News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-10-01 YLE puhe uutiset: Joutsenon pakolaiset eivät tyytyväisiä

Started by Gunnar Hymén, 01.10.2015, 08:09:07

Previous topic - Next topic

Bwana

Quote from: yks vaan on 01.10.2015, 08:37:18
Nostetaan ulkoilman lämpötilaa, kyllä se siitä.

Älä nyt jumalauta puhu tuollaisia ääneen!  :flowerhat: meinaan koittaa sitä. Koska siitä on jo Suomessa kokemustakin:

http://yle.fi/uutiset/kontiolahden_mm-kisojen_ilmaa_lammitettiin_nuotioilla_ja_helikopterilla__video/7843809
Nkosi sikelel' Afrika.

Blanc73

iPakolaiset odottavat ilmeisesti viiden tähden hotellia kaviaaritarjoiluineen? Punaisen Ristin pakolaisleireillä riisi taitaa olla peruselintarvike sen telttamajoituksen lisäksi. Eli Suomeen lomailemaan tulevat irakilaiset eivät ole hätää nähneetkään, jos ko olosuhteet ovat heille järkytys ja kitinän aihe.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Noottikriisi

Halla-ahohan jo ehdotti että pakolaisparoille rakennettaisiin ylellinen konttikylä surkean telttamajoituksen sijaan. Onhan siinä se huono puoli että tiiviissä kontissa vanha viina haisee vielä pahemmin.  :(
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Bigot

Quote from: junakohtaus on 01.10.2015, 09:17:47
Teistä muista poiketen en oikeastaan näe syytä epäillä kertomusta. Erityistä sääliä tai sympatiaa en toisaalta minäkään osoita. Majoitus ja muona ovat ne, mitkä ne ovat, ja jos toiveet olivat korkeammalla, se ei ole Suomen eikä suomalaisten vika eikä ongelma.

Kyllä se on. Pääministeri lupasi tulijoille kartanomajoituksen, minkä Suomi on nyt petossyytteiden uhalla velvollinen tarjoamaan.

nutsy

– Ulkona on kylmä ja teltoissa on kuuma...
– Pääviesti oli, että teltoista pitää päästä eroon

http://yle.fi/uutiset/ampumahaavat_vihlovat_telttamajoituksessa__turvapaikanhakijat_pelkaavat_pakkasta/8345200

Ratkaisu on siis ottaa teltat pois ja nukkua pihalla? Loppuu vihlominenkin kun ei enään ole lämpötilaeroja.

Mihin ne lämpötilaerot ulkotilan ja sisätilan välillä muuten katoaa vaikka asuisikin esim Sipilän tarjoamassa kartanossa?
Minun on kyllä todella vaikea ymmärtää näitä pakolaisia ja niiden hyysääjiä, ei mitään logiikkaa missään toiminnassa...

"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

mikkoR

Quote from: nutsy on 01.10.2015, 10:51:15

– Ulkona on kylmä ja teltoissa on kuuma...
– Pääviesti oli, että teltoista pitää päästä eroon

http://yle.fi/uutiset/ampumahaavat_vihlovat_telttamajoituksessa__turvapaikanhakijat_pelkaavat_pakkasta/8345200

Ratkaisu on siis ottaa teltat pois ja nukkua pihalla? Loppuu vihlominenkin kun ei enään ole lämpötilaeroja.

Mihin ne lämpötilaerot ulkotilan ja sisätilan välillä muuten katoaa vaikka asuisikin esim Sipilän tarjoamassa kartanossa?
Minun on kyllä todella vaikea ymmärtää näitä pakolaisia ja niiden hyysääjiä, ei mitään logiikkaa missään toiminnassa...

Höpsö!
Et nyt ymmärrä että kunniakansalaisten pitää saada sellaista palvelua etteivät he joudu poistumaan teltoista, paikalliset alkuasukkaat järjestää vaikka tarvittaessa lämpösäädellyn kuljetustavan mahdollisissa ulos siirtymis osuuksilla.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

vihapuhegeneraattori

Quote from: beehoo on 01.10.2015, 08:09:07
jokseenkin näin, verkkouutista odotellessa, radiossa kuultua YLE puhe aamu 8 uutisissa:

"Joutsenoon sijoitetut pakolaiset eivät ole tyytyväisiä majoitusolosuhteisiin. He kertovat, että lämpötilaero teltan sisällä ja ulkopuolella saa vanhat ampumahaavat vihlomaan"

ei mulla muuta, ei todellakaan, enää ikinä

Eiköhän tässäkin ole taka-ajatuksena se että vaikka myös talon ja ulkoilman välillä on lämpötilaero, niin talossa asuessa ne ampumahaavat ei vihlois.

Tosin siellä aavikolla eivät vihloisi ollenkaan.. bad move tulla kylmän pohjolan perukoille kun rauhallisia ja lämpimiä maita oli matkan varrella monta.

Jotenkin nyyhkytarinat joutuvat irrottamaan luiset sormensa sydämen ympäriltä kun alkaa muistella että miten monta turvallista maata ennen Suomeakin on.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Gunnar Hymén

Quote from: vihapuhegeneraattori on 01.10.2015, 11:53:50
jokseenkin näin, verkkouutista odotellessa, radiossa kuultua YLE puhe aamu 8 uutisissa:

"Joutsenoon sijoitetut pakolaiset eivät ole tyytyväisiä majoitusolosuhteisiin. He kertovat, että lämpötilaero teltan sisällä ja ulkopuolella saa vanhat ampumahaavat vihlomaan"

Eiköhän tässäkin ole taka-ajatuksena se että vaikka myös talon ja ulkoilman välillä on lämpötilaero, niin talossa asuessa ne ampumahaavat ei vihlois.

