News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-10-02 Tampere: Poliisijoukko turvaa mielenosoituksia, tunnelma sähköistyy

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 02.10.2015, 16:24:39

Previous topic - Next topic

Marko Mjölnir Parkkola

P

Quote from: valtakunnanpärkhele on 02.10.2015, 18:51:13
QuoteTämän jälkeen POLIISI tuli tönimään minua ja yritti näin provosoida. No en lähtenyt leikkiin mukaan. Yritin tehdä paikan päällä kahdelle eri partiolle rikosilmoitusta. Sitä ei otettu vastaan. Kävelin poliisilaitokselle päivystykseen tekemään rikosilmoitusta. Sitäkään ei otettu vastaan. Yritän ensi viikolla uudestaan. Tapahtuma tuli erään tutun videolle ja se on lähetetty Iltalehteen. Äitini soitti juuri että tapaus oli näkynyt telkkarissakin. Näinkö vihavasemmisto osoittaa mieltä, ryöstämällä puhelimen ja hakkaamalla aivovammaista ihmistä? Mutta ei se mitään. Olen matkalla Tornioon. Ostin uuden puhelimenkin.

Miten muka rikosilmoitusta ei oteta vastaan, ymmärän että tilanteen ollessa päällä ei pysty mutta kammarilla on aina Reinikainen kirjaaamassa, vaikka ufot sieppaavat.  Ja SE PITÄÄ KIRJATA!

Virkarikos. Kyllä poliisiasemalla on otettava rikosilmoitus vastaan. Jos ei ole otettu kyse on poliisin tekemästä virkarikoksesta.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Poliisilla ei ole mitään tietoa tapahtuneesta. :roll: Oikein Tiedostavat iloitsevat, näin Yleinen Järjestys säilyy. Vapaa internet-aika on viranomaisellekin ikävä. Tietoa tulee nähtäväksi.

Alkaa poliisin toiminta haista ja kauas. "Ei todellakaan ole tietoa rikoksista", jos edes rikosilmoituksia ei oteta lainvastaisesti virkarikoksia tehtaillen vastaan.

Jo lastenpahoinpitelyepidemian aikainen 70 rikosilmoituksen salaaminen ja asian vähättely kertoo kaiken. Poliisi puhuu poliittisista syistä paskaa ja rikkoo itse lakia. Esim. Helsingin lasten ja nuorten pahoinpitelyjen ollessa ilmeinen asia, poliisin olisi poliisilain perustella, ehkäistäkseen rikoksia itse omatoimisesti tiedottaa vaarasta. Se tahallisesti laiminlyötiin.

Nyt ei oteta vastaan tapahtumiin liittyviä rikosilmoituksia, jotta johtava poliisi pääsee valehtelemaan medialle. Paljonko rikosilmoituksia jäi tahallisesti ottamatta Helsingin lastenpahoinpitelyjutussa?

Poliisi alkaa vaikuttaa ... Vallan vahtikoiralle, sellaiselle johtajakoiran sukuelimiä nuolevalta piskiltä.

Edit: korjattu kännykkäpostauksen virheitä ja ongelmia.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Kela_Platinum

Voisi myös koittaa lähettää tuota videota RT:n(Russia today) toimitukseen, saattaisivat jopa tehdä uutisen.

Mursu

Quote from: Pikkuvaimo on 03.10.2015, 13:25:01
Quote from: J.M on 03.10.2015, 12:58:59

Isa Nia Anette : Katoin tota videota ja hurrasin. Ihan vitun siistiä.

Kannattaa lukea tuon pissiksen Facea.

QuoteJoku tyyppi kutsui äsken baarissa mun kainalokarvoja oksettaviksi. Kävin ensin kysymässä että eikö se ymmärrä miten töykeää sen käytös oli, ja kun se alkoi inttämään että oli multa epäkohteliasta salakuunnella, heitin bisset sen naamaan. 10/10 would do again

Ja käsitin, että tuon on työntekijä siellä baarissa.

