News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-01-09: IL: Poliisi tutkii: Vastaanottokeskuksissa varastettuja polkupyöriä?

Started by Aigaion, 01.09.2015, 09:22:07

Previous topic - Next topic

Acres

QuoteIhan vaa ihmisten pyynnöstä VAROITUS jokaiselle nuorelle tytölle joka asuu tai liikkuu joutsenossa!
Olin siis tänään hieman yhdeksän jälkeen kävelemässä Joutsenon keskustasta Vaasan leipomolle päin, kun yhtäkkiä veteraani puiston kohdalta metästä tuli ulkomaalainen mies. Mies yritti tarjota minulle 50€ seteliä jotta menisin hänen kanssaan puskaan miehen sanoin "just one minute". Kieltäydyin ja mies tarrasi kädestäni kiinni. Rimpuilin irti ja lähdin jatkamaan matkaani ripeämmin, hetken päästä mies juoksi minut kinni, ja hyökkäsi päälleni kovemmin ottein, löin miestä ja yritin päästä irti, mies otti vain kovemmin kiinni, huusin apua jolloin mies säikähti löi minua ja lähti karkuun. Huusi perään vielä "Fuck you" Mies siis yritti luultavimmin raiskata minut. Poliiseille tehty ilmoitus ja etsivät miestä mutta silti olkaa varovaisia. SAA JAKAA

facebook...
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

Ari-Lee

Nyt siellä on siis alettu tyrkyttämään itseään puistoissa, turvallisessa maassa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Kyklooppi

Sitten on syytä muistaa mitä sanoo jo edesmennyt vanha kansa, se sanoo että hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan!
Muutama fillari sinne sun tänne, mitä se nyt on .
Osta uusi, niitä saa kaupasta.
Ihmiset on sentään maksaneet 10 000 euroa kumivenepaikasta eurooppaan ja iso osa ihmisistä on hukkunut matkalla.
Kokonaisia perheitä jopa sukuja on uponnut mereen.
Ei voi yksi pyörä olla mitään siinä tapauksessa.
Ihmisjäte.

Kyklooppi

Vaikka toisaalta jossain laulussakin lauletaan...Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin..
Kenes biisi se olikaan?
Ihmisjäte.