News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-10-02 Tampere: Poliisijoukko turvaa mielenosoituksia, tunnelma sähköistyy

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 02.10.2015, 16:24:39

Previous topic - Next topic

Kyklooppi

Quote from: Artisti on 03.10.2015, 00:38:58
Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:36:26
Quote from: Kyklooppi on 03.10.2015, 00:33:43
Onko siitä jyväskylän touhusta mitään dokumenttia, rainaa tjtn?

Onhan siitä esitutkintamateriaalia. Varmasti oikeudenkäyntien yhteydessä myös muutakin materiaalia.

Miten Jyväskylän uusnatsit liittyvät Hommafoorumiin? Käsittääkseni natsit pääsevät hyvin pian banaanisaarille.

Muistan aikoinaan osallistuneeni johonkin neuvottelutaidon kurssille jossa opeteltiin itselle epäedullisen aiheen väistämistä
aasinsiltojen kautta eli johdatellaan asia aiheesta seitsemänteen, kuin varkain.

Tähän törmää toistuvasti eri foorumeilla  ;)
Ihmisjäte.

Miniluv

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:17:41
Quote from: Kokoliha on 03.10.2015, 00:14:23
Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:11:29
On se jännä että nyt ollaan huolestuneita aivovammasta kun Jyväskylän tapaus oli samoille huolestuneille pelkkää runkkumateriaalia. Ehkä nyt ollaan kaikki vihdoin yhtä mieltä siitä että joukolla hyökkääminen "vanhaa tuttua" kohtaan ei ole oikein. Ei nyrkein eikä astaloin.

Odotan, että valtamedia ja Suomen poliisi ovat samaa mieltä. Sitä odotellessamme voit puolestani vetää nimimerkkisi päähäsi.

Nimenomaan. Sillä välin Hommafoorumin aktiivit toki voivat näyttää esimerkkiä ja tuomita Jyväskylässä tapahtuneen törkeän pahoinpitelyn.

Vassokuu!

QuoteJyväskylän tapahtumista
02.08.2015 11:22
Kansallissosialismia tunnustavat henkilöt ovat tämänhetkisen tiedon mukaan syyllistyneet väkivaltarikoksiin Jyväskylässä mielenosoituksen yhteydessä.

Hommaforumin ylläpito toteaa tuomitsevansa kaiken väkivallan sekä henkilöt ja ryhmät, jotka sen avulla yrittävät ajaa poliittisia päämääriään. Forumilta tullaan sääntöjen mukaisesti jatkossakin heittämään kansallissosialistit ulos.

- Hommaforumin ylläpito

Etusivulta.

http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=935:jyvaeskylaen-tapahtumista&catid=9:kannanottoja&Itemid=25
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

risto

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:41:47
Quote from: risto on 03.10.2015, 00:38:40
Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:29:16
Tällä palstalla ja asiaa koskevassa sekä lukuisissa muissa ketjuissa. Ääriryhmistä olen kanssasi samaa mieltä.

...

Tarvitset kyllä nyt näihin väitteisiisi lähteitä. Muuten tulkitsen perusteettomaksi mustamaalaukseksi.

Ilmoitin sinulle jo lähteen. Hommafoorumin. Jos olet niin huonomuistinen niin onneksi haku kuitenkin toimii. Asiaa käsittelevästi ketjusta löydät lukuisia esimerkkejä joissa asia hyväksytään taikka sitä väheksytään.

Homma ei etene näin. Foorumilla lienee (tarkistamatta) jokunen satatuhatta kirjoitusta. Aihetta käsittelevässä ketjussakin lienee niitä satoja.

Missä niistä on mielestäsi hyväksytty natsien joukolla tekemä pahoinpitely?

Joko esität _tarkat_ lähteesi (ei, Internet, Google tai Hommaforum eivät ole lähimainkaan riittävän tarkkoja lähteitä) väitteesi tueksi, tai pidät turpasi kiinni.

Näin se menee normaalissa keskustelussa. Todistustaakka on väitteen esittäjänä sinulla, ei minulla.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Kim Evil-666

Matti kukkarossa! Miksi puheissasi linkität SVL:n Hommaan? Hommalla ja SVL:llä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Annat ikään kuin ymmärtää, että Homma olisi jotenkin vastuussa, tai osasyyllinen SVL:än tekemisiin.

SVL on ilmoituksensa mukaan kansallissosialistinen järjestö, Homma ei todellakaan ole.

Niin ja kyllä Hommalla on useaan otteeseen irtisanouduttu tuosta mainitusta järjestöstä, jos se nyt mitään irtisanoutumisia edes ansaitsee.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Matti Kukkarossa

Quote from: Miniluv on 03.10.2015, 00:47:11
On se jännä että nyt ollaan huolestuneita aivovammasta kun Jyväskylän tapaus oli samoille huolestuneille pelkkää runkkumateriaalia. Ehkä nyt ollaan kaikki vihdoin yhtä mieltä siitä että joukolla hyökkääminen "vanhaa tuttua" kohtaan ei ole oikein. Ei nyrkein eikä astaloin.

Odotan, että valtamedia ja Suomen poliisi ovat samaa mieltä. Sitä odotellessamme voit puolestani vetää nimimerkkisi päähäsi.

Nimenomaan. Sillä välin Hommafoorumin aktiivit toki voivat näyttää esimerkkiä ja tuomita Jyväskylässä tapahtuneen törkeän pahoinpitelyn.

Vassokuu!

Kansallissosialismia tunnustavat henkilöt ovat tämänhetkisen tiedon mukaan syyllistyneet väkivaltarikoksiin Jyväskylässä mielenosoituksen yhteydessä.

Hommaforumin ylläpito toteaa tuomitsevansa kaiken väkivallan sekä henkilöt ja ryhmät, jotka sen avulla yrittävät ajaa poliittisia päämääriään. Forumilta tullaan sääntöjen mukaisesti jatkossakin heittämään kansallissosialistit ulos.

- Hommaforumin ylläpito

Etusivulta.

http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=935:jyvaeskylaen-tapahtumista&catid=9:kannanottoja&Itemid=25

Tämähän ei toki ole kaikkien kanta jonka sinä varmasti moderaattorina ja todennäköisesti ketjuun perehtyneenä tiedät. Sille pikahakumiehelle suosittelen vähän lähempää perehtymistä. Sieltä niitä löytää jos etsii ja ei löydä jos ei halua.

Matti Kukkarossa

Quote from: Kim il-66 on 03.10.2015, 00:48:08
Matti kukkarossa! Miksi puheissasi linkität SVL:n Hommaan? Hommalla ja SVL:llä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Annat ikään kuin ymmärtää, että Homma olisi jotenkin vastuussa, tai osasyyllinen SVL:än tekemisiin.

SVL on ilmoituksensa mukaan kansallissosialistinen järjestö, Homma ei todellakaan ole.

Niin ja kyllä Hommalla on useaan otteeseen irtisanouduttu tuosta mainitusta järjestöstä, jos se nyt mitään irtisanoutumisia edes ansaitsee.

En suinkaan linkitä. Vai missä minä näin olen tehnyt? Se että teko on palstalla nauttinut useamman kirjoittajan hyväksyntää ei toki tarkoita sitä että se kattaisi koko foorumin. Kirjoitanhan minäkin tälle foorumille vaikka en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa. Sen olen jo selväksi useamman kerran tehnyt.

Saturoitunut

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:51:14
Tämähän ei toki ole kaikkien kanta jonka sinä varmasti moderaattorina ja todennäköisesti ketjuun perehtyneenä tiedät. Sille pikahakumiehelle suosittelen vähän lähempää perehtymistä. Sieltä niitä löytää jos etsii ja ei löydä jos ei halua.

Ahaa, Homma ei siis olekaan monoliittinen, keskusjohdettu yksikkö, jossa kaikki hompanssit ovat vastuussa siitä, mitä osa hompansseista tekee. Eikö se vähän niin kuin mitätöi koko kritiikkisi?

Jokainen todistaa itse omat väitteensä.

Matti Kukkarossa

Quote from: Saturoitunut on 03.10.2015, 00:53:51

Ahaa, Homma ei siis olekaan monoliittinen, keskusjohdettu yksikkö, jossa kaikki hompanssit ovat vastuussa siitä, mitä osa hompansseista tekee. Eikö se vähän niin kuin mitätöi koko kritiikkisi?

EI? Se että täällä ei uusnatseja katsella on täyttä paskapuhetta. Jos ei katsella natseja niin ainakin heidän tekojansa selitellään parhaiksi päin.

Artisti

Vassokuu!

- Hommaforumin ylläpito

Etusivulta.

Minä tein äsken pikahaun, mutta en löytänyt mitään. Tein pikahaun, vaikka minulla ei edes ole todistustaakkaa, vaan sinulla. Todista väitteesi, yksi räikeimmästä päästä oleva esimerkki riittää. Katsotaanko sitten uudelleen tätä juttua?

Saturoitunut

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:55:08
Quote from: Saturoitunut on 03.10.2015, 00:53:51

EI? Se että täällä ei uusnatseja katsella on täyttä paskapuhetta. Jos ei katsella natseja niin ainakin heidän tekojansa selitellään parhaiksi päin.

Kannattaa sitten varmaan esittää nuo syytökset ihan suoraan herra Passiiville itselleen.

risto

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:53:49

En suinkaan linkitä. Vai missä minä näin olen tehnyt? Se että teko on palstalla nauttinut useamman kirjoittajan hyväksyntää ei toki tarkoita sitä että se kattaisi koko foorumin. Kirjoitanhan minäkin tälle foorumille vaikka en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa. Sen olen jo selväksi useamman kerran tehnyt.

Me edelleen odotamme, että todistat väitteesi. Ilmeisesti turhaan.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

xor_rox

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 00:55:08

En ole moista huomannut ja odotan myös innolla esimerkkejä. Mutta sen huomasin tänään, että YLE:llä, jota rahoitetaan valtion verokassasta, äärivassareiden tekoja selitellään vastapuolen kontolle. Minusta se on hurjaa jos mikä.

Miniluv

Vassokuu!

- Hommaforumin ylläpito

Etusivulta.

Mutta se on ylläpidon kanta, ja jos ylläpito sanoo, että väkivaltaa ei täällä suvaita, sitä ei suvaita. Eikä natseja tai SVR-tyyppejä.

Vihellän vertailun Jyväskylään nyt poikki hommalaisten väitettyjen sympatioitten osalta. Matti Kukkarossa voi toki jatkaa aiheesta muilta osin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

nutsy

....

Väheksyt kuitenkin vasemmistolaisen väkivallan paheksumista, eli siis hyväksyt vasemmistolaisen väkivallan ennen muuta väkivaltaa.

Yleistät karkeasti sekä niputat ihmisiä koska he kuuluvat jollekin foorumille ja sitten heti perään väität muuta.

...
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

Matti Kukkarossa

Quote from: risto on 03.10.2015, 00:57:05

Me edelleen odotamme, että todistat väitteesi. Ilmeisesti turhaan.

Niin odottakaa ihan kaikessa rauhassa. Ihan turhaan odotatte että minä rupeaisin sitä ketjua sen enemmän enää ruotimaan. Minulle käy varsin hyvin että pidätte minua paskanpuhujana eikä se edes minua yllätä. Onneksi kuitenkin valtaosa kriitikoista joiden kanssa olen keskustellut ja joihin tietyssä valossa itseni luen irtisanoutuu Hommafoorumista palstan ääriaineksen ja foliohattujen vuoksi.

MacGyver

Tämä on kuten jotkin oikeustoimet nykyään. Perusteeron syytös lyöty pöytään ja syytetty etsiköön todisteet puolustukselleen.

Mutta asiaan. Tampereen mielenosoituksesta en ollut edes kuullut, mutta aika paljon tilasuus sai huomiota.
Mitä tuokaan alkava lauantai tullessaan, päivä joka on varsinaisesti ensimmäinen kunnon mielenosoituspäivä.

Matti Kukkarossa

Quote from: nutsy on 03.10.2015, 01:00:21
....

Väheksyt kuitenkin vasemmistolaisen väkivallan paheksumista, eli siis hyväksyt vasemmistolaisen väkivallan ennen muuta väkivaltaa.

Yleistät karkeasti sekä niputat ihmisiä koska he kuuluvat jollekin foorumille ja sitten heti perään väität muuta.

Vajakki ja suvakki, aina samassa paketissa.

Enkös minä jo tuominnut väkivallan vasemmalta, oikealta, edestä, takaa ja keskeltä. Lisätään tähän vielä alta ja päältä. On ne persut nokkelia näissä tuomioissaan.

Miniluv

Matti Kukkarossa

Quote from: Miniluv on 03.10.2015, 00:59:34

Vassokuu!

- Hommaforumin ylläpito

Etusivulta.

Mutta se on ylläpidon kanta, ja jos ylläpito sanoo, että väkivaltaa ei täällä suvaita, sitä ei suvaita. Eikä natseja tai SVR-tyyppejä.

Vihellän vertailun Jyväskylään nyt poikki hommalaisten väitettyjen sympatioitten osalta. Matti Kukkarossa voi toki jatkaa aiheesta muilta osin.

Moskovan tuomarit. Olkoon tämä sitten tältä illalta. Toivottavasti tällaiset vihellykset toimii jatkossa molempiin suuntiin. Otan varoituksen vakavasti ja toivotan kaikille kauniita unia. Lisäksi toivotan pahoinpitelyn uhrille pikaista toipumista.

Bigot

Quote from: Matti Kukkarossa on 03.10.2015, 01:00:51
Niin odottakaa ihan kaikessa rauhassa. Ihan turhaan odotatte että minä rupeaisin sitä ketjua sen enemmän enää ruotimaan. Minulle käy varsin hyvin että pidätte minua paskanpuhujana eikä se edes minua yllätä. Onneksi kuitenkin valtaosa kriitikoista joiden kanssa olen keskustellut ja joihin tietyssä valossa itseni luen irtisanoutuu Hommafoorumista palstan ääriaineksen ja foliohattujen vuoksi.

Minä irtisanoudun Suomesta sen sisältämien ääriainesten, kuten vihreiden takia.

Miksi et vastaa kysymyksiin? Pelottaako, että ääriaines voittaa?

Paha Pappi

Sähköllä oli muikea rooli Frankensteinin hirviön synnyssä. Suosittelen luettavaksi Mary Shelleyn kirjaa FRANKENSTEIN  or, the Modern Prometheus, joka ilmestyi 1818. Kuvaa nykytilaa, eli olemme luoneet hyvää tarkoittaen hirviön. Nykyinen hirviö on myös onneton, juureton ja kaipaa puolisoa. Olkoon Luojamme lujana.

siviilitarkkailija

QuoteKorporaatiokommunistisen kokoomuspuolueen sisäministeri vain kusee haudallesi. Ja sanon tämän hyvää hyvyyttäni.

Kiinnitä huomiota moposi kierrolukumittariin.

Tosiasian toteaminen ääneen ei tuota minulle mitään erityistä nautintoa tai iloa. Jos arvioin Petteri Orvon tilannetta ilman minkäänlaista henkistä tai poliittista intohimoa, minun on pakko todeta että ko M Parkkosen poistuminen kokonaan kaikesta maallisesta toiminnasta on se mikä tyydyttää sekä sisäministeriä että kansliapäällikkö Nergiä.

Kun poliittinen poliisihallinto päättää vapauttaa puolitusinaa hakkaajaa yhden kimppuun, olen nähnyt riittävästi katuväkivaltaa ja tappelua, tietääkseni mihin tuollainen päätös johtaa. Sillä on valitettavasti vain yksi lopputulos ja se ei ole yhden yksilön kannalta miellyttävä. Väkivalta tuossa mittakaavassa johtaa lopulta yksilön tuhoutumiseen ja kokoomuspuolueen Orpo kansliapäällikköineen on riittävän fiksuja tietääkseen tämän ja hyväksyäkseen sen itselleen edullisimpana ratkaisuna.

Käytännössä poliittinen poliisihallinto on antanut vastamielenosoittajille vapaat kädet hakata ja tarvittaessa vaikka tappaa. Moderaation kannattaa kiinnittää huomio suojelupoliisin tekemään arvioon pelkästä separatistisesta politiikasta, mikä oikeuttaa terroristiseen toimintaan rinnasteisen vastavoimankäytön.

Minusta olisi mukava jos M Parkkonen olisi kanssamme pitkään ja hartaasti, mutta väkivallan perusteiden ja väkivaltaa muka suitsivan poliisin valintojen johdosta olen pakotettu toteamaan ikävästi että M Parkkosen linja johtaa umpikujaan. Ja jos tämä rajoittaa M Parkkosen poliittista toimintaa, mutta pitää miekkosen hengissä, katson onnistuneeni. En haluaisi nähdä kuolinilmoitusta tai sisäministeriön masinoimia tappoja yhtään enempää kuin mitä niitä jo nyt on olemassa ja kohta tulossa.

Sattuneesta syystä olen nähnyt noita 1 vs 6 tappeluita. Ikäväkseni on todettava, mopon kierroslukumittarivertaus ei ole mitään verrattuna oikeasti siihen kun ihminen tappelee kuutta henkilöä vastaan vain säilyäkseen hengissä. Ja kyseessä ei ole mikään elokuvateatteri tai mielikuvitustappelu vaan ihan oikea katuväkivalta armon vuonna 2015 Suomessa. Sanon tämän kaikessa ystävällisyydessa ja ymmärryksessä, lopeta, et voi voittaa kuutta. Kolme tekee jo tiukkaa, neljä...on hyvin vaikeaa. Kuusi on liikaa.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Marko Mjölnir Parkkola

jmm

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 03.10.2015, 01:21:52
Moro. Olipa tosiaan sähköinen tunnelma :)

Oliko siis poliisin suhtautuminen sinua kohtaan, että provosoit hyökkäyksen omalla toiminnallasi kun kuvasit mielenosoittajia?
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Keuvo Makkarainen

Quote from: jarno Alander on 02.10.2015, 23:31:47
Quote from: valtakunnanpärkhele on 02.10.2015, 17:13:39
Minä lähden huomenna Helsinkiin elämäni ensinmäiseen mielenosoitukseen! Tehkää samoin.

... ... ...

- Kyltti, teksti vielä hakuessa.  Ehdotuksia.

Tälläista ajattelin: Refugees Welcome to HELLsinki

Huomiseen en pääse, viikkoa myhemmin järjestettävään ajattelin osallistua. Omassa kyltissä lukee sitten REMOVE KEBAB.

Kebabbihan on ihan kunnollista syötävää. Sitä tekevät eivät ole useinkaan ihan veromaksuissa ja muissa alveissa ihan niitä kaikkein osallistuvia kansalaisia. En kyllä ole kebabbilassa tai kotipissoissa käynyt pitkinn aikoihin. Kotiruoka se olla pitää.

--
Keuvo Makkarainen
keuvo.makkarainen@sähköposti

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: jmm on 03.10.2015, 01:35:48

Oliko siis poliisin suhtautuminen sinua kohtaan, että provosoit hyökkäyksen omalla toiminnallasi kun kuvasit mielenosoittajia?

En tiedä kun ei ne minulle puhuneet. Tönivät ja repivät hihasta. Siis poliisitkin.

Gunnar Hymén

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 03.10.2015, 01:41:35
Quote from: jmm on 03.10.2015, 01:35:48

En tiedä kun ei ne minulle puhuneet. Tönivät ja repivät hihasta. Siis poliisitkin.

morjes Marko, mukava nähdä ettei ihan vituiks ilta mennyt ja kiitos kun tulit hienosti julki asian kanssa.
jos minä vantaalta jotenkin voin auttaa asiaa niin tutkintapyyntö lähti jo aiemmin tänään eteenpäin ja vahvistaakseni mielipidettä, aiheen nimesin noheavasti  "pää pyllystä poliisi"

toivon mukaan saat oikeutta ja samaan syssyyn tietenkin toivon, että ne väärätkin miehet saavat oikeuden mukaan. tsemppiä jatkoon ja kiva kun pääsit tännekin huutelemaan!
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Marko Mjölnir Parkkola

Menen ensi viikolla tekemään rikosilmoituksen tapahtuneesta ja tutkintapyynnön poliisien virkavelvollisuuksien rikkomisesta.

Nyt ei uni tule päänsäryn takia. Sain 2 kk sitten aivotärähdyksen, jonka jälkeiseen päänsärkyyn en ole saanut mitään lääkettä. Tänään tuo särky on vähän kovempaa, mutta on tässä kovempiakin kipuja ollut. Nimim. buprenorfiinia nivelkipuihin.

Gunnar Hymén

hienoa, periksi ei tule antaa, oikeusvaltion TÄYTYY olla niiden puolella, jota on lain puitteissa rikottu.

ja muuten tuohon tampereen miekkarikaseen liittyen ennenkuin pötkölleni mene: suvakit perkele  :facepalm:
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

JJohannes

Enpä nyt tiedä. Kyllähän täällä toki esitettiin puheenvuoroja, että Jyväskylässä pahoinpitelyn kohteeksi joutunut miekkonen ei ollut "viaton ohikulkija" vaan provosoi tietenkin jollain tavalla seurannutta yhteenottoa. Mutta sama pätee tähänkin tapaukseen. Totuuden nimissä, Marko Parkkola ei myöskään ollut "viaton ohikulkija" vaan oikeistolaiseen mielenosoitukseen osaa ottanut pitkän linjan maahanmuuttovastainen aktivisti. Mutta ei tämä muuta lopullista tuomiota mihinkään suuntaan. Marko Parkkolaan ja Jyväskylän anarkomarkoon käsiksi käyminen oli asiatonta ja epäreilua toimintaa, koska kumpikaan ei ollut turvautunut väkivaltaan millään tavalla.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.