Marko Mjölnir Parkkola

Nyt on rikosilmoitus tehty alustavasti. Ensi viikolla menen kuultavaksi. Lisään rikoslistalle muutaman kunnianloukkausen ihan huvikseni.

Juttelin tänään Teuvo Hakkaraisen kanssa. Soitan hänelle kuulemisen jälkeen. Hän voisi tehdä eduskuntakyselyn sisäministerille poliisin toiminnasta.

Otin toki kamerani varastanutta kiinni kuten pakkokeinolaki sallii. Toimin täysin lain mukaan enkä käyttänyt ylimääräistä voimaa esim. alkanut lyömään.

Ja miten minä kuvaan mustan listan naamioituneista ihmisistä ja heidän banderolleistaan? Outoa logiikkaa.

Koekaniini

Hui. Väkivalta on siistiä ja sille hurrataan? Jos nuo tyypit kuvittelevat esmes minunkin vastapuolen edustajana hurraavan väkivallalle, niin kai sitten voin jotenkin kaukaa ymmärtää myös heikäläisten pelon joutua jollekin väkivaltapoimintalistalle. Tällaisesta ajatuskuviosta ne isommat rähinät sitten alkavat paisua - koska nuo saattaa hyökätä meidän kimppuun, on ihan oikein että me hyökätään niiden kimppuun puolustukseksi.

Pitäkää pojjaat ja tyttöset nyt päät kylmänä ja puku tahrattomana kun mennään mielenosoituksiin. Me (rajojen puolustajat) emme alennu ajamaan asiaamme väkivallalla.
Tuo karvakainalo on kyllä oikein super-idiootti. Miltäköhän tuntuisi jos hänen päälleen kävisi esim. viisi naista tai vaikka pari äijää ja löisi ja potkisi vähän?
Tuosta kommentista lähtee liki sata viestinen keskustelu väkivallasta ja sen ansaitsemisesta.
Tyypillinen älykääpiö joka ei varmasti ole ikinä joutunut väkivaltaisen hyökkäysen kohteeksi, en ihmettelisi jos vaikka olisi joku noista naisista tossa videon ryhmässä.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Sibis

"Rasisminvastaisen mielenosoituksen järjestäjät kertovat Yle Uutisille, että mies olisi itse aloittanut riidan. Järjestäjien mukaan hän ei pyynnöistä huolimatta suostunut lopettamaan mielenosoittajien kuvaamista.

Lisäksi mies oli ottanut yhden mielenosoittajista kuristusotteeseen, minkä jälkeen rasismia vastustaneet olivat puuttuneet tilanteeseen ja erottaneet heidät toisistaan.

Ylen mukaan poliisi ei ole toistaiseksi kommentoinut tapausta."

Ettäs tälleehän tää juttu kääntyy :facepalm:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100320461093_uu.shtml
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

PEMM

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 03.10.2015, 14:54:20
Nyt on rikosilmoitus tehty alustavasti. Ensi viikolla menen kuultavaksi. Lisään rikoslistalle muutaman kunnianloukkausen ihan huvikseni.

Kai teet myös ilmoituksen yllyttämisestä rikokseen, näiden nettikirjoittelijoiden kohdalla?

P

Quote from: törö on 02.10.2015, 21:37:23
Quote from: JT on 02.10.2015, 20:12:06
No, nyt meni vasemmistoälyköiden viesti läpi hienosti. Kuvamatsku on kerrassaan kansainvälistä, joten laittakaamme ahkerasti linkkiä videoon menemään englanninkielisen (tms.) briiffauksen kera myös ulkomaisille uutistoimistoille.

Suomikuva on nyt korjattava!

EDIT: Älkäämme unohtako, että joukkokurmootettu kaveri oli jo ennestään aivovammainen. Porukalla vammaisen päälle ja potkimaan päähän ei ylittänyt Ylen kl. 20.30 tv-pääuutislähetyksen uutiskynnystä.

Täältä lisätietoja:
http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi

Ei tuo kovin pahasti hakatulta näytä.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195000452914/artikkeli/katso+videolta+mita+koskipuiston+valikohtauksessa+tapahtui.html

Väärin/huonosti hakattu? Apurahaa antifanteilla valden taskusta riittävän koulutuksen hankkimiseen?

P

Quote from: kyllästynyt on 02.10.2015, 21:47:53
Heh... Uutistenlukija alusti klo 18 uutiset: "Tampereella on osoitettu mieltä sekä turvapaikanhakijoiden puolesta että rasismia vastaan".

http://areena.yle.fi/1-2396619?start=25sautoplay=true

DDR ja SSSR on täällä? Media pistää parastaan?

CaptainNuiva

Jaahas, tässä keissisähän on kyseessä Li Anderssonin lanseerama oikeamielinen väkivalta jonka naamioituneet oikeamieliset päättävät itse tapaus kerrallaan.
Politisoitunut Poliisi seuraa tapahtumia taustalla ja varmistaa ettei antifanteille tule mustelmia ja jos tulee niin ovat valmiit kirjaamaan rikosilmon sekä häkittämään tekijän, tällä kertaa ei niin käynyt ja poliisi ei löytänyt minkään valtakunnan väkivaltaa tapahtuman aikana.
Poliisi oli myös tyytyväinen että paikalla ei ollut naamoituneita...Ööh...siis paitsi oikeamieliset jotka saavat siis naamioitua, suvaitsevaisuuden nimissä.
Poliisin poliittinen ohjaus näköjään nykyään sujahtaa jo ohituskaistaa pitkin lain ohi.

Heil Stasi !
Heil Stubb !
Heil Sipilä !

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

elven archer

Julkisella paikalla kuvaaminen on täysin lainmukaista ja ennen kaikkea sen estäminenhän on sanan- ja ilmaisunvapauteen puuttumista. Kuvaajan kimppuun käyminen on natsihenkistä toimintaa. Anarkistien luulisi kannattavan laajaa yksilön vapautta, mutta todellisuudessahan tuo heidän touhunsa on larppaamista. He vetävät roolia. Aate taipuu jopa 180 astetta tarpeen niin vaatiessa.

valtakunnanpärkhele

J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Eisernes Kreuz

Minkäs ministerin alaisuudessa ne poliisivoimat taas olikaan? Sisäministerin.

No ei mulla muuta.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

nousevanuiva

Minua kiinnostais myös kovasti nämä yritykset, jotka ovat luvanneet euron minuutti siitä kun Rajat Kiinni -ihmiset osoittavat laillisesti mieltään. Onko missään listaa niistä yrityksistä? Itse elinkeinoelämässä toimivana haluasin ehdottomasti pitää huolen siitä, että varmasti kaikki väkivaltaa vastustavat Suomalaiset näkevät ne yritykset jotka ovat mukana tukemassa tällaista äärimmäistä anarkistista väkivaltaa. Muutamalta toimitusjohtajalta voisin myös kysyä kantaa siihen, että miten meni omasta mielestä nyt. Edustaako heidän yrityksensä arvoja tukea äärimmäistä poliittista väkivaltaa? Siltä se minusta nyt ainakin näyttää.

Haluiasin myös tietää laitettiinko taksamittari siksiaikaa paussille, kun käsittääkseni vakavista terveysongelmista kärsivää Parkkolaa piestiin lähemmäs 10 naamioidun anarkistin toimesta ja potkitiin vielä hänen kaaduttuaan maahan. Onko tämä "ilmainen" minuutti vai menikö siitäkin taksan mukainen hinta? Toivon todella ettei Parkkola saanut pysyviä vammoja tuosta pieksennästä.

Kaikista eniten tässä koko tapahtumassa lopulta kuvottaa se, että Facebookin "RASMUS-valtakunnallinen rasismin ja muukalaispelon vastainen verkosto" ryhmä jossa on yli 10.000 suomalaista juhlii aivan estoitta nyt tapahtuneesta. Että saipahan kerrankin turpiinsa, ansaitsi sen. En edes kehtaa linkata sieltä keskusteluista niitä kuvaruutukaappauksia mitä olen nähnyt. Tämäkö edustaa nyt sitä hyvää suomalaista suvaitsevaisuutta. Ryhmässä on myös ainakin vihreiden merkittäviä ihmisiä mukana, mutta en ole yhtään poliitikkoa vielä nähnyt irtisanoutumassa tästä väkivallanteosta. Kun KKK-larppaaja teippasi pahvitötterön päähänsä vasta äskettäin nousi siitä semmoinen kohu, ettei suuremmasta väliä. Poliisi oli aivan hullunraivolla tutkimassa ja etsintäkuulutus saatiin heti aikaiseksi. Tässä tapauksessa ilmeisesti poliisi ei suostunut edes ottamaan rikosilmoitusta vastaan. Asioiden suhteellisuus on aivan uskomattomalla tolalla.

Toivon, ja uskon, että tämän nuivaskenen aktiivit ja rauhallisissa Rajat Kiinni! -mielenosoituksissa toimivat jatkavat täydellisen pasifista lähestymistä eivätkä lähde näihin (ilmeisesti vasemmisto)anarkistien provokaatioihin mukaan. Vaikka se toisen posken kääntäminen voi tarkoittaa, kuten nyt nähtiin, sitä että 10 ihmistä tulee joukolla päälle ja alkaa antaa maiharista päähän kun kaatuu maahan. Väkivalta ei koskaan ole ratkaisu ja tässä esimerkissä nähtiin täydellisesti, että Budhan tasoinen tyyneys mitä Parkkola esitti tuli ja takasi täydellisen mediavoiton samalla. En voi kuvitella miten itse olisin tilanteessa reagoinut, ihan varmasti maasta noustessani olisin ainakin nyrkit pystyssä koittanut edes päätäni suojata ja nyt netti olisi täynnä kuvia kun taas nuivat riehuu. Parkkola piti tyynesti pokkansa loppuun asti, tästä arvostan häntä nyt todella korkealle!

Kokoliha

Quote from: nousevanuiva on 03.10.2015, 15:46:58
Minua kiinnostais myös kovasti nämä yritykset, jotka ovat luvanneet euron minuutti siitä kun Rajat Kiinni -ihmiset osoittavat laillisesti mieltään. Onko missään listaa niistä yrityksistä? Itse elinkeinoelämässä toimivana haluasin ehdottomasti pitää huolen siitä, että varmasti kaikki väkivaltaa vastustavat Suomalaiset näkevät ne yritykset jotka ovat mukana tukemassa tällaista äärimmäistä anarkistista väkivaltaa.

Tervetuloa foorumille. Varsin jykevä aloituspostaus. Lista noista yrityksistä on saatava julki. Hehän ovat vain ylpeitä toiminnastaan, eikö niin?

Tässä on nyt erittäin huolestuttavaa se, että nuo väkivaltaisimmat, Marko Parkkolan päälle hyökänneet terroristianarkistit eivät siis puhuneet suomea. Jos kyse ei ollut hämäyksestä, niin veikkaan heitä Ruotsista tulleiksi. Siellähän he saavat terrorisoida käytännössä vapaasti valtiovallan suojeluksessa, ja nyt he näkivät, että myös Suomessa heillä on toiminnalleen paitsi median (erityisesti Yleisradion), myös valtiollisen poliisin tuki. Ja Rasmus-ryhmässä hurrataan.

Tämä ei pääty hyvin.

P.S. Ruotsista ei tule rajan tälle puolen mitään hyvää.

EiLuovuteta

HS:n Jukka Harju vastasi hetki sitten:

QuoteTerve

Kiitokset palautteesta. Olin paikalla eilen suunnilleen koko ajan ja pyrin katsomaan ryhmiä tarkasti. Se on selvää, että takkuporukkaa oli monin verroin enemmän, saattoi olla lähellä kolmea sataa hetkittäin. Vastapuolta ei missään tapauksessa ollut näin paljon. Kun ryhmät olivat vastakkain, heitä oli muutamia kymmeniä. Tarkka erottelu tosin oli vaikeaa, koska varsinkin kriittisen porukan ympärillä pyöri myös ns. tavallista kansaa. Niin tosin pyöri takkuporukan ympärilläkin, mutta tämä ryhmä oli paljon kiinteämpi. Lähdin seuraamaan ryhmää, kun se lähti Tullintorille. Ryhmien vertailu kohdistui jutussa nimenomaan hetkeen, jolloin ne olivat vastakkain. Nyt kun kerroit, olisin voinut ehkä korostaa tätä puolta enemmän. Mitä tulee tuohon videoon, niin näyttäisi, että siinä jotkut hyökkäävät rasismin vastustajien leiriin ja nämä puolustautuvat. Mutta itse kulkueessa korostettiin nimenomaan pidättäytymistä ja se näkyi. Vertasin tilanne mielessäni taannoisiin itsenäisyyspäivän mellakoihin ja eroa todellakin oli.

Mutta tänään jatkuu. Ollaan tarkkoina. Kiitokset!

jukka harju

Uusi vastineeni:

Hei Jukka,

kiitos vastauksesta. Vastaus herättää kuitenkin enemmän kysymyksiä, kuin antaa vastauksia.

"Tarkka erottelu tosin oli vaikeaa, koska varsinkin kriittisen porukan ympärillä pyöri myös ns. tavallista kansaa."

Mielestäni yo. on hyvin asenteellinen ilmaus ja kertoo sinun omia taipumuksia lokeroida ihmisiä ja ennakkokäsityksiä. Ihan siellä krittisen porukan keskelläkin, puhujina ja hiukan kauampana oli "tavallista kansaa".

"Ryhmien vertailu kohdistui jutussa nimenomaan hetkeen, jolloin ne olivat vastakkain. Nyt kun kerroit, olisin voinut ehkä korostaa tätä puolta enemmän."

Ei tämä ole asia, joka "olisi kyllä voitu mainita/korostaa enemmän", vaan pelkästään HS:n jutusta saa kuvan, että koko krittisessä porukassa oli koko mielenosoituksen aikana noin 20 ihmistä, kun toisella puolella 200. Todellisuus on lähellä 100 vs 200. Kyllähän tämä kieltämättä tuntuu hiukan tarkoituksenmukaiselta vähätellä "rasistireppanoiden" määrää (koska erotat heidät ns. tavallisesta kansasta) verrattuna mielestäsi oikealla asialla(?) olevien kannattajien määrään.

"Mitä tulee tuohon videoon, niin näyttäisi, että siinä jotkut hyökkäävät rasismin vastustajien leiriin ja nämä puolustautuvat. Mutta itse kulkueessa korostettiin nimenomaan pidättäytymistä ja se näkyi. Vertasin tilanne mielessäni taannoisiin itsenäisyyspäivän mellakoihin ja eroa todellakin oli."'

Et sinä tälläistä voi olettaa - noin heppoisin perustein. Tämä pistää vihaksi. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin tapahtumat olisivat selvitetty erittäin tarkasti ja tekijöiden kaikki tiedot oltaisiin kaivettu esiin.

SOITA asianomaiselle:

"Olin sitten Tampereen mielenosoituksessa tänään. Ja kuinka kävikään. Kuvasin vastamielenosoitusta kun joku naamioitunut henkilö alkoi tönimään minua ja puhumaam jotain englanniksi. Kohta joku varasti puhelimen kädestä takaani. Käännyin ympäri ja otim varasta kiinni yrittäessäni saada puhelimeni takaisin. Tällöin 5-10 naamioitua henkilöä alkoivat potkimaan ja hakkaamaan minua. Potkiminen jatkui vielä maassa."

http://markomjlnirparkkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203964-olin-mielenosoituksesa-nain-kavi

Ja vaikkapa poliisille myöhemmin?

Mielestäni artikkeli täyttää valehtelun kriteerit, koska niin paljon olennaista jätetään kertomatta.

Terveisin,

Älä käytä värejä kun et kerran osaa. Lisäksi sininen ja punainen väri on varattu moderaation käyttöön. Lisäksi myöskään koko edellisen viestisi lainaaminen uuden viestin loppuun ei ole missään tapauksessa tarpeellista. Jos haluat viitata edelliseen viestiisi, laita siitä pieni lainaus uuden viestin alkuun. Kiitos jo etukäteen.

EiLuovuteta

Minua kiinnostais myös kovasti nämä yritykset, jotka ovat luvanneet euron minuutti siitä kun Rajat Kiinni -ihmiset osoittavat laillisesti mieltään. Onko missään listaa niistä yrityksistä? Itse elinkeinoelämässä toimivana haluasin ehdottomasti pitää huolen siitä, että varmasti kaikki väkivaltaa vastustavat Suomalaiset näkevät ne yritykset jotka ovat mukana tukemassa tällaista äärimmäistä anarkistista väkivaltaa. Muutamalta toimitusjohtajalta voisin myös kysyä kantaa siihen, että miten meni omasta mielestä nyt. Edustaako heidän yrityksensä arvoja tukea äärimmäistä poliittista väkivaltaa? Siltä se minusta nyt ainakin näyttää.

Haluiasin myös tietää laitettiinko taksamittari siksiaikaa paussille, kun käsittääkseni vakavista terveysongelmista kärsivää Parkkolaa piestiin lähemmäs 10 naamioidun anarkistin toimesta ja potkitiin vielä hänen kaaduttuaan maahan. Onko tämä "ilmainen" minuutti vai menikö siitäkin taksan mukainen hinta? Toivon todella ettei Parkkola saanut pysyviä vammoja tuosta pieksennästä.

Kaikista eniten tässä koko tapahtumassa lopulta kuvottaa se, että Facebookin "RASMUS-valtakunnallinen rasismin ja muukalaispelon vastainen verkosto" ryhmä jossa on yli 10.000 suomalaista juhlii aivan estoitta nyt tapahtuneesta. Että saipahan kerrankin turpiinsa, ansaitsi sen. En edes kehtaa linkata sieltä keskusteluista niitä kuvaruutukaappauksia mitä olen nähnyt. Tämäkö edustaa nyt sitä hyvää suomalaista suvaitsevaisuutta. Ryhmässä on myös ainakin vihreiden merkittäviä ihmisiä mukana, mutta en ole yhtään poliitikkoa vielä nähnyt irtisanoutumassa tästä väkivallanteosta. Kun KKK-larppaaja teippasi pahvitötterön päähänsä vasta äskettäin nousi siitä semmoinen kohu, ettei suuremmasta väliä. Poliisi oli aivan hullunraivolla tutkimassa ja etsintäkuulutus saatiin heti aikaiseksi. Tässä tapauksessa ilmeisesti poliisi ei suostunut edes ottamaan rikosilmoitusta vastaan. Asioiden suhteellisuus on aivan uskomattomalla tolalla.

Toivon, ja uskon, että tämän nuivaskenen aktiivit ja rauhallisissa Rajat Kiinni! -mielenosoituksissa toimivat jatkavat täydellisen pasifista lähestymistä eivätkä lähde näihin (ilmeisesti vasemmisto)anarkistien provokaatioihin mukaan. Vaikka se toisen posken kääntäminen voi tarkoittaa, kuten nyt nähtiin, sitä että 10 ihmistä tulee joukolla päälle ja alkaa antaa maiharista päähän kun kaatuu maahan. Väkivalta ei koskaan ole ratkaisu ja tässä esimerkissä nähtiin täydellisesti, että Budhan tasoinen tyyneys mitä Parkkola esitti tuli ja takasi täydellisen mediavoiton samalla. En voi kuvitella miten itse olisin tilanteessa reagoinut, ihan varmasti maasta noustessani olisin ainakin nyrkit pystyssä koittanut edes päätäni suojata ja nyt netti olisi täynnä kuvia kun taas nuivat riehuu. Parkkola piti tyynesti pokkansa loppuun asti, tästä arvostan häntä nyt todella korkealle!

Vakuuttava aloitusposti. Muokkaa tekstiä lyhyemmäksi ja kohdista viimeinen kappale tyyliin: "Kannatan rauhallista lähestymistapaa mielenilmoituksissa käyttäytymiseen + naseva lopetus ja lähetä tätä 10+ -tekstiä toimittajille, päättäjille, kansanedustajille jne.

Artisti

Quote from: Mursu on 03.10.2015, 14:52:28

Kannattaa lukea tuon pissiksen Facea.

QuoteJoku tyyppi kutsui äsken baarissa mun kainalokarvoja oksettaviksi. Kävin ensin kysymässä että eikö se ymmärrä miten töykeää sen käytös oli, ja kun se alkoi inttämään että oli multa epäkohteliasta salakuunnella, heitin bisset sen naamaan. 10/10 would do again

Ja käsitin, että tuon on työntekijä siellä baarissa.

Oho, onko Isa Nia Anette kainalotuulettelija?! Tämähän menee mielenkiintoiseksi.

Gunnar Hymén

Minua kiinnostais myös kovasti nämä yritykset, jotka ovat luvanneet euron minuutti siitä kun Rajat Kiinni -ihmiset osoittavat laillisesti mieltään. Onko missään listaa niistä yrityksistä?

ei ole eikä tule. normi höpöhöpö-propagandaa. nämä on niitä hulluja jotka keksivät mitä mielenkiintoisempia fiktioita, kun normaali argumentoint ei enää pure nuivistoon ja niihin joilla faktat on oikeasti hallussa.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Topi Junkkari

En ole vielä ehtinyt lukea ketjua loppuun, mutta tämän verran komppaan Markoa:

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 03.10.2015, 14:54:20
Otin toki kamerani varastanutta kiinni kuten pakkokeinolaki sallii. Toimin täysin lain mukaan enkä käyttänyt ylimääräistä voimaa esim. alkanut lyömään.

Aivan oikein. Yritit käyttää yleistä kiinniotto-oikeutta eli pyrit ottamaan kiinni verekseltään tavatun rikoksesta epäillyn.

Se, että epäillyn rikostoverit kävivät kimppuusi ja vastustivat yleistä kiinniotto-oikeutta, saattaa itse asiassa olla raskauttava asianhaara.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: Sibis on 03.10.2015, 15:04:56
"Rasisminvastaisen mielenosoituksen järjestäjät kertovat Yle Uutisille, että mies olisi itse aloittanut riidan. Järjestäjien mukaan hän ei pyynnöistä huolimatta suostunut lopettamaan mielenosoittajien kuvaamista.

Lisäksi mies oli ottanut yhden mielenosoittajista kuristusotteeseen, minkä jälkeen rasismia vastustaneet olivat puuttuneet tilanteeseen ja erottaneet heidät toisistaan.

Ylen mukaan poliisi ei ole toistaiseksi kommentoinut tapausta."

Ettäs tälleehän tää juttu kääntyy :facepalm:

Lähetin oikaisupyynnön ja linkitin muutaman rasmushörhön väkivaltafantasian mukaan.

elven archer

Quote from: Sibis on 03.10.2015, 15:04:56

Aloittajastako kiista? Meneekö siis toimittajille läpi todella tällainen ajatus: "Riidan aloittamista on käyttää laillista oikeuttaan kuvata julkisella paikalla julkista tapahtumaa." No, täytyy pitää mielessä, jos joskus varastan joltain puhelimen ja lyön turpaan ihmistä, joka haluaa varastetun omaisuutensa takaisin. "Mies aloitti riitelyn."

Mutta, kun Yle! Nyt voidaan tuoda Herra Passiivi peliin yhden uskomattoman kömpelön artikkeliksi naamioidun Ylen kötöstyksen verukkeella. Voidaan vedota "uskottavan lähteen tietoihin". "Yle uutisoi." "Yle raportoi erimielisyyksistä kiistan aloittajasta."

"Aloittajasta on kiistaa"... kun yksi Ylen toimittaja kirjoitti irvokkaan kömpelön "tasapuolisuutta hakevan" artikkelin, vaikka kontrasti videonkuvan todistamaan tapahtuneeseen on valtava!

Sunt Lacrimae

Väkivalta on lähtökohtaisesti väärin, mutta porukalla maassa makaavaa lyövät ja potkivat ovat väkivallan harrastajien keskuudessa ihan omaa luokkaansa. Sellaiselle porukalle on vain yksi oikea kuvaus: ihmisjäte.
Play stupid games, win stupid prizes.

Topi Junkkari

Menikös tämä juttu suunnilleen näin?

Käytän Marko Parkkolasta etunimeä, koska hän on meille kaikille jo tähän mennessä jonkin sortin tuttu.

• Naamioituneet mustapukuiset räyhäävät Tampereen keskustassa.
  • Marko menee kuvaamaan tilannetta kännykkäkamerallaan. Julkisella paikalla kuvaaminen on Suomessa laillista, tapahtuipa siellä mitä tahansa. Ulkoilma on kaikissa tapauksissa julkinen paikka, sitä on turha edes yrittää rajoittaa.
  • Räyhäanarkistit yrittävät kieltää Markoa kuvaamasta. Markopa rehellisenä tamperelaisena ei moiseen vaatimukseen suostu, ks.ed.
  • Naamioitunut rikollinen ryöstää Markolta, sairauksiensa vuoksi toimintakyvyltään alentuneelta mieheltä, hänen kännykkänsä.
  • Marko ehtii huomata, kuka kännykän otti, ja yrittää yleistä kiinniottoa.
  • Ryöstäjän rikostoverit kaatavat Markon maahan ja alkavat lyödä ja potkia.
Jatkakaa joku muu.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

junakohtaus

Quote from: Miniluv on 03.10.2015, 07:42:54
Quote from: JoKaGO on 03.10.2015, 05:11:34
Quote from: Artisti on 02.10.2015, 20:24:06
Ei tarvitse mennä kuin muutama vuosikymmen taaksepäin, niin oli 3 perusarvoa, joista kiinni pitäminen oli jokaiselle itsestään selvyys, koti, uskonto, isänmaa.

Mistä ihmeestä tulee tuo USKONTO tuohon kolmikkoon?

Historiantuntemuksen puutteita voi paikata.

Se on jopa modekollegalle erittäin suositeltavaa.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

junakohtaus

Jos ei tää vielä ollut täällä, niin Parkkola kirjoittaa Usarissa näin.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Marko Mjölnir Parkkola

Jep :)

Takkutukat kirjoittavat että takavarikoivat puhelimeni. No silloinhan sen voi palauttaa. Koskipuisto, sama paikka, klo 3 tänä yönä? Suoritetaan vaihto reippahassa mielessä.

elven archer

http://esaniemi0.puheenvuoro.uusisuomi.fi/204007-poliittinen-vakivalta-hyvaksytty-en-voi-osallistua-mielenilmaisuun

Lukekaapa tuolta "suvaitsevaisten" kommentteja. Selvästikin suvaitsevat hyvin myös väkivaltaa. Ja siis tuo kaivon myrkyttämisen asenne, joka myrkyttää heidän omatkin ajatuksensa. Eivät, saatana, pysty hyväksymään ajatusta siitä, että "sisulainen" ei olisi aloittanut tuota väkivaltaa. Eivät, saatana, vain pysty. Tuollaisten kanssako pitäisi saada dialogia aikaiseksi? Ei tule tapahtumaan. Se on mahdotonta. Heidän omat silmänsäkin pettävät heidät. Heillä on videokuvaa tapahtuneesta, mutta sekään ei riitä. Nuo samat ihmiset kuitenkin mainostavat hyvyyttään päivästä toiseen. Ovat huolissaan vihapuheesta ja muusta. Näin se todellinen luonto sitten paljastuu. Yksi tapaus toiseen suuntaan ja heti puhuvat itsensä pussiin.