Tosin siellä aavikolla eivät vihloisi ollenkaan.. bad move tulla kylmän pohjolan perukoille kun rauhallisia ja lämpimiä maita oli matkan varrella monta.

Jotenkin nyyhkytarinat joutuvat irrottamaan luiset sormensa sydämen ympäriltä kun alkaa muistella että miten monta turvallista maata ennen Suomeakin on.

suoraselkäisenä uskallan kysyä - mitkä vitun ampumahaavat?

se on mielestäni se pointti, mutta ei voi kyseenalaistaa, koska rasismia
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Kumkvatti

Quotemitkä *** ampumahaavat?

Aika tunarointia SPR:ltä, kun ei ensin edes ampumahaavoja paikkaa. Luulisi olevan prioriteeteissä ihan ensimmäisenä tuollainen.

Micke90

Ja mitään lääkärintodistuksia näistä väitetyistä ampumahaavoista ei tietenkään ole?  :facepalm:

Tumppu

Quote from: Micke90 on 01.10.2015, 12:06:19
Ja mitään lääkärintodistuksia näistä väitetyistä ampumahaavoista ei tietenkään ole?  :facepalm:

Tavan mukaan nekin todistuksen jäi kotiin Irakiin kun piti lähteä mukaan Euroopan halkijuoksuun  :'(

Micke90

Quote from: Tumppu on 01.10.2015, 12:09:09
Tavan mukaan nekin todistuksen jäi kotiin Irakiin kun piti lähteä mukaan Euroopan halkijuoksuun  :'(

Pannaan suomalainen lääkäri tutkimaan haavojen väitetty alkuperä ja laatu. Eiköhän se totuus paljastu.

Gunnar Hymén

Quote from: Micke90 on 01.10.2015, 12:15:29
Quote from: Tumppu on 01.10.2015, 12:09:09

Pannaan suomalainen lääkäri tutkimaan haavojen väitetty alkuperä ja laatu. Eiköhän se totuus paljastu.

"miksi sinä suomi rasisti sika tutki minä, minä sano jo olla sota ja pako nytte"
09.11.2016

CaptainNuiva

Suhtaudun erittäin skeptisesti väitteeseesi että ei muuta, ei ikinä.
Parodiahorisontti tullaan nimittäin takuuvarmasti määrittelemään vielä niin moneen kertaan uusiksi että heikkohermoisimmilta lähtee taju lukiessa...
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Gunnar Hymén

Quote from: CaptainNuiva on 01.10.2015, 12:24:28

Suhtaudun erittäin skeptisesti väitteeseesi että ei muuta, ei ikinä.
Parodiahorisontti tullaan nimittäin takuuvarmasti määrittelemään vielä niin moneen kertaan uusiksi että heikkohermoisimmilta lähtee taju lukiessa...

dramaattinen exit-out lisää lukijakuntaa ja aiheutti halutun reaktion - suvakkeus vähenee
09.11.2016

Micke90

Quote from: beehoo on 01.10.2015, 12:23:58
"miksi sinä suomi rasisti sika tutki minä, minä sano jo olla sota ja pako nytte"

Koska minä tahto estää minu sosiaaliturva väärinkäyttö. Minä tekee työ ja maksaa vero. Sinä olla hiljaa.

dothefake

Karjalaan jäivät bonuksetkin flipperiin, kun piti kiireellä lähteä, mutta Irakista tuli niin äkkilähtö, että ampumahaavatkin jäivät sinne. Niitä kuitenkin haamukolottaa kylmässä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

skrabb

QuoteYle Uutiset Kaakkois-Suomi 01-10-2015 klo 17-06
"Joutsenon vastaanottokeskuksen pihalla teltoissa majoittuvat turvapaikanhakijat odottavat kuumeisesti pääsyä sisämajoitukseen.
Irakilaismiehet eivät ole tyytyväisiä telttaoloihin. He pelkäävät talvea ja osa kertoo jo sairastuneensa flunssaan."
http://areena.yle.fi/1-3057225 Alk. 00.51 -  irakilaiset äänessä alkaen 01.08.

Nettiversiosta on näköjään deletoitu ko. hemmojen valitus teltan epäsiisteydestä ja roskista. Kun ei kukaan tule siivoamaan... Suorassa lähetyksessä se vielä näytettiin.
Oli nähtävästi liian paksua settiä "säilöttäväksi" Areenaan ja katsottavaksi jälkeenpäin.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

valtakunnanpärkhele

Kaikki mitä nämä salskeat muslimiäijät meille väittää, on lähtökohtaisesti aina valetta ja huijausta.
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Blanc73

QuoteHe pelkäävät talvea
Rohkeita miehiä. Oikeita voimavaroja.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Isäntä ja loinen

Quote from: Uuno Nuivanen on 02.10.2015, 12:14:58
QuoteHe pelkäävät talvea

Irakissa on kohtuullisen lämmintä silloinkin.

Reggae-artisti Raappanaa mukaillen:

Lähtekää kauas pois
sinne missä on lämmin
ja niin paljon elävämmin
loistaa tähdet ja kuu
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.