News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Nuiva boikottiketju

Started by Möhömaha, 05.09.2015, 15:45:05

Previous topic - Next topic

ikuturso

Quote from: ikuturso on 28.06.2021, 23:08:41
Jos haluaa konservatiivistä vastaiskua Alkolle, niin ostaa vaikka orbanilaista olutta.

Pitääkin maistaa.

https://www.alko.fi/tuotteet/740176/P-csi-S-r-Bio-Gluten-Free/

Puolalaistakin löytyy useampia. Tuossa oikein kansantanssijoita etiketissä.

https://www.alko.fi/tuotteet/764546/Zywiec/

Konservatiivien vastaisku!

-i-

Jottei jäisi tuuleen huuteluksi tämä...

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Pöhisijä

Quote from: Riukulehto on 29.06.2021, 14:59:21
Burger King päivittänyt ravintolaohjeistustaan.
Oli niin iljettävää wokeilua noiden Instagramissa, että tuo paikka menee myös välteltävien paikkojen listalle. Hesburger siellä jo oli lapsivastaisen dokumenttinsa vuoksi. Ennen oltiin sielläkin platinatasolla, nyt ehkä kerran vuodessa tullut jossain huoltsikalla syötyä jos pidempi autoreissu ollut. Menee jo överiksi kun joku paska hampurilaisketju alkaa moralisoimaan lapsien päästöistä, jos Heikillä niin ahdistaa niin lopettakoot ketjunsa, siinä ne päästöt vasta aleneekin.

Alkolle ja suomalaisille panimoille paras boikotti on tilata ulkomailta 50-70% halvemmalla, samalla mieltä lämmittää kun tietää, että ylisuuret alkoholiverot jää maksamatta ja on vähemmän rahaa jaeltavaksi ties mille somalijärjestöille.

Ihan kaikkea ei tietenkään voi vältellä, mutta jos vain mahdollista niin pyrin siihen. Samalla se laittaa pohtimaan omaa kulutusta, tarvitsenko sitä ja tätä ihan oikeasti? Esimerkiksi kun Levykauppa Äx irtisanoi sen "islamofobisen black metal -yhtyeen" laulajan lopetin siellä asioimisen kokonaan, ennen meni tonni pari vuodessa. Siinä tuli hetki pohdittua tarvitsenko oikeasti levyjä ja muuta krääsää niin paljoa ja tulin tulokseen en tarvi. Nykyään menee ehkä satanen vuodessa kun ulkomailta tilaan.

IDA

Ruuan laittaminen kotona ei ole loppujen lopuksi kauhean vaikeaa. Pannulla paistuu melkein kaikki, eikä aterian tekeminen muutamalle ihmiselle tarvitse kuin hieman synkronointia.
qui non est mecum adversum me est

Roope

Quote from: Pöhisijä on 02.07.2021, 20:08:14
Ihan kaikkea ei tietenkään voi vältellä, mutta jos vain mahdollista niin pyrin siihen. Samalla se laittaa pohtimaan omaa kulutusta, tarvitsenko sitä ja tätä ihan oikeasti?

Minä taas en oikeastaan pyri välttelemään mitään, mutta jos yhtiöstä ja sen tuotteesta tulee ensimmäisenä mieleen, että tämähän oli se, joka ihan uhallaan halusi välttämättä hieroa paskaa naamaani (Fazer, Finlayson ja nyt Sinebrykoff ja Burger King), niin tuote jää ostamatta.

Ihmetyttää etenkin tuon vuosikymmeniä huolella rakennetun ja vaalitun Karhu-brändin tuhoaminen.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Tavan

Älä anna rahaa tahoille, jotka inhoavat ja halveksivat sinua. Yksinkertainen nyrkkisääntö.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Veikko

Quote from: Tavan on 02.07.2021, 21:41:51
Älä anna rahaa tahoille, jotka inhoavat ja halveksivat sinua. Yksinkertainen nyrkkisääntö.

Vaikea kuitenkin toteuttaa. Lähes kaikki suuret ja kaupalliset tahot inhoavat ja halveksivat julkisuudessa VHM-veronmaksajia ja kuluttajia. Eikä tämä vielä riitä, vaan valtiovaltamme ja meidän edustajamme hallitus, poliisin johto ja kaikki muut viranomaiset sosiaalipalveluita ja tuomaristoa myöten inhoavat ja halveksivat VHM-veronmaksajia - ja kuppaavat heiltä rahaa verotuksen kautta minkä pystyvät. Samaa tekee YLE - mitä enemmän YLE:kin käyttää veronmaksajilta pakolla otettua rahaa, niin sitä enemmän se julistaa vihaansa veronmaksajia kohtaan.

Mielenkiintoinen yhtälö: systeemin - yksityisten palveluiden, jotka maksetaan kaupalliseen tapaan, ja julkisten palveluiden, jotka maksetaan verovaroista - ylläpitäjä ja maksaja on kaikkien näiden yhteinen sylkykuppi. Luulisi, että jossain vaiheessa tämä kuppi menisi nurin, eikä se lupaisi hyvää millekään näille tahoille. Tuskin maltan odottaa tätä.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

l'uomo normale

Ostan aika paljon tuotteita, erityisesti siivous- ja hygienatuotteita, joissa on etiketit isommalla puolaksi tai muulla itäkielellä, nyt tänään viimeksi Prismasta narullisia Puolassa tehtyjä roskapusseja. Firmat, jotka näitä tekevät, eivät ainakaan kampanjoi pakkauksissa minkään hyvän asian puolesta. Kansainvälisillä suuryrityksilläkin woke-jutut ovat toistaiseksi lähinnä Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoille suunnattu markkinointitoimi.

Tietysti on halvempaa printata sateenkaari tai joku muu pride- tai kirjainyhdistelmä-identiteettisymboli tuotepakkauksen kylkeen kuin tuottaa eettistä reilun kaupan luomuruokaa tai -tavaraa.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

WinstonSmith

Quote from: Tavan on 02.07.2021, 21:41:51
Älä anna rahaa tahoille, jotka inhoavat ja halveksivat sinua. Yksinkertainen nyrkkisääntö.

Totta, mutta jossain vaiheessa ei vain ole enää yrityksiä, joilta voimme ostaa yhtään mitään. Olen töissä yrityksessä, joka hyvesignaloi somessa sateenkaarilipun kanssa ja kertoi kuinka työntekijöiden pitää ilmiantaa väärät mielipiteet ja puuttua niihin, jos kuulee jonkun työntekijän puhuvan syrjivästi.

Jotta meillä olisi yrityksiä, joilta voimme ostaa, meidän pitää joko pyrkiä vaikuttamaan yrityksiin tai perustaa omia yrityksiä, jotka tarjoavat vaihtoehtoja. Boiktointi on lopulta peräytymistaistelua ja johtaa lopulta häviöön.
President Putin: Our state was built around values of multiethnic harmony. 

❗️ Our adversaries, people with neo-colonial mindsets – halfwits, in fact – are unable to realise that diversity makes us stronger.

Tavan

^Mahdollisuuksien mukaan kannattaa silti boikotoida sen minkä järkevästi pystyy.

Ikään kuin poltetun maan taktiikkana ei ainakaan ehdoin tahdoin anneta viholliselle mitään ylimääräistä lahjaksi.

Ja onhan siinä varmasti jotain henkisestikin kierouttavaa, jos jatkuvasti taloudellisesti vahvistaa ja kannustaa itselleen vihamielisiä tahoja. Jo oman psyykenkin takia kannattaa boikotoida.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Arvoton

Jooooo, maku meni, vaikka Kingin burgerit pitäis olla myös liekillä tehdyn makuisia. Musta kyl eivät edes ole, kun ilman sämpylää ostin pari pihviä viime vuonna sieltä. Mautonta vihjata johonkin yhteiskunnalliseen kampanjaan ja periaatteeseen sekä vielä sotkea se vakavasta kulkutaudista varoittamisen yhteyteen. "Myymme sulle ruokaa, jos olet kiltti poika."  Ei multa asiakkaana pitäis edes läppänä kysellä, mitä mä ajattelen mistäkin. Aterian ostaminen on henkilökohtainen tapahtuma ja siinä tärkeää ovat laatu ja tyydyttävä asiakkaan kokemus.

Tsekkasin Facesta, enkä nähnyt Hesen, enkä Macdonaldsin höpöttävän mitään politiikkaa. Siis niihin tästä lähin, vaikka Kingiin mulla alennuskortti (Tradeka).

Titus

Tammi poisti menestys­kirjailija J. K. Rowlingin kirjan kannen julkaisustaan Pride-yhteis­työn vuoksi: "Ajoitus aiheutti mieli­pahaa"
QuoteKustannusyhtiö Tammi pahoittelee julkaisullaan aiheuttamaansa mielipahaa.

KUSTANNUSYHTIÖ Tammi pahoittelee Facebook-sivullaan menestyskirjailija J. K. Rowlingin uutuuskirjan kannen julkaisemisella aiheuttamaansa mielipahaa. Tammi sanoo perjantaina julkaisemassaan tekstissä Pride-viikon olleen väärä ajankohta kirjailijan tuotannon esittelemiselle.

– Rowlingin lokakuussa ilmestyvän teoksen kannen kaikille kirjan kansainvälisille kustantajille yhteinen julkistusajankohta osui samalle viikolle Priden kanssa, perjantaina julkaistussa kirjoituksessa sanotaan.

– Ajoitus aiheutti mielipahaa. Olemme pahoillamme.

Harry Potter -kirjasarjallaan tunnetuksi tullut brittikirjailija J. K. Rowling on joutunut aiemmin myrskyn silmään transsukupuolisuutta koskevien kommenttiensa vuoksi.

Pride-yhteistyötä tekevä Tammi kertoo julkaisussaan irtisanoutuvansa transfobiasta.

– Olemme konsultoineet transyhteisöön kuuluvia asiantuntijoita ja haluamme olla jatkossa hienotunteisempia ja parempia kumppaneita.

LAUANTAINA Tammi julkaisi Facebook-sivullaan uuden tekstin, jossa se kertoo sosiaalisen median postauksiensa "aiheuttaneen mielipahaa monissa sidosryhmissään."

– Korostamme vielä kerran, että Tammi julkaisee ylpeänä J. K. Rowlingin uuden teoksen Jouluposso loppuvuonna ja toimii myös ylpeänä Pride-partnerina.

– Love is Love! postauksen lopussa sanotaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008100616.html

olisikohan tammella jotain mitä voisi boikotoida...  :-\
that's a bingo!

Murkula

Quote from: Arvoton on 03.07.2021, 01:13:04
Tsekkasin Facesta, enkä nähnyt Hesen, enkä Macdonaldsin höpöttävän mitään politiikkaa. Siis niihin tästä lähin, vaikka Kingiin mulla alennuskortti (Tradeka).
Eivät hömpötä juuri nyt. Kuitenkin näistä molemmat ovat yrityksiä, jotka ovat hömpöttäneet kaikkea mahdollista. Mäkkäri on erikseen syvässä päässä yrittänyt torjua valkoisuuttaan, mutta on nykyisin saanut paljolti selkäänsä Wake-Wokeilusta, potkittuaan mustat maanrakoon koronakriisin myötä. Hese taas taas tavoittelee mm. lihattomia hampurilaisia. Toki molemmat ovat merkittävästi Kingiä parempia firmoja tässä, mutta oma suositus on edelleen etsiä kylältä se viimeinen perinteinen grilli ja tukea sitä mieluummin.


Vaan tässä viimeviikolla tuli vastaan AXE-sateenkaari-deodorantti. Varsinainen "Karhu-tapaus" tämäkin. Kuinkahan oikeasti kannattaa uudelleenlanseerata, nimeomaan naistennarraukseen markkinoitudut tuotteet, homon hajuiksi? Mitäköhän ovat siellä markkinointiosastolla oikein haistelleet? Aivan kuin olisi erikseen tarkoitus vieraannuttaa kohderyhmää tuotteesta. Omalta osin eivät lähde enää euron alelaaristakaan koriin, josta noita on tullut poimittua pyhäkäyttöön. Muutenkin puolihuonoja tököttejä, joilla hiki haisee ensimmäisenä ja selkeästi muita kalliimpaan hintaa.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Tavan

Kannattaa ostaa lähtökohtaisesti vain niitä halpahallien off-brand tuotteita. Ellei kyse ole jostain aktiivisesti kämystä brändistä, tuleeko kellekään mieleen mitään poliittisesti epäkorrekteja "natsifasistirasistisovinistitransfobisti" brändejä?

Brändeissä on aina mädätyspotentiaalia. Yleinen muodikkuus saadaan kätevästi kytkettyä ajatusmuoteihin, ja ne voimistavat toisiaan. Mitä vähemmän brändiä, sitä vähemmän tuote kiinnostaa mädättäjiä ja sitä neutraalimpana se saa säilyä.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Jack

Quote from: Lalli IsoTalo on 28.05.2021, 13:33:42
Kai se on sitten jonkun äänen sanottava: myyntiartikkeli on rodunsekoitus > sekarotu > valkoisen Euroopan tuho.
Kuka tätä valkoisuuden tuhoamista sitten edistää? Siitä saa jokainen itse ottaa selvää.

Vaihteeksi koko etusivu valjastettu tärkeän asian palvelukseen.

https://i.ibb.co/fq7Pj2r/Screenshot-2021-07-07-06-49-33.png

Quote from: Lalli IsoTalo on 28.05.2021, 13:33:42
Kuka tätä valkoisuuden tuhoamista sitten edistää? Siitä saa jokainen itse ottaa selvää.

Keskustelin tästä asiasta markkinointialalla toimivan tyttäreni kanssa. Hän ihmetteli näkemystäni ja sanoi, että sitä ihmeteltäisiin vielä enemmän, jos se kerrottaisiin "alan ihmisille", jotka elävät omassa kuplassaan. Olin kuulevinani, että hän olisi puhunut "Punavuoren kuplasta", mutta ehkä kuulin väärin, ja kyseessä olikin punavihreä kupla.

Tyttäreni äänesti viime vaaleissa perussuomalaisia ja hän tiedostaa asioiden tilan. Silti hän hieman hämmästeli pohdintojani mainoksien rodunsekoitustarkoituksesta. Hänen mielestään mainostajat pelkästään tekevät sitä, minkä uskovat olevan trendikästä, eikä taustalla ole mitään taka-ajatuksia.

Jos näin on, nykyinen trendi tuntuu olevan musta mies, valkoinen nainen ja liuta mulattilapsia. Kyllähän tällaista paljon näkee, mutta tarvitseeko sitä edistää kokosivun mainoksella lehden kannessa?

Tyttäreni piti täysin käsittämättömänä ajatusta, että tämän tyyppinen mainos saattaisi toimia joidenkin mielessä negatiivisesti. Kehotin lukemaan erästä tiettyä foorumia.

Murkula

#314
^ Siltä varaa, että tyttäresi sattuu lukemaan, niin suosittelen tarkistamaan miten kävi Giletelle. Mainosmiestenhenkilöiden on yleensäkkin vaikea ymmärtää, että mainokset voivat toimia itseään vastaan. Vallalla on käsitys, että kaikki mainonta on hyvää mainontaa, mitä enemmän sitä parempi, sekä mitä ärsyttävämpi sen paremmin se jää mieleen. Unohtuu kuitenkin, että näin se menee myös negatiivisessa mielessä, eikä kysymys ole pelkästä politiikasta. Näin esimerkkinä ei poliittisesta mainonnasta, niin Nissen kunnostautui ajamalla televisiomainontaa sen luokan raiskauksilla musiikiksi, että muistan se negatiivisesti kymmenen vuoden päästäkin.

Toinen huomiotta jätetty asia on, että nykynuoret on pommitettu mainonnalla niin teflonpintaisiksi, että kukaan ei kykene niille enää myymään teflonpannua. Monesti ihmisiä ei enää vittuakaan kiinnosta itse mainostettava tuote, varsinkaan kun sama mainos soi jo viidettä toista kertaa. Kyllä se huomio vain väkisinkin painottuu siihen vittumaiseen värssyyn tai poliittiseen agendaan, jota tuolla mainonnassa yritetään ajaa.

Niin, ellei tätä opeteta paikoittain jo koulussakin. Oma opettaja kiinnitti aikanaan huomiota siihen, että suomalaiseen mainosperheeseen on ilmaantunut kolmas lapsi, kun ajat ovat parantuneet ja ihmiset samaistuvat tuohon paremmin. Niin mitä nyt pitäisi ajatella, kun normaalin perheen sijaan, näkyy pelkkää modernia perhettä tai sekoitettua irtosuhdetta? Mitä muuta, kuin että onko taustalla mainittu punavihreä kupla vai mainosmiestenhenkilöiden lukioäikkää heikompi ymmärrys omasta työstään.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Paawo

#315
Quote from: Murkula on 07.07.2021, 08:51:26
Niin mitä nyt pitäisi ajatella, kun normaalin perheen sijaan, näkyy pelkkää modernia perhettä tai sekoitettua irtosuhdetta? Mitä muuta, kuin että onko taustalla mainittu punavihreä kupla vai mainosmiestenhenkilöiden lukioäikkää heikompi ymmärrys omasta työstään.

Mainonta ja markkinointi toteutetaan kustannustehokkaasti. Tuotteella on vakituiset ostajansa jotka eivät tarvitse mainontaa eikä markkinointia muuta kuin myyntipakkauksessa. Sitten on satunnaiset ostajat joille pitää tuote tuoda tykö erilaisin keinoin. Ja sitten on se massa potentiaalisia ostajia jotka monesti nähdään eniten tavoittelemisen arvoisina.

Otetaan nallekalja esimerkiksi.

Arska ja Reiska ostavat 12-packit Karhua mökkiviikonloppua varten. Saunanlauteilla korkeintaan röhähtävät pridetekstille ja se oli siinä. Kohta on taas viikonloppu ja tarvitaan uudet kaljat. Karhu on tarjouksessa, muija osti taas sitä.

Pyry ja Lumi juovat ja pössyttelevät viikolla ennen miekkaria, miekkarin aikana ja miekkarin jälkeen. Nallekaljapäkki nostetaan ostoskärryyn koska pridekampanja. Huomenna tai ensi viikolla sitten ehkä uudestaan jos tilille on jostain tullut rahaa.

Satunnainen homostelukampanjoista ja rasismeista kiinnostumaton oluenostaja muistaa lähinnä sen että Karhua on nyt mainostettu ja siitä on herännyt keskustelua. Todennäköisyys Karhun valkkaamiselle kasvaa jokaisen nähdyn/kuullun kommentin jälkeen koska mielikuva.

E: Uhkaavan viestini kova, rasistinen ydin eli pitkä loppukaneetti jäi jostain informaatioteknillisestä syystä pois;

Äärimmilleen viedystä kustannustehokkaasta samaistamisesta on kysymys erilaisten mainoksissa nähtävien ihmis-/perhetyyppien suhteenkin.
Telkkarimainokset ovat sitä itseään aivan siitä syystä että juuri uusia ostajia löytyisi erilaisille tuotteille ja palveluille. Jännämieheen sekaantunut siiderivalas haluaa olla se mainoksen nätti mulattilasten äiti ja ostaa mainostettua tuotetta. Telkkarimainoksessakin on nätti vaalea nainen, hymyilevä ja iloinen jännämies sekä liuta kilttejä enkelinkiharaisia ja suklaasilmäisiä lapsia. Peilistä katsoo toisennäköinen sohvaperuna, jännämiestä ei ole näkynyt vuosiin ja kakarat huinii kaupungilla. Mutta kun tätä ostan niin on toive siitä mainoksen idyllistä.

Minkäänlaisten mainosten kohdeyleisö ei suinkaan ole menestyvä ja runsaasti tienaava väki. Menestyjät käyttävät vapaa-aikansa aivan muuhun kuin saippuasarjoihin ja realityskeidaan. Kaikenlaisia kommunistijärjestöjä kosiskeleva kampanjointi puolestaan antaa ilmaista julkisuutta muutamana viikkona, mutta eritoten se antaa yrityksen PR-osastolle työrauhan niinä noin 50 vuoden viikkona jolloin prideilymättömyyksistä ei nettipalstoilla ja paskalehdyköissä ulista. :silakka:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Kni

Quote from: Minna silakka
Täällä oli joidenkin taholta kova paheksunta esim Arla boikotin tähden. Olisittepa katsoneet viime viikolla Hommaforumia, lähes kaikki Suomen oluet öyhöillä boikotissa Priden takia  Pride teki Suomen Kansasta Raivo Raittiin!
https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/posts/996141717815605/

Katsoin viime viikolla Hommaforumia, mutta en huomannut, että lähes kaikki oluet olivat boikotissa. Missä tästä on meuhkattu?

Sinänsä hauskaa, että Minna rinnastaa hompanssit Suomen kansaan. En tiennyt, että meitä on jo niin paljon, vai onko Suomen kansaa kohdannut yhtäkkiä todella laaja nuivuus?  ;D
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Dangr

Meidän perheessä boikottitapa on ostaa edullisinta hinta/laatusuhdetta. Oli se sitten lgbt, finlayson tms. Useimmiten ei, joskus alennusmynnissä onnistaa.

Ruoan suhteen olemme varmaan 80% siirrytty naapurissa olevaan ählykauppaan, hinnat huomattavasti Prisman hintoja alhaisemmat.

Ählykaupassa joku voisi pitää positiivisena kaikkea veronkiertoa joka vie verorahoja pois maailmanparannukselta sekä pridekuukauden täysi huomaamattomuus.

Todennäköisesti Prisman/Tokmannin/Kärkkäisen euronpoistolaatikosta sitten vuoden/parin kasa homodeudorantteja.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Nuivettunut Han-nenetsi

Quote from: Kni on 07.07.2021, 10:41:49
Quote from: Minna silakka
Täällä oli joidenkin taholta kova paheksunta esim Arla boikotin tähden. Olisittepa katsoneet viime viikolla Hommaforumia, lähes kaikki Suomen oluet öyhöillä boikotissa Priden takia  Pride teki Suomen Kansasta Raivo Raittiin!
https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/posts/996141717815605/

Katsoin viime viikolla Hommaforumia, mutta en huomannut, että lähes kaikki oluet olivat boikotissa. Missä tästä on meuhkattu?

Sinänsä hauskaa, että Minna rinnastaa hompanssit Suomen kansaan. En tiennyt, että meitä on jo niin paljon, vai onko Suomen kansaa kohdannut yhtäkkiä todella laaja nuivuus?  ;D

Ei huono kasvuvauhti, kun eikös meitä kymmenisen vuotta sitten tiedetty olevan vain parisenkymmentä öyhäävää nettinatsia (netsiä)?
Toksinen soijamaskuliini

Murkula

Quote from: Paawo on 07.07.2021, 10:06:25
Mainonta ja markkinointi toteutetaan kustannustehokkaasti. Tuotteella on vakituiset ostajansa jotka eivät tarvitse mainontaa eikä markkinointia muuta kuin myyntipakkauksessa. Sitten on satunnaiset ostajat joille pitää tuote tuoda tykö erilaisin keinoin. Ja sitten on se massa potentiaalisia ostajia jotka monesti nähdään eniten tavoittelemisen arvoisina.

Otetaan nallekalja esimerkiksi.

Arska ja Reiska ostavat 12-packit Karhua mökkiviikonloppua varten. Saunanlauteilla korkeintaan röhähtävät pridetekstille ja se oli siinä. Kohta on taas viikonloppu ja tarvitaan uudet kaljat. Karhu on tarjouksessa, muija osti taas sitä.

Pyry ja Lumi juovat ja pössyttelevät viikolla ennen miekkaria, miekkarin aikana ja miekkarin jälkeen. Nallekaljapäkki nostetaan ostoskärryyn koska pridekampanja. Huomenna tai ensi viikolla sitten ehkä uudestaan jos tilille on jostain tullut rahaa.

Satunnainen homostelukampanjoista ja rasismeista kiinnostumaton oluenostaja muistaa lähinnä sen että Karhua on nyt mainostettu ja siitä on herännyt keskustelua. Todennäköisyys Karhun valkkaamiselle kasvaa jokaisen nähdyn/kuullun kommentin jälkeen koska mielikuva.
-naps-
Sanoisin että tämä on juuri sitä markkinointikonsultin jauhantaa, jota nämä firmat uskovat. Varmaan kannatti Giltelläkin uskoa, tuli vain 8 Mrd takkiin pelkällä ensimmmäisellä kvartaalilla.

Kuten totesin jo paljon aikaisemmin, tilanne on vähän eri kuin jossain aakkoset viinikumeissa, joissa tämä osuu kohde ryhmään. Kun kyseessä on erikseen miehille, ei maun takia ostettava olut, paras partaterä jonka mies voi saada tai miehille naistennarraukseen tarkoitettu hajuste, niin sama sääntö ei pidäkkään paikkaansa. Nimittäin tämä foorumi ei todellakaan ole ainoa, jossa olen kuullut kyseisistä tempauksista, nimeomaan heidän oikealta kohderyhmältään, joista moni on jättänyt kyseisiä tuotteita taakseen.

Enkä tällä tarkoita sitä, etteikö kamppanja voi väliaikaisesti jopa toimia. Mikä ettei, voihan olla että pridemiehet ostavat vaikka noita kaljoja tällä kuulla, sekä markkinointi voidaan jopa julistaa menestykseksi ja maksaa boonuksia johdolle. Vaan ei mene aikaakaan kun he palaavat siideriensä ääreen, ja samaan aikaan se osa kovaa ydintä joka vieraannetettiin tuotteesta, se ei välttämättä palaa enää koskaan. Sekä miksi palaisivat, jos sitä ei muutenkaan myydä maun takia, vaan ihan vain mielikuvalla miehen oluesta?

Perinteisellä markkinoinnilla, sillä ei saataisi läjäpäin tuottoja tälle kuulle, mutta sillä saataisiin lisättyä sitä oikeaa ydinkäyttäjäryhmää. Niitä jotka jäävät nyt paitsi saamatta, niin joita nyt onnistutaan vieraannuttamaan tuotteesta. Eli kumpaan tässä kannattaa siis sijoittaa, sen kovan kaljoittelevan ytimen, vain niiden trendikkäiden homojen varaan, jotka eivät kaljaa normaalisti edes juo? Tarvitseeko tuohon edes vastata? Tämä siis ilman, että vasemmiston tapaa hylätä ja puukottaa liittolaistaan selkään heti ensimmäisestä mokasta, ei otettaisi edes lukuun.


Niin ja vielä loppuhuomiona, vastaava ei itseasiassa ole edes kovin harvinaista. Yritykset kaatuvat monesti juurikin siihen, että markkinointi saa liikaa valtaa ja mädännyttää yrityksen, juurikin vastaavan tapaisilla virheellisillä tulkinnoilla sen tekemästä "kovasta tuloksesta".
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Titus

QuoteNimittäin tämä foorumi ei todellakaan ole ainoa, jossa olen kuullut kyseisistä tempauksista, nimeomaan heidän oikealta kohderyhmältään, joista moni on jättänyt kyseisiä tuotteita taakseen.

Olen tehnyt saman havainnon eri foorumeilla ja fb-ryhmissä. Kirjo on ollut tietyntyyppisistä teknisistä laitteista/autoista/urheilusta/musiikista jne käsittelevistä sivustoista jotka ehkä ovat enempi miespainotteisia. Mielenkiintoista tällainen "valinnan tekeminen" on silloin jos "oma" urheilujoukkue rupeaa teippaamaan paitaansa ns sateenkaariprofiloitunutta mainontaa. Muutama kannattaja saattaa jo miettiä, että "en ole rasisti, mutta...".



that's a bingo!

DuPont

Quote from: Murkula on 07.07.2021, 08:51:26
^ Siltä varaa, että tyttäresi sattuu lukemaan, niin suosittelen tarkistamaan miten kävi Giletelle.
Mikä tämä tapaus oli?

Murkula

#322
Quote from: DuPont on 07.07.2021, 13:44:59
Quote from: Murkula on 07.07.2021, 08:51:26
^ Siltä varaa, että tyttäresi sattuu lukemaan, niin suosittelen tarkistamaan miten kävi Giletelle.
Mikä tämä tapaus oli?
Helpoimmalla löytyi Breitbartin summaus:

Quote from: BREITBARTGillette experienced a whopping $8 billion write-down during its most recent quarter, the latest setback for the maker of razors and other personal grooming supplies.
--
Gillette generated heated social media pushback earlier this year after it debuted a series of commercials that criticized masculinity and featured a transgender adolescent learning to shave.
Loput ja mainosvideo linkistä. Lyhyt ja vapaa suomennukseni:

Giletelle tuli 8 Mrd takkiin kvartaalissa. -- Gilette koki kovan takaisiniskun sosiaalisessa mediassa sen jälkeen, kun ajoivat ulos mainontaa jossa kritisoitiin miehekkyyttä ja esiteltiin transuja teinejä opettelemassa ajelemaan karvojaan.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Lalli IsoTalo

Miehille myytin epämiehekkyyttä ja transiutta.
Surprise. You go woko, you go broke.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

WinstonSmith

#324
Zalandossa on tapahtunut muutos malleissa. Nyt ehkä 50% on mustia malleja, 10% aasialaisia, suurin osa valkoisen näköisistä on arabeja tai juutalaisia ja ehkä 10% on valkoisia. Selkeästi Zalando ei koe, että valkoiset ovat heidän kohderyhmänsä, joten asiakkaat voivat tehdä sen perusteella päätöksen, että eivät osta heiltä vaatteita. Miesten vaatteissa on myös naismalleja, joilla on miesten vaatteita, en osaa sano onko kyse jostain transgender-jutusta vai mistä.
President Putin: Our state was built around values of multiethnic harmony. 

❗️ Our adversaries, people with neo-colonial mindsets – halfwits, in fact – are unable to realise that diversity makes us stronger.

Lasse

Quote from: Paawo on 07.07.2021, 10:06:25
Otetaan nallekalja esimerkiksi.

Arska ja Reiska ostavat 12-packit Karhua mökkiviikonloppua varten. Saunanlauteilla korkeintaan röhähtävät pridetekstille ja se oli siinä. Kohta on taas viikonloppu ja tarvitaan uudet kaljat. Karhu on tarjouksessa, muija osti taas sitä.


Jaa että ihan 12 olutta mökkiviikonloppua varten?

Olen ostanut Karhua hehtolitroittain ja maksanut hieman suuremman hinnan, koska se on (pikkasen) parempaa, kuin halvin nakki.

Mutta kun on käynyt panimovierailuilla ympäri Tsekkiä ja PilsenFestilläkin viitisen kertaa, niin ei se Karhu niin paljon parempaa ole, kun pridettömät kilpailijansa.

Nyt ei nouse homonalle meitsin kärryyn enää. Helteet on menty Nazi-Siwan punaisella ja Perlenbacherin 5,3%:lla ja välillä lava S-ryhmän Rainbow Lageria (heh, rainbow). Muutama IPA kaveriksi säväyttämään.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Dangr

Bonuswayn mainoskirje tuli.Kuvissa ekana Stokkan mainos ja toisena CDON.com.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Urban Moving Systems

Ben & Jerry's lopettaa jäätelönsä myynnin miehitetyillä palestiinalaisalueilla. Yhtiön mukaan liiketoiminta alueella ei sovi yhteen sen arvojen kanssa. Päätös on suututtanut israelilaiset poliitikot ja tietenkin ADL:n.
QuoteWe are disappointed by this decision from @benandjerrys. You can disagree with policies without feeding into dangerous campaigns that seek to undermine Israel.
[tweet]1417236021457084417[/tweet]

QuoteBen & Jerry's Will End Sales of Our Ice Cream in the Occupied Palestinian Territory

We believe it is inconsistent with our values for Ben & Jerry's ice cream to be sold in the Occupied Palestinian Territory (OPT). We also hear and recognize the concerns shared with us by our fans and trusted partners.

We have a longstanding partnership with our licensee, who manufactures Ben & Jerry's ice cream in Israel and distributes it in the region. We have been working to change this, and so we have informed our licensee that we will not renew the license agreement when it expires at the end of next year.

Although Ben & Jerry's will no longer be sold in the OPT, we will stay in Israel through a different arrangement. We will share an update on this as soon as we're ready.

https://www.benjerry.com/about-us/media-center/palestine-statement

[tweet]1417486468356841472[/tweet]

Jack

Katson aika vähän televisiota, joten mainoksiakaan ei tule katsottua kovin paljon. Eilen istuin jonkin aikaa television ääressä, ja samalla muutama kaupallinen tiedostuskin tuli katsottua.

Maailma on muuttunut sellaiseksi, että mainos tuntuu melkein rasistiselta, jos siinä esiintyy vain valkoihoisia ihmisiä. Mukana on nykyisin suorastaan pakko olla myös mustia.

Eiliseltä illalta jäi mieleeni tällainen mainos:

Musta nainen saattelee mulattitytön ja mulattipojan nukkumaan lastenhuoneessa, joka sijaistee ylellisen omakotitalon yläkerrassa. Nainen silittää pojan päätä ja poistuu huoneesta. Käytävässä odottaa valkoihoinen mies. 

Mies ja nainen rientävät rappuja pitkin alakertaan ja alkavat sisustaa taloa joulua varten. He levittävät sähköisen valoketjun rappukäytävään ja asettelevat koristeita myös pihapuuhun. Kun valot ja koristeet ovat paikallaan, mies pukee nopeasti joulupukin varusteet päälleen.

Lapset yläkerrassa heräävät ja lähtevät kurkistelemaan, mitä on tekeillä. He tulevat ensiksi huoneeseen, jossa loistaa joulutähtiä ja muita valokoristeita. Alakertaan saapuessaan he näkevät joulupukin asettelemassa lahjoja kuusen juurelle.

Joulupukki huomaa heidät. Hän vetää ilmanvaihtoventtiiliin johtavasta köydestä, jolloin takasta pöllähtää jotain. Sen jälkeen hän poistuu vaivihkaa paikalta. Mulattityttö ja mulattipoika rientävät joulukuusen luokse tutkimaan lahjapaketteja. Mainos päättyy sanoihin "Pidä joulun taika elävänä".

Mikä fiksaatio mainostajilla on nimenomaan mustaihoisiin afrikkalaisiin, kun heidän on oltava aina esillä, mainostettiinpa mitä tahansa. Onhan maailmassa muitakin rotuja? Eikö mainoksiin voitaisi ottaa intialaisia ja kiinalaisia ja aboriginaaleja ja japanilaisia.

Hunnutettuja musliminaisia mainoksissa jo on, mutta vähemmän partaisia muslimimiehiä.

Ja mikä vimmattu pakkomielle mainostajilla on esittää ikään kuin jonkinlaisena tämän päivän normina mustien ja valkoisten muodostamia pareja ja tällaisten parien lapsia. Vaikka näitä on, suurin osa parisuhteista Suomessa kuitenkin edelleen solmitaan valkoisten kesken. Ja lapsistakin vielä toistaiseksi enemmistö on valkoisia.

Jos pelkkien mainosten varassa muodostaisi kuvan Suomesta, saisi käsityksen, että afrikkalaistaustaisia on noin puolet väestöstä, ja parisuhteet muodostuvat pääasiassa heidän ja valkoihoisten välille ja enemmistö lapsista on mulatteja.

Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö asia tulevaisuudessa olisi noin, mutta miksi mainoksissa mennään todellisuuden edelle. Juokseeko mainoksen nähnyt valkoihoinen hullaantuneena kauppaan ostamaan mainostettuja tuotteita, kun häntä on firman toimesta muistutettu siitä, että tulevaisuus ei ole hänen kaltaistensa? Millä tavalla mainoksiin ujutettu valkoisen rodun hävittämispropaganda edistää tuotteiden myyntiä.

Valkoinen rotu tulee häviämään nykyisillä syntyvyysmäärillä joka tapauksessa, vaikka valtioiden rajat suljettaisiin niin, ettei yksikään ihminen pääse läpi. Joten sama kai se on, tapahtuuko se ennemmin vai myöhemmin. Mutta miksi asiaa, joka tapahtuu joka tapauksessa, tarvitsee mainoksilla edistää?

Titus

Hakaniemeen avataan uusi tavaratalo: ikkunassa hymyilee leveästi neekeri smokissa jotain juhlien (paikkaa ei ole avattu vielä)

Menköön ne sinne sitten, itse passaan.



that's a bingo!