News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Mielenosoitus monikulttuurista painajaista vastaan 19.09.2015 Helsingissä

Started by koli, 16.08.2015, 14:23:37

Previous topic - Next topic

Histon

http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_nelja_ystavaani/8321010
QuoteKävelin Helsingin keskustassa lauantaina, kun erikoinen näytös pysäytti hetkeksi: parisataa miestä ja naista osoitti mieltään maahanmuuttoa vastaan. Runsaasti leijonariipuksia ja -koruja, ajeltu pää – osa oli pukeutunut Suomen lippuun.

"Rajat kiinni!" luki yhdessä kyltissä. Juha Sipilän kuva komeili estradin yllä, runsaasti poliiseja partioi taustalla. Yksi mies eläytyi natsitervehdykseen, toinen näytti keskaria kohti paikalla ollutta valokuvaajaa.

Isänmaan "pelastajat" liikkeellä – he osoittivat mieltään maahanmuuttopolitiikkaa – ja maahanmuuttajia – vastaan.

Osa mielenosoitukseen osallistuneista huuteli maahanmuuttajille: "Parhaassa kurkunkatkomisiässä!", eräs herra kailotti, kun puhuttiin nuorista miehistä, jotka tulevat Eurooppaan hakemaan turvapaikkaa. "Meidän vaimojamme ja tyttäriämme ette raiskaa", toinen huusi ykskantaan.

Muistinhan jo kiittää lämpimästi kaikkia tähän Helsingin mielenilmaukseen osallistuneita? Todellinen imagovoitto toden totta. Pikkuisen hitaammankin hompanssin pitäisi jo tässä vaiheessa koulutusta ymmärtää, että Sanna, Jartsa ja kaverit ovat 24/7 keppi tanassa valmiina tuikkaamaan maahanmuuttomaltillisia kuivana kakkoseen, jos pienen pienikin mahdollisuus avautuu. Tässä tilanteessa viimeinen asia mitä kannattaa tehdä on vetää housut nilkkoihin ja pyllistää.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

l'uomo normale

Marginaalien hörhöily on marginaalien hörhöilyä, on aina ollut ja tulee olemaan. Turha sitä on sen enempää taivastella. Sen kun seuraa sivusta.

Mielnosoitukseksi riittäsi hiljainen kokoontuminenkin muutaman lakanan kanssa, jos ei muuta jakseta; niin ei tarvitsisi turvautua epämääräisten tahojen logistiikka- ja tekniseen apuun.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Bigot

^^ Eroaisiko uutisointi, jos järkevät mamukriitikot eivät olisi lainkaan osallistuneet?

Eroaisiko uutisointi, jos jollain fasistisella keinolla fasistit olisi saatu pidettyä poissa paikalta ja vain järkevät mamukriitikot olisivat paikalla?

Entä olisiko tilanne parempi kokonaan ilman mielenosoituksia?

Oma vastaus kaikkiin: tuskin.

Eikös Ukkolan vaimo..e: olkoon, ihan hyviä tyyppejä kai

Kyuu Eturautti

Sanokaas äänentoistosta jotain tajuavat persoonat. Kelasin tuossa läpi sakemannin valikoimaa ja koitin katsoa missä akkuvehkeistä olisi about se mitä halutaan ja eniten tehoja. Tällainen tuli vastaan: http://www.thomann.de/fi/the_box_mba120w.htm

Ja tuohon sopivia kaiutinjalkoja, monenkin korkuisia minulla on firman puolesta tarpeeksi.

Vai olisiko parempi etsiä joku kahden kaiuttimen setti, tai joku arvokkaampi, tai jokumuumikä. En niin aktiivisesti toimi äänentoiston kanssa että ymmärtäisin tarpeeksi hyvin. Joku tällainen saattaisi kuitenkin olla perusteltu hankinta muuhunkin käyttöön ja mikä jottei miekkareihinkin sitten.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Raaka banaani

Quote from: Kyuu Eturautti on 22.09.2015, 16:43:09
Sanokaas äänentoistosta jotain tajuavat persoonat. Kelasin tuossa läpi sakemannin valikoimaa ja koitin katsoa missä akkuvehkeistä olisi about se mitä halutaan ja eniten tehoja. Tällainen tuli vastaan: http://www.thomann.de/fi/the_box_mba120w.htm

Ja tuohon sopivia kaiutinjalkoja, monenkin korkuisia minulla on firman puolesta tarpeeksi.

Vai olisiko parempi etsiä joku kahden kaiuttimen setti, tai joku arvokkaampi, tai jokumuumikä. En niin aktiivisesti toimi äänentoiston kanssa että ymmärtäisin tarpeeksi hyvin. Joku tällainen saattaisi kuitenkin olla perusteltu hankinta muuhunkin käyttöön ja mikä jottei miekkareihinkin sitten.
En kyllä näistä ulkohommista tajua mutta pohdin:

Jos isompi mielenosoitus, aggregaatti
http://www.motonet.fi/fi/kategoria/461/635770/Aggregaatit-ja-generaattorit

plus sitten siihen kiinni vahvistin sekä kajarit?

Semmosia ainakin näkynyt olevan. Kohtuu suuritehoisia vaikuttaisi ainakin noi vuokralaitteet olevan
http://pa-vuokraus.fi/
ja melkoisen kalliita vuokrata.

Akku pitää varmaan olla aika suuri jotta enempi tehoa lähtee pitemmän aikaa.

Josko näitä vihollistaistelijoita sotaa julistamaton mutta sotatoimia harjoittava Ruotsi junakuljettelee pohjoisen kautta  maahan nyt vielä pitemmän aikaa, mielenosoituksissa saattaa alkaa olla enempikin väkeä.

Ulkosalla kun tuulee jne. niin tehoja ehkä vaatii enempi, kuin mitä sisätiloissa.

Kyuu Eturautti

Minulla on vastaavaa kamaa kun PA-Vuokraus tarjoaa ihan omasta takaa firmalla, sähkökäyttöisiä. Lähinnä koitin hakea että olisi tällaisiin matalan kynnyksen miekkareihin sellaista ns. yhden laitteen ratkaisua, joka pesisi kuitenkin megaföönit. Onhan tuossakin mallissa linjalähtö että siihen voi sitten jatkaa lisävehkeillä jos haluaa. Ounastelen, että jos jotain kollektiivirahoitusta löydettäisiin puolet summasta, voisin puolet pistää omaan piikkiin, koska tuollaista vehjettä voisi hyödyntää myös muussa yhdistystoiminnassa aina silloin tällöin.

Aggregaatti voi olla voittajan valinta vähänkin isompiin setteihin, mutta sähköjutut menevät jo niin reilusti yli oman hatun että jätän ne asiansa osaaville.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Histon

Quote from: Bigot on 22.09.2015, 14:32:49
^^ Eroaisiko uutisointi, jos järkevät mamukriitikot eivät olisi lainkaan osallistuneet?

Eroaisiko uutisointi, jos jollain fasistisella keinolla fasistit olisi saatu pidettyä poissa paikalta ja vain järkevät mamukriitikot olisivat paikalla?

Jos tuonne paikalle ei olisi tullut muita kuin ne kymmenen nassea, ei tästä uutistakaan olisi revitty.  Tätä tapahtumaa mainostettiin Homman etusivulla, ja kourallinen hommalaisia (mukaan lukien Kyuu Eturautti jonka harkintaan olen tottunut luottamaan) haksahti menemään tuonne morjestusfestareille. Kuten jo sanoin, tässä oli vielä paljon isomman katastrofin ainekset kasassa. Luojan kiitos Immonen tai kukaan muukaan ison profiilin persu ei erehtynyt menemään.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Kaarin M

Minusta on perin hauskaa se että tiedän kaikkien mielenosoituksesta noin kirjoittavan valehtelevan. Nimittäin olin paikalla enkä ole mistään ole saanut lukea kuinka tyylikäs keski-ikäinen pariskunta oli saapunut mieltään osoittamaan sekä kannattavan rajojen kiinni laittoa. Myöskään hyviä käytöstapojamme ei olla mainittu eikä huomioitu. Mutta niinhän se taitaa olla että ihminen näkee sitä mitä haluaa...tai tuntee tutuksi ja omakseen ;)
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

b_kansalainen

Quote from: Histon on 22.09.2015, 21:51:15

Jos tuonne paikalle ei olisi tullut muita kuin ne kymmenen nassea, ei tästä uutistakaan olisi revitty.  Tätä tapahtumaa mainostettiin Homman etusivulla, ja kourallinen hommalaisia (mukaan lukien Kyuu Eturautti jonka harkintaan olen tottunut luottamaan) haksahti menemään tuonne morjestusfestareille. Kuten jo sanoin, tässä oli vielä paljon isomman katastrofin ainekset kasassa. Luojan kiitos Immonen tai kukaan muukaan ison profiilin persu ei erehtynyt menemään.

Media on kieltänyt persuilta osalistumisen tuomion uhalla. Immonen ei voi mennä enää ikinä minnekään, jossa joku mahdollisesti tuulettaa kainaloaan.

xor_rox

Quote from: Shemeikka on 21.09.2015, 18:52:38
Löytyisikö nuivia muusikoita tai yhtyeitä seuraavaan mielenosoitukseen soittamaan? Houkuttaisi väkeä ja tulisi eräänlainen "MeilläKIN on Unelma"- tyyppinen tapahtuma.

Mamba?

Fitna

Vihapuhegeneraattori, haluan puolustautua. Yksi ainoa syy välttää joutumasta skinien kanssa samaan kuvaan on työni. Olen jo nyt ottanyt harteilleni taakan olla työpaikkani ainoa maahanmuuttokriitikko joka on uskaltanut jotain sanoa ääneen. Mykkiä tiedän muutaman. En milloinkaan lipsauta lauseissa mitään halventavia termejä, osoita vihaa tai halveksuntaa ja silti, kaikista hyvin varovaisista kieli keskellä suuta mietityistä argumenteista huolimatta olen kuulema natsi. Eräs työtoverini, joka on muslimi, ei enää tervehdi ja huomaan miten ihmiset aiheesta silloin harvoin kun puhuvat, saattavat aloittaa lauseensa "minä en ole rasisti.." ja samalla nyökätä tai vilkaista minuun päin. Olo on välillä tosi kurja enkä halua kommentoida yhtään mitään päiväkausiin. Jopa kadun, että ikinä ilmaisin ääneen huoleni tästä aiheesta. Että pelkään kotimaani puolesta. Olin ajattelematon.

Mutta, vaikka miten asiaa kääntelen, en voi olla muuta mieltä ja aion jatkaa asiallista keskustelua vaikka se tarkoittaisi leimaa otsaani. Tunnen, että olen oikealla puolella. Mutta se, että naamani bongattaisiin somessa, taustalla joku perkäleen nasse käsi ojossa? Se vesittäisi kaiken, mitä olen puhunut ja toistanut toistamasta päästyäni, ettei tällä mielipiteellä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Ei taviksen tajua sitä, minkä me tajuamme, että maailmassa on monella hullulla sama mielipide kuin minulla tai sinulla mutta siihen ne yhtäläisyyden jääkin.

Katsoin jonkun pätkän uudestaan youtubesta ja tuli kyllä hyvä olo heti sen ensimmäisen eläkeläisrouvan puheen jälkeen. Aloin katumaan uudestaan sitä, etten mennyt mukaan.  8)

Unelma Sirpaleina

Tässä hieman video materiaalia eri mielenosoituksista.

Pelkkää videota Helsingistä.
A Demonstration Against Refugees in Helsinki, Finland on September 19 2015
https://www.youtube.com/watch?v=Z8LSMOI66Hk

Russia Today, Kyyulta muutama sana myös.
Finland: Anti-migrant, anti-Islam demo hits Helsinki
https://www.youtube.com/watch?v=E-dcOOJB3a0

Pelkkää videota Torniosta.
Torneå (Finland) Rajat kiinni - Patriots in Finland demonstrate against open borders
https://www.youtube.com/watch?v=wUH-iCKBW38

Presstv Iran Torniosta. Anti-refugee protesters gather in northern Finland, calling for border closure
https://www.youtube.com/watch?v=DSrj0ezK6ZA

Kommentit myös lukemisen arvoisia, lähes 100% nuivaa. Unkarista tulee paljon kannustusta ;D
"France will not only be invaded by the aggressors from the outside, but will also be conquered from within as a result of collaborative forces and other forces..specifically Islam, which will be this force working from within."
Billy Meier, 1987
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Henoch_Prophecies

Eino P. Keravalta

Olinpa tuolla minäkin, viime tingassa miltei hengästyneenä saapuneena.

Kirjoitan raborttia vasta nyt, koska olin viikon lomalla Isla del Bananas-kohteessa.

Tämä oli toinen mielenosoitus, johon olen osallistunut. Ensimmäinen oli Lutkamarssi jokunen vuosi sitten. Tähän historialliseen marssiin en ehtinyt valmistautua kyltillä. Jos olisi ollut aikaa rakentaa kyltti, siinä olisi lukenut vaikkapa 'kansainvälisyyden puolesta monikultturismia vastaan' tai 'missä on vastuu suomalaisista?' tai 'yhdestä turvapaikanhakijasta aiheutuu miljoonan euron kustannus veronmaksajille'.

Kun pujahdin ihmisjoukkoon ja hetken kuuntelin puheita, minulle tuli lämmin ja turvallinen olo: seisoin siinä keskellä kanssaihmisiä, jotka jakoivat huoleni paitsi lastemme tulevaisuudesta ja Suomen kohtalosta, myös yleisemmällä tasolla demokratiasta, sananvapaudesta ja ihmisoikeuksista. Tuo lämmin henki korvasi sen, että ulkoiset puitteet olivat kieltämättä vaatimattomat: meillä ei ollut käytössämme koko mediakoneistoa, moraalisäteilemään pyrkiviä julkkiksia tai Ylen rahoja. Ehkä juuri tuollaisen päälleliimatun lipevyyden puuttumisen vuoksi tilaisuus oli aito ja ihmisiä todella yhdistävä.

Puhujia oli monenlaisia. Monet puhuivat viisaasti, jotkut karkeasti. Kannettiin aiheellisestikin huolta maamme taloudesta ja vähäosaisten tulevaisuudennäkymistä. Katsottiin, että suomalaisilla on oikeus vallita omassa maassaan ja elää omaa kulttuuriaan, kritisoitiin EU:ta ja valheellista lehdistöä.

Eräs puhumassa käväissyt kertoi, että hän 'vihaa neekereitä'. Itse en vihaa heitä, mutta tunnustan, että puhujalla on oikeus ajatella, kuten haluaa sekä myös oikeus ilmaista ajatuksensa. Kuitenkin tuollaisten kannanottojen ilmaisu on täysin hedelmätöntä ja antaa vielä väärän käsityksen monelle koko asiasta: kyse ei ollut mielenosoituksesta vihan puolesta. Se oli mielenilmaus rakkauden puolesta, rakkauden, joka kohdistuu länsimaisiin arvoihin, globaaliin monikulttuuriin, kansojen itsemääräämisoikeuteen, lastemme hyvään tulevaisuuteen ja rikkaaseen kulttuuriimme unohtamatta, että se oli kannanotto myös lasten, naisten, juutalaisten, seksuaalivähemmistöjen ja eläinkunnan oikeuksien puolesta.

En voinut olla liikuttumatta kyyneliin saakka, kun puhumaan nousi veljeskansamme edustaja, kypsään keski-ikään ehtinyt mies, joka Eestin valtavaa lippua kannatellen toi terveisensä meille suomalaisille. Hän ymmärsi, mitä on totalitarismi ja miten tärkeää on se, että kansa saa itse hallita itseään. Tämä tyylikkäästi harmaantunut herrasmies ymmärsi, että kansojenvaellus ja monikultturismi ovat eurooppalaisten kansojen vankiloita, kansojen, joiden raunioille ollaan pystyttämässä uutta Neuvostoliittoa!

Kun pieni, mutta sinnikäs kulkueemme lähti liikkeelle ja marssi halki katujen, en voinut olla tuntematta iloa ja ylpeyttä siitä, että sain olla mukana jossakin tärkeässä ja historiallisessa. Kun islamismin aiheuttamien sisällissotien ja monikultturisteja vastaan nostetun 'uuden Nürnbergin' oikeudenkäyntien jälkeen lastenlapseni kysyvät minulta, mitä minä tein vapauden ja ihmisoikeuksien puolesta totalitarismia vastaan, voin ylpeänä vastata, että minä olin tuolla marssimassa, vaikka koko valtiovalta oli meitä vastaan, vaikka koko media leimasi meidät hirviöiksi ja vaikka koko politiikan kenttä käänsi meille ihmisyyden puolustajille selkänsä!

Mitään rähinöitä en nähnyt. Varsinaisia känniläisiä en nähnyt, itsekin olin selvänä liikkeellä. Kaikki sujui mukavasti lukuunottamatta niitä kahta vihaa täynnä olevaa henkilöä, joiden näin Aleksanterinkadulla näyttävän meille humanisteille keskisormeaan. Minulle tuli sääli noita vihaajia kohtaan, sillä heidät oli koneisto aivopessyt eivätkä he ymmärtäneet, että me tässä marssimme myös heidän ihmisyytensä ja lastensa tulevaisuuden puolesta.

Ensi kerralla meidän lukumme on oleva vielä suurempi! Yhä useampi rohkenee osallistua, sillä Suomi kulkee kaiken aikaa karmealla tavalla väärään suuntaan kohti tuhoa, väkivaltaa ja köyhyyttä, oman kansansa murhaa. Toivottavasti monet tulevat perheineen ja tekevät etukäteen kylttejä, joista asia on suoraan nähtävissä ilman, että HS tai muu valhekoneisto pääsee vääristelemään tapahtumaa.

Kun itse pääsin kotiin, olin melkoisen tyrmistynyt siitä, että HS kertoi kyseessä olleen äärioikeiston marssin! Minulla ei paikanpäällä ollut mitään havaintoa äärioikeiston marssista - kyseessä oli suomalaisten hätähuuto oman elämänsä ja oikeuksiensa puolesta. Ja itsekin olen äärivasemmistolainen!

Ensi kertaan siis, hyvät ystävät, niin vanhat kuin uudetkin!

Jo nyt tiedämme, että voitto on meidän, mutta se vaatii uhrauksensa.

Kiitokset kaikille marssiin osallistuneille!

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 27.09.2015, 13:47:36
Tämä oli toinen mielenosoitus, johon olen osallistunut.

Hittolainen sentään! Eino taas tyhjensi kategorisen pajatson ja pyyhki pöytää surevereenilla imperatiivilla!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

JT

Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)