News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-10-06 YLE: A2 Pakolais-ilta

Started by Luotsi, 23.09.2015, 01:20:56

Previous topic - Next topic

Artisti

Tulkki saisi kyllä itse opetella suomea ennen kuin alkaa tulkkaamaan muita. Mutta palkka juoksee kuitenkin so why worries

Kallan

Ennen nämä "pakolaiset" olivat voimavara ja rikkaus. Jos nämä "pakolaiset" ovat voimavara ja rikkaus niin miksi YLE:n pitää alkaa puhua yhtäkkiä "pelosta" ja "sen purkamisesta"?

P.S. Miksei tätä monikulttuuri-ideologiaa voinut yksinkertaisesti testata jossa protoyhteiskunnassa autiolla saarella vaikkapa 70v ja katsoa mikä on lopputulos?

ämpee

Quote from: Seiväs-Seppo on 06.10.2015, 21:14:56
Quote from: Nuivake on 06.10.2015, 21:05:23
Ei tuo "suomalaistunut" somppuli osaa vieläkään puhua selvästi, vaikka ollut Suomessa jo neljännesvuosisadan.

Ei osaa Halla-ahokaan, vaikka on asunut koko ikänsä Suomessa.

Ei ole Mestarin vika jos sinulla on kuulossa vikaa, tai ymmärryksessä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Mehud

Emme voi syyttää kaikkia maahanmuuttajia raiskaajiksi. Eihän Karl Fazerkaan raiskaillut pitkin puistoja, vaan loi ahkerasti uraa, joka sai vankan sijan Suomalaisten miesten sydtuopeissa.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Bienveillant

Ei tätä kyllä ihan selvin päin pysty katsomaan...tulisko muilta kanavilta mitään?
Sohvaltahuutelija

Micke90

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.10.2015, 21:05:07
Pystyin katsomaan  11 sekuntia.

Itse olen pitänyt kiinni päätöksestäni olla katsomatta kyseistä roskaa.

Aukusti Jylhä

Quote from: Micke90 on 06.10.2015, 21:21:18
Quote from: Lalli IsoTalo on 06.10.2015, 21:05:07
Pystyin katsomaan  11 sekuntia.

Itse olen pitänyt kiinni päätöksestäni olla katsomatta kyseistä roskaa.

Älkääs nyt, tämä on perkeleen nuivistavaa matskua. Eerola kyllä jarruttelee ihan turhia...?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Artisti

Hyvä Juho!!!! Hyvä puheenvuoro Eerolalta, mainitsi vokkien asukkaiden keskinäioset tappelut. Sanoi myös, että perheenydistämisiä kiristetään. Sanoi myös hintalapun 15000 euroa vuodessa per pakoloinen.

Sanoi myös ettei saa yleistää myöskään toisinpäin, kun somaliyrittäjä kertoi, että hän ainakin maksaa veroja  ;D

Juholta rutinuivaa kommentointia

Bienveillant

Toi Emma Kari on vaan PAHA ihminen, ei muuta voi sanoa. Ei ole kauas omena puusta pudonnut...
Sohvaltahuutelija

MurtoLujuus

Miten ihmeessä Eerola sai puhua noin kauan. Joku undercover nuiva taklas tuottajan?

Zarquon

Eerolalla on oikea strategia: kun annetaan puhua, niin puhutaan niin paljon faktaa kuin mahdollista.

Ja heti perään toinen hyvä puheenvuoro, jossa käännettiin tämä yleistämisen logiikka suviksia vastaan.

Nissemand

Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Bigger-John

Lahti-Saloranta

Quote from: Kallan on 06.10.2015, 21:20:00
P.S. Miksei tätä monikulttuuri-ideologiaa voinut yksinkertaisesti testata jossa protoyhteiskunnassa autiolla saarella vaikkapa 70v ja katsoa mikä on lopputulos?
Sitähän on testattu mm Afrikassa, Irakissa ja Syyriassa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

valtakunnanpärkhele

Somali-yrittäjä heitti 'faktat' tiskiin, Somalit ei aiheuta lisää kustannuksia.  :facepalm:
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Hamsteri

-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

JEE

Eerola *erkele tykittää ja osuu ja uppoaa niin, että kohisee!!!  ;D

MurtoLujuus

Ei helvetti... nyt sataa laariin. Huippuosaaja osaa sanoa mitään.

Lumiukko Jeti

Täytyy nostaa hattua teille jotka pystytte tuota katsomaan. Itse en pysty vaikka ko. lafkaa olen pakotettu omalta osaltani rahoittamaan.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

Kaarin M

Missäs on järjestetty mielenosoituksia turvapaikanakijoita vastaan? Itse olen osallistunut Rajat Kiinni tapahtumiin. Toimittelija puhuu suorastaan paskaan.
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Blanc73

Mitä Eerola sanoi? Ylen ajankohtaisohjelmat ovat boikotissa, joten... :)
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Yhteisöjäävi

Quote from: Lumiukko Jeti on 06.10.2015, 21:26:31
Täytyy nostaa hattua teille jotka pystytte tuota katsomaan. Itse en pysty vaikka ko. lafkaa olen pakotettu omalta osaltani rahoittamaan.
Huumorin kannalta, huumorin kannalta...

Kim Evil-666

Quote from: JEE on 06.10.2015, 21:26:15
Eerola *erkele tykittää ja osuu ja uppoaa niin, että kohisee!!!  ;D

Valitettavasti tuohon vastapuoleen ei kyllä osu eikä uppoa yhtään mikään. Ainoa mikä uppoaisi on se mitä en tässä kehtaa sanoa. >:(
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

nonoo

Ahhahhaa, toimittaja vittuuntui kun mamu ei alkanutkaan haukkumaan  toivotusti suomalaisia.

Aukusti Jylhä

Quote from: Blanc73 on 06.10.2015, 21:27:23
Toivottavasti joku osaava tekee kokoelman Youtubeen, oli aika kova.

Alussa pieni jäätyminen, mutta heti kun ehdin sitää ihmettelemään, niin herra laitto täyslaidallisen.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Nuivake

YLE moderoi vihapuhetta kaikesta maahanmuuttoon liittyvästä keskustelusta.
"Vihapuhe" on todennäköisimmin faktoja.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Zarquon

Quote from: Blanc73 on 06.10.2015, 21:27:23
Puhuttiin yleistämisen vaaroista. "Jos yksi pakolainen perseilee, niin kaikki ovat pahoja". Eerola korosti, että tilastot vain ovat esimerkiksi somalien osalta erittäin valitettavia. Tämä on totuus. Korosti, että ei anneta studiossa istuvan yksittäistapauksen (suomalaisia ja mamuja työllistävän yrittäjän [Somaliasta?]) hämärtää isoa kokonaisuutta.

Artisti

Juho Eerola: "Kyllä minuakin on uhkailtu, juuri eilen puhelimeeni oli jätetty viesti, että saat kuulan kalloosi..."

Ei ehtinyt sanoa lausetta loppuun, kun naistoimittaja alkoi puhumaan päälle "No nyt me heitetään noppaa..."  :facepalm:

KariQVA

Somaliyrittäjällä vahvaa suorittamista. Koska hän työllistää ihmisiä, somalit eivät aiheuta Suomelle ylimääräisiä kustannuksia, vaikka yli 60 % somaleista on työttömiä. Näiden keskustelujen ongelma on se, että vastapuoli on tai tekee itsestään tyhmiä.

Eerolalle plussat. Faktoja pöytään ilman mitään kiihkoilua ja myös tunnustusta silloin, kun se on paikallaan.

Kaarin M

hahhahahahah...noi vihatekstit on vissiin haettu mielisairaalasta? Missäs on rasisti, natsi, fasisti syytökset? Eerola hyvin kertoin millaisia uhkauksia hän saa.
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa