News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jotain rajaa -mielenosoitus 10.10.2015 Helsinki

Started by Miniluv, 05.10.2015, 15:09:32

Previous topic - Next topic

millla

"Jos Hallis ja muut puhujat siunaavat yhteen ääneen hallituksen teot, sitten voi tullakin. Mutta kerroin on korkea sille vaihtoehdolle... "

Tuo jo tiedetään. Siis, ettei siunaa hallitusta. Gallupit ja muut..

Kyse ei ole nyt edellämainitusta, vaan minkäluonteista mielenosoitusta pukkaa. Värillä on väliä. Saman katon alla silti, mutta tiedon on oltava selkeää. Muutenhan se prosentti voi ilmaista keskenään mieltänsä.

Kauniita, ansaittuja unia Miniluv.

Miniluv

Quoteyksi tapahtumanjärjestämiseen kykenemätön ihminen.

Olisit ennemmin maininnut minut. Ihan oikeasti. Kyuu on tehnyt niin paljon tapahtumia laidasta laitaan, että jos meitä verrataan, minä ryömin kaninkoloon häpeämään.

(Olen siis se aakkosjärjestyksessä viimeinen nimi, jonka yhteystiedoissa on vain sähköpostiosoite.)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mehud

Quote from: Miniluv on 09.10.2015, 23:52:10

Olisit ennemmin maininnut minut. Ihan oikeasti. Kyuu on tehnyt niin paljon tapahtumia laidasta laitaan, että jos meitä verrataan, minä ryömin kaninkoloon häpeämään.

(Olen siis se aakkosjärjestyksessä viimeinen nimi, jonka yhteystiedoissa on vain sähköpostiosoite.)

Korjaan! Tämän tapahtuman järjestämiseen kykenemätön henkilö. Jostain syystä hänen pätevyytensä tai halunsa käyttää sitä, ei ulottunut tähän tapahtumaan asti.

Mahdollisesti tämä poliittinen aspekti sekoitti hänen markinointiorientoituneen mielensä ja hän pyrki yhdellä viestillä lähestymään kaikkia osapuolia tasapuolisesti. Myönnytys poliisille marssi asiassa, myönnytys pakolaisille heidän huolehtimisessaan ja myönnytys hallitukselle heidän linjassaan, koska se kuitenkin tapahtuu, kuten joku tuossa ylempänä vielä muistutti.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

millla

No itse en kritisoi järjestämistä. Ennemminkin kysymys siitä, onko tässä kyse myöntyväisyydestä vaiko ei.

Ja kun suurimmat hallituksen kriitikotkaan eivät ole puhumassa, Saarakkala, Tynkkynen, Vahtera jne. onhan näitä.

No, tämä on tällainen omannäköisensä. Yritän lopettaa pulisemiseni tähän.

Miniluv

QuoteMaanhiljaiset eivät tule näihin tapahtumiin, mutta he kadun varrella seuraavat marsseja. He saattavat ajatella mielenosoitusmarssin nähdessään, että "En ollutkaan yksin näiden ajatusteni kanssa. On muitakin, jotka ajattelevat näin. Luulin, että ajatteluni oli kieroutunutta. Olen löytänyt yhteisön, johon kuulun".

Tiputetaan lukema viiteen mielenosoitukseen joka viikonloppu, katso laskelmani. Ja maanhiljaisilla tarkoitin niitä, jotka eivät järjestä, puhu tai ehkä eees ota osaa, mutta tukevat muuten omilla resursseillaan.

Tästä huomisesta mieleeni tulee heti kättelyssä kolme tällaista tukijaa. Joille kiitokset!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kgb

Quote from: Mehud on 09.10.2015, 23:46:25
Tälle robotille on kuitenkin ministeri ojentanut tiedonjulkistamispalkinnon ja eräs valtio tunnustuksen kyseisen valtion eteen tehdystä työstä. En viitsi jatkaa hyvin pitkää listaa, koska kyse ei nyt ole minusta,

Minä luovutan sinulle tuon jatkoksi vielä KGB:n Virallisen Humblebrag 2015-palkinnon.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Kyuu Eturautti

Tässä on niin paljon juttua joka ei ihan tue vankimpiin betonirakenteisiin, mutta yhden asian kommentoin.

En ole tukemassa hallituksen toimia. En ole tukenut hallituksen toimia. Mutta ihan puhtaan matemaattisesti, nykyinen hallitus on siinä asemassa että halutessaan se VOISI ratkaista tämän ongelman nopeasti. Nopein ja tehokkain ratkaisu olisi nähdä nykyiseltä hallitukselta nopea korjausliike. Tottakai, jos hallitus ei sitä tee, sitten on saatava hallitus joka tekee. Logiikkani ehdottaa, että helpompi optio tulisi koittaa ennen vaikeampaa. Hallitus ei kuitenkaan vaihdu a)nopeasti b)kovin helpolla c)tässä maassa myöskään kovin suurella todennäköisyydellä.

Ymmärrän hyvin että joillain on palanut liian kovaa käämi tähän hallitukseen jotta tällaista voisi harkita. En minäkään taatusti kuulu tämän hallituksen faneihin, mutta halusimme tai emme, tämä hallitus meillä tällä hetkellä on. Olen osallistunut hallituksen eroa vaativaan mielenosoitukseen, koska pääasia on kuitenkin sama ja tämä on mielestäni nyanssiero. Sillä kun ei ole minulle yhtään mitään väliä minkä niminen tai näköinen ministeri tämän aallon pysäyttää. Minua kiinnostaa vain että aalto pysäytetään.

Olen tehnyt mitä pyydettiin ja huomenna katsotaan onko se hyvä. Jos on, se on hyvä. Jos ei, on silti parempi että tuli tehtyä eikä istuttua peukku ahterissa.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Mehud

Quote from: kgb on 10.10.2015, 00:04:32
Tälle robotille on kuitenkin ministeri ojentanut tiedonjulkistamispalkinnon ja eräs valtio tunnustuksen kyseisen valtion eteen tehdystä työstä. En viitsi jatkaa hyvin pitkää listaa, koska kyse ei nyt ole minusta,

Minä luovutan sinulle tuon jatkoksi vielä KGB:n Virallisen Humblebrag 2015-palkinnon.

Kiitos, tämä olikin ensimmäinen laatuaan. ;D

Lisäys: Kirjoitin hieman itsestäni, koska ylempänä väheksyttiin muutamassa viestissä kritisoijien pätevyyttä ja omalta osaltani jopa olemassaoloani.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Gunnar Hymén

Quote from: AnttiK on 10.10.2015, 00:12:03
Musta Kyy, eli tämä politiikko eturauhanen on matemaattinen nero Albert Einsteinin tapaan.
Näkis vaan senkin matematiikan opinnäytteet, joilla erinäisin epäyhtälöin todistetaan logaritmisesti nykyhallituksen ja erityisesti PS:n kyky näin halutessaan korjata maan katastroofinen tila. Onko tämä harhaa vai unten huumaa?
Marrsimaan siitä -kele.

hyvä kyssäri, "harhaa vai unten huumaa" - miten itse näet asian? lupaan kommentoida sen jälkeen hyvinkin vahvasti
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Chew Bacca

Harmin paikka, en ole huomenna siellä päinkään. Plääh. Hyvää tapahtumaa kaikille, paitsi niille toisille.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Mehud on 10.10.2015, 00:06:07
Quote from: kgb on 10.10.2015, 00:04:32

Kiitos, tämä olikin ensimmäinen laatuaan. ;D

Lisäys: Kirjoitin hieman itsestäni, koska ylempänä väheksyttiin muutamassa viestissä kritisoijien pätevyyttä ja omalta osaltani jopa olemassaoloani.

Tässä ollaan aika väsyneenä tekemässä töitä ja ei enää sana pysy hallussa itse kullakin. Josko voitaisiin kaikki mielenosoituksen jälkeen pohtia että mikä meni putkeen ja mikä vikaan.

Itse lähden ainakin nukkumaan nyt.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Mehud

Quote from: Kyuu Eturautti on 07.10.2015, 22:42:11
Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 07.10.2015, 22:16:26
Itse olen sanonut mielipiteeni jo aikaisemmin tässä ketjussa ennen Kyuun uusia päivityksiä. Kyllä tässä alkaa hiukset nousta pystyyn, siksi karmeaa mokutus-settiä on mies kirjoittanut.

Eikö selittelyt voisi kertakaikkiaan lopettaa ja pitää homma yksinkertaisena. Muuten koko mielenosoituksen pääteema jää hämäräksi. Mikä se muuten on?

A Aion koittaa Sipilän haluamaa "jutellaan ja tehdään yhdessä" linjaa.

B Aion antaa hänelle ja hänen hallitukselle tilaisuuden tehdä jotain. Tarjous on nyt pöydällä, mutta montaa päivää ei ole aikaa. Jos se tarjous ei kelpaa, se ei toistu.

A: Ehkäpä Kyuu on tavoittanut Sipilän linjan nopeammin kuin uskoikaan. Sipiläkin sai kansan jakaantumaan eri leireihin, miksei siis Kyuu Hommankin, tosin nopeammin.

B: Kyuulla, eikä Hommalla ole mitään neuvotteluasemaa hallitusta kohtaan. Hän sanoo yllä, "Että tarjous ei toistu". Sehän tarkoittaa, jos koko jutun olette lukeneet, sitä, että suostutaan joko myönnytykseen tai lopetetaan kokonaan taistelu.

On erittäin itsekästä Kyuulta esittää omia ajatuksiaan meidän vaatimuksina ja narsistista esittää niitä ominaan. Mies, joka uhkaa hallitusta vaatimuksillaan, on irti tästä maailmasta. Hallitusta voi uhata polttoitsemurhalla ilman vaikutusta, mutta ei vaatimuksella, koska se ei enää olisi uhkaus.

kirjoittelija

Quote8.10.2015 - 15.51PUHEENAIHE
Tuleeko taas kahakka? Jussi Halla-aho torille lauantaina – vastamielenosoittajat myös paikalle

Jussi Halla-Aho (ps) nähdään lauantaina Narinkkatorilla. arkistokuva
Lauantaina Helsingin Narinkkatorilla järjestetään viime viikonlopun tapaan jälleen kaksi vastakkaista mielenosoitusta.

Jotain rajaa -mielenilmaus vaatii kello 15 jälleen väliaikaista rajan sulkemista turvallisista maista tuleville turvapaikanhakijoille. Tuntia aikaisemmin paikalle on saapumassa vastamielenosoittajia, jotka ilmoittavat vastustavansa rasismin nousua.

Vastaavanlainen kahden ryhmittymän kohtaaminen nähtiin viime lauantaina. Tuolloin osa rasismia vastustaneista mielenosoittajista vastusti poliisia ja vahingoitti poliisiautoa. Kuusi otettiin kiinni.

Välikohtaukset ovat mahdollisia myös tänä viikonloppuna, sillä Jotain rajaa -mielenosoitukseen on tulossa vieraaksi perussuomalaisten eurokansanedustaja Jussi Halla-aho . Sanotaan EI Rasismille -Facebook-sivustolla paikalle tulevia kehotetaan pitämään kovaa ääntä kattiloiden, pannujen, pillien, soittimien ja omien äänien avulla.

Mielenosoittajien mukaan poliittikkojen ja median yritykset "ymmärtää" ihmisvihamielistä liikehdintää tai hyväksyä maahanmuuton vastaisia mielenosoituksia on lopetettava.

– Pysäytytetään rasistiset puheet ja teot. Ei jäädä sivustakatselijoiksi, vaan toimitaan aktiivisesti sen eteen, että Helsingistä tulee rasismista vapaa kaupunki, tapahtuman kuvauksessa todetaan.

Jotain Rajaa -mielenilmauksessa taas vaaditaan hallitukselta toimia.

– Vaadimme, että hallitus ryhtyy välittömästi tehokkaisiin toimiin turvapaikkaturismin kitkemiseksi, maahamme väärin perustein tulleiden poistamiseksi sekä auttamisresurssien kohdistamisesta oikeasti hädänalaisiin ihmisiin mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Viime viikonlopun tapaan rajojen sulkemista kannattavat mielenosoittajat ovat ilmoittaneet tapahtumastaan poliisille.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/325702-tuleeko-taas-kahakka-jussi-halla-aho-torille-lauantaina-vastamielenosoittajat-myos

"rasismin vastustajat" tulevat taas yrittämään erimieltä olevien kimppuun hyökkäämistä, möykkäämään ja potkimaan poliisiautoja niinkuin viime viikonloppunakin.

IL Suuri pakolaiskeskustelu (tallenne 12.9):
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201509120093814_v0.shtml

Maahanmuuttoviraston johtaja Jaana Vuorio jää kiinni siitä että suomen maahanmuuttovirasto on pohjoismaiden löysin irakilaisten ja somalien suhteen ja hätäselittelee asiaa parhainpäin jättäen faktoja kertomatta.

Pergolaattori

Quote from: millla on 09.10.2015, 23:14:59
"Blogitekstissä mainitut myönnytykset ovat myönnytyksiksi auki kirjoitettuna ne asiat mitkä tulevat hallituksen siunaamina tapahtumaan joka tapauksessa, halusimme sitä tai emme. Vastineeksi 'myönnytyksille' vaaditaan 'jotain rajaa' eli siirtolaisvyöry seis. Sitä ei todennäköisesti tapahdu ilman jonkinlaista kaupankäyntiä tai sovittelua yhdistettynä jämäkkään vaatimukseen."

"Tulevat hallituksen siunaamina tapahtumaan joka tapauksessa" !!!! Jos Saarakkalalta ja Tynkkyseltä kysytään, niin ei ehkä tule.
Haluan kyllä tietää aiheesta enemmän ja tarkemmin. Paikka ja aika ei varmasti nyt ole sopiva, mutta tuo tulee nyt ylhäältä annettuna ainakin minulle.

"Halusimme tai emme" - samaa sarjaa. Joku tietää enemmän, eikä halua eritellä? "Jotain rajaa" onkin nyt myönnytys johonkin, senhän piti vain olla hyvä slogan, eikä mikään myönnytys. En ole tukemassa hallitusta, enkä ajamassa minkään pienen poppoon epädemokraattista kähmintää.

Ollaanko tässä nyt hups keikkaa osa jotain muuta suunnitelmaa kuin tässä "avoimesti" on suunniteltu?

Miekkariin kyllä, mutta epäilevämpänä homman avoimuuden suhteen.

Isot pojat tulleet väliin ja homma muuttanut luonnettaan?

:o

Tämä pitää näyttää vaimolle. Ilahduttava nähdä että sanallani on painoarvoa. ;) En ole oikeastaan tullut ajatelleeksi kyynisyyteni olevan juuri muuta kuin keino varjella hentoa mieltäni kovin suurilta pettymyksiltä. Mustien pilvien maalaamisella on siis näköjään vaikutusta myös oman pään ulkopuolella.

Vedät ehkä turhan pitkälle meneviä johtopäätöksiä viestistäni. Teksti on ainoastaan omaa tulkintaani ja tarkoitukseni oli osoittaa että Kyuun tekemillä liikkeillä on mielestäni vaikutuksia jotka palvelevat hommaa tavalla joka ei ole keskivertohommalaiselle ilmeisin tapa vaikuttaa. Ei siis anna aihetta kiipeillä seinille vaikka toimintamalli ei omaan henkilökohtaiseen toimintatapaan nähden olisikaan ilmeisin ja ensimmäisenä mieleen tuleva.

Jos otit aiemman kirjoitukseni vakavasti niin ota myös tämä: Kyuu on mielestäni hyvä siinä mitä tekee. ;)

Tämä viestiketju on itselleni ollut loistava oppitunti siitä että kannattaa tavata ihmiset edes kerran kasvokkain keiden kanssa on tekemässä yhteistyötä. Säästyy valtava määrä ohitulkintoja ja väärinkäsityksiä. Veikkaan kyllä että jotain tekemistä on silläkin että perjantai ja kiljupohjaiset tuotteet. 

Pollard

^ Mehudille

Marssit tukkivat liikennetä, eivätkä todellakaan ole aina mitään positiivisia kokemuksia kaikille.

Narinkkatorin läpi kulkee jatkuvasti valtavasti väkeä, joten näkyvyyttä sieltä kyllä saa.

Itseäni ei se marssi edes kiinnosta, koska sitä on todella vaikea turvata. Anarkomarkot pääsevät väijymään monesta suunnasta.

Jos silti haluat marssia, niin senkus marssit. Ilmoita poliisille, että Mehud marssii tai ole ilmoittamatta. Saat marssia.

Pergolaattori

POISTIN TÄSTÄ MERIITEISTÄNI KERTOVAN OSUUDEN, KOSKA SE OLI MODERAATION MIELESTÄ VITSI. Olen kuitenkin Kyuuymaisesti vain anonyymi, jonka olemassa oloa ei voi todistaa, joten älä usko näitä kirjoituksia. Ei voida "kirkkain silmin sanoa medialla, että ne on kirjoittanut oikea ihminen"

POISTIN TÄSTÄ MERIITEISTÄNI KERTOVAN OSUUDEN, KOSKA SE OLI MODERAATION MIELESTÄ VITSI. vaan siitä että yksi tapahtumanjärjestämiseen kykenemätön ihminen. Mainitsen hänet nimeltä, että muut eivät joudu hänen aiheuttamaansa lokaan, Kyuu. Hän on ensimmäisenä nimenä ulospäin tiedotteissa ja siten hän on vastuussa kaikesta. Hänen kirjoituksensa "rakkaussopimuksesta" hallituksen kanssa on itsekästä omien ajatusten tuomista, muiden nimissä.

Kaikki muut, kuten hyvät puhujat, sekä ahkerat avustajat paikkaavat kaikkea sitä, mitä hän on tuhonnut. Hänet on puheidensa mukaan valtuutettu "neuvottelemaan" poliisin kanssa marssista ja "neuvottelun" johtopäätöksenä hän on luopunut marssista, koska poliisi suositteli sitä. En viitsi edes kerrata hänen kirjoituksiaan, vaan totean ja tiedän, että hän ei tule olemaan tulevaisuudessa Homma-mielenosoituksen pääjärjestäjiä, eikä äänitorvia!

;D

Mekin juotiin aikanaan kavereiden kanssa viinaa. Mentiin tuohon pihalle soittokämpälle rymyämään. Juhlien jälkeen meni varmaan pari päivää toipuessa eikä jostain syystä tullut mitään tarvetta mennä soittokämpälle. Voimakkaita ääniä, paha paha.. Sitten kun menin, mieleeni välähti kerralla, jo ovella, kaikki tapahtunut. Oksennusta oli karvalankamaton päällä, kumisaappaan sisällä ja erityisesti kitaraefektin pedaalilaudalla, valuneena painikkeiden raoista sisälle. Haju oli hirveä. Oli tullut huono olo kesken taiteen teon. Maton ja saappaat kantaa pihalle ja pesee helpolla mutta pedaalilauta piti purkaa ruuvi ruuvilta atomeiksi ja välttää enimmälti kastelemasta -kiinni kuivunutta oksennusta piirilevyltä- jotta siitä sai jälleen käyttökelpoisen.

-

kgb

POISTIN TÄSTÄ MERIITEISTÄNI KERTOVAN OSUUDEN, KOSKA SE OLI MODERAATION MIELESTÄ VITSI.

En minä sitä vitsinä pitänyt. Pidin sitä aika mielenkiintoisena yrityksenä korostaa omaa osaamistaan ja erinomaisuuttaan henkilöltä, jonka kontribuutio on rajoittunut lähinnä oman mielipiteensä toitottamiseen tyylillä "ei sitä nyt ainakaan NOIN tehdä enkä MINÄ AINAKAAN aio osallistua kun TOI SANOI TOLLEEN enkä YHTÄÄN TYKKÄÄ".
Jos kerran olet niin hyvä, osaava, monin kerroin ulkomaita myöten palkittu ja kunnianarvoisa, miksi et ole itse vetomiehenä vaan tyydyt ravin reunalta räksyttämään?

Ja sitäpaitsi, niin kauan kun esiinnyt täällä nimimerkillä, ainoa meriittisi on olla nimimerkillinen kirjoittaja Hommafoorumilla. Yksi tuhansista.

Aiempi kommenttini tähän samaan viestiisi oli kirjoitettu modehattu päässä ihan tarkoituksella pienenä varoituksena ettei remmi lähtisi pahasti luistamaan. En näemmä onnistunut, kun nyt näyttää hihnapyörätkin irronneen.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Mehud

Kysyn vielä, että miksi et kommentoinut mitään alla olevaan tekstiin?

"Ajattelen toki positiivisesti, eritoten sanoessasi, ""jos" järjestettäisiin samanaikaisesti"...  Ja toisaalla järjestetään usean mielenosoituksen menestyksekäs ketju, jolta te olette "lainanneet" mainoksenne kuvan ja Kristina Ojulandin (olisi huikeaa sattumaa, että viime viikolla Kaukisen lausuma Ojulandin tervehdys ja teidän Ojuland esiintymisellä ei olisi yhteyttä) puheen."

Mehud

Quote from: kgb on 10.10.2015, 01:53:44
POISTIN TÄSTÄ MERIITEISTÄNI KERTOVAN OSUUDEN, KOSKA SE OLI MODERAATION MIELESTÄ VITSI.

En minä sitä vitsinä pitänyt. Pidin sitä aika mielenkiintoisena yrityksenä korostaa omaa osaamistaan ja erinomaisuuttaan henkilöltä, jonka kontribuutio on rajoittunut lähinnä oman mielipiteensä toitottamiseen tyylillä "ei sitä nyt ainakaan NOIN tehdä enkä MINÄ AINAKAAN aio osallistua kun TOI SANOI TOLLEEN enkä YHTÄÄN TYKKÄÄ".
Jos kerran olet niin hyvä, osaava, monin kerroin ulkomaita myöten palkittu ja kunnianarvoisa, miksi et ole itse vetomiehenä vaan tyydyt ravin reunalta räksyttämään?

Ja sitäpaitsi, niin kauan kun esiinnyt täällä nimimerkillä, ainoa meriittisi on olla nimimerkillinen kirjoittaja Hommafoorumilla. Yksi tuhansista.

Aiempi kommenttini tähän samaan viestiisi oli kirjoitettu modehattu päässä ihan tarkoituksella pienenä varoituksena ettei remmi lähtisi pahasti luistamaan. En näemmä onnistunut, kun nyt näyttää hihnapyörätkin irronneen.

Otan noin vahvan sinisen vahvana varoituksena ja siksi poistun foorumilta. Lueskelen sitä ja saatan yksityisviestein olla joihinkin yhteydessä. Kiitos kaikille loistaville tyypeille täällä. 99.9 prosenttia on niitä. Kyuu Eturautti sai pinnani palamaan ja siitä olen kiitollinen. Hän todellakin teki "Sipilät"! Löydän kyllä vaikutuskanavat toimia yhteisen asian puolesta. Kiitos!

b_kansalainen

Quote from: Miniluv on 09.10.2015, 23:03:26
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444354808224.html

QuoteVaikka vastamielenosoituksesta ei tällä kertaa ole tietoa, poliisi ei ota riskejä.
– Varaudumme mahdolliseen vastamiekkariin, Friman sanoo.

Onko todella noin?

Jonkun olisi pitänyt tulostaa tämä anarkistien ilmoitus paperille ja toimittaa poliisille:
http://takku.net/article.php/20151008113705490

On se kumma kun anarkisteille ei kelpaa viesti "Sanotaan ei myös väkivallalle". Aina se häviää. Kertoo kaiken oleellisen anarkistien rajattomasta rakkaudesta.

Miniluv

Quote from: Mehud on 10.10.2015, 01:55:44

Kysyn vielä, että miksi et kommentoinut mitään alla olevaan tekstiin?

"Ajattelen toki positiivisesti, eritoten sanoessasi, ""jos" järjestettäisiin samanaikaisesti"...  Ja toisaalla järjestetään usean mielenosoituksen menestyksekäs ketju, jolta te olette "lainanneet" mainoksenne kuvan ja Kristina Ojulandin (olisi huikeaa sattumaa, että viime viikolla Kaukisen lausuma Ojulandin tervehdys ja teidän Ojuland esiintymisellä ei olisi yhteyttä) puheen."

En tiedä mitä Kaukinen on lausunut viime viikolla.

Tiedän Ojuland-esiintymisen taustan, mutten halua nyt kertoa muuta kuin että ei siihen mitään kovin ihmeellistä liity.

Hornsmith

Toivottelen erittäin onnistunutta tilaisuutta osallistujille ja korkeaa leukaa myös tapahtuman etätukijoille!

Sitten arkeen. Heitän valistuneen arvion että parin seuraavan tapahtuman jälkeen on tarpeellista alkaa jakaa turvaohjeistusta osallistujille. Tarkoitukseni ei ole säikytellä ketään, eikä luoda huolestumisen ilmapiiriä. Tässä pikaiset. Katselkaa vähän toistenne perään. Jos huomaatte että joku puhuja tai osallistuja vetää poistumisvaiheessa outoa sakkia peräänsä, ilmoittakaa poliisille. Jos pelikaani lentää kunnolla turbiiniin, katsokaa ettei vanhukset, lapset, liikuntarajoitteiset jää jalkoihin tai lyttäänny infraan. Eikä läträtä isommalti viinaksilla helevetti sentään!   
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Leso

Pelkästään viimeisen sivun lukemisen perusteella onpa kovin eripurainen yhtenäisen mielen osoitus tulossa.  ???

Etten peräti sanoisi, että jotain rajaa...
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Darwinisti

Jos olisin tajunnut tämän viestiketjun jo keskiviikkona, niin olisin voinut auttaa ainakin logistiikan osalta, eli joko lavan tai kuljetuksen muodossa. Mutta jos vaikka jatko-osakin vielä tulee, niin sitten oltava kärppänä tarjoamassa käytännönapua (en nyt tähän heitä vaihtoehtoja, mutta jos on riittävästi varoaikaa, niin järjestyy kyllä X, Y ja Z). Nyt kun on vieläpä sellainen järjestäjätaho, johon itsekin voin profiloitua, niin harmittaa kyllä kun olen pitänyt mokutusmielenterveyslomaa.

Niin siis menneen A2-puuroillan jälkeen oli aivan pakko olla lukematta siirtolaisaiheisia uutisia, sillä tätä menoa enää barbituraatit auttavat tämän henkisen kärsimyksen korjaamiseen... Ollut muutenkin Homma-lakossa, sillä en ole jaksanut pukea sivistyneiksi sanoiksi tätä omaa turhautumistani moneen viikkoon. Tekisi mieli hyppiä, elehtiä ja huutaa ääblävääblää. On se meidän "maahanmuuttostrategiamme" vallan mainio... :facepalm:

En ole kaikesta samaa mieltä kuin Kyuu, mutta toisin kuin "suvaitsevaiston" keskuudessa, niin suvaitsen eriäviä perusteltuja ja loogisia mielipiteitä. Kyuulla on punainen lanka, enkä minäkään ole Homman nuivinta leiriä. Hommahan on hyvin suvaitsevainen foorumi ja on hienoa, että olemme montaa eri mieltä täällä. Selvää kuitenkin on, että yhteisiä nimittäjiä on. Meidän on mentävä yhteisten nimittäjien voimalla eteenpäin.

Tekisi mieli olla Stadissa lauantaina kuuntelemassa puheitanne, mutta ikävä kyllä kelloa katsoessani tajuan, että en jaksa herätä riittävän aikaisin ja lisäksi siirtyä pelipaikalle. Niinpä pidän peukkuja, että taas olisi joku live-seuranta netissä. Katsotaan sitten miten mahdollisten jatko-osien osalta teen.

Sivuhuomautus: en minä minkään työpaikan puolesta pelkää, olenhan hitto KRP:n lapsipornosensuuristakin osoittanut mieltäni, mutta ei silloin ole ollut takkulaisia vatipäitä yrittämässä polkea demokratiaa ja mielipidevapautta. Olen ikävä kyllä huolissani siitä millaisia pahaenteisiä paparazzeja ja huligaaneja tuollaiseen punaiseen/mustaan sabotaasikokoukseen on tulossa. Polarisoituminen uhkaa konkretisoitua yhä fyysisempänä vastarintana "vasemmistolaisilta"/"anarkisteilta", sitä päättäväisemmin maahanmuuttokriittisyyttä harjoitetaan kokoontumalla esim. Narinkalle. Pitää varmaan 6.12. järjestää joku Rajallinen Suomi-miekkari, jotta takut eivät ehdi olemaan Kauppatorilla, vaan on tärkeämpää blokata kamalia "rasisteja"... :P
"Jos meidän kulttuurimme ei tätä kestä, niin sitten se ei kestä." - Petri Sarvamaa, MEP, KOK, HS 3.9.2015

Saturnalia

Mielenosoitukseen osallistuminen oli ennen paljon helpompaa kun ihmisten ei tarvinnut pelätä joutuvansa kuvatuksi nettiin. Homma pysyi ingognito.
Sitä ne maan hiljaiset pelkäävät. Toki ennen oli jo sanomalehtiä, mutta jos sellaiseenkin pääsi niin se lehti oli jo seuraavana päivänä kalankääreenä ja unohdettu.
Mitään pysyvää jälkeä ei jäänyt siitäkään mihinkään. Internetillä on demokraattista prosessia tuhoava vaikutus tässä suhteessa.
Pongasin muuten vanhan tuttavani viime miekkarin kuvista, vastapuolelta. Olisi hiukan vaivaannuttavaa törmätä kasvokkain, mutta sellaista se on.
Komea kattaus on nyt. Lavan turvallisuus kuntoon sitten. Voi tulla kananmunia, kaasua, ihan mitä vaan.

Pennit ja markat

Unohtakaa nämä turhanpäiväiset kiistat ja lähtekää tänään osoittamaan fiksusti ja rauhallisesti mieltä tätä älytöntä, hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan! Itse en pääse ja se harmittaa. Ehkä seuraavaan miekkariin sitten. Videoita ja kuvia tästä mielenosoituksesta odotellessa! Älkää provosoiko vastapuolta älkääkä provosoituko.

junakohtaus

Söpö ja pörröinen lähimoderaattorinne ei itse pääse paikalle, mutta toivottaa hyvää miekkaria. On ilo nähdä että täällä edelleen saadaan asioita aikaan. May the Homma be with you.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Kaarin M

Quote from: Pennit ja markat on 10.10.2015, 08:46:49
Unohtakaa nämä turhanpäiväiset kiistat ja lähtekää tänään osoittamaan fiksusti ja rauhallisesti mieltä tätä älytöntä, hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan! Itse en pääse ja se harmittaa. Ehkä seuraavaan miekkariin sitten. Videoita ja kuvia tästä mielenosoituksesta odotellessa! Älkää provosoiko vastapuolta älkääkä provosoituko.

Juuri niin, fokus itse asiaan.

Pakko mennä paikalle kun Jussikin tulee :). Arvostus häntä kohtaan nousi entisestään, on ensimmäinen todella kova nimi puhujissa.
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Pergolaattori

Quote from: Leso on 10.10.2015, 04:46:20
Pelkästään viimeisen sivun lukemisen perusteella onpa kovin eripurainen yhtenäisen mielen osoitus tulossa.  ???

Etten peräti sanoisi, että jotain rajaa...

Eihän eripuraa ole muusta kuin miten mielipide ilmaistaan. ;)

-