ja rehellistä raportointia päivän Euroopasta. Länsimainen sivilisaatio on täyden hyökkäyksen kohteena ja silti median ehdoton valtaosa keskittyy hyökkääjää symppaavaan propagandaan ja omien rivien hajottamiseen.

Jossa kapellimestarina heiluu oma pääministerimme. Ja URPO meni vielä antamaan oman kotinsakin näille valloittaja loisille! Sen kuuluisan taakse pitäisi viedä.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

alussaolisana

Quote from: Totuus EPT on 16.09.2015, 22:23:04
Kun näitä lukee koko ajan mediasta, niin ymmärrys suviksia kohtaan häviää lähes kokonaan. Alkaa tuntua, että suvikset on tyhmiä tai yhtä sumentuneita järjeltään kuin nuo aivopestyt muslimit.

Minusta he ovat vielä sumentuneempia.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Totti

Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Kuli

Tämmöinen pätkä tuli vastaan liveleaksissa. Ja vaikka tämä pätkä ei varsinaisesti ehkä ole oman ketjun arvoinen, jätän sen arvioinnin moderaattoreiden päätettäväksi. Voin sanoa, että itseäni pikkaisen rupesi kylmäämään, enkä kaiken tapahtuneen valossa epäile naisen sanojen todenperäisyyttä pätkääkään.
Nautiskelkaa, koska tätä rikkautta on nyt tulossa ja paljon.

http://www.liveleak.com/view?i=59c_1444420382

Nyt alkaa kaikki omat visioni Euroopan tulevaisuudesta käymään toteen ja kymmenen vuotta nopeammalla aikataululla, kuin uskalsin kuvitella. Tulevaisuudesta on tulossa verinen, en näe enää mitään muuta vaihtoehtoa. Läntinen sivilisaatio on nyt suuremmassa vaarassa, kuin koskaan.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Gunnar Hymén

juu tämä on jo itseasiassa 2-3vk vanha ja ihan validi pätkä. sellaisia ihmisiä nuo pakolaiset. pirun riivaamat pillunpuutteessa. kyseessä vielä näyttävä vaaleatukkainen tytteli.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary