News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Nuiva boikottiketju

Started by Möhömaha, 05.09.2015, 15:45:05

Previous topic - Next topic

Alabama

#210
Saksan Wetzlarin kaupungissa Ikea luovutti parkkipaikkansa islämilaisjärjestöille, jotta nämä voisivat järjestää uskovaisille Ramadanin päättymisjuhlan.
 
IKEA on nelinkontin rähmällään islamin edessä ja uneksii monikulttuuriutopiasta...

Mainoslause IKEA 2020 kuvastosta, jossa näyttää yli puolet kuvissa esiintyvistä henkilöistä olevan afrikkalaisia. Lopuista suuri osa lähi-idän väkeä.

,,IKEA x ZZZ
Maailma tarvitsee ihanampia, virkistävämpiä yöusia. Ja kaikilla pitää olla mahdollisuus nauttia hyvistä unista. Niinpä julistamme, että uskomme:"


https://www.giessener-allgemeine.de/hessen/hunderte-muslime-ikea-parkplatz-dieses-foto-geht-welt-13779338.html


^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

Urban Moving Systems

Ben & Jerry's jäätelö. Nimet yrityksen takana ovat Cohen & Greenfield.
[tweet]1267875868673794048[/tweet]

Riukulehto

Malacon tuotteet lähti boikottiin.

Quote from: Ville Tavio
Tähän kiteytyy Suomi vuonna 2020.
Suomesta ulkomaiseen valmistukseen siirtynyt makeinen juhlistaa 50-vuotispäiviään uudella kotimaisella kielellä.
Asioiden tietää olevan huonosti kun kaupan hyllyt alkavat näyttää tältä.
https://www.facebook.com/tavio.ville/posts/10221001796748617
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Murkula

Quote from: Riukulehto on 22.10.2020, 21:19:35
Malacon tuotteet lähti boikottiin.

Quote from: Ville Tavio
Tähän kiteytyy Suomi vuonna 2020.
Suomesta ulkomaiseen valmistukseen siirtynyt makeinen juhlistaa 50-vuotispäiviään uudella kotimaisella kielellä.
Asioiden tietää olevan huonosti kun kaupan hyllyt alkavat näyttää tältä.
https://www.facebook.com/tavio.ville/posts/10221001796748617
Mitä makeisvalmistajia ja tuotteita jää pian enää jäljelle? Kävin chekkaamassa Pandan sivuja, niin eiköhän sielläkin tullut kaikenmaailman vegaanihumppa naamalle.

Palaan vanhaan argumenttiini siitä, että nämä ovat vain seurauksia. Jos te oikeasti haluatte jotain boikotoida, niin boikotoikaa mediakonserneja kuten ketjun alkuaikaan kirjoitettiin. Vittuilkaa jokaiselle joka lukee jossain iltalehdyköitä, siitä tässä pitää tehdä sosiaalisesti epähyväksyttävää.

Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Jorma M.


Vierailin taloudessa missä tv-mainoksia näkyi koko ajan.

Hämärän mielikuvani mukaan neekeri ainakin seuraavissa:

Lumene, Kalevala-koru, Stockmann, Specsavers, OP, Monster, Suomen Leijonat / Dplay, Oikotie, If ja jokin pikkulasten jääkiekkoharrastushomma
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kauko-Aatos

Nykyään on pakko laittaa neekereitä mainoksiin. Muuten soi puhelin ja joku neekeri (esim. vihreiden varapuheenjohtaja) soittaa ja vaatii ilmaista polkupyörää tai vastaavaa. Kun mainos ei ole tarpeeksi monimuotoinen.
Kyse on siis pelosta.
"Keskustan hallintovaliokuntaryhmän kanta al-Holin leirillä oleviin suomalaisiin on selkeä. Emme hyväksy massapalautuksia, myös lasten osalta tilanne harkittava tarkkaan. Vapaaehtoisesti kalifaattiin lähteneet ovat itse kohtalonsa valinneet. Jääkööt sinne". King in the North. Defender of Lapland, Mikko Kärnä (kesk.)

HDRisto

Quote from: Jorma M. on 19.11.2020, 17:12:45

Vierailin taloudessa missä tv-mainoksia näkyi koko ajan.

Hämärän mielikuvani mukaan neekeri ainakin seuraavissa:

Lumene, Kalevala-koru, Stockmann, Specsavers, OP, Monster, Suomen Leijonat / Dplay, Oikotie, If ja jokin pikkulasten jääkiekkoharrastushomma

Olikohan se juuri Lumene, minkä mainoksessa somalin näköinen nainen rasvasi naamaansa todeten jotain sinnepäin (en noteerannut ihan tarkasti) että "meillä suomalaisilla on sellainen iho joka tarvitsee..".

Jaska Pankkaaja

Olen ostanut paljon vaatteita Kekäleestä. En osta enää: Canada Goose, mallit.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jack

Oikotie -rotupropagandalehti putoaa roskikseen kuljettuaan 20 metrin matkan postilaatikosta. Kyseistä paperisaastetta käsitellään tietysti kumikäsineillä niin kuin asiaan kuuluu. Roskiksen kuuluisi olla heti postilaatikon vieressä, niin tuon tyyppisen jätteen hävittämisessä pääsisi helpommalla.

https://i.ibb.co/7ktTGGL/Screenshot-2018-03-30-at-12-41-09.png
https://i.ibb.co/x5yXNXW/Screenshot-2018-03-15-at-10-51-46.png
https://i.imgur.com/EDMv0Xm.jpg

qwerty

#219
Tyly mutta tehokas keino on assosioida jokainen neekereillä mainostava tuote -> neekerituotteeksi!

Jos haluavat ottaa neekerit pääasialliseksi kohderyhmäksi, niin meille hommalaisille kyseinen tuote on = väestöräjähdyksen kannattamista = ilmastotuhoa = kansanvaihdon kannattamista = suomalaisuuden vastaisuutta.

Tästä perheestä menee tasan nolla euroa kyseisille toimijoille!
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Murkula

Quote from: Jack on 19.11.2020, 19:35:36
Oikotie -rotupropagandalehti putoaa roskikseen kuljettuaan 20 metrin matkan postilaatikosta. Kyseistä paperisaastetta käsitellään tietysti kumikäsineillä niin kuin asiaan kuuluu. Roskiksen kuuluisi olla heti postilaatikon vieressä, niin tuon tyyppisen jätteen hävittämisessä pääsisi helpommalla.

https://i.ibb.co/7ktTGGL/Screenshot-2018-03-30-at-12-41-09.png
https://i.ibb.co/x5yXNXW/Screenshot-2018-03-15-at-10-51-46.png
https://i.imgur.com/EDMv0Xm.jpg
Olisikohan tähän jotenkin mahdollista saada jokin vaihtoehto. Nimittäin tuon oikotien työhakupalsta on sellainen jota on joutunut käyttämään, kun kaikki alan paikat eivät tahdo olla julkaistuna tuolla. Esim. Monsterista tuntuu puolet ajan puuttuvan kiinnostavia paikkoja.

Tietysti selailen mainokset ja seurannat umpiblokattuna, mutta jos jollain on sanoa kokemusta jostain muusta/paremmasta työpaikkakeräimestä, niin laittelen mieluusti boikottiin.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

MiljonääriPlayboy

Jihad-partainen (hiekka?)neekerikö ne paketitkin nykyään tuo?

Ei kyllä ainakaan näillä huudeilla ole moista ihmettä näkynyt...
PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs

Lalli IsoTalo

Quote from: MiljonääriPlayboy on 01.12.2020, 07:10:48
Jihad-partainen (hiekka?)neekerikö ne paketitkin nykyään tuo?

Melko ruskeita nukkejahahmoja afrokampauksella Postin mainoksissa näkyy. Boikottiin menisi jos ei olisi jo, sen verran pakettaja on kadonnut.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Beef Supreme

Quote from: MiljonääriPlayboy on 01.12.2020, 07:10:48
Jihad-partainen (hiekka?)neekerikö ne paketitkin nykyään tuo?

Ei kyllä ainakaan näillä huudeilla ole moista ihmettä näkynyt...
Kyllä ainakin meidän lähikauppaan paketit tuo partaneekeri. Onko postilla enää mitään muuta työvoimaa?

Riukulehto

[tweet]1335517689771683841[/tweet]
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Taikakaulin

Fazer on ollut boikotissa jo ainakin yli kaksi vuotta. Syynä on se vihapuhebotti.

Ostakaa siis näin joulunakin mielummin Pandan juhlapöydän konvehteja, kuin fazistien suklaata. Pandan kovnehdit ovat muutenkin parempia. Fazerin perussininenkin on liian makeaa nykyisin makuuni.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

no future

Niin, yllättäen se Fazerin sininen onkin suklaan väristä, ja mainokseen on sitten laitettu "sinistä" ja valkoista. Tää oli kyllä käsittämättömimpiä kohuyrityksiä vähään aikaan, mutta kiva huomata että ihonvärijututhan sitä Perussuomalaisten älyllisellä kärjellä aina on mielessä. Itsenäisyyspäivänä suklaata syödessäkin.

Radio

Fazer on isohko suomalainen yritys. Sveitsistä tänne vaeltanut turkurin kisälli aloitti vieläkin perheyrityksenä toimivan yhtiön. Jos siellä joku PR-hörhö on taipunut rasisminvastaiseen taisteluun, niin ei se minua haittaa. Mikä on nykyään se firma, jossa neekeriä saa sanoa neekeriksi ja käyttää kuvana iloista lakupekkaa?
Herkkähipiäiset superrasistiset kultamulkut haluavat alistaa ja hallita täällä, ja viherkommunistit komppaa kybällä. Mistä tätä kansallisvaltion itsemurhaa oikein junaillaan?
Pandan omistavat norjalaiset.

Urban Moving Systems

Quote from: Urban Moving Systems on 01.09.2020, 17:08:38
Ben & Jerry's jäätelö. Nimet yrityksen takana ovat Cohen & Greenfield.
[tweet]1267875868673794048[/tweet]

Kenelle maistuu Colin Kaepernick-jäätelö?
QuoteWho wants to eat soy-boy cream by commies Ben & Jerry's in order to fight "police violence, systemic racism, and white supremacy" with the anti-American Colin Kaepernick?!
[tweet]1339081781904019457[/tweet]

l'uomo normale

Quote from: Urban Moving Systems on 16.12.2020, 15:11:14
Quote from: Urban Moving Systems on 01.09.2020, 17:08:38
Ben & Jerry's jäätelö. Nimet yrityksen takana ovat Cohen & Greenfield.

Kenelle maistuu Colin Kaepernick-jäätelö?
QuoteWho wants to eat soy-boy cream by commies Ben & Jerry's in order to fight "police violence, systemic racism, and white supremacy" with the anti-American Colin Kaepernick?!

Ben & Jerry's on nykyään kansainvälisen monialayhtiö Unileverin osa. Unilever toimi Suomessa ennen nimellä Paasivaara. Vanhemmalle polvelle on tuttu Paasivaaran margariinin tuotannossa paljastunut teollisuusrasvojen käyttö ja siitä noussut kohu, jonka seurauksena rallateltiin  "Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne lyödään Suvikultaan".
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: l'uomo normale on 16.12.2020, 16:38:43
Quote from: Urban Moving Systems on 16.12.2020, 15:11:14
Quote from: Urban Moving Systems on 01.09.2020, 17:08:38
Ben & Jerry's jäätelö. Nimet yrityksen takana ovat Cohen & Greenfield.

Kenelle maistuu Colin Kaepernick-jäätelö?
QuoteWho wants to eat soy-boy cream by commies Ben & Jerry's in order to fight "police violence, systemic racism, and white supremacy" with the anti-American Colin Kaepernick?!

Ben & Jerry's on nykyään kansainvälisen monialayhtiö Unileverin osa. Unilever toimi Suomessa ennen nimellä Paasivaara. Vanhemmalle polvelle on tuttu Paasivaaran margariinin tuotannossa paljastunut teollisuusrasvojen käyttö ja siitä noussut kohu, jonka seurauksena rallateltiin  "Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne lyödään Suvikultaan".
Akuankan kattivaaran margariinitehdas tulee tästä skandaalista.

no future

Maineestaan huolimatta B&J myytiin tosiaan jo 20 vuotta sitten yritysjätille. 300 miljoonalla saa ostettua hyvesignalointia kovimmiltakin hipeiltä.

Roope

Finlaysonin Jukka Kurttilan uusin viritys on väittää perustaneensa "oluttehtaan" Kontulaan, kun yritys vain tuo Suomeen Virossa valmistettua halpiskeppanaa.

QuoteKontulalainen oluttehdas näpäyttää – ryhtyi tuottamaan aivan tavallista Keijo-keskiolutta: "Perusbisse rules"

Itä-Helsingin Kontulaan on perustettu uusi oluttehdas, jonka tyyli poikkeaa oleellisesti nykyisestä pienpanimotrendistä. Kontulan Oluttehtaan missiona on nimittäin tuottaa aivan tavallista lageria trendikkäiden erikoisoluiden sijaan.

[...]

Näin syntyi Kurttilan mukaan ajatus kokonaan uudenlaisesta liikeideasta.

– Meillä täällä Kontulassa ei ole varaa ostaa mitään turhaa. Tämä johti siihen, että päätimme perustaa Kontulan Oluttehtaan ilman tuotanto- tai varastotiloja, panimolaitteita, henkilökuntaa ja mitään, toteaa Kontulan Oluttehtaan isä Jukka Kurttila, joka tunnetaan myös Finlaysonin luovana johtajana

[...]

Kontulan Oluttehtaan oluita ei siis valmisteta Kontulassa. Oluen tekijäksi valikoitui lopulta A. Le Coq, sillä yrityksellä on mahdollisuudet tasalaatuiseen ja volyymiltaan isoon tuotantoon. A Le Coqin omistaa suomalainen Olvi, mutta yrityksellä on tuotantoa Virossa. Oluen varastointi tapahtuu Collicolla Suomessa.

[...]

Kontulan olutmiehet ovat mitä ilmeisemmin tehneet markkinointityönsä hyvin, sillä Keijo-olutta on heti kättelyssä tulossa myyntiin yli tuhanteen S-ryhmän myyntipisteeseen. Kesällä Keijo valloittaa myös K-kaupat.

– Meistä taitaa tulla saman tien merkittävä toimija suomalaisessa panimoteollisuudessa, sanoo kauppias Matti Pesonen.

Mistä oluen kotoisa nimi, Keijo, sitten tulee?

– Me nuorena Kondekassa ja Myllikässä (Kontulassa ja Myllypurossa) pyöriessämme haimme aina Keijoa kaupasta, Kurttila selventää.

Keijo on siis lempinimi keskioluelle.
MTV 17.3.2021

Kivasti ilmaista, kritiikitöntä mainosta valtamediassa. Löytääköhän tiensä myös telkkarin iltauutisiin?
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

ikuturso

FInlaysonin luova johtaja. Kas kun ei ole Kake-olut.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Jack

Tarkoitukseni ei ole kehottaa boikotoimaan mitään, vaikka nostinkin tällaisen vanhan aiheen esille.

Mietin eilen automainosta katsoessani, mistä johtuu, että afroihmiset ovat väestöosuuteensa nähden yliedustettuina mainosten kuvissa. Miksi mainoskuvissa on suorastaan pakko olla mustaihoisia. Pelkästään mainoksia katsoessaan saisi käsityksen, että joka toinen suomalainen on mustaihoinen. Näin tulee varmaan olemaankin, mutta tilanne ei ole vielä tämä.

Tämän päivän lehdessä oli automainos, jota katsellessani ihmettelin, että kappas vain, kuvassa ei olekaan yhtään afrosuomalaista. Illuusio ei kestänyt kauan. Kun katsoin kuvaa tarkemmin, huomasin, että kuskin paikallahan löhöää naureskeleva mustaihoinen mies polvet koukussa ja jalat ratilla. Kiintiö oli siis tässäkin mainoksessa täytetty.

https://i.imgur.com/4PisIsj.jpeg

Keskustelin tästä asiasta media-alalla työskentelevän tyttäreni kanssa. Sanoin, että joidenkin ihmisten kohdalla tiettyä rotua tai rotujen sekoittamista (valkoinen nainen + musta mies / valkoinen nainen + mulattilapsia) tuputtavat mainokset saattavat toimia jopa niin, että tuotteita ei osteta. Tyttäreni piti puheitani täysin käsittämättöminä ja sanoi, että niitä hämmästeltäisiin todella, jos hän kertoisi niistä työporukoissaan. Sanoin hänelle, että kyllä tällaiset mainokset joitakin myös ärsyttävät. Vilkaise vaikka, mitä eräällä foorumilla (täällä) on asiasta kirjoiteltu.

Tyttäreni arvioi, että media-alan ihmiset elävät tietynlaisessa nuorekkaassa kuplassa (hän taisi puhua Punavuoren kuplasta), jossa oletetaan, että eri rotuisten ihmisten korostettu tuominen mainoksiin on nykyaikaista edistyksellisyyttä ja kaikin puolin coolia, ja se ilman muuta lisää tuotteiden myyntiä. Onkohan oikeasti näin.

Mitä oikeastaan mainostetaan, kun esitetään kuvilla varustettu mainos, joissa mustan miehen ja valkoisen naisen suhde (+ suhteesta syntyvät lapset) esitetään uutena tavoiteltavana normaalina. Mikä tässä mainoksessa on se tuote? Ne tekstiilitkö siellä ihmisten taustalla vai auto vai VR:n sarjalippu kenties? Vai mainostetaanko sittenkin elämäntapaa? Saat kaiken tämän onnen, kun valitset niin kuin kuvassa vihjataan. Haluavatko yritykset todella itse tällaisia mainoksia, vai suosittelevatko mainostoimistojen monikulttuurisuusaktivistit niitä yrityksille.

Mistä tässä kaikessa on kyse?

Dangr

Moni on tätä ihmetellyt.

Itse viimeksi aamulla kun näin Iltaläpyskän nettisivulla Menaiset lehden jutun. Marimekon ja Adidaksen yhteisen urheiluvaatemalliston mannekiinit olivat kummatkin tummempaa väestöä...

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008008475.html

https://is.mediadelivery.fi/img/658/a595462eb8e545079ac0f279032d730d.jpg.webp
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Lalli IsoTalo

#236
Kai se on sitten jonkun äänen sanottava: myyntiartikkeli on rodunsekoitus > sekarotu > valkoisen Euroopan tuho.

Siinähän se on mainoksissa päivänselvästi kaikkien silmien edessä suoraan nähtävissä, monta kertaa päivässä, eikö muka ole? "Hidden in plain sight", kuten termi kuuluu, mutta silti sitä kieltäydytään näkemästä. Suunnitelman nimi on Kalergi Plan.

https://www.amazon.com/Practical-Idealism-Kalergi-destroy-European/dp/1913057097

Quote from: https://en.wikipedia.org/wiki/Kalergi_Plan"The European man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will disappear owing to the disappearing of nations, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its outward appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals"

Nämä punavuorikuplailijat edistävät ylpeinä oman rotunsa tuhoa. Ei kai siinä sitten mitään. Itsepähän oman tulevaisuutensa itse tuhoavat.

Kuka tätä valkoisuuden tuhoamista sitten edistää? Siitä saa jokainen itse ottaa selvää.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

jetsku

#237
Kuplapissismistähän tossa on kyse. Otetaan joku mustaihoinen, ja katso, ollaan yhtäkkiä hirveän edistyksellisiä ja kosmopoliittisia tai suvaitsevaisia ja moniarvoisia. Ehkä jotakuta kiinnostaa joku rotujen sekoittaminen, mutta valtaosa noista on ihan bimboja ja tekevät sitä, mitä ajattelevat, että kuvaan kuuluu. Kuten laittavat mustaihoisen tai huivipään jokaiseen mainokseen.

e. Tämä on kyllä tietynlaista suvaitsevaisuuspesua, että heitetään mainokseen joku mustaihoinen, vaikka jollain Marimekolla lienee ehkä yksi mustaihoinen työntekijä varaston ulkopuolella. Menee samaan kategoriaan ihmisoikeuksien kanssa, että ollaan kyllä kovasti olevinaan, mutta jos sitten pannaan oikeasti tulot linjalle, niin heti ollaan nöyrtymässä. Kyllähän toi Addu-mallisto myydään loppuun joka tapauksessa riippumatta siitä, mainostaako sitä joku mallimisu vai veneen alta nostettu kaveri.

F1nka

Quote from: Jack on 28.05.2021, 13:05:17
...

Tyttäreni arvioi, että media-alan ihmiset elävät tietynlaisessa nuorekkaassa kuplassa (hän taisi puhua Punavuoren kuplasta), jossa oletetaan, että eri rotuisten ihmisten korostettu tuominen mainoksiin on nykyaikaista edistyksellisyyttä ja kaikin puolin coolia, ja se ilman muuta lisää tuotteiden myyntiä. Onkohan oikeasti näin.
...

Ajattelisi tosiaan, että jonkinlaista tutkimusdataa pitäisi olla väitteen taustalla.
Tottelematon tieto aktivismissa

Lalli IsoTalo

#239
Quote from: jetsku on 28.05.2021, 14:13:14
Kuplapissismistähän tossa on kyse. Otetaan joku mustaihoinen, ja katso, ollaan yhtäkkiä hirveän edistyksellisiä ja kosmopoliittisia tai suvaitsevaisia ja moniarvoisia.

Juuri noin.

QuoteEhkä jotakuta kiinnostaa joku rotujen sekoittaminen, mutta valtaosa noista on ihan bimboja ja tekevät sitä, mitä ajattelevat, että kuvaan kuuluu. Kuten laittavat mustaihoisen tai huivipään jokaiseen mainokseen.

Enimmäkseen noin. Aika harva haluaa sekoittaa oman rotunsa siten, että hänestä tulee uusi ihminen, sellainen erivärinen, ulos.

Mutta kun koko maailma on täynnä mainoksia, joissa ovat pääosissa musta mies ja valkoinen nainen, ja kun jopa oma hallituksesi on hell bent edistämään negromaahantuontia mulatisoinnin edistämistämiseksi, on syytä kysyä ääneen, että ttua? Mitä täällä oikein tapahtuu?
^^^
On vaikeaa boikotoida brändejä tai valmistajia, kun jokaisella tuntuu olevan Musta Pekka taskussaan, kun se on niin pahuksen muodikasta. Ehkäpä vetäydyn maakuoppaani jyrsimään känsiäni, selaamaan Kärkkäisen 2021 tuoteluetteloa, ja katselemaan Anttilan kuvastoa vuodelta 1979, featuring Armi Aavikko.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R