News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-09-08 MTV: Bussikuski räpläsi kännykkää ratissa – joutuu maksamaan 18 000

Started by Maailmanmies, 08.09.2015, 14:47:39

Previous topic - Next topic

JEE

Avaisitko hieman enemmän tuota uutista, sillä uskontoni kieltää tällä hetkellä minua avaamasta MTV.n linkkiä (ja muita p*skasivustoja siinä sivussa)!

koli

Mörökölli

Sitruunamelissa

Quote from: JEE on 08.09.2015, 14:52:27
Avaisitko hieman enemmän tuota uutista, sillä uskontoni kieltää tällä hetkellä minua avaamasta MTV.n linkkiä (ja muita p*skasivustoja siinä sivussa)!
QuoteTaustalla on kesäkuussa 2014 sattunut tapaus, jossa bussikuski oli ajanut tyhjää linja-autoa ja pudottanut matkapuhelimensa lattialle. Mies kumartui noukkimaan puhelinta ja ajoi bussin ojaan. Bussi vaurioitui pahasti.

Turun Sanomien mukaan mies kertoi nostaneensa puhelimen, jotta se ei luisu poljinten alle. Bussin videotallenne näytti kuskin nostamisen jälkeen irrottaneen molemmat kätensä ratista ja kiinnittäneen huomionsa kädessään olleeseen kännykkään.

Turun Sanomien mukaan yrityksen edustaja kertoi kyseisen kuskin aiheuttanen busseille neljä onnettomuutta vajaan vuoden aikana.

Yhtiön mukaan ojaan ajaneen kuljettajan vahinkoherkkyys oli ollut monikertainen muihin kuskeihin verrattuna.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi miehen törkeästä liikenteenvaarantamisesta 60 päiväsakkoon ja määräsi kuskin maksamaan linja-autoyhtiölle 25 000 euroa. Summaa soviteltiin lehden mukaan noin kolmasosalla.

Kuljettaja valitti asiasta hoviin, joka piti tuomion voimassa, mutta laski korvaussumman 18 000 euroon.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/ts-bussikuski-raplasi-kannykkaa-ratissa-joutuu-maksamaan-18-000-euroa/5300148
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

koli

Mörökölli

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary