News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jotain rajaa -mielenosoitus 10.10.2015 Helsinki

Started by Miniluv, 05.10.2015, 15:09:32

Previous topic - Next topic

Mehud

Quote from: Pöllämystynyt on 08.10.2015, 19:04:14
Quote from: Rikastettu uraani on 08.10.2015, 15:38:30
Punikkien vastamielenosoitus on luvassa:

Sanotaan EI rasismille! - Sivustakatsomisen aika on ohi

Aika: Lauantai 10.10. klo 14:00
Paikka: Narinkkatori (Kamppi)

http://takku.net/article.php/20151008113705490?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Voisitko lakata kutsumasta vastapuolta punikeiksi, vasemmistolaisiksi tms? Monikultturisteilla ei ole mitään yksinoikeutta vasemmistolaisuuteen, vaan he ovat vain sen yksi pitkälle kieroutunut haara -  jos he edes oikeasti ovat vasemmistoa. Joku raja-miekkariimme on näillä näkymin tulossa isohko joukko vasemmistolaisia vastustamaan hallituksen mielipuolista väestönvaihtopolitiikkaa. He ovat puolellamme. He ovat "punaisia". Ei karkoiteta heitä asemoimalla vasemmistolaisuus vastapuolelle tai käyttämällä vasemmistolaisuudesta herjaavia termejä.

Pakolaisista aiheutuvat haitat koskettavat kaikkia puoluekannasta riippumatta. Ne raiskaavat kaikista poliittisista suunnista tulevia naisia. Ne pahoinpitelevät, ryöstävät ja tappavat kaikkia, jotka eivät ole muslimeita ja tekevät niin varmuuden muoksi vielä toisillekin muslimeille.

Joten omasta puolestani kaikki kommarit ja muut hihhulit ovat tervetulleita tapahtumaa, vaikka aikaisemmin tuolla ehdoteltiinkin osallistujien rajoittamista.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

VilleJ

Tuolla FB-eventissä jotkut kokevat tämän uhkana RAJAT KIINNI-mielenosoitukselle. Sen ymmärtäisi jos tämä olisi päällekkäin samana päivänä, mutta ei tämä lauantain tapahtuma kyllä ole heiltä pois. Eikä edes tarvi olla ketään heitä ja meitä, vaan paras olisi jos kaikki kynnelle kykenevät kävisivät molemmissa mielenosoituksissa.

vihapuhegeneraattori

HUOMIO!

Koska olemme saaneet useita hyviä puhujia (listaa perjantaina, ehdotukset suljettu), ja vielä naapurinkin kannustamaan meitä, on ehkä tarpeen vielä kerran huutaa apuja:

Vapaaehtoiset! Auttakaa tekemään tästä mielenosoituksesta mahdollisimman onnistunut.

Toistaiseksi on pulaa vapaaehtoisista järjestysmiehistä. JV-kortti EI TARVITSE! Homma on pääasiassa sitä että kävelet ympäriinsä liivit päällä ja neuvot ihmisiä ja opastat humalaiset eteenpäin. Poliisi hoitaa voimankäyttötilanteet tarvittaessa. Vain lavasuojauksessa tarvitaan aktiivisempaa otetta. Niihin valitaan vapaaehtoiset erikseen.

Toinen asia mikä puuttuu vielä on esiintymislava. Samanlaiset rekat kuin Kaukisen demoissa on harvassa ja vaatii C kortin, jota mulla ainakaan ei ole. Ehdotuksia ja vapaaehtoisia otetaan vastaan. Kyllä sinne jotain saadaan.

Nyt vielä viimeinen rypistys.. älä ajattele että muut auttavat, tätä on tehty pienellä porukalla kokoajan. Mukaan siitä!
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Kela_Platinum

Miten muuten menee jos vastamielenosoittajat tahallisesti ja selkeästi vain häiritsevät sitä päämielenosoitusta, voiko poliisi tehdä jotain? Ja onko tuosta vastamielenosoituksesta tehty poliisille ilmoitus taaskaan?

millla

Mullei ole JV-korttia eikä lavaa, mutta kysyisin: voisiko PS:n nuorisojärjestöltä tai muulta PS:n taikaseinältä pyytää rahoitusta esiintymislavaa varten?

Tämähän ei ole mikään hallituksen vastainen juttu  vaan ihka oma aiheensa.

Mehud

Quote from: vihapuhegeneraattori on 08.10.2015, 20:11:58
HUOMIO!

Koska olemme saaneet useita hyviä puhujia (listaa perjantaina, ehdotukset suljettu), ja vielä naapurinkin kannustamaan meitä, on ehkä tarpeen vielä kerran huutaa apuja:

Vapaaehtoiset! Auttakaa tekemään tästä mielenosoituksesta mahdollisimman onnistunut.

Toistaiseksi on pulaa vapaaehtoisista järjestysmiehistä. Homma on pääasiassa sitä että kävelet ympäriinsä liivit päällä ja neuvot ihmisiä ja opastat humalaiset eteenpäin. Poliisi hoitaa voimankäyttötilanteet tarvittaessa. Vain lavasuojauksessa tarvitaan aktiivisempaa otetta. Niihin valitaan vapaaehtoiset erikseen.

Toinen asia mikä puuttuu vielä on esiintymislava. Samanlaiset rekat kuin Kaukisen demoissa on harvassa ja vaatii C kortin, jota mulla ainakaan ei ole. Ehdotuksia ja vapaaehtoisia otetaan vastaan. Kyllä sinne jotain saadaan.

Nyt vielä viimeinen rypistys.. älä ajattele että muut auttavat, tätä on tehty pienellä porukalla kokoajan. Mukaan siitä!

Kaikella kunnioituksella järjestäjiä kohtaan, mutta nyt on keritty järjestäjien toimesta keskustella lapsille jaettavien ilmapallojen väri ja laatu, yksi pääkohkaajista on luvannut niitä jakaa, sekä turvata lavaesiintymisiä, mutta yksi pikku juttu vielä puuttuu. ESIINTYMISLAVA! Nyt etsitään kortillista kuskia ja sopivaa rekkaa, kun on kaksi päivää itse tapahtumaan.

Pyydän, älkää tehkö tätä järjestelyä enää julkisesti, vaan jatkossa tuokaa valmis paketti julkisuuteen. Tuntuu pelottavalta että nuivan "mielenosoituksen" järjestely on tällä tasolla ja kaikki näkevät sen.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Veturinainen

Omasta puolestani kiitän lämpimästi kaikkia järjestelyihin osallistuvia henkilöitä.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

vihapuhegeneraattori

Quote from: millla on 08.10.2015, 20:20:49
Mullei ole JV-korttia eikä lavaa, mutta kysyisin: voisiko PS:n nuorisojärjestöltä tai muulta PS:n taikaseinältä pyytää rahoitusta esiintymislavaa varten?

Tämähän ei ole mikään hallituksen vastainen juttu  vaan ihka oma aiheensa.

Ei tässä ole rahasti niin kiinni (tai siis on joo, ei voida ottaa mitä vaan), vaan ihan siitä ettei sopivia autoja ole liikaa tarjolla ja C-ajokortillisia ei ole ainakaan vielä ilmaantunut auttamaan.

Tosin mikä tahansa koroke kelpaa, haluaisin silti hiukan laatua. Jos ei muu onnistu niin pitää mennä hankkimaan joku pickup vuokralle/lainaan. Sellaisten lavalta on ennenkin pidetty palopuheita :)

Sää näyttää suosivan ainakin.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: saifa on 08.10.2015, 20:43:35Ettekö te saa paikalle edes yhtä bändiä? Meillä on unelmassa oli liuta eturivin artisteja. Halla-ahon puhe EI tule kuulumaan. Alas rasismi ja fasismi!

Amen.

Quote from: Takku.netTule mukaan sanomaan ei rasismille! Pidetään ääntä kattiloiden, pannujen, pillien, soittimien ja omien ääniemme avulla ja pysäytytetään rasistiset puheet ja teot.

Otatko lauantaina mukaan kattilan tai paistinpannun?
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Mehud on 08.10.2015, 20:40:35
Quote from: vihapuhegeneraattori on 08.10.2015, 20:11:58
HUOMIO!

Toistaiseksi on pulaa vapaaehtoisista järjestysmiehistä. Homma on pääasiassa sitä että kävelet ympäriinsä liivit päällä ja neuvot ihmisiä ja opastat humalaiset eteenpäin. Poliisi hoitaa voimankäyttötilanteet tarvittaessa. Vain lavasuojauksessa tarvitaan aktiivisempaa otetta. Niihin valitaan vapaaehtoiset erikseen.

Kaikella kunnioituksella järjestäjiä kohtaan, mutta nyt on keritty järjestäjien toimesta keskustella lapsille jaettavien ilmapallojen väri ja laatu, yksi pääkohkaajista on luvannut niitä jakaa, sekä turvata lavaesiintymisiä, mutta yksi pikku juttu vielä puuttuu. ESIINTYMISLAVA! Nyt etsitään kortillista kuskia ja sopivaa rekkaa, kun on kaksi päivää itse tapahtumaan.

Pyydän, älkää tehkö tätä järjestelyä enää julkisesti, vaan jatkossa tuokaa valmis paketti julkisuuteen. Tuntuu pelottavalta että nuivan "mielenosoituksen" järjestely on tällä tasolla ja kaikki näkevät sen.

En ole keskustellut mistään ilmapalloista, jotkut muut keskustelivat niistä. Kyse ei ole siitä etteikö pakettia saada valmiiksi, kyse on siitä halutaan mahdollisimman hyvä, siksi pyydetään apua.

Moni varmaan kuvittelee että tässä on takana joku mysteerinen hommakoneisto jolla on kaikki mahdolliset resurssit. Voin vakuuttaa että näin ei ole tilanne.

Miksi keskustelua käydään julkisesti on yksinkertaisesti se että pyrimme alusta asti suunnittelemaan ja toteuttamaan miekkarin mahdollisimman avoimin kortein. Miekkarin suunnittelu ja muut ketjut on luotu nimenomaan myös sitä varten että sieltä jokainen voi käydä varmistamassa millä asialla toimitaan. Tässä se on, avoimesti luettavana, syylineen kaikkineen.

Myrkkymies

Quote from: saifa on 08.10.2015, 20:43:35
Ettekö te saa paikalle edes yhtä bändiä? Meillä on unelmassa oli liuta eturivin artisteja. Halla-ahon puhe EI tule kuulumaan. Alas rasismi ja fasismi!

Halla-ahohan on entinen hevibändin laulaja.

https://www.youtube.com/watch?v=t6Z_DiGE_k0

Ps. Kateltaa sitten katoille. Siellä on supon salakuvaajia. Pääsette natsiarkistoon.

Fiftari

Ettekö te saa paikalle edes yhtä bändiä? Meillä on unelmassa oli liuta eturivin artisteja. Halla-ahon puhe EI tule kuulumaan. Alas rasismi ja fasismi!

Ei kai miekkarista tarvitse konserttia tehdä? Tarkoitushan on osoittaa mieltä eikä haalia kasaan porukkaa joka tulee sinne vain musiikin takia.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Fiftari on 08.10.2015, 21:01:59Ei kai miekkarista tarvitse konserttia tehdä? Tarkoitushan on osoittaa mieltä eikä haalia kasaan porukkaa joka tulee sinne vain musiikin takia.

Mutta jos väki ei muuten innostu?

RSO olisi ilmeisesti lauantaina vapaana.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

millla

Mulla on kuorma-autokortti. En tiedä miten olen sen saanut. Toivon, että löydätte jonkun muun ajamaan, olen todella surkea tekniikassa.

Fiftari

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 08.10.2015, 21:07:09
Quote from: Fiftari on 08.10.2015, 21:01:59Ei kai miekkarista tarvitse konserttia tehdä? Tarkoitushan on osoittaa mieltä eikä haalia kasaan porukkaa joka tulee sinne vain musiikin takia.

Mutta jos väki ei muuten innostu?

RSO olisi ilmeisesti lauantaina vapaana.

Sabaton paikalle laulamaan valkoisesta kuolemasta, Lauri Törnistä yms.?
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

koli

Jösse Järvenpää voisi heittämään kolmen kappaleen setin, johon kuuluisi nämä biisit:
Jösse Järvenpää - Koko kansa vastaanottokeskuksiin: https://www.youtube.com/watch?v=e1aC_da9OPU
Jösse Järvenpää - Turvapaikanhakija: https://www.youtube.com/watch?v=XE8opDtur-A
Jösse Järvenpää - Hurri, ryssä tai Brysseli: https://www.youtube.com/watch?v=8zGUpqZ4pE4

Ottakaa miekkarin järjestäjät yhteyttä Jösseen: https://www.facebook.com/josse.jarvenpaa?fref=ts
Mörökölli

kaneh_bosm

Ei kai tämä nyt niin juosten kustu ole suunniteltu ettei kuorma-autoa saada paikalle? Minä olen ammattikuski ja voin ajaa sen auton paikalle jos se siitä jää kiinni?

millla

Nämä tekevät vapaa-ajallaan tätä hommaa, valitus seis. Respect.

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: Kela_Platinum on 08.10.2015, 20:16:39
Miten muuten menee jos vastamielenosoittajat tahallisesti ja selkeästi vain häiritsevät sitä päämielenosoitusta, voiko poliisi tehdä jotain?

Jää poliisin harkittavaksi, mutta yleensä poliisi ei tee mitään. Mielenosoitukseen on perustuslailliset oikeudet, jotka ajavat monen muun oikeuden ylitse. Jouha-joukkojen tehtävä on muutenkin vain esittää kovaa ja patsastella paikalla.

Muuten pieni vinkki taas. Teille tulee Halla-aho puhumaan. Ilmoittakaa jo heti huomenna asiasta poliisille, jos ette ole jo ilmoittaneet. Korkean profiilin vieraat saavat poliisit valppaiksi ja silloin poliisi voi jopa puuttua tahalliseen häirintään. Muistakaa myös suojella Jussia hyvin, kuten minä olin hänen "bodyguard" Tampereella :)

Gunnar Hymén

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 08.10.2015, 21:21:30
Quote from: Kela_Platinum on 08.10.2015, 20:16:39
Miten muuten menee jos vastamielenosoittajat tahallisesti ja selkeästi vain häiritsevät sitä päämielenosoitusta, voiko poliisi tehdä jotain?

Jää poliisin harkittavaksi, mutta yleensä poliisi ei tee mitään. Mielenosoitukseen on perustuslailliset oikeudet, jotka ajavat monen muun oikeuden ylitse. Jouha-joukkojen tehtävä on muutenkin vain esittää kovaa ja patsastella paikalla.

Muuten pieni vinkki taas. Teille tulee Halla-aho puhumaan. Ilmoittakaa jo heti huomenna asiasta poliisille, jos ette ole jo ilmoittaneet. Korkean profiilin vieraat saavat poliisit valppaiksi ja silloin poliisi voi jopa puuttua tahalliseen häirintään. Muistakaa myös suojella Jussia hyvin, kuten minä olin hänen "bodyguard" Tampereella :)

siis eikös poliisille nimenomaan tehdä ilmoitus paikasta ja ajasta, jotta ne voivat tarpeen vaatiessa pyytää/käskeä vaihtamaan mielenosoituspaikkaa, jos voidaan etukäteen / paikalla todeta, että rähinähän siitä tulee - sitä varten niitä ilmoituksia tehdään etukäteen, että poliisi tekee tilannearvion ja toimii sen mukaan.

ei vaan poliisille riittänyt viimeksi nuo yksittäistapaukset siirtämään massoja  :facepalm:
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Pöllämystynyt

Quote from: Haukka on 08.10.2015, 19:28:29
Quote from: Pöllämystynyt on 08.10.2015, 19:04:14
Quote from: Rikastettu uraani on 08.10.2015, 15:38:30
Punikkien vastamielenosoitus on luvassa:

Sanotaan EI rasismille! - Sivustakatsomisen aika on ohi

Aika: Lauantai 10.10. klo 14:00
Paikka: Narinkkatori (Kamppi)

http://takku.net/article.php/20151008113705490?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Voisitko lakata kutsumasta vastapuolta punikeiksi, vasemmistolaisiksi tms? Monikultturisteilla ei ole mitään yksinoikeutta vasemmistolaisuuteen, vaan he ovat vain sen yksi pitkälle kieroutunut haara -  jos he edes oikeasti ovat vasemmistoa. Joku raja-miekkariimme on näillä näkymin tulossa isohko joukko vasemmistolaisia vastustamaan hallituksen mielipuolista väestönvaihtopolitiikkaa. He ovat puolellamme. He ovat "punaisia". Ei karkoiteta heitä asemoimalla vasemmistolaisuus vastapuolelle tai käyttämällä vasemmistolaisuudesta herjaavia termejä.

"Jos he ovat edes oikeasti vasemmistoa" - tuo on tyylipuhdas No True Scotsman -argumentaatiovirhe. Jos joku huutaa olevansa vasemmalla, heiluttaa vasemmiston lippua, laulaa kansainvälistä, pitää Che Guevara -paitaa ja kuuluu vasemmistopuolueen politbyroon niin kyllä hän on vasemmistolainen.
Skotti säilyy skottina, vaikka matkisi engelsmannien tapoja. Nehän ovat vain tapoja. Tapojen sijaan skottilaisuus on jotain syvempää: se on etnisyyttä, periytymistä, identiteettiä jne. No true scotsman -argumentaatiovirhe perustuu siihen, että jonkun pintapuolisen katsotaan määrittävän olemuksen ytimen ja todellisen luonteen.

Vasemmistollakin on tietyt syvät ydinpiirteet, kuten työkansan ja työväen aseman puolustaminen - joita mokuttaja-vasemmistolaiset eivät jaa. Nämä määrittävät vasemmiston. Vasemmisto (tai oikeisto) eivät nimenomaan tarkoita jotain lipunheiluttelua, oikeita termivalintoja ja tiettyjen henkilöiden palvontaa. Nämä symbolit ovat vain pintahöttöä, kiihotusta ja viettelystä niille seuraajille, jotka eivät muuten pysy rintamassa. Pintahöttö voi myös pettää, ja niin pintahötöillä onkin taipumus tehdä.

Kun ytimessä on tavallisia työläisiä ylenkatsovaa pikkuporvarillista elitismiä, joka tekee täyttä yhteistyötä suurkapitalismin ja kapitalistisen valtapolitiikan kanssa työkansan tulevaisuuden, arvojen ja paikallisen etnisyyden tuhoamiseksi, niin silloin mikään symbolikuorrutus ei tee tällaisesta oikeasti vasemmistolaisuutta. Eikä tämän toteaminen ole argumentaatiovirhe, koska nyt puhutaan siitä, mitä nämä liikkeet ja suuntaukset todellisuudessa ytimeltään ovat.

Muuten olen samaa mieltä viestistäsi. Näihin mielenosoituksiin, ja kaikkeen maahanmuuttomaltilliseen toimintaan, tarvitaan mahdollisimman laajasti väkeä talouspolittisista näkökulmaeroista huolimatta.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

vihapuhegeneraattori

Quote from: kaneh_bosm on 08.10.2015, 21:15:19
Ei kai tämä nyt niin juosten kustu ole suunniteltu ettei kuorma-autoa saada paikalle? Minä olen ammattikuski ja voin ajaa sen auton paikalle jos se siitä jää kiinni?

Yes, se auttaa jos jää kiinni siitä. Jos ei löydetä sivusta aukeavaa kuormuria, otetaan B-kortilla ajettava paku ja nostolava on puhujalava.

Backup planejakin on, mutta parempi tuollainen autopohjainen lava.

Jos joku saa halvalla järkättyä auton, saa auttaa.

OlliH

Quote from: Vaeltaja on 08.10.2015, 01:32:22
Striimaako kukaan tätä tulevaa mielenosoitusta? En itse pääse paikalle, mutta olisi toki kivaa seurata menoa netin välityksellä.

Tarkoitus olisi jälleen striimata tapahtuma kun olen saanut homman toimimaan. Viimeksi Helsingin mielenosoituksella oli parhaimmillaan n. yhdeksän ja puoli sataa samanaikaista katsojaa.

https://www.youtube.com/watch?v=I03SLbXLcXM

Tosiasiallinen Nuiva

Kannattaa testailla niitä äänentoistolaitteita foliohattu päässä jo lauantai aamuna. Lisäksi pitää olla ehdottoman varma virransaannista.

