News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-01-30 HS: 15 tuntia ajantappokeskuksessa

Started by B52, 30.01.2016, 02:26:51

Previous topic - Next topic

L. Brander

Quote from: Bienveillant on 30.01.2016, 12:04:22
Mahtaa olla Irakin pojat ihmeissään kun Suomeen tullessaan joutuvat mokutätien tiukkaan syleilyyn ohjattuine leikki- ja lauluhetkineen. Verkkokalvoilleni on ikuisiksi ajoiksi piirtynyt kuva videonpätkästä viime vuoden lopulta, jossa punaposkinen, innostunut mokutäti laulatti "joulu on taas, joulu on taas, kattilat täynnä puuroo"-joululaulua 20-40-vuotiaiden iRak miestesten katsellessa epäuskoisella WTF-ilmeellä tädin innostunutta laulantaa. Priceless, ja niin kuvaavaa tästä nykyisestä painajaisesta joka ei tunnu päättyvän koskaan.

Minä olen ihan oikeasti hiukan huolissani näiden tulijoiden puolesta. Miten kenenkään psyyke voi kestää näitä lässyttäviä ämmiä? Asiasta on olemassa se yksi klassikkovideo herätyksestä VOKissa. Siksi kai viinaa, kukkaa ja somalialaista salaattia kuluu noissa porukoissa.

Pikakäännytykset käyntiin! Johan muutama tuhat on lähtenyt ihan vapaaehtoisesti takaisin Lähi-idän "kauhuihin..." Mutta antaisi noiden olla rauhassa odotusajan. Aikuiset miehet laulaa lastenlauluja ja niitä roudataan jonkun tärähtäneen ämmän johdolla hoploppiin. Joutuvat varmaan kävelemään käsi kädessä ettei lässyttävä kanaemo hukkaa mussukoitaan.
Dystooppinen salamasota

onni4me

Minä taas ihmettelen sitä, että aikuisia ihmisiä täytyy aktivoida. Itse olen matkustellut paljonkin ja vaikka olin usein aika rahaton, niin jonkun matkaoppaan tai maasta kertovan kirjasen sai divarista tai muualta pikkurahalla. Meinaan, että mua ainakin kiinnostaisi, mihin olen tullut, maan historia ja sen sellainen.

Ja jos joku nainen (sanotaan nyt sen rumemman sanan asemasta) rupeisi lallattamaan jotain lastenlauluja, niin en kyllä samassa huoneessa kauaa viihtyisi.  :facepalm:

Tuollainen passiivisuuden aste kielii joko siitä, että kyseessä ovat idiootit, jotka eivät koskaan ole persettään pyyhkineet itse tai sitten siitä, ettei voisi vähempää kiinnostaa satelliittikanavia, ilmaista asumista ja ruokaa sekä perheen saapumista odotellessa. Veikkaan jälkimmäistä.

Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

zache

Itseäni oikeastaan kiinnostaisi kuulla näkemyksiä siitä, että mitä jengin mielestä VOKissa olijat saavat sitten tehdä? Kommenttien perusteella suurin piirtein sekin, että käyvät kalassa, marjassa, luovat lunta jne on saanut vastalauseita ja yli kolmen ihmisen kokoontumisetkin tuntuvat olevan huonoja juttuja.

Harry Haller

Jään vielä haaveilemaan siitä päivästä, kun joku tervejärkinen toimittaja tekisi vastaavanlaisen maamme päättäjiä heräämään ravistelevan lehtiartikkelin tästä mielipuolisesta sirkuksesta.

MW

Quote from: zache on 30.01.2016, 13:36:05
Itseäni oikeastaan kiinnostaisi kuulla näkemyksiä siitä, että mitä jengin mielestä VOKissa olijat saavat sitten tehdä? Kommenttien perusteella suurin piirtein sekin, että käyvät kalassa, marjassa, luovat lunta jne on saanut vastalauseita ja yli kolmen ihmisen kokoontumisetkin tuntuvat olevan huonoja juttuja.

Yli kolmen ihmisen kokoontumisia kutsutaan usein joukkoraiskauksiksi, näiden ollessa kyseessä.

Sibis

Käpy..:"Tuo, että valtaosa jättää keskuksen tarjoaman ruoan syömättä, ei ole välttämättä ihan pikku juttu sekään. Jutunaihe journalistille jo ihan itselleen. Todennäköisestihän sama kaava toistuu muissakin vokeissa ympäri Suomea. Mutta siis.... Unelmatoimittelijaa ei pienet epäkohdat vaivaa."

Auttaisiko jos kerrotaan, että syömätön ruoka menee sitten SIKOJEN ruuaksi(tai Hurstin jakeluun)?

Nicorrette ja tupakki? Kuka nuo maksaa?
Mulla ei ole varaa noihin :'(

Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Finka

Harjoittaa algebran tutkimusta. Tuota arabien ikiaikaista taitoa.

Saksia matonkuteeksi alkuperäiseen käyttöönsä kelpaamattomat lahjoitustekstiilit ja virkata mattoja oman viihtyvyyden parantamiseksi. Myös tekstiilien kustomointi sopivammaksi on tervetullutta toimintaa.

Lunta saa luoda ja oman elinalueensa siivota! Niin ja lähialueen pusikot raivata vesurilla (maanomistajan luvalla). Harvemmin on vain mediassa ollut juttua kuinka maahanmuuttajat ovat koko talven tai koko keskuksessa asumisen ajan luoneet lunta. Epäilemme vain pahasti kyseessä olleen mediatempaukset, jotka järjestää suomalainen auttamiskoneisto.

Rakennusinsinöörit voivat myös tehdä mitä upeimpia rakennelmia lumesta. Ehkä meidän sitten ei tarvitse ostaa taidetta Guggenheim-säätiöltä. Win-win.

"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

MW

Laittaa oman ruokansa, siivota omat jälkensä, huoltaa meidän kiinteistömme, joissa illmaiseksi asuvat, tekemistä piisaa.

Mutta ei, kaikki kannetaan eteen, ja sitten valitellaan että aavikkoprinsseillä ei ole tekemistä. Ellei joku SPR-täti sitten ryhdy lemmekkääksi.

Humppapappa

Otanpa uuden kannan tähän surkeaan saagaan: Tässähän on oikeastaan eräänlainen sankari: Se vokin ainoa vesseli, joka ... tekee jotain. Jos pitäisi joku rajanveto tehdä siihen, keitä hyväksytään tänne, niin yksi voisi olla ... "oma-aloitteisesti lähti kielikurssille" .. Tältä pohjalta karsiutuisi lähes koko lauma.

Kaikki muut kiskovat kessua ja nukkuvat keskellä päivää odottaen seuraavaa ilmaista ateriaa, joka ei - ins allah - saa sisältää muuta, kuin kiduttamalla tapettua hal-al elukkaa, tai muuten kutsutaan rauhan uskonnolle ominaisesti poliisit valmiustilaan.

Sydämistynyt

Quote from: räsänen on 30.01.2016, 07:27:40
QuotePiiskaavaa sadetta, kylmää, nälkää, likaa, väsymystä, pelkoa, inhoa, kipua, ikävää ja ahtaita, epämääräisiä kuljetusvälineitä.

Eikä ainuttakaan turvallista maata josta voisi hakea turvaa kunnes ählämi saapui ihan sattumalta paikkaan nimeltä Suomi.

On näillä tarinat. En pysty edes lukemaan koko juttua kun alkaa vi*uttamaan tuommoinen kusetus.

Ja vielä kävellen halki noiden kaikkien turvattomien Euroopan maiden...

Mr.Reese

Mitäs heitti paperinsa välimereen. Olisi saanut pelata bilistä, kun sotilaspassi olisi ollu fickassa.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Kari Kinnunen

Itseäni oikeastaan kiinnostaisi kuulla näkemyksiä siitä, että mitä jengin mielestä VOKissa olijat saavat sitten tehdä?

Lähteä kotiinsa, mieluiten jo eilen.

Blanc73

Hesarin ja YLEn kornit mokutustarinat ovat kyllä omassa kastissaan. Journalismin pohjakosketuksia.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

oinas

Voi tuota valitusvirttä. Sinne on vaan tyttöystävä jätetty, joka on nyt kai toisen miehen vaimo. Voi surkeus! Ei tuollaista satua usko erkkikään. Minä enemmän näitä lukee, sitä epäuskoisemmaksi tulee. Millaiseen paratiisiin nämä herrat luulivat oikein tulevansa? Ainakin tukka näyttää olevan tärkeä asia, lakkapullot ja geelit, hiusmuoti viimeistä huutoa.  :facepalm: