News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-10-06 Yle:SPR saa vihaista palautetta vastaanottokeskuksista, järjestöä syy

Started by paukuttaja, 06.10.2015, 15:26:53

Previous topic - Next topic

paukuttaja

Ullatus!!

http://yle.fi/uutiset/spr_saa_vihaista_palautetta_vastaanottokeskuksista_jarjestoa_syytetty_hyysaamisesta_ennenkin/8357265

QuoteSPR:n työntekijät ovat saaneet syksyn aikana vihaista palautetta kansalaisilta. Järjestön Kaakkois-Suomen piirin toiminnanjohtajan Arja Vainion mukaan palautetta on tullut etenkin sähköpostilla ja sosiaalisessa mediassa.

– Itse olen saanut yhden uhkaavan oloisen sähköpostin, jossa oli kölin alta vetämisen meininkiä. En kuitenkaan vienyt asiaa eteenpäin, Vainio kertoo.

Vainion mukaan palautevyöry SPR:lle noudattaa selvää kaavaa: Ensimmäinen piikki tulee, kun selviää, että kaupunkiin on tulossa vastaanottokeskus. Toinen piikki seuraa, kun vastaanottokeskus avataan.
F.U.B.A.R

Unelma Sirpaleina

"France will not only be invaded by the aggressors from the outside, but will also be conquered from within as a result of collaborative forces and other forces..specifically Islam, which will be this force working from within."
Billy Meier, 1987
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Henoch_Prophecies

Chew Bacca

Eikä vain hyysäämisestä vaan myös ja varsinkin korruptiosta ja virkavallan anastamisesta. Spr tulee kuin miehitysarmeija. Maahanmuuttoviraston työhansikas. Muistaakseni spr:ää ei ole äänestetty toimivallan haltijaksi.

foobar

Quote from: paukuttaja on 06.10.2015, 15:26:53
Ullatus!!

http://yle.fi/uutiset/spr_saa_vihaista_palautetta_vastaanottokeskuksista_jarjestoa_syytetty_hyysaamisesta_ennenkin/8357265

Quote– Itse olen saanut yhden uhkaavan oloisen sähköpostin, jossa oli kölin alta vetämisen meininkiä. En kuitenkaan vienyt asiaa eteenpäin, Vainio kertoo.

Eli ilmeisesti kaikesta itkusta huolimatta yhtäkään laitonta uhkausta ei olla tehty, koska SPR varmasti tekisi sellaisesta rikosilmoituksen. SPR:lle tuntuu olevan kovasti vaikeaa hyväksyä se, että tässä maassa on vapaus sanoa myös pahasti, myös SPR:stä. Varsinkin jos tuntuu siltä että syytä on...
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Sitruunamelissa

Laitoin palautetta mm. VOKien salassa valmistelusta ja muusta suhmuroinnista mitä tämän turvapaikanhakijabisneksen myötä on SPR:kin harrastanut... Mainitsin samalla tämän uuden Sininen Risti ry:n, joka tulee saamaan minulta lahjoituksen, kunhan saa toimintansa alkuun. Tuskin se SPR:ää kirvelee, kun on valden kanssa bisnekset kunnossa, mutta voihan sitä toivoa.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

otto-poika

Quote from: Sitruunamelissa on 06.10.2015, 17:11:49
Laitoin palautetta mm. VOKien salassa valmistelusta ja muusta suhmuroinnista mitä tämän turvapaikanhakijabisneksen myötä on SPR:kin harrastanut... Mainitsin samalla tämän uuden Sininen Risti ry:n, joka tulee saamaan minulta lahjoituksen, kunhan saa toimintansa alkuun. Tuskin se SPR:ää kirvelee, kun on valden kanssa bisnekset kunnossa, mutta voihan sitä toivoa.

SPR on valtio valtiossa - tukena ovat Suomen Pasnkin Liikanen ja SPRn kerjuukuppia helistelevä resitentti Halonen.
buy the quran - now in two ply -