News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomalaisten miesten kansallinen iltalenkkifoorumi?

Started by AngleHedd, 08.10.2015, 20:34:10

Previous topic - Next topic

AngleHedd

Onko tämmöinen jo?

Jos ei ole, niin olisiko syytä perustaa?

Saisi sovittua miehille iltahämäriin hyvää lenkkiseuraa jonka tiimoilta voisi totutella omaa koiraa muihin koiriin, vaihtaa metsästyskuulumisia, polttaa ylimääräistä kehonrasvaa ja luoda uusia ystävyyssuhteita paikallisten gubbejen kanssa.

Vähän niinkuin "Naisten kymppi", mutta jatkuvaa meininkiä.

Tämänlaista kansanterveyteen kohdistuvaa kansantaloudelle vain ja ainoastaan positiivista aktivismia vastaan kenelläkään ei pitäisi olla mitään nokankoputtamista.

Foorumille olisi helppo luoda kunta-/kaupunki-/kaupunginosakohtaisia alueita sitämukaa kun innokkaita ilmestyy.

Yes? No? Maybe?
Bastion Europa

Mr.Reese

Lapin kansassa tänään juttu iltalenkkiporukasta. Linkkausaloitukseni sensuroitiin.
Edit: Niin, se koko stoori Muron rikastusketju, sivu 4999.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Gunnar Hymén

kyllä minä voisin tämmöiseen lähteä, tarvis tiputella 20-30kg painoa. en vaan metsästä enkä omista koiraa mutta paskaa osaan jauhaa ja näyttää hassulta tuulipuvussa ja kävelysauvoissa
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Mietintämyssy

Hmm, jotenkin Tom of Finland -vibat tulee tästä mutta se lienee vain kieron huumorintajuni syytä. Hyvä vain, jos immeisiä innostetaan liikkumaan!

Nuivake

"Suomaisten miesten"

Kuulostaa turvejunttien touhulta.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Sosiaalinen konstruktio

He, järjestetään tapahtuma, jossa raavaat miehet matkustavat junalla halki suomen ja keskustelevat!

AngleHedd

Quote from: Nuivake on 08.10.2015, 20:38:35
"Suomaisten miesten"

Kuulostaa turvejunttien touhulta.
Ok. Olkoon vaikka Iltalenkkifoorumi sitten.
Ei se naisten mukanaolemisesta ainakaan huononisi.
Päinvastoin.

Jätän nää mun pallit tähän.
Potkikaa kun siltä tuntuu. :facepalm:

Neighbourhood watch meiningeillä vaan tuntuu olevan vähän huono kaiku tässä maassa.
Bastion Europa

Leso

Quote from: Haukka on 08.10.2015, 20:42:46--- arvostelee puuroa yhdessä, jos ulkomaiset pystyy niin kyllä mekin. ---

Minä mielihyvin keitän puuron, niin pääsette fiiliksiin ja symppiksiin matujen kanssa.  :)

Mä voin myös järjestää puuron, mutta se onkin mun erityisalaa.  ;D

Elä nyt AngleHedd kaikkee ihan niin vakavasti ota.
Mun mielestä sun ehdotus on hyvä.
Ja niin se on poikienkin mielestä. Ne ei vaan kehtaa myöntää sitä.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

AngleHedd

LOL
Sorry.
Ei ollut tarkoitus mitään "swamp thing" kerhoa ehdottaa.

Haen takkini...
Bastion Europa

Leso

Hyvä!
Senkusta jätätte naisenne, äitinne ja siskonne raiskattaviksi ja eläviltä poltettaviksi, kun ei oo munaa ees koiraa ulkoiluttaa.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

AngleHedd

Signing out.
Jätetään Odinin Poikien huoleksi.
Bastion Europa

kgb

Quote from: Sosiaalinen konstruktio on 08.10.2015, 20:47:01
He, järjestetään tapahtuma, jossa raavaat miehet matkustavat junalla halki suomen ja keskustelevat!

Itse arvostaisin sellaista "Saimaa-Ilmiö"-henkistä häppeninkiä.

Mutta joo, eiköhän tämä ehdotus nyt tullut ns. nähtyä.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.