News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Vaihtoehtoisia maita niille jotka eivät halua "opetella uimaan"

Started by Tomatoface, 20.08.2015, 23:16:55

Previous topic - Next topic

Tomatoface

Viimeaikaiset tapahtumat (pakolaiskriisi) koko Euroopassa maalaavat synkkää kuvaa tulevaisuutta ajatellen. Itse olen vielä sinnitellyt Suomen koulujärjestelmän ja terveydenhuollon takia maassa mutta nyt alkaa ulkomaille muutto tuntua houkuttelevalta ajatukselta. Jos teillä on tiedossa hyviä linkkejä joista voisi saada tietoa eri maiden "immigration information" tai "green card" -vaihtoehdoista niin listatkaa tänne. Itse olen katsellut vaihtoehtoina Australiaa tai Uutta Seelantia. Jos muitakin kiinnostaa saada tietoa Uuden Seelannin hakumenetelmästä niin alla linkki:

https://www.newzealandnow.govt.nz/work-in-nz/
O tempora, o mores!

valtakunnanpärkhele

J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

norske

Quote from: Tomatoface on 20.08.2015, 23:16:55
Viimeaikaiset tapahtumat (pakolaiskriisi) koko Euroopassa maalaavat synkkää kuvaa tulevaisuutta ajatellen. Itse olen vielä sinnitellyt Suomen koulujärjestelmän ja terveydenhuollon takia maassa mutta nyt alkaa ulkomaille muutto tuntua houkuttelevalta ajatukselta. Jos teillä on tiedossa hyviä linkkejä joista voisi saada tietoa eri maiden "immigration information" tai "green card" -vaihtoehdoista niin listatkaa tänne. Itse olen katsellut vaihtoehtoina Australiaa tai Uutta Seelantia. Jos muitakin kiinnostaa saada tietoa Uuden Seelannin hakumenetelmästä niin alla linkki:

Viimeisten 15 vuoden aikana kuukauden Suomessa, eikä ole mitään hinkua vierailua toistaa kun katsoo mihin maa on menossa. Eihän se ole se maa johon synnyin ja jossa kuvittelin tulevaisuuden olevan.
Tuleva Perussuomalainen, sopi tai ei

Laura Huhtasaaresta Suomen seuraava ja samalla ensimmäinen NAISPRESIDENTTI !

Hamsteri

Quote from: Tomatoface on 20.08.2015, 23:16:55

Tykkäys näille. Todennäköisesti tulevat olemaan viimeisiä valkoisten safe heaveneitä ja Länsimaisen kulttuurin kehtoja.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Paawo

Venäjä. Ei ole kaukana ja kieli on yllättävän helppo oppia.

Perusarvot on kunnossa ja kunniassa. 8)
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Emo

Quote from: Paawo on 20.08.2015, 23:26:47
Venäjä. Ei ole kaukana ja kieli on yllättävän helppo oppia.

Perusarvot on kunnossa ja kunniassa. 8)

Verbit kuulemma hankalia, kaikelle kaksi verbiä riippuen siitä jatkuuko tekeminen vai onko tekeminen jo loppunut. Kyllä on tulkki saatava.

Uruguay, Chile, Costa Rica. Argentiina.

no future

Uuden Seelannin maahanmuutosta...

https://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_New_Zealand#Recent_years
In 2004–2005 Immigration New Zealand set a target of 45,000, representing 1.5% of the total population. However, the net effect was a population decline, since more left than arrived. 48,815 arrived, and overall the population was 10,000 or 0.25% less than the previous year. Overall though, New Zealand has one of the highest populations of foreign born citizens. In 2005, almost 20% of New Zealanders were born overseas, one of the highest percentages of any country in the world. The Department of Labour's sixth annual Migration Trends report shows a 21 per cent rise in work permits issued in the 2005/06 year compared with the previous year. Nearly 100,000 people were issued work permits to work in sectors ranging from IT to horticulture in the 2005/06 year. This compares with around 35,000 work permits issued in 1999–2000. Around 52,000 people were approved for permanent New Zealand residence in 2005/06. Over 60 per cent were approved under the skilled or business categories.

Other migrant quotas[edit]
New Zealand accepts 750 refugees per year mandated by the United Nations. As part of the Pacific Access Category, 650 citizens come from Fiji, Tuvalu, Kiribati, and Tonga. 1,100 Samoan citizens come under the Samoan Quota scheme. Once resident, these people can apply to bring other family members to New Zealand under the Family Sponsored stream. Any migrant accepted under these schemes receives permanent residency in New Zealand.

At the 2013 census, 1.2 percent of the population, or 46,150 people, identified themselves as Muslim. Over two-thirds (67.5 percent) live in the Auckland region. Just over one-quarter (25.7 percent) are New Zealand born.[1]

Jorma M.

Unkari. Kansan äänestyskäyttäytyminen todistaa että toivoa on.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

no future

Mites noin niinkuin ajatuksen tasolla tuntuu lähteä maahanmuuttajaksi pakoon kotimaan kurjia oloja? Mennä sinne jonnekin viemään paikallisten naiset ja työt?

-PPT-

Tuplan poisto

-PPT-

Siinä vaiheessa kun itäblokin maiden BKT per capita on samalla tasolla kuin Länsi-Euroopassa niin noita maita tullaan ankarasti painostamaan hyväksymään kehitysmaamaahanmuutto vetoamalla siihen että itäblokkilaisia itseänsä oli miljoonittain siirtolaisina ympäri Länsi-Eurooppaa.

MW

Quote from: Jorma M. on 20.08.2015, 23:41:31

Unkari. Kansan äänestyskäyttäytyminen todistaa että toivoa on.

Liian vanha, ei haluttu eikä halukas lähtemään. Muksuista on huoli. Vaikka aikuisiahan nuokin ovat.

Toivottavasti lapsenlapsenlapseni lukevat historiankirjoja, joissa tämä nykymädätys kirotaan alimpaan helvettiin, ja annetaan erityismaininnat sen edistäjille.

Tomatoface

Quote from: no future on 20.08.2015, 23:46:05
Mites noin niinkuin ajatuksen tasolla tuntuu lähteä maahanmuuttajaksi pakoon kotimaan kurjia oloja? Mennä sinne jonnekin viemään paikallisten naiset ja työt?

Tämä oli hyvä :). Pelkään että ICT-alan huippuasiantuntijana en uskalla edes jutella tytöille saati sitten vaatia mitään luterilaista kirkkoa keskellä pääkaupunkia..
O tempora, o mores!

dothefake

Vanha täälläkin, lähtekää te, joilla on elämä edessä, minä jään tänne antamaan tulitukea loppuun asti.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

norske

Quote from: no future on 20.08.2015, 23:46:05

Ajatuksen tasolla paskalandiasta pyrkii jokainen paremmille paikoille, kysy vaikka Suomessa oleskelevilta somaleilta.

Tuo jotain joltakin vieminen, niin esimerkiksi nykyisessä olinpaikassa naisia on noin 7 miljoonaa enemmän kuin miehiä ja kun työtkin tehdään netissä, niin ei oikein osu noista 'lievistä moitteista' kumpikaan omalle kohdalleni. Ei, en tunne pistoa sydämessäni :)
Tuleva Perussuomalainen, sopi tai ei

Laura Huhtasaaresta Suomen seuraava ja samalla ensimmäinen NAISPRESIDENTTI !

koli

Islanti on paras vaihtoehto, koska sijaintinsa ja ilmastonsa ansiosta se tulee pysymään hyvin pitkälti valkoisena nyt ja aina, ellei ihmeitä tapahdu. Kaunis maa, kauniita ihmisiä, pohjoismainen kulttuuri, loistavat työllistymismahdollisuudet (työttömyys lähes nollissa), kalastus- ja retkeilymahdollisuudet jne jne. Positiivisia puolia vaikka kuinka paljon. Karu ilmasto voi toki kauhistuttaa joitakin, mutta itse tykkään karusta ilmastosta, se kasvattaa luonnetta ja pitää mielen virkeenä.
Mörökölli

ArtturiE

Quote from: dothefake on 20.08.2015, 23:55:35
Vanha täälläkin, lähtekää te, joilla on elämä edessä, minä jään tänne antamaan tulitukea loppuun asti.

Tänne jään minäkin, kuolen vaikka saappaat jalassa, ellen ehdi vetää niitä pois ennen sitä.  Eläkkeellä sitten ehkä istuskelen kahvilla kylillä ja aiheutan mielenpahennusta loisijoille.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Isäntä ja loinen

USA:n raamattuvyöhyke. Onhan sielläkin toki neekereitä, mutta eipähän ainakaan tarvitsisi sietää poliittista pakkomokutusta, vihervasemmistolaisuutta, feminismiä eikä yltiöpäistä arvoliberalismia. Kanada ja Australia vaikuttavat myöskin ihan järkeviltä mestoilta. Itä-Euroopan maat ovat toki rutinuivia, mutta jotenkin se slaavilainen lohduttomuus ja rakenteellinen rappio ei oikein nappaa.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Paawo

Quote from: Isäntä ja loinen on 21.08.2015, 00:13:50
Itä-Euroopan maat ovat toki rutinuivia, mutta jotenkin se slaavilainen lohduttomuus ja rakenteellinen rappio ei oikein nappaa.

Suomi erottuu noista ainoastaan tuon rutinuivuuden osalta. Täällä se on kiellettyä. :facepalm:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

jellona

Esim. Slovakia, Unkari, Tsekki, Viro, Latvia, Islanti... Hämmästyttävää on että entiset itäblokin maat ovat houkuttelevimpia? Myös aasia on kohtuu ok, etenkin Japani :)

Minä lähden pohjoista kohti. Suomea en jätä. Minulla on erämaalinnoitus ja toivotan jokaisen suomalaisen taikka vanhan maailman arvot jakavan tervetulleeksi sinne. Muille tervetuliaseni on jotain ihan muuta kuin lämmintä kättä.

Kerronpas teille... Minulla on eräs mittari. Olen sitä seuraillut jo vuosikymmeniä. Tunnen mittarin läpikotaisin. Olen purkanut sen monet kerrat. Tiedän jo ennalta miten se käyttäytyy. Mittari värisee aika uhkaavasti parhaillaan :) Ei se vielä ole punaisella, mutta ihan kohta se on. Hyvin pian...
Aina kun näen punaisen ristin, näen punaista.

Emo

^ Mielenkiintoista! Et haluaisi kertoa lisää mittaristasi? Jos et julkisesti, niin laita yksäriä tulemaan. Kiinnostaa mittarisi.
Itseäni vaivaa eräs vanha profetia Suomen tulevista kohtaloista....

Miksi kukaan ei mainitse latinalaista Amerikkaa vaihtoehtona tässä ketjussa? Itse olen maininnut.

jellona

Olen jo out tästä nykymenosta. Tarkoituksella :) Äärettömän herkkä mittarini resonoi aina kun altistan itseni mediasäteilylle. Foliohattua käytän. Toivottavasti ymmärrätte huumoriani ja itseironiaa?  ;)

Asustelen erämaan hiljaisuudessa paljon. Meillä ihmisillä on kykyjä :) Niitä ei löydy muuta kuin olemalla hiljaisuudessa ja kuuntelemalla. Mikään median tuotos tai tekninen härpäke ei pääse edes lähelle sitä informaatiota mitä luonto antaa.

Hommaforumin käyttö juuri nyt ja kirjoittelu sinne sun tänne on ainoa mitä näillä läppäreillä joskus enää teen :)  Voitko Emo laittaa itse yv:nä jotain, niin voidaan jutella enemmän? Juttelen mielelläni :)
Aina kun näen punaisen ristin, näen punaista.

PannuHattu

Quote from: Emo on 21.08.2015, 11:33:50
Miksi kukaan ei mainitse latinalaista Amerikkaa vaihtoehtona tässä ketjussa? Itse olen maininnut.

Uruguay, tärkeimmät asiat

How to obtain Residency, Citizenship and a Second Passport
http://www.uruguayrelocate.com/

https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Uruguay#Racial_groups
QuoteEuropean 88%, Mestizo 8%, Black 4%, Amerindian <1%

http://www.themodernsurvivalist.com/archives/789
...
Gun Laws. While nothing like the ones in USA, they are better than in most other South American countries. You need a gun license to purchase guns up to 9mm, and a collectors one for larger calibers. Like in Argentina, detachable mag fed rifles and carbines in calibers other than 22LR are impossible to get. But its not hard to get a Glock 9mm, lever action rifles, pump shotguns and bolt action rifles. Not perfect but you can still be well armed for 90% of the self defense needs. A carry permit is a bit harder but available for the law abiding citizen. Wish Argentina had similar carry permits.
...

http://dialogo-americas.com/en_GB/articles/rmisa/features/regional_news/2013/02/11/uruguay-weapons
...
country had only 5.9 homicides per 100,000 inhabitants in 2011, one of the lowest homicide rates in the region, according to the United Nations Office on Drugs and Crime.
...
Uruguay has 32 civilian firearms per 100 inhabitants, the ninth-highest ratio of gun ownership in the world. For comparison, the top three countries on that list are the United States (89 firearms per 100 people), Yemen (55) and Switzerland (46). No other Latin American country made the top 15 list.
...
To legally own a gun in Uruguay, one must receive a permit from the Ministry of Internal Affairs and register the weapon with the Ministry of Defense. An Authorization to Purchase and Own Weapons (THATA) is also required. In order to obtain a THATA, the applicant must be 18 or older, possess a certificate of good conduct, pass a medical exam with a psychologist in good standing, submit income records and attend a firearms safety class.
...

Helvetin hippiheinän polttelijat
http://www.vice.com/video/the-cannabis-republic-of-uruguay-full-length
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants.
- Thomas Jefferson

There are four boxes to be used in the defense of liberty: soap, ballot, jury and ammo. Please use in that order.
-Larry McDonald