Ei muuten, mutta Murphy is strong.
Non poteris veritatem

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: beehoo on 08.10.2015, 21:22:51
siis eikös poliisille nimenomaan tehdä ilmoitus paikasta ja ajasta, jotta ne voivat tarpeen vaatiessa pyytää/käskeä vaihtamaan mielenosoituspaikkaa, jos voidaan etukäteen / paikalla todeta, että rähinähän siitä tulee - sitä varten niitä ilmoituksia tehdään etukäteen, että poliisi tekee tilannearvion ja toimii sen mukaan.

ei vaan poliisille riittänyt viimeksi nuo yksittäistapaukset siirtämään massoja  :facepalm:

Periaatteessa joo. Tampereen punapoliisi vain ei pysynyt heille osoitetulla paikalla. Meille oli varattu Koskipuisto mielenosoituspaikaksi, mutta posliini halusi ajaa meidät nurkkaan ja anarkistimekastajille jäi parhaat paikat mekastaa. Tällä kertaa olen yrittänyt tähdentää tapahtuman järjestäjälle, että ei liikuta senttiäkään. Viekööt poliisi vaikka putkaan jos ei muuta keksi.

kaneh_bosm

Jos tämä mielenosoitus on jotain FDL:n öyhötystä ja lapsellista poliisia vastaan kinastelua niin vedän pois tarjoukseni ajaa kuorma-autoa paikalle.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: kaneh_bosm on 08.10.2015, 22:17:38
Jos tämä mielenosoitus on jotain FDL:n öyhötystä ja lapsellista poliisia vastaan kinastelua niin vedän pois tarjoukseni ajaa kuorma-autoa paikalle.

Kukaan meidän puolemme mielenosoittajista ei ole kinastellut poliisin kanssa. Ei fdl eikä kiljuskinit tai kukaan muukaan.

Se tosin täytyy todeta viime lauantailta, että fdl:n kersat Helsingissä eivät ilmeisesti ole lukutaitoisia, kun tulivat paikalle juomat mukanaan ja kantoivat tunnuksiaan.
Non poteris veritatem

vihapuhegeneraattori

Quote from: kaneh_bosm on 08.10.2015, 22:17:38

Meidän mielenosoituksemme on laillisesti ilmoitettu ja siitä ollaan jatkuvasti yhteydessä poliisiin. Mitään kinastelua poliisin kanssa ei meidän puolelta ole, päinvastoin!

FDL väki on tervetullutta, mutta ei järjestötunnuksineen. Ajetaan tätä yhteistä asiaa, eikä oman järjestön tai puolueen asiaa. Samaiset säännöt kieltävät myös naamioinnin, häiritsevän käytöksen ja päihtyneenä paikalla olon.

Tosin en kyllä nähnyt mitään känniläisiä FDL miehiä aikaisemmissa demoissa. Ne känniset tais olla ihan tätä free-lance porukkaa.

kaneh_bosm

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 08.10.2015, 22:21:23
Kukaan meidän puolemme mielenosoittajista ei ole kinastellut poliisin kanssa. Ei fdl eikä kiljuskinit tai kukaan muukaan.

Se tosin täytyy todeta viime lauantailta, että fdl:n kersat Helsingissä eivät ilmeisesti ole lukutaitoisia, kun tulivat paikalle juomat mukanaan ja kantoivat tunnuksiaan.
Mutta jos asenne on tämä:
QuoteTällä kertaa olen yrittänyt tähdentää tapahtuman järjestäjälle, että ei liikuta senttiäkään. Viekööt poliisi vaikka putkaan jos ei muuta keksi.

...niin ei kiinnosta olla mukana kovin isolla panoksella.

Tosiasiallinen Nuiva

Poliisin käskyjä tullaan ilman muuta noudattamaan, vaikka ne eivät maistuisikaan. Se, jota ei kiinnosta Suomen lain noudattaminen, jääköön kotiinsa.
Non poteris veritatem