News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-09-04 US: Miljardöörin ratkaisu pakolaiskriisiin: ”Kreikka tai Italia, myyk

Started by Sikanez, 04.09.2015, 11:42:13

Previous topic - Next topic

Sikanez

"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Aimo Räkä

sopimaton ja väärä

Gunnar Hymén

täähän on loistava idea. hieno veto olisi. voisivat rannoilla sitten treenata uimista ja pitää omia PTSD-kerhoja ja pelailla jalkapalloa ja silleen!
rikastuttavat omaa valtiotaan. mukavalta vaikuttaa tuo ukko ja on vielä tosissaan tämän kanssa.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Sitruunamelissa

Ennen kuin ehdin lukea, luulin, että tämä olisi samanlainen trolli kuin se USAlainen törppö, mutta ei sentään. Tosin en tiedä mitä tuo auttaisi, kun "pakolaiset" haluavat Saksaan, Ruotsiin ja Iso-Britanniaan eivätkä rakentamaan omaa, uutta valtiota. Yksi neuvo kuitenkin miljardöörille, jos hanke todella toteutetaan: hanki ensin jonkinlainen palkka-armeija sinne saarelle.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

kohmelo

Olisko oleellinen tässä?

Quote– Kreikka tai Italia, myykää minulle saari. Vaadin sille itsenäisyyttä, majoitan sinne siirtolaiset ja tarjoan heille työtä uuden valtion rakentamisessa, Sawiris kirjoitti Twitter-tilillään toissapäivänä.

Tietysti voidaan kysyä, miksi tälläinen itsenäinen valtio pitää pystyttää Italiaan tai Kreikkaan. Miksi ei Turkkiin tai Egyptiin?

Aimo Räkä

sopimaton ja väärä

Sikanez

Quote from: kohmelo on 04.09.2015, 12:23:53
Olisko oleellinen tässä?

Quote– Kreikka tai Italia, myykää minulle saari. Vaadin sille itsenäisyyttä, majoitan sinne siirtolaiset ja tarjoan heille työtä uuden valtion rakentamisessa, Sawiris kirjoitti Twitter-tilillään toissapäivänä.

Tietysti voidaan kysyä, miksi tälläinen itsenäinen valtio pitää pystyttää Italiaan tai Kreikkaan. Miksi ei Turkkiin tai Egyptiin?
Lyötäisinn kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun Kreikka saisi myyntituloja